/spanien/barcelona/forum/8534.aspx/spanien/barcelona/forum/8534.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-01-02 19:53
Vad hände med Puyol
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-01-02 19:52
Jag gillar att se Bartra som högerback. Han har en skön spelstil som passar sig väl även på den positionen. Att han dessutom är relativt stor och fysisk är en extra bonus, med tanke på vår annars kortvuxna defensiv.
Det är bara "synd" att vi redan har Alves och Montoya, som gör att Bartra aldrig skulle kunna få någon speltid där. Annars tror jag faktiskt att han, med lite erfarenhet, hade kunnat bli en användbar pjäs även som högerback i Barca på sikt. Även om mittback fortfarande hade varit hans bästa position!
Barcelona LeoMessi
2013-01-02 19:51
Bara sett 10 min men bartra har skött sig bra av det jag har sett. Han spelar högerback iofs. Bara rädd att någon skadar sig
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-01-02 19:36
Vwm gjorde målet?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-01-02 19:31
Verkar stämma bra. Bartra högerback. Ingen Montoya.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2013-01-02 19:27
Mojito

tack. Montoya verkar ha blivit utbytt till förmån för Bartra dock?
2013-01-02 19:22
Casilla, Montoya, Piqué, Puyol, Capdevila, Xavi, Victor Sanchez, S. González, Verdu, Bojan, Sergio Garcia
2013-01-02 19:17
någon som har elvan?

Såg att Bartra lirar också!
edit; han verkar lira högerback*?
Barcelona DM1982
2013-01-02 19:16
@Barcadinho.:

Håller med om båda sakerna.

Tror att den politiska inramningen skrämmer iväg en hel del människor från matchen, det blir för mycket helt enkelt.
2013-01-02 19:15
Denna laggar åtminstonde inte.

Gott att få se Bojan lira med Puyol och gänget igen!
Barcelona Corazon
2013-01-02 19:14
skit stream har ni någon bra????

barcadinho sant..
Barcelona Barcadinho.
2013-01-02 19:08
För mycket politik i invigningen och hemskt fula tröjor.
2013-01-02 19:06
Piqué, Puyol, Xavi och Montoya spelar från start i landskampen, hoppas nu att ingen skadar sig.

Cesc verkar få el alta medica innan söndag, med tanke på detta - vem vill ni ska spela i anfallet bredvid Messi? Tänk på att det är cupmatch 3 dagar senare, och det kan påverka Titos val av spelare...

Själv tror jag på Pedro och Alexis med Iniesta på mittfältet och Cesc på bänken.
Copa del Rey verkar som vikt åt Villa. Tyvärr.
2013-01-02 19:00
Trippelsäsongen 08/09 i olika delar.
Fais
2013-01-02 18:21
Är det bara jag som har abstinens att vårt lag inte har spelat på länge ?? *biter på naglarna, kliar hela kroppen och kallsvettas*

Såg igår här att någon lade upp lite underhållning som *De snyggaste 50 mål Barca har gjort i Champions League* allt från Romario, Hristo Stòitxkov Ronald Koeman till Ronaldo, rivaldo ronahldinho, Henry messi eto bland annat.

Tack så mycket du ha du som lade upp det. *Respekt*

Kan nån av er hitta lite längre highlights från trippel säsongen när vi van allt. Jag har kollat runt lite men hittar inte så mycket. lite konstigt..

M.v.h

Barcelona Bästelona
2013-01-02 17:25
God fortsättning Cules! :D

Tänkte dela med mig av en bild. Spelar FM och gick vidare från 8/delen, synd bara att några andra inte gjorde det, dock så blir man inte förvånad, varken av laget eller spelaren...
Barcelona AGM
2013-01-02 16:44
Känns skönt att det är lugn och ro i Barca just nu. Inga skandaler, inga lösa transfers typ som att Bale ska till Barca. Jag tror detta kommer ge Barca en positiv effekt då alla kan koncentrera sig på sitt eget och starta den andra delen av säsongen med nya krafter.

Om jag inte har fel så är det bara Cuenca som är skadad och snart tillbaks till spel. Hoppas han stannar så man får se vad har och erbjuda och ifall han är värd och satsa på inför nästa säsong.
Barcelona Deulofeu
2013-01-02 16:33
God fortsättning Cules ; )

Nyss hemkommen från Gran Canaria och efter att ha sett den magiska kvällen i senaste ligaomgången på en skön bar i Puerto Mogon.

Många säger att det är skräpbackar i la liga men ni vet väl att den som gjort näst mest spelmål är Falcao på 11 sedan Ronaldo på 10 Messi såklart i en klass för sig med 25!

Jag har bara tagit bort straffarna för skojs skull.Längtar tills på söndag då en tuff match väntar.
2013-01-02 15:43
@AndreD:

Nja, Arbeloa - Varane - Albiol - Essien är visserligen långt ifrån en bra backlinje, men matchen framåt lär Real vinna i alla fall.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-01-02 15:28
AndreD (Barcelona) Real Madrid spelar hemma mot Baskerna och dem köra över dem. Om dem hade spelat borta då hade dem garanterat tappat poäng.
2013-01-02 15:24
Breaking News...... Rafael van der Vaart som ni alla känner till slog ner sin fru på nyårsdagen hahaha vilken idiot. Helt sjukt och detta är sant.
Barcelona MQUC
2013-01-02 15:04
Korttidsspärr för jublande över skada, se reglerna ovan. /MOD
Barcelona AndreD
2013-01-02 14:49
Real har Pepe, Ramos, Marcelo och Coentrao borta mot Real Sociedad. Poängtapp? :)
Barcelona Andresito
2013-01-02 14:38
@Yaya24:

Edit: It has come to my attention some ‘non-Celtic’ readers obviously lack the IQ to understand, this isn’t an actual letter to Platini, it’s simply a writing style to making the article more engaging.
2013-01-02 13:05
19.00. Stream kommer finnas på sidan i länktips.
Barcelona Alvés - Por Que?
2013-01-02 12:41
Vilken tid idag spelar Katalonien mot Nigeria.
Barcelona Corazon
2013-01-02 12:31
Nu är det nya året startat vet inte om det här uppehållet va bra för vi hade en underbar form, jag hoppas grabbarna behåller hungern fokuset å viljan till att avsluta sista delen bra nu med start den 6e.
Mest av allt önskar jag ett frisk å skadefritt barcaaaa
Viiiiiiiiiiiiiiiiscaaaaaaaaaaa längtar redan till match
Barcelona grande jw
2013-01-02 06:11
Hittade en film från när man firar säsongen 2010/2011 på Camp Nou inför fullsatta läktare. Alla spelare med sina barn osv :)

Helt underbar video och man ler konstant i alla 56 minuter. Jag hoppas verkligen vi får uppleva något liknande denna säsong. Just nu känns det inte alls avlägset. BARCA!!!
Barcelona BarcaChris
2013-01-02 01:28
Deco var en favorit av mig också. Behöver inte betyda att han är en bra människa. Han är gammal Barca spelare och har ögon ändå säger ha Ronaldo jag har ingen respekt för sånt. Men du har rätt alla från Portugal är inte dåliga människor.
2013-01-02 00:36
zick9 (Barcelona) Håller med dig. Det är bara onödigt av honom att säga att Deco är en smuts. Deco var faktiskt en av få Portugiser som var en härlig spelare både på plan och utanför plan.
Annons: