/spanien/barcelona/forum/8491.aspx/spanien/barcelona/forum/8491.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Keite
2012-09-30 01:48
Videon togs bort av youtube men killen laddade upp den på Dailymotion.

Älska firandet på slutet fårn bänken hahaha :P
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-09-30 01:44
Culé - Messi y Alexis

länken funkar inte, kan du inte skicka en annan med ray hudson
Barcelona Éluc
2012-09-30 01:38
Jag hoppas verkligen att det vänder nu för Cesc, då han nu bröt en ungefär 8 månaders lång måltorka som även för en mittfältare skär på psyket. Nu fick han dessutom inte endast sätta en balja, utan två som sedermera blir helt matchavgörande i en otroligt tuff bortamatch mot en formstarkt Sevilla. Om det här inte höjer Cescs prestationer framöver så är han verkligen ett hopplöst fall.

Det blev ganska tydligt ikväll att Pedro - Messi - Villa är den trion vi ska mönstra mot Real nästa söndag, och att Alexis således får förpassas till bänken. Villa har alltså suttit 3 baljor på 120 minuters ligaspel.

Låt oss till slut hoppas att Piqué, Puyol, Adriano och Iniesta alla hinner tillbaka till klassikern.
Barcelona Hetfield
2012-09-30 01:34
Jag har ingenting emot att Sanchez är i en svacka, men måste han filma? Det känns ju så onödigt med tanke på hans skicklighet.

Jag gillar Cesc, men han behöver inte heller hålla på och filma, och se allmänt bajsnödig ut så fort domaren blåser emot honom. Skönt att han gör mål.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-09-30 01:26
29/09/2012 FC Sevilla vs. Barcelon 2:3
22/09/2012 Barcelona vs. Granada 2:0
19/09/2012 Barcelona vs. Spartak Moskva 3:2
15/09/2012 Getafe vs. Barcelona 1-4
02/09/2012 Barcelona vs. Valencia 1-0

Senaste fem. Det går riktigt bra nu :)
Barcelona Occi
2012-09-30 01:26
Maränger är allmänt skadade och äckliga även irl. Känner många maränger och varenda jävel beter sig arrogant och allmänt vidrigt, omöjligt och diskutera fotboll med dessa patrasker.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-09-30 01:24
Stolta Madrid ja. Minns Osasuna matchen förra året? Osasuna ledde med 1-0. Deras anfallare var på deras planhalva, han fick friläge och gjorde mål, det skulle bli 2-0 då. Men nej domaren tog bort målet för att han var "offside" när han var på sin EGNA planhalva, och så vände "stolta Madrid".. Dubbelmoral är bara ordet. OBS, det här är bara ett exempel , finns fler som tex Rayo, Getafe , Valencia..
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-09-30 01:22
http://www.youtube.com/watch?&v=bEvoz5PByVU

Ray Hudson!
Barcelona Basuuka
2012-09-30 01:19
@Frodo:

Namn: Strapped Postat via SvenskaFans-appen
Sänt: 2012-09-30 01:14
Jag kommer ihåg vi fick många fördelar i ligan förra året men dessa målen var mest när vi ledde redan, men jag kommer tyvärr inte ihåg när vi vände en match tack vare domaren.

Oh the irony...
Barcelona FC Barcelona 1899
2012-09-30 01:05
Vill ni skratta lite Hahahahahaha. Kaljic är dummare än en blondin. Killen är skadad på riktigt. Läs nedan som jag hittade i Puttans forum. Helt sjukt. --------------------------------------------------- I.Kaljic [F.d. FGKoM] (Real Madrid) 2012-09-30 01:00 Samtidigt, hur stolt är man inte över Real Madrid egentligen. Våra helt sinnessjuka vändningar, de episka remontadas som vi alla minns, kommer efter det att laget kämpat och slitit sig tillbaka och vunnit på ren passion i sista stund. Medan Barcelonas comebacks till 90% kommer efter domarhjälp, felaktiga röda kort och teater-filmningar från små flickor i en Barcelona tröja:). Därför vi är myten och Barcelona nycken, den tillfälliga hypen. Vi slår flickorna på Nou Camp!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Riiio!!
2012-09-30 00:49
Xavi: "Referee allowing a lot? This referee confuses both teams. He doesn't whistle clear fouls."
Barcelona Keite
2012-09-30 00:45
Bara så alla vet (speciellt madridistas)
Mourinhos favorit domare är.... Mateu Lahoz!!!
Barcelona NoGo™
2012-09-30 00:45
@Riiio!!:

Okok, håller tummarna att det inte är så illa.
Barcelona 1.70-ligan
2012-09-30 00:44
Håller tummarna att Thiagos skada inte är allvarlig! Han är viktig för oss! Det osar klass kring honom på ett annat sätt än många av de andra unga spelarna vi har... han håller mot alla motstånd. Fan! Nu är jag ledsen.
Vad gör vi nu då? Match om två dagar igen och spelarna är slitna. Vi måste rotera, men har inte möjlighet att göra det utan att kompromissa med en sämre elva, tack vare alla skador vi har.

Och om Thiago är borta länge har vi problem. Han ska vara vår mest hållbara kreativa mittfältare. Och för hans egen del är det stora problem. Det finns hur många talanger som helst som fått sina karriärer förstörda pga återkommande knäskador.
Barcelona Riiio!!
2012-09-30 00:43
NoGo™

Det enda jag tyckte mig se va att en av läkarna (?) frågade honom på väg ut någonting och han såg ut att svara "Mucho, Mucho" så yes, han har nog ont som fan. Behöver dock inte betyda att det är något allvarligt.
Barcelona LeoMessi
2012-09-30 00:43
seriöst, vad fan hände med thiago? Var det någon tackling jag missade på honom eller? :S
Barcelona Barcadinho.
2012-09-30 00:42
Det var en sak under matchen som gjorde att jag klappade händerna och drog med en hel berömd. Navas var i straffområdet och var nära att komma förbi med fick en liten smäll och tappade balansen, Men han stod kvar på fötterna !
Jag lovar att 9 av 10 (och i Reals fall 10 av 10) så skulle spelaren slänga sig för att försöka få straff.
Riktigt sportsligt av en av mina favoriter utanför FCB.

Ska sova söt nu, godnatt.
Barcelona Riiio!!
2012-09-30 00:42
Undra om Alves firade rejält som dom andra vid 3-2 målet? Tyckte mig inte se honom på sitt bästa humör idag. Det förstår man ju iofs, han va ju "hemma" igen.
ragnarök
2012-09-30 00:40
zick9

Härlig artikel. Den ska man visa alla nojiga Madridsupportrar.
Barcelona NoGo™
2012-09-30 00:39
Ahh shit det verkar illa för Thiago :/

Nån som såg vad som hände?
2012-09-30 00:39
note: there can't be further tests on thiago's knee injury now because he's in too much pain #fcblive [cat radio

...
Barcelona tarrak
2012-09-30 00:38
Sen ska man inte bortförklara Cescs filmning med någon annans misstag, men jag har aldrig hört Sevilla-fansen klaga över Navas ständiga teaterspel. Minns förr i tiden när även Capel låg och rullade längs linjerna, det blev inte mycket fotboll spelad på Sánchex Pizjuán då. Men jag tycker det är stort att de över en natt blivit så pass stor Fair Play-beivrare, jag hoppas ni alla kommer ihåg att påminna dem om det nästa gång Snavas på ett mystiskt sätt blåser av banan.
AndreD - General Pardon
2012-09-30 00:38
Culé - Messi y Alexis

Bra

zick9

Orkar inte nu, någon annan dag kanske :)
Barcelona 1.70-ligan
2012-09-30 00:37
note: there can't be further tests on thiago's knee injury now because he's in too much pain #fcblive [cat radio]

Vad fan hände??
Barcelona Bästelona
2012-09-30 00:36
Alla lag i Spanien får diverse fördelar, med andra ord så är domarkåren i Spanien ett skämt! När Barcelona råkar ut för dessa saker uppmärksammas detta självklart mer än när andra klubbar gör det. Det är förståeligt för när man är störst då hörs man även mest, positivt som negativt. Sen så detta hat mot Barcelona förstår jag mig osså på, man måste vara medelmåttig för att vara omtyckt kvittar vad det gäller. Är man populärast i skolan är du älskad av några men hatad av fler. Sådant är även fallet när det gäller fotbollen. Det är bara att kolla på de olika ligorna runt om i Europa. I England är M.Utd, M.City samt Chelsea de mest hatade lagen. Arsenal är inte ett speciellt hatat lag men det är för att de inte syns och hörs mest. De 3 hatade lagen är hatade för olika saker. City och Chelsea är för sättet de har nått framgång och UTD är för att de just har nått framgång. Samma sak gäller Barcelona och Real Madrid, de är de 2 mest hatade lagen i Spanien. Den största anledningen för spanjorerna är för att de inte delar med sig utav TV-pengarna men för oss andra är för att de sticker ut ur mängden. Men detta vill jag ha sagt att framgång medför hat, det minsta lilla man gör så uppmärksammas det direkt. Hade denna matchen spelats mellan Granda och Sevilla och Granda hade råkat ut för Barcelonas saker så hade ingen sagt ett piss! All heder till Sevilla som sjävklart förtjänar en poäng, men samtidigt så tar jag gärna dessa 3!

Skrev detta nyligen på FK med. Håller någon med eller är jag ute och cyklar?
Barcelona Frodo
2012-09-30 00:35
Diego Torres lines up the stats in El Pais: in the ten games last season in which Madrid had to come back from 0-1, they received 8 penalties and in all 7 players of the opposing sides were sent off.

Det säger allt! Sov sött maränger och andra hatare som kollar in här!:)
Barcelona zick9
2012-09-30 00:35
@AndreD - General Pardon:

Posta gärna dem här. :)
2012-09-30 00:33
AndreD

Hoppas? Alla kokar ju.
AndreD - General Pardon
2012-09-30 00:33
zick9

Det är många domarfördelar för Real de har glömt skriva in där också. Har alla nerskrivna
Barcelona Mäktiga Messi
2012-09-30 00:32
var e ni som kritiserade Messi förra veckan ?? han passade ju guldpassningen till Villa . Man ska aldrig räkna ut Barcelona oavsett va som händer . de skönt o se hur real fansen är ledsna . ja lider med real fansen dom glömmer snabbt allt vad dom fick o inte fick förra året av domaren
Postat via SvenskaFans-appen
Annons: