/spanien/barcelona/forum/8520.aspx/spanien/barcelona/forum/8520.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2012-09-22 22:54
@LeoMessi:

Sant.
Barcelona Barcelona!!
2012-09-22 22:53
Riktigt dålig halvlek, känns arrogant...In med Xavi!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2012-09-22 22:53
Nu ska vi inte klanka ner på Messi för mycket. Killen är människa och klart som fan att han kan bli frustrerad och arg, spec när spelet är skit. Jag tyckte inte heller om hans reaktion, men va fan, det är jävligt sällan killen klagar. Vi ska inte förvänta oss att han är ett helgon och att han aldrig kan bli arg.
Barcelona basaric - "el guaje"
2012-09-22 22:52
mbarca

Vem är det som kritiserar Villa? David förtjänar absolut inte Messis skit. Messi är den sämsta spelaren efter den första halvleken och han slår bort varje boll. Tråkigt att han tar ut det på sina medspelare.

Först skäller han ut Sanchez för att denne nästan friställer Thiago. Sedan skäller han ut Cesc som misslyckas med en passning.
Barcelona Frodo
Messi måste sluta bete sig som ett svin. Han må vara tidernas bästa spelare men man kan inte bete sig hursomhelst mot sina lagkamrater om man spelar i Barcelona. Jag hade tänkt skriva ett inlägg om hans Penaldofasoner häromdan, som började synas förra säsongen, men jag orkade inte. Kanske gör det efter matchen...
Barcelona Zamboza
Inte första gången jag ser Messi klaga på Villa. Jag har nog inte sett Messi klaga på det viset mot någon annan. Barca sover första 35 minuterna av matchen, men har börjat komma igång sista tio.
Barcelona NoGo™
Ser aftonbladets rubriker framför mig hahah
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
det finns 2 saker jag saknar i Barca sen första och andra året med pep. Det va den där jävla glädjen när man gjorde mål och den galna pressen!
Barcelona Blaugrana són els colors!
2012-09-22 22:51
Det är mycket som inte stämmer just nu, Messi går runt på plan som en liten jävla snorunge som klagar på allt och alla, det va en sekvens innan då han klagade på Alexis. Käften och spela boll, ja du är världens bästa fotbollsspelare, men med den attityden kommer man inte långt med.

Thiago och Cesc funkar inte för fem öre. Nästa halvlek ut med antingen Thiago eller Cesc för Xavi, Adriano mot Alba så nån är med på anfallen. Och vad har hänt med vår Dani, han ser ju allmänt klumpig ut?!
Barcelona MESSI.CORLEONE
Messi har inte fått ligg inatt. Skämt åt sido. Leo är ur balans. Låt han bytas ut o vila lite.
Barcelona 1.70-ligan
Så fruktansvärt dåligt vi spelar. Sämsta halvleken i år och det säger inte lite! Försvarsspelet är vårt minsta problem just nu. Bara att hoppas på en total förändring i andra halvlek. Och Messi får på riktigt skärpa sig. Sånt där är fan inte acceptabelt!
Barcelona petersays
@Rambla~:

Billig poäng, men jag ger dig den. Glad?
Barcelona FC Barcelona #10
@ DM1982 Tacksam för svaret! De får ta och skärpa sig inför andra halvlek. Såg precis att ni hade skrivit om Messi och Villa, är det något seriöst som man bör vara orolig över eller endast en engångsföreteelse?
Barcelona B-Guden
Förstår inte varför våra yttrar inte löpper innåt straffområdet mer, varför ska dom va kantslickare när ingen ändå löper in i straffområdet när dom får bollen på kanten ?

Jag vill in med Xavi ut med cesc, ingen som styr mittfältet.
Sen får Messi tagga ner och kämpa lite han också, riktigt dålig ett par matcher nu men gjort mål iaf.
Barcelona petersays
2012-09-22 22:50
@AndreD - General Pardon:

Öhh..har du lim i huvudet eller vad snackar du om?
Barcelona NoGo™
Herregud vilken skit halvlek! Det är sån match där det på förhand är bestämd att vi ska kamma noll poäng.

In med Tello! Ut med Cesc också.
Barcelona Keite
@petersays:

Fan har det med TIto o göra? Han kan inte se in i framtiden och veta att det ska hända. Händer det en till gång då är det en annan sak. Det här är första gången med Tito med inte första gången med Messi
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-09-22 22:49
Käften Leo, sluta gråt som Ronaldo för fan. Du kan inte få alla jävla bollar.
Barcelona mbarca
Varför ska man kritisera villa. Det är Messi som börjar tjafsa. Ut med Messi isåfall. Tito måste ta tag i det hela nu i paus. Inget bra spel av laget. Messi gnällde även på Alexis efter nån fel passning. Jag börjar störa mig på dessa ageranden av Messi.
Barcelona petersays
Två givna byten är Cesc mot Xavi och Villa (eller Messi) mot Pedro.
Iaf, in med Xavi och Pedro helt enkelt!

Men det vore högst olikt en Barca-tränare att gör byten innan 87:e.
Barcelona Rambla~
petersays Priset på Villa tycks öka varje gång du tar upp det. Han kostade fortfarande 40m. Just sayon.
Barcelona Vampíro
Gillar att Leo är vinnarskalle men han ska inte bete sig på det viset. Både mot Thiago när denne valde att avsluta och mot Villa, skärpning!
Barcelona Mäktiga Messi
Villa håll käften bara Messi är bättre än dig
Barcelona basaric - "el guaje"
Okej om Messi skäller ut spelarna då dom förtjänar det samtidigt som han själv presterar bra. Men i den första halvleken så är Leo vår sämsta spelare.

Oavsett hur irriterad jag är så kan jag inte låta bli att skratta när jag ser Messi arg. Det passar verkligen inte han.
Barcelona Ronaldinho Jr.
Håller med om Messis beteende där. Förstår inte ens vad det är han vill av Villa i det läger? Messi var ju inte spelbar alls.

"Nä, ge mig en ödmjuk 19 årig Messi på väg att slå sig in i a-laget" - inställning...inte "jag är bäst i världen - messi...även om du är :)
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Skönt att någon vågar visa lite frustration i alla fall. 10 andra ser inte ut att bry sig särsklit mycket.

Vad har Tito för taktik i bakfickan som kan ändra på detta?
Cesc, Alexis och Villa ut, Xavi, Tello och Pedro in är byten som inte bör vara särskilt långsökta i alla fall.
,Sami
2012-09-22 22:48
Ogillar Messis attityd!
Barcelona Leo! Ets Unic! Sos Grande!
vad var det där Messi? Cristiano fasoner vill vi inte se..
Barcelona R85
den där diskussionen Messi och villa hade nyss kommer skapa så många onödiga rubriker. men sånt händer alla spelare nån gång
Barcelona LeoMessi
Förstår inte hut spelet kan vara så skit? Vad i helvete är problemet? Förstår att Messi kanske blir irriterad när villa väljer ett passa alldeles för sent men han ska inte diva sig heller. Han får ta det lugnt och ta tag i spelet.
Annons: