/spanien/barcelona/forum/854.aspx/spanien/barcelona/forum/854.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liunil Masse
2016-04-15 12:15
Börjar ogilla fotbollen en aning nu.
Barcelona wallmannen
2016-04-15 12:06
Klart City har en chans, men bara om Aguero är hel och Demichelis inte startar i backlinjen.
Barcelona Gabriel
Haha alltså helt seriöst nu, är det ens kul att vinna Champions League när man mött de sämsta lagen? Jag försöker inte ens verka bitter jag är verkligen allvarlig nu. Är det roligt o vinna sådär? ja visst, i slutändan kanske ingen minns det för när man ser sett till historieböckerna så räknas alla CL-titlar det är klar, men är inte tanken med att vinna Champions League att känna att man varit bäst i Europa och slått de bästa lagen? Pinsamt att kalla sig Champions League mästare när man vunnit över Roma, Wolfsburg och City och sen räcker det med en bra match i en final.

Seriöst jag hade inte kunnat njuta av en sån CL vinst på samma sätt.
Barcelona BARCA-més que un club
Man kan bara drömma att både Atletico och city ska ta sig vidare till final och inte låta Real vinna Cl bara drömma som sagt. Vi får väl se hur det slutar
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Reymar
Även förra året fick de lättast möjliga i semin men åkte ändå ut.. Nu ska man alltså ett lag som kämpar om fjärde platsen i PL,i kvarten fick dom ett lag som ligger på åttonde plats i Bundesliga. Jämför de med vad vi fick förra året där vi mötte mästarlagen från de fyra största ligorna och vann överlägset..

Barcelona koeman92
2016-04-15 12:05
Hahahaha såg precis att Real fick City. Detta är inte sant alltså
Barcelona Barcelonistas
2016-04-15 12:01
Gabriel - har City någon chans mot Real? För säga vad man vill Real har ju inte imponerat så där jätte mycket.
Barcelona Gabriel
2016-04-15 11:59
Kommer iallafall att hålla på Bayern nu mot Atletico. Atletico hade jag kunnat se slå ut Real Madrid i en semifinal då hela deras spel bygger på taktik med att göra bortamål och spela på det sen maska, filma och äckla sig. Men i en final kommer dom inte ha något att säga till om mot Real Madrid, då finaler är en helt annan sak än utslagningsmatcher. Och ja jag vet att dom var nära sist men nära skjuter ingen hare. Jag tror mycket mer på Bayern och på Pep som är en finalherre utav rang som bästa chans att hindra Real från att vinna Champions League än på Atletico.
Barcelona neymar JR
2016-04-15 11:56
Andresito Det är redan skrivet, den oturen som han kan ha.
Barcelona neymar JR
2016-04-15 11:56
Mod. Börja blocka hälften här inne som gör grova övertramp. #moralkärringindeed
Barcelona Andresito
2016-04-15 11:55
[QUOTE=neymar JR]Är det nu man ska oddsa på city? Jag hade city som joker inför säsongen och det står jag fast vid. [/QUOTE] City kommer vinna CL endast för att jävlas med Pep.
Barcelona neymar JR
2016-04-15 11:53
Är det nu man ska oddsa på city? Jag hade city som joker inför säsongen och det står jag fast vid.
Barcelona Shanghai
2016-04-15 11:53
Varför snackar ingen om Zanetti när han inte ens rörde om lottbollarna och höll i en boll bara som var Reals. Man ser klart och tydligt.
Barcelona Pichincha
2016-04-15 11:52
Trodde faktiskt på Bayern - RM.

Egentligen är City i sina bästa stunder ett bra lag. Men över två matcher och med ett halvt Kalle anka försvar så får man ju se det som ganska så kört.

Gäller att hålla sina viktigaste pjäser skadefria i ca 2 veckor bara, vilket bara det är en utmaning.

Tycker det för oss åskådare i tv sofforna att det varit roligt med två dubbelmöten där de två på pappret mest jämlika möttes. Istället blir både RM & Bayern favoriter. Hm...
Barcelona Barcelonistas
2016-04-15 11:52
Roma-Wolfsburg-City Vrf inte bara ge dom final platsen? Makalöst. Jävla fuskare är vad dom är. Vidriga skitklubb.
Barcelona Shanghai
2016-04-15 11:50
Hahahahahaha! Roma, Wolfsburg och nu City som var det sämsta laget bland alla dessa och hade ren tur att inte PSG krossa de. Wow, detta är bekräftat att Franco CF är ett lag som betalar enorma summor för att vinna. Varför snackar ingen om deras fusk? Jag blir så irriterad. Hade skjutit varenda Real spelare för denna vecka har jag varit i grov depression. Och det hade varit njutbart att skjuta dessa smuts till spelare.
Barcelona Andresito
2016-04-15 11:50
#UEFALONA
Barcelona Gabriel
2016-04-15 11:49
Tippade och vann lite mer än 4 lax, åtminstone det kan man bli glad över. Enklaste pengarna jag någonsin fått, hade varit svårare att ta pengar från ett barn.
Barcelona Gabriel
2016-04-15 11:48
Jag är helt hundra procent säker nu på att hela den här lottningen har varit riggad och uppgjord till Real Madrids fördel. Jag blir också seriöst förbannad om jag ens hör en endaste människa säga emot det för det är inte ens spekulationer det är EN SJÄLVKLARHET!

Aldrig i livet att det har med tillfälligheter att göra att Real Madrid har fått Roma sen Wolfsburg och nu Cit, alltid de 3 enklaste lottningarna man kan ha stött på. Never. Det är sönder riggat. Dom har fan spelat Europaleague i år, dom har inte spelat Champions League. Svårt för Ronaldo att vinna CL skytteligan när han möter skit motståndare. Lol!

Den dagen Florentino Perez försvinner från Real Madrid, den dagen kommer Real Madrid sluta få enkla lottningar. Jävla skit det är så sönder riggat att jag spyr på fotbollen!
Barcelona Reymar
2016-04-15 11:47
Ahahahhahahahah har Gabriel tippat? Fy fan asså, dom får lättaste lottningen varje jävla gång. Det är ingen slump nu längre. Uefa Madrid!
Barcelona The black Messi
2016-04-15 11:47
Visar City upp samma försvar som mot PSG så blir det inte enkelt för Real
Barcelona Barcelonistas
2016-04-15 11:46
Roma-Wolfsburg-City Är detta fucking Champions League elr Europa League?
Barcelona Kingeen88
2016-04-15 11:46
Äckliga jävla riggade lottning!
Barcelona Barcelonistas
2016-04-15 11:45
Kan någon skjuta mig här och nu?
Barcelona II Barça II
2016-04-15 11:45
Det är ju inte klokt! Det här är helt jävla sjukt! Hur kan de ha sån jävla tur! Aja de vinner garanterat CL i år!
Barcelona BARCA-més que un club
2016-04-15 11:44
Uefa gör allt så Att smutsen ska lyfta CL Bucklan så jävla uppgjord skit seriöst .
Barcelona Gabriel
SÅ JÄVLA ROLIGT ATT JAG DÖR
Barcelona Gabriel
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
Barcelona Heisenberg
Lättaste pengarna jag någonsin vunnit.
Barcelona Barcelonistas
2016-04-15 11:43
Roma-Wolfsburg-City