/spanien/barcelona/forum/8505.aspx/spanien/barcelona/forum/8505.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-12-26 02:36
Någon som vet priset på 1400 Microsofts points?? Tacksam för svar
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-12-26 01:36
OT Lägger till dig nu the reporter :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zigazaga
2012-12-26 01:05
The Reporter

Hehe, de är ett snäpp bättre än oss på FIFA faktiskt. Men det var en sjukt rolig match. Allt hände!

Ursäkta för sjukt mycket OT här.

Är det bara jag som känner att det är lite tråkigt att det är +16p skillnad mellan oss och Real Madrid? Nästan så att man skäms lite...:P
Barcelona >The Reporter<
2012-12-26 00:50
zigazaga du var galen, vilken match 8-5 hahah! Men jag gillar inte att du kör med Real ;)
Barcelona zigazaga
2012-12-26 00:47
The Reporter

Tack för en god match på FIFA13. ;)
Barcelona BarcaChris
2012-12-25 23:57
Va har Casillas kompisar från Barcelona den mest respekterade marängen och den som blöder Real vilken svikare han är. Sälj han köp Neuer. Det här är Real du får inte välja dina egna kompisar och du ska helst gå runt och snacka skit om dina landsmän och landslags kamrater.

Va nej det är inte Mourinhos fel vi ligger trea med 16 poäng bakom det är Casillas och Ramos som har kompisar från Barca. Så klart det är bara Mourinho som gav oss vinsten i ligan förra året.

Barcelona >The Reporter<
2012-12-25 23:53
Fifa på ps3 ngn? adda hoshi23
Barcelona grande jw
2012-12-25 22:19
Problemet med alla på Puertan är att dom är upplärda som så att "Hatet till Barca är större än kärleken till Real".

När Casillas då träffar Valdes på sin fritid så sticker det självklart väldigt mycket i deras ögon då Casillas, deras kapten, inte följer deras barnsliga Mourinho-filosofi som handlar om att skaffa fiender vart du än sätter dina fötter.

Casillas är en mogen vuxen man. Mourinho däremot kommer alltid vara samma gamla omogna barnsliga fjant.
Barcelona Barcadinho.
2012-12-25 21:08
Kanske därför han fick kicken av Mourinho...
Lillmessa
2012-12-25 20:44
Har last lite pa Reals forum nu efter forlusten mot Malaga hur de verkligen sanker sina storre spelare. Tydligen hade Casillas besokt Valdes da han blivit pappa och enligt en del sa ar det helt plotsligt ratt att satta honom pa banken. Helt sinnessjukt egentligen att trycka ner sin KAPTEN for en sak han gor utanfor fotbollen. Hade aldrig kunnat tanka mig klanka ner pa spelare som Puyol, Iniesta, Xavi eller Messi, ingen spelare alls i Barcelona.

Det jag vill fa fram ar att jag ar stolt over hur vara fans respekterar vara spelare, no matter what. Om sa Puyol istallet hade dragit ut med Ramos istallet for Messi hade jag inte sagt ett ljud! Hur svart ska det egentligen vara for de att forsta att Casilas och Valdes i verkliga livet ar vanner? Nej, horni, vi har var kapten och honom respekterar vi vad som an hander!

Visca Barca, Visca el Capitan!

Ursakta for att jag inte skriver de tre sista bokstaverna, men nu ar det sa att jag ar utomlands sa har inte de pa detta tangentbord. Annars, god jul sa har i efterskott och hoppas ni far en bra kvall! Gott nytt ar pa er med!
Barcelona enkos
2012-12-25 19:52
Barcelona har under 2012 slagit rekord i antal vunna poäng

1. Barcelona 103
2. Real Madrid 93
3. Atlético Madrid 77
4. Malaga 65
5. Betis 56
6. Real Zaragoza 55
7. Real Sociedad 55
8. Levante 53
9. Valencia 52
10. Getafe 52
Barcelona AndreD
2012-12-25 19:47
DM1982

Hahaha klockren
Barcelona Canaletes
2012-12-25 19:16
En annan bra!
Barcelona DM1982
2012-12-25 18:55
Så jäkla rolig samlarbild.
Atlético addeh
2012-12-25 18:10
MESSI.CORLEONE

Duktig passningsspelare, men också stark i huvudspelet. Expert på att komma i en andra våg in i straffområdet och stöta in returer. Gör väldigt många av sina mål på just det sättet. Ingen spelare som dribblar tre man och placerar in den, utan mer "måltjuvsmål" - trots att han är offensiv mittfältare.
Barcelona Baronen
2012-12-25 16:57
Turbulens i Real.
Turbulens, turbulens, turbulens.

Rövhålet Mourinho förstör deras lag.
Vi kan bara sitta här och se han styra skeppet rakt ned i Marianerergraven.
Och vi ler.
Som vi ler.
Barcelona Canaletes
2012-12-25 16:42
Mourinho kommer aldrig förlåta att Spanien slog ut Portugal i EM :P
Barcelona B-Guden
2012-12-25 15:48
Haha dör, Real fansen tycker det är skandal att Casillias åkte till en kompis som fått ett barn, oj då han råka ju spela i Barca då kan man ju inte va kompis med dom.

Haha jag hoppas Mourinho förstör deras klubb mer, för nästa tränare som kommer in, han ska lyckas med-
Få alla spelare åt samma håll
Spela underhållande fotboll
Vinna La liga och CL

och han kommer inte ha en 1/10 del av så mycket förmåner som Mourinho har, Lycka till Madrid, Jag bara njuter ju mer Mourinho förstör er klubb.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-12-25 15:25
Ni som följer Michu, kan ni berätta om hans vassaste egenskaper o hur stor sannolikheten är till att han blir en truppspelare även en startman i landslaget?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-12-25 14:40
@The Reporter:

Och i februari kommer han få chansen mot Uruguay.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-12-25 14:31
Tror att Michu var offensiv mitt från början men flyttades upp när någon i Swansea blev skadad.

Kan spela på båda positionerna iaf :)
Barcelona The Reporter
2012-12-25 14:19
LeoMessi

Anfallare :)
Barcelona LeoMessi
2012-12-25 14:15
Är Michu anfallare eller mittfältare? Han leder skytteligan i England så han bör vara anfallare haha
Barcelona The Reporter
2012-12-25 14:09
Det finns bara en spelare som fattas i landslaget, och det är självaste Michu !!
Barcelona mes gue un club
2012-12-25 14:03
LeoMessi Precis.. Jordi Alba kom in i landslaget år och nästa spelare som kommer att ta en plats är Montoya.
Barcelona LeoMessi
2012-12-25 13:47
mes gue un club (Barcelona) Alltså det finns bara två spelare från Madrid som behövs i landslaget och det är casillas och Ramos. Xabi behövs inte ens, Busi kan skött pivoterollen helt själv och det galant också. Sen att arbeloa spelar är för att att dom verkligen inte har någon annan på den positionen, alternativt så har han kvoterats in för att Madrid inte ska bli arga för att det är för få spelare från deras lag :-)
2012-12-25 13:42
Leomessi Hahaha. Exakt,,, det är just det här sekten som har get Spanien EM,VM,EM guld. Var var Spaniens landslag när det dominerades av Madrid spelare, vad vann dom då? En som som har följt spanska ligan ett längre tag förstår säkert vad jag menar.
Barcelona LeoMessi
2012-12-25 13:31
mes gue un club (Barcelona) Till och med det spyr dom galla över. Kallar Barcelona för en sekt eftersom alla är så lojala och respekterar tränaren.
2012-12-25 13:28
Leomessi Låt dom snacka hur mycket dom vill. Men sak är säkert, våra spelare har lojalitet för klubben. Lojalitet går INTE att köpa. Där har vi bland annat den stora skillnaden mellan dessa två klubbar.
Barcelona LeoMessi
2012-12-25 13:26
Jordi Alba är en otroligt bra spelare och absolut en av världens bästa ytterbackar! Vilken ytterback är bättre än honom offensivt? Det är väl han och marcelo som är dom bästa offensiva vänsterbackarna, även om jag ogillar den spelaren.

Nuri Sahin fick sin karriär förstörd typ, fick aldrig chansen att spela och samma sak med Kaka. Sen älskar dom att spy galla över vår akademi och hylla deras egen. Dom tycker att VDB är en rövslickare på katalanerna eftersom Montoya blev uttagen men inte Carvajal som är en tusen ggr bättre högerback. Samma Carvajal som är andra valet och reserv till Montoya i U-21.
Annons: