/spanien/barcelona/forum/8507.aspx/spanien/barcelona/forum/8507.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AndreD - General Pardon
2012-09-28 13:28
Real köper nu inte bara domare och spelare, de har börjat köpa företag också.
SoN_Un
2012-09-28 12:53
så tråkigt asså. kanske helt uttjatad ämne men ärligt. EA måste vara barca haters. alla spelare är så sega o svaga. plus laget inte är organiserad alls. messi ramlar så fort man för honom. puyol o pique är typ spelet segaste backar. så j.vla tråkigt sjukt. jämför man med real så är det sjukt va man får se. benz 10 ggr snabbare är villa. di maria mkt snabbare än pedro:S. Cristina Grinalda Penaldo starkast o överlägset bäst i spelet. casillas rena väggen är det nåt V.V bättre casillas på är reflexer o på spelet är marängen klasser bättre. ja listan kan va lång. men ska inte vara jobbig grabbar. är bara så lakk att det finns haters även högre upp oxå. peace
Barcelona Smogen
2012-09-28 12:42
Jag var mycket mer orolig över att Xavi skulle sluta för ett par år sedan men har släppt det lite.
Dels så bygger Xavis spel mycket på intelligens och spelförståelse, han har en spelstil som gör att han kan hålla på länge. Fan, kan Scholes så kan väl Xavi.

Men när Xavi väl slutar kanske vi får ett mittfält av Iniesta-Thiago. Det är inte helt fel, och efter det kanske det blir bröderna Thiago-Rafinha som spelar.
Både Xavi och Iniesta var ju rätt sena i sin utveckling, eller rättare sagt, dom fortsatte att utvecklas tills dom var ganska högt uppe i ålder, gör Thiago och Rafinha det med så kommer vi ha ett fantastiskt mittfält i 10 år till.

Jag tror inte vi behöver vara oroliga...
Barcelona Gio Style
2012-09-28 08:32
Obs, inlägget här nedanför var inte någon gammal och välgenomtänkt idé.
Utvecklade teorin samtidigt som jag skrev den, skulle mycket väl kunna hända :)
Barcelona Gio Style
2012-09-28 08:22
Jag tror själv att Xavis ersättare blir Thiago. Han är fortfarande jätteung och lite annorlunda Xavi i sin spelstil, men passningsskickligheten som han besitter är gudomlig. En fokuserad Thiago är otroligt säker i sin passningsspel och i det avseendet tror jag att han är mer lämpad till att ersätta Xavi än vad Fabregas är. Vårt spel är i stort sätt alltid densamma, men små variabler förändras beroende på vilken spelare som är på plan.

Det skulle inte alls förvåna mig om vår framtida mittfält består av Busquets-Thiago-Cesc där Busquets spelar sin roll och delvist Xavis, Thiago axlar Xavis med en touch av Iniesta och Cesc blir en offensivt spelande tvåvägsspelare (svårt att förklara) som är väldigt rak i sitt spel med mycket djupledslöpningar. Låter fullt möjligt med tanke på spelarnas kvalitéer och Busquets ständigt växande passningsspel.
En väldans massa spekulationer men likväl en härlig tanke som förhoppningsvis skulle kunna ge oss fler alternativ i vårt anfallsspel.

Men för att inte skriva en roman, jag tror att Thiago blir "Xavis arvtagare" om man nu ska utse en sådan.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-09-28 08:19
Är det någon här inne som ska ner och kolla på Irak - Brasilien ? F*n va gött det kommer att bli att se sitt hemland spela i svensk mark. Zico mot Brasilen kommer att bli ett sjukt möte.
Barcelona grande jw
2012-09-28 05:27
En tanke med Fifa som jag tycker är jävligt skumt. Man strävar ju onekligen varje år efter att få spelet så verklighetsbaserat som möjligt. Det som jag tycker är så sjukt i såna fall är att Messi och Iniesta som är kända för att ha bland den bästa bollkontrollen i hela världen inte är 5* stjärniga dribblers. Tar man t.ex Ganso i Santos så är han det. Finns betydligt sämre på spelet som också är 5 stjärniga dribblers .

Okej att Messi och t.ex Iniesta inte står och stampar gräs med 100 överstegsfinter innan de ska göra sin gubbe som CR gör, men nog ska väl ändå en trefaldig Ballon d'or vinnare vara kapabel till att göra de finterna om han nu skulle vilja?

Konstig logik från FIFA imo. Tråkigt att man inte kan showa med Messi så mkt som man vill :)
Barcelona LeoMessi
2012-09-28 03:34
SoN_Un (Barcelona) Vad har respektive spelare i skills? Ett skämt att arbeloa är snabbare än masken och Adriano. Spec Adriano som är en av la ligas snabbaste spelare
Postat via SvenskaFans-appen
SoN_Un
2012-09-28 02:33
real återigen bäst på fifa herregud. pepe o ramos är 10 ggr snabbare än pique och puyi. löjligt. arbeloa snabbare än adriano o masken:S
AndreD - General Pardon
2012-09-28 01:58
Fyfan ett Barcelona utan Xavi. Får panik och dödsångest av bara tanken.
Barcelona Keite
2012-09-28 01:45
Härlig bild på Villa jag hitta.

In på Goggle Bilder. Googla "Barcelona final" eller vad ni nu kommer på och ändra storlek till stor.
Det sjukt vilka högupplösta bilder man hittar. Riktigt coolt!
Barcelona Gabriel
2012-09-28 01:09
Hetfield

Att Cesc lär sig att bli mer tålmodig och exakt i sitt passningsspel är inget jag tvivlar på. Men vad jag däremot inte alls tror är att han någonsin kommer att kunna bli lika kvick och elegant i steget som Xavi är. Den överlägsna elegans som Xavi snurrar upp sina motståndare med är det som ger honom övertaget gentemot alla som pressar honom, går knappt att ta bollen ifrån honom oavsett hur hårt man pressar. Det är det som Cesc inte besitter, det andra kan han lära sig.
AndreD - General Pardon
2012-09-28 01:04
Blir inte bara bajsnödig, bajsar på mig direkt av bara tanken.
Barcelona Hetfield
2012-09-28 00:52
Är det bara jag som blir smått bajsnödig av tanken på att Xavi kan lägga skorna på hyllan om ett par år? Det känns inte precis som att man har en klar ersättare.

Jag hoppas fortfarande på att Cesc blir den spelaren, att han med tiden kan bli mer lugn och fina på passningsspelet, men det är märkbart när Xavi inte spelar.
Barcelona Sentuary
2012-09-28 00:31
Ett skämt att Camp Nou inte finns med på spelet, men här är en underbar video man kan glädjas åt iallafall, njut
Barcelona Mäktiga Messi
2012-09-28 00:20
fan alltså Camp nou saknas Jävligt mycket i Fifa 13 . de ger en fett dålig känsla . varför har det blivit så ? hade ja vetat det så hade jag inte köpt spelet . Barca utan Camp nou är som en kropp utan själ
Barcelona Gabriel
2012-09-27 23:14
Dubbelpost.
Barcelona Gabriel
2012-09-27 23:14
Inte ens roligt att spela när Camp Nou inte finns med.
Rivaldo Ferreira
2012-09-27 22:09
@koeman92:

EL Bombastico fick jag iaf.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-09-27 22:08
Skulle hon inte födda barnet i November? Hade det varit 6-7 Oktober så hade tidningarna redan börjar spotta ut artiklar om det? Vi får väl hoppas på att Messi Junior blir en La-Masia spelare :P
,Sami
2012-09-27 21:56
Man märker att alla här inne är helt inne i sitt Fifa:P
Barcelona LeoMessi
2012-09-27 21:05
Läste ett citat där Zlatan säger något i stil med att valdes och abiatti inte förtjäna att spela i sina lag
Barcelona koeman92
2012-09-27 21:02
I vilken arena spelar barca på fifa 13??
Barcelona Bernie
2012-09-27 20:28
Jag tror på den motsatta effekten. Även om barnet inte födds innan matchen så kommer vår Leo vara supertaggad!
AndreD - General Pardon
2012-09-27 20:23
H.Alavi - Magico!

I alla. EA lyckades inte få rättigheterna till Camp Nou
Barcelona 1.70-ligan
2012-09-27 20:16
Bernie

Nej, han lär inte ens spela om barnet inte har föds vid avspark
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-09-27 20:14
Är det bara i mitt spel som Camp Nou inte finns med?
Barcelona Smogen
2012-09-27 19:54
Bernie

ehh....nej, hans tankar lär ju vara någon annanstans. Shit, tänk om Messis tjej är punktlg, då är Messi på BB istället för på Camp Nou, hemska tanke!
Barcelona Bernie
2012-09-27 19:47
Det 6-7 oktober ska Messis tjej föda. Just den 7 oktober spelar vi match mot Real Madrid. Visst lär väl Messi bli extra taggad av detta?
Barcelona Essienesque
2012-09-27 17:40
När vi ändå är inne på Abidal.. mitt bästa minne av honom i Barca tröjan är när han gjorde en av sina bästa matcher någonsin mot Sevilla och det var även samma match han gjorde den klassiska nicken på gräset för att kunna stoppa Negredo. Kungligt. Länktips för nicken.
Annons: