/spanien/barcelona/forum/8497.aspx/spanien/barcelona/forum/8497.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-09-29 14:15
Kuriösa! De senaste 4 åren när Pep tog över rodret har Fc barcelona vunnit 2 champions league och förlorat 2 när de har åkt ut ur semifinalen. De 2 lagen som har vunnit Barca har även vunnit champions league. Det betyder att det lag som knockar ut Barca vinner Champions. Tur att vi slog ut äckel laget madrid då! Men när vi vunnit har vi alltid vunnit finalen och de båda mot United!
Postat via SvenskaFans-appen
AndreD - General Pardon
2012-09-29 14:01
koeman92

koka
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-09-29 12:22
1.70-ligan

Det är ju också jobbigt för en spelare att rotera positioner så mycket. Det gör att han tappar positionsspelet på alla. Bättre att ha en grundposition för en spelare men att han sedan vid behov kan flytta ner, inte ändra varannan match. Återstår att se vad Songs position blir.
Barcelona 1.70-ligan
2012-09-29 11:48
Frodo

Jovisst och därför är det väl inget fel med att man lär honom hantera den positionen också. Bara man inte låser honom där, som man gjort med Mascherano. Song har alldeles för mycket kvalitéer längre upp i banan för att låta bli att utnyttja att spela honom där. Tycker man ska använda honom i alla roller från mittbacken upp till det centrala mittfältet, strax ovanför Busis position. Sen får skador/tillgängliga spelare avgöra vart nånstans han spelar mest.
Barcelona socccerfan1
2012-09-29 11:29
Damido. Nej, såg inte ut som att dem saknade någon. Men vi gör.. Många också:/.. Tyvärr.
Barcelona Damido
2012-09-29 11:16
Saknar Sevilla några spelare ikväll? Skada, kort?
Barcelona Frodo
2012-09-29 11:14
1.70-ligan

Det mest troliga är att Song får spela mer som mittback än mittfältare. Det är det mest logiska med tanke på att han annars hade fått starta max 15 matcher som pivote ifall Busquets lyckas hålla sig skadefri hela säsongen.
Barcelona R.E.M. god bless them
2012-09-29 11:12
Ot, adda på ps3, andreasferreira Fullt me kärlek och rabonas... Visca barca
Barcelona R.E.M. god bless them
2012-09-29 11:11
D
Barcelona ALEX SONG
2012-09-29 09:54
Ni som gillar FIFA 13 Igår ikväll körde jag min första säsong i kerier läge, jag tog över Barca-B och fick kanon start på säsongen med 4 raka vinster sen började jag halka neråt. Men efter säsongen slutade vi på en 11 plats och i anfallet satsade jag på Donguo och han gjorde 19 liga mål, och blev uttagen till det Kamoruns ladslag.
Barcelona 1.70-ligan
2012-09-29 09:42
Lauren (ex-Arsenal): "Song can play centre back, but it's not his natural position, you could see he made mistakes against Granada." [cope]

Lyssna på det Tito, gör inte om honom till mittback. Vänj honom bara vid positionen så att han håller där, men glöm inte bort att han är mittfältare i grunden - och att vi har en stor backtalang på bänken..!
Barcelona koeman92
2012-09-29 09:08
AndreD

Du behöver inte hålla på och rätta folk. Sluta vara dryg!
Barcelona Andrés V
2012-09-29 08:37
Bara jag som har reagerat på att el conejito Javier Saviola är tillbaka i la liga, riktigt roligt att han gjort ett flertal mål i malagatröjan också. Trots att han inte riktigt lyckades i barca så vart han ändå en favvo. Någon som vet om han är på lån eller är han helt och hållet en malagaspelare?
Barcelona Federer
2012-09-29 07:56
AndreD - General Pardon

Ja för du förstår ju inte vad jag menar när jag skriver Affelay eller hur? Dryga jävel.
Barcelona FCB_Cule
2012-09-29 02:14
Den videon dödar en. Fan vad jag saknar pep tiden :/..
Barcelona Siempre Barça
2012-09-29 01:36
Ni som har ps3 så adda mig så spelar vi match. Adda SiempreBarca99
AndreD - General Pardon
2012-09-29 01:10
Federer

Afellay*
Barcelona Bästelona
2012-09-29 00:00
Hur många här inne litar FM samt är medlemmar på FMSweden:) skicka ett pm e ni söta ifall ni r de :)
Barcelona Essienesque
2012-09-28 22:56
xoro international

Han har redan varit hos en konkurrent och vi såg hur farligt det var..
Barcelona xoro international
2012-09-28 21:54
Grabbar vi måste ha Klas jan huuntelar han får inte gå till nån konkurrent
Barcelona Federer
2012-09-28 21:32
Affelay spelar från start mot Düsseldorf. Han har spelat bra och Schalke eder med 2-0.
Barcelona El Legado Pep
2012-09-28 21:31
EL FLACO:
Tack för en bra sammanfattning av det senaste delegationsmötet/ medlemsförsamlingen och vad som skedde där.
Det är verkligen en bra sammafattning du gör. Du är så kunnig och återger det så bra om händelsen och vad man har kommit fram till.

Jag gillade när du skriver:

"Till årets medlemsförsamling var 4599 socios tillkallade och mellan 700-1000 närvarade."

Jag är själv en av de delegater som inte dök upp men jag litar 100 procent på att det resultat som församlingen kom fram till är bra. 700-1000 medlemmar räcker gott och väl för att fatta beslut. Ingen kritik här!
Antar dock att så gott som alla som närvarade är katalaner som inte behöver resa så långt.

Tack än en gång!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-09-28 21:07
@Pep, The Creator:

Nej. Det är en annan spelare:)
Barcelona Smogen
2012-09-28 19:37
MD rapporterar att Iniesta, Puyol och Pique alla kommer kunna spela mot Real. Det känns ju jävligt bra!

Nu ska dom bara hinna komma i lite matchtempo och så ska vi naturligtvis försöka klara av en rikitgt svår bortamatch mot Sevilla först!
Barcelona Pep, The Creator
2012-09-28 19:26
Kan det vara samma Cicinho som spelade i Real Madrid för några år sedan?
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-09-28 19:21
Toni Nadal (coach Rafa Nadal): "Cristiano's problem is he can't accept Messi is better. If he would, he wouldn't be so sad." [via efe]

Co-sign!
2012-09-28 18:59
Jag hoppas att Tito startar med Thiago-Busquets-Xavi imorgon. Cesc har inte varit bra. Mittbackarna får se upp med kontringarna och de får inte lämna stora hål bakom sig, då blir det kört. Jag såg deras match mot Real Madrid och deras högerback vid namn Cicininho var riktigt bra. Sen har han Navas framför sig så om vi kan hantera deras högerkant så är det väldigt bra.
2012-09-28 18:55
@Bàckis/:
Tack för Filmen!:) Om man ska skriva om Pep Guardiola så räcker det inte ens med en Roman egentligen, han är precis som Messi. Jag kan bara göra det kort och säga att jag älskar honom, är tacksam för allt han har gjort för oss och önskar honom all lycka vilken klubb han än tar över.
Barcelona Bàckis/
2012-09-28 18:39
Bara jag som tycker att Xavi och Iniesta alltid är rent ut sagt dåliga på FIFA jämfört med många andra spelare? Fan, dom e ju veka och klena, inte heller någon speed. Blir lixom ingen fart/styrka i dom.

Sen är det otroligt trögt att inte CN är med, får la dock ha Mestalla som arena då den är mest lik av de andra på spelet....
Barcelona Piqué
2012-09-28 18:01
Det är bara att njuta av honom, grym gjord video...
Annons: