/spanien/barcelona/forum/8466.aspx/spanien/barcelona/forum/8466.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2012-10-02 23:14
@Barca o Mort!:

Ok.
AndreD - General Pardon
Känner inte det minsta glädje efter vinsten
Wena
Anims Puyol!

Ser att folk här inne nojjiga för real haha! Vi kommer att vinna med eller utan puyi.
Barcelona Barcadinho.
2012-10-02 23:13
Jag vet inte, det finns kanske en chans att allt blir bra mycket snabbare. Leden sätts tillbaka och snabb behandling och Puyi kan spela om några dagar.
Det är inte omöjligt.

Lite OT, men Bate är på väg att bli den nya säsong skrällen a la Apoel och detta med 10 vitryssar i startelvan.
Barcelona Trumanski
@Barca o Mort!:

Det fattar väl jag också, men jag syftar på att det i mina ögon, och säkerligen väldigt många som haft "ur-led"-skador, är en mycket värre skada än att den "bara" var bruten.

Att hoppas på att den "bara" var bruten var något jag gjorde i alla fall.
Barcelona Grande Barca
man var inte oroad inför el clasicot med puyol tbx men nu är man det, "lite" litar ändå på messi co, ovanför backlinjen.. Dock så hoppas jag på busquets macherano som mittbacks par.. tror det kan vara negativt att song ska komma in i startelvan som mittback på en sån match han inte är van att spela i. En match som kräver mkt psykiskt.. han är dessutom ganska aggressiv så risk
Barcelona Barca o Mort!
2012-10-02 23:11
Trumanski

Nu snackade vi ju dock inte om att det var skönt för Puyol att få armbågen ur led och att han njöt av det och vill göra det en gång till.

Det som är skönt att han blir borta mycket kortare tid!
Qendil-R.I.P Morosini!
2012-10-02 23:10
@Riiio!!:

Song styrka har aldrig varit positionsspelet. Det vet alla som följer eller har följt Arsenal.
Barcelona Trumanski
2012-10-02 23:09
Ni som säger att det är "skönt" att armen inte är bruten har fan aldrig varit med om att slå något ur led..

Jag har slagit ut både knä och axel samtidigt som jag även brutit hand och arm - jag kan säga att det går fan inte att jämföra.
Det gör både ondare och man slår upp skadan jävligt enkelt.
Barcelona Riiio!!
För det första, Puyol ÄR FC Barcelona! För det andra, det blir jävligt tufft utan honom men visst har vi helt ok ersättare som kan göra det bra. Song kanske drar till med årets match om han får spela som mittback.
Barcelona Barca o Mort!
DM1982

"L.A.M nr 10 Hade inte Busi knäet uppe i ansiktshöjd med andra killen då riktigt nära ansiktet? Tycker isåfall att det är en tveksam utvisning men inte helt feldömd. Andra killen borde fått en varning för sina efterknuffningar. "

Kopierade mitt inlägg lite längre ner :P

Även om det inte rör så är det en farlig satsning likt Pepes.
Qendil-R.I.P Morosini!
2012-10-02 23:08
Sedan Etoó och Ibra lämna Barca så har Barcelona inte spelat med en "riktig" striker. Även om Villa är det så har han hittills i Barcelona bara använts helt fel. Det känns mer som Barcelona spelar utan anfallare. Blir lättare för försvaret hos motståndarna att försvara. Heter försvararna Ramos-Pepe så spelar Barcelona precis som Mourinho vill. Undrar när Barcelona ska lära sig att dom behöver en anfallare. Barcelona spel just nu är lättläst.
Barcelona Bàckis
2012-10-02 23:07
Är Pique helt borta från Clasicot?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2012-10-02 23:07
@H.Alavi - Magico!:

Våra alternativ kan göra det bra men inte lika bra.

Nu är det som det är, det är bara att tuta och köra på det. Song/Mascherano lär det bli om inte Pique kliver in mirakulöst.

Det kommer bli nervigt med dem men de gjorde verkligen inte bort sig mot Sevilla borta, en av dem svåraste och snabbaste matcherna i ligan.

Jag undrar fortfarande vad Busquets åkte ut för. Någon som vet?
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-02 23:06
Ja, det blir riktigt tufft på söndag. Busquets får en viktig roll då han får ligga längre ner än vanligt. Men någon kross blir det inte. Med en motiverad Messi och både Alexis och Pedro i bra form så gör vi ju några mål framåt också. Tippar på en målrik match, speciellt om Real kör sin höga press istället för den typiska Mourinho-taktiken.
Qendil-R.I.P Morosini!
2012-10-02 23:03
@H.Alavi - Magico!:

Sant. Barcelona fick erfara hönsgård senast mot Real i försvaret. Det känns som repris från Super Cupen.
Barcelona Henrik Larsson 7
2012-10-02 23:03
Klockren analys av colaflaskan (Niva)
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-10-02 23:01
Keite

Håller med. Vad fan är det för jävla trams ni håller på med egentligen? Carles Puyol är inte FC Barcelona. Visst det blir svårare bakåt för laget utan honom men vi har fortfarande alternativ som kan gå in och göra det bra.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-02 23:01
Fan va synd om Puyol. Krigar för att hinna tillbaka och sen händer detta. Trots nyheterna jag läser om 2-3 veckor kan jag inte vara positiv efter de bilderna. Visst, ibland ser det mycket värre ut än vad det är men det här såg riktigt äckligt ut.
Barcelona Keite
2012-10-02 23:00
Jävla pessimistfitter vissa är!!!!!!!!
- "öhh vi kommer torska"
- "Grattis Madrid"
- "Song o Mascherano suger"

Man äcklas vafan
Qendil-R.I.P Morosini!
2012-10-02 23:00
LionelMessiTheHandOfGod, :) det gör jag, din roliga filur. Blir du störd av min närvaro?
Barcelona Shaappaa
2012-10-02 22:59
Kul. Två premier league mittfältare spelar som backar i världens bästa klubb mot just Real Madrid nu på söndag. Jag svär på mitt liv att det inte är ens kul att kolla på el clasico längre med de backar vi har..... så j@vla arg. KRYA PÅ DIG PUYOL! Hoppas du ser det här medelandet så du får motivation och ger lillbroder en kjäftsmäll på söndag.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-10-02 22:59
Smogen Varför ska vi rasa ihop om Puyi byts ut? Tränaren lär väl lita på sina andra spelare, eller? Kan han ställa upp med Song och Masche borta från start ska väl Benfica borta och 2 mål upp inte vara något problem?
AndreD - General Pardon
2012-10-02 22:58
Så jävla skönt att den inte är bruten
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-10-02 22:58
Det jag tänker på just nu är hur många mål Real kommer att göra. Jag tror att Mourinho skrattar nu åt oss för hans spelare kommer att leka med hönsgården Song och Mascherano.

Jag skriver återigen grattis till vinsten Real!
LionelMessiTheHandOfGod
2012-10-02 22:57
Qendil-R.I.P Morosini!

Din skojare vad gör du här och bara kritiserar? Dra till ditt forum och skriv om laget du tycker om, för här har du inget att göra !
Barcelona NoGo™
Ohh inget brutet, tack gode gud för det!
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Official: Puyol has a dislocated elbow #fcblive #ucl

Inget verkar vara brutet :D
Barcelona DM1982
2012-10-02 22:56
Official: Puyol has a dislocated elbow #fcblive #ucl

Då var det bekräftat. Inte alls så farligt som jag först trodde, skönt.
Barcelona Barca4eva
2012-10-02 22:56
Som andra har sagt, lätt att vara efterklok. Synd som fan dock.
Annons: