/spanien/barcelona/forum/8538.aspx/spanien/barcelona/forum/8538.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-11-25 11:50
Bra stream till Barca B i länktips.

Barca ställer upp med följande elva;

Masip
Patrick - Lombán - Planas - Grimaldo
S. Roberto - Gustavo - Rafinha
Lobato - Luis Alberto - Deulofeu
Barcelona Corazon
2012-11-25 11:32
Tänk tanken om Ronaldo drar till Paris och att barca följer efter honom till Ligue 1 hahah
Barcelona Corazon
2012-11-25 11:26
Kom ihåg att den riktiga glädjen kommer förhoppningsvis efter slut signalen ikväll
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-11-25 11:20
Lol. Mourinho borde tänka till lite innan han säger något. Det är ju inte vårt fel att Levante gör en bra säsong och deltar i EL. Alla lag som kör Europa league spelar antingen på söndag eller måndag. Han börjar bli lite för larvig. Domarna, planen, kalendern , hur andra lag ska spela mot oss och massa annat skit.
Barcelona La Armada Blaugrana
2012-11-25 10:51
Från en intervju i dagens MD med Juanfran i Levante:

Vilket lag är bäst, Real eller Barcelona?

"Barcelona är världens bästa lag, Real är inte ens med i diskussionen." ROFL

Barcelona Grimaldo
2012-11-25 10:37
"I try to be fair and objective, and when my team lose, I do not seek excuses or blame other things,” Mourinho explained. [Goal]

Nej nej Mourinho skyller aldrig på något annat än hans lag som spelade väldigt dåligt igår. Men som sagt om det finns någonting han kan skylla på så gör han det direkt.

Mourinho continued: "When we win, we all win, but when we lose, the coach loses. Why is it my fault? [Goal]

Naw cryinho började bli lite ledsen här.
Barcelona tarrak
2012-11-25 10:36
@100% AntiMadridista:

"Obviously a team that played on Wednesday should not have to play today. Obviously there are other teams that have control of the match calendar, which we don't have, but we are talking about top professionals and you have to take into account mental toughness, ambition and spirit."

Det löjligaste måste vara hans eviga klagande när Madrid får spela onsdag-lördag och insinuationerna om att förbundet favoriserar Barcelona. Jag har hört det tidigare säsonger också trots att det tvärt om varit Barça som "drabbats" oftast. Efter nästa vecka har Barcelona spelat ons-lör en gång efter cupen och en gång efter CL, precis som Madrid. Var ligger orättvisan och favoriseringen i detta?

Nåväl det är väl bara glädjas åt att Madrid har en tränare som lever i en fantasivärld där han bortförklarar sina tillkortakommanden med påhittade orsaker, istället för att fokusera på de verkliga problemen.
Barcelona mirzaculé
2012-11-25 09:58
@Mojito - Culé (un estilo de vida):

Vilken talang han var.. en blandning av Messi och Ronaldinho.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-11-25 09:45
Go´morron culés!

Härlig present vi fick igår, nu måste våra egna spelare göra jobbet så att vi kan njuta fullt ut.

Om ett par timmar spelar Barca B hemma mot Racing Santander.
Sergi Gomez är tillbaka i backlinjen och även Rafinha finns åter tillgänglig för Eusebio.

I Racing spelar den förre Barca- och (verkligen förre) stortalangen Gai Assullin, får se om han kan göra något avtryck mot sina gamla lagkamrater.

Racing ligger på nedflyttningsplats med endast en bortaseger så här långt.
Bör bli en lagom utmaning för Barca att ta sig an med andra ord.

Matchen börjar klockan 12, stream i länktips.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-11-25 09:44
Jag vill inte vara en viktig-Petter, men inför-rapporten brister här och var. Villa och Alexis är inte med i truppen, de är skadade. Däremot är Thiago och Adriano tillbaka.
Barcelona 100% AntiMadridista
2012-11-25 08:18
Mourinho skyllde förlusten på domarna. Var det nån som gissade rätt?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-11-25 03:41
Glöm inte att Levante är en suporterklubb till Barca, känns som de alltid har kämpat hårdast mot Madrid. Inte ofta en Barcaspelare åker på en armbåge mot Levante. Och Ballesteros är alltid finare mot oss än mot Madrid! :)

Det här kommer låta knepigt; jag har sett Barcamatcher på Levantebarer i Valencia, och det är riktigt bra stämning! :) En bar av Levante och Barcatavlor och flaggor.
Barcelona Zamboza
2012-11-25 02:33
@westinho - Sergio #16:

Kan bara hålla med.
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-11-25 02:28
@Zamboza:

Förstår inte varför alla säger att Ronaldo har bättre skott än Messi. Ronaldo skjuter värdelöst, riktigt uselt. Hårt kanske, men han träffar aldrig mål.
Barcelona påfågeln
2012-11-25 01:39
En miss i inför-artikeln, för visst är väl Alexis skadad? Han drog väl på sig en skada i landslaget?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Zamboza
2012-11-25 01:25
barcastuff?@barcastuff

Usain Bolt: "Messi or Cristiano - Speed? Cristiano. Shot? Cristiano. Dribbling? Messi. Intelligence? Messi. Talent? Messi. Winner is Messi!"

CR;s kompis Bolt som för några månader sen tyckte CR var bättre verkar ha ändrat sig.
Barcelona Canaletes
2012-11-25 01:13
@AndreD:

haha tänkte skriva det men man vill inte reta upp dom för mycket :P
Barcelona AndreD
2012-11-25 01:02
Canaletes

The Special Five*
Barcelona LeoMessi
2012-11-25 00:58
Ibra är grym men jag tycker att franska ligan är otroligt kass!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-11-25 00:46
Ibra tillbaka för PSG i ligan, gör 2 mål och 2 assist. Herregud så bra han är, utan tvekan bättre än Cristiano.

Messi kommer visa Cristiano hur man gör mål imorgon. Tuff match, men vi har Leo. Vamos!
Barcelona LionelMessi#10
2012-11-25 00:39

El Pasillo

Är spårlöst försvunna ur Puertan
och har ni hört något eller sett något så ring: 08 702 00 90
Barcelona Sentuary
Federer

Haha, den där El Pasillo, tror Pepe delar hasch med han
Barcelona H.Alavi - Magico!
Enligt SMHI är vintersäsongen i Madrid kallare än någonsin.
Barcelona koeman92
2012-11-25 00:37
Till er maränger som ALLTID har något att skylla på vid poängtapp:

This is football! Play hard or go home!
Barcelona den närkingska älgen
2012-11-25 00:30
Federer

Blir märkligt imorgon när Levante möter ett lag som påminner om just Levante (?!). Ska bli MYCKET intressant.
Barcelona 100% AntiMadridista
2012-11-25 00:24
Var det "HAHA MADRID" som madrid fansen brukar säga?
Barcelona Andresito
2012-11-25 00:22
Märkte nu att Real tappat, hahah fyfan va gött!!!
Barcelona Federer
2012-11-25 00:20
Härligt att Madrid torskade ikväll. Man bara njuter av det. Innan jag går iväg så vill jag dela med mig av ett par roliga screenshots till er alla. Facepalm är allt jag har att säga.
Rivaldo Ferreira
2012-11-25 00:19
@basaric - "el guaje":

Jag är lite efter men OM vi skulle hamna i Ligue 1 så skulle jag säga att vi vann ligan direkt. Fast skulle bli svårt för att man kör mot kontrings lag som Montpellier Marsellie Osv. (Stavning).
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-11-25 00:13
Bara jag som tror att reals poängtapp kommer göra våra spelare hungrigare imorgon? Fy satan vad jag är taggad imorgon!

Vamos Barca!
Annons: