/spanien/barcelona/forum/8420.aspx/spanien/barcelona/forum/8420.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona xoro international
2012-10-07 18:16
Min start elva är idag Valdes Alves-Song-Mascherano-Alba Cesc-busquet-xavi Sanchez-Messi-iniesta Man kan inte ignorera stormatchen sanchez genomförde förra matchen så förstår inte vf vissa här inne ignorerar en så stark spelare som sanchez han krigar 24/7 ni må hata han men kan lägga min arm på att han startar idag
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-07 18:15
Bàckis

Det har skrivits om att han ska börja på bänken och Cesc startar på mittfältet istället. Blir det så, så minskar våra segerchanser rejält. Om det inte handlar om att Don Andrés känner av någon skada och det är matchtempot man oroar sig över så ska han bara spela. Han är i stort sett alltid en av planens bästa mot Real, man of the match i förra mötet på Camp Nou.
Barcelona Walee
2012-10-07 18:12
Damn inga hopp alls med detta skit försvar.. Inte nog med att försvaret suger. Iniesta är på bänken daamn..
Barcelona papillon
2012-10-07 18:07
Någon som har en bra och pålitlig stream till matchen ikväll som inte hackar?
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-07 18:06
Vet inte med Bartra alltså. När Piqué blev skadad och det blev "klart att både han och kaptenen skulle missa matchen så ville jag se Bartra spelas in med Mascherano mot Granada. Nu har han ännu inte fått en minut i tävlingsmatcherna, och alltså inte spelat på 1 och en halv månad. Medan Song hoppade in mot Spartak, spelade 90 min mot Granada och Sevilla och hoppade in mot Benfica.

Så just nu hade det verkligen inte varit optimalt med Bartra i startelvan. Vilket jag inte tror kommer hända heller. Finns inga tecken på det, men man vet som sagt aldrig.
Barcelona Bàckis I #animsPuyi!
2012-10-07 18:05
Varför är inte Don Andrés med i några elvor ? Han spelade ju mot Benfica och bör väl vara redo att starta för första gången ikväll sen skadan?

Valdes
Alves-Song-Mascherano-Alba
Iniesta-Busi-Xavi
Messi-Cesc-Pedro

Pór favor !
Barcelona Dradrian
2012-10-07 18:02
@Pep.G:

Tja man! Veetle.com fungerar på både iPhone och iPad, bilden brukar vara bra om man har tur. Lycka till, hoppas du hittar en stadig stream =).
Barcelona I.Cuenca
2012-10-07 18:01
@Pep.G:

Varför kan du inte se matchen?:-(
Barcelona Éluc
2012-10-07 17:59
H.Alavi - Magico!

Bartra som mittback hade jag välkomnat med öppna armar.
Barcelona Pep.G
2012-10-07 17:57
Blaugrana son els colors

Det hade jag inte bangat och göra om jag inte hade haft en tenta på tisdag. Drar man till Olearys så slutar det alltid med att man är full efter matchen och bakis dagen efter. Det blir inte mycket plugg då.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-10-07 17:56
Äh, om jag har lärt mig något genom åren så är det att aldrig spekulera kring startelvor. Jag är så trött på det eftersom varje gång jag är bombsäker på att jag har gissat rätt, vips Pinto som defensiv mittfältare.

Skulle inte bli förvånad om Tello fick starta och Bartra kom in från ingenstans.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-07 17:55
The akward moment när det är mindre än två timmar kvar till El Clàsico och Valencia har mest inlägg senaste dygnet på Spanienforumen.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-07 17:53
Éluc

Ser tyvärr ut så.

Och angående Reals elva kan man konstatera att Higuaín förväntas starta, vilket för mig är lite förvånande då Benzema i form känns eom en betydligt bättre spelare.

Och det är alltså inte de officiella elvorna.
Barcelona Éluc
2012-10-07 17:50
Cesc som mittfältare mot Real? Mitt mardrömsscenario kommer besannas!
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-07 17:49
Förväntad startelva:

Valdès; Alves, Mascherano, Song, Alba; Xavi, Sergio, Cesc; Pedro, Messi, Alexis;

Ser tyvärr ut som att Iniesta får börja på bänken. Det tillsamans med våra avbräck i försvaret gör att man inte har den bästa känslan inför matchen just nu.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2012-10-07 17:49
Pep G Dra till närmsta Olearys!
Barcelona Pep.G
2012-10-07 17:46
Tjena, idag kommer jag varken ha tillgång till TV eller dator. Det enda jag har till hands är en Ipad. Kan någon snälla hjälpa mig lite senare med en stream som funkar till Ipads? Jag har försökt några gånger till Barcas andra matcher, men det har ej fungerat på Ipad. Ni vet hur Apple brukar krångla till saker och ting. Jag är verkligen desperat, jag kan inte missa matchernas match. Jag behöver någon kunnig människas hjälp. Kan någon rar människa hjälpa mig? Jag kommer vara den människan evigt tacksam.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-10-07 17:41
År 1714 förlorade Katalonien sin självständighet i Spanien - när matchtiden står på 17.14 kommer man att börja skandera "Indepencia" på Camp Nou ikväll.
Barcelona Siempre Barça
2012-10-07 17:40

Ole le ola la ser del Barca es lo millor que hi? ha
Barcelona Bàckis I #animsPuyi!
2012-10-07 17:37
Legenden kan fortfarande. För mig är han störst någonsin, när han var på sin topp 2004-2006 var han heeeeelt magisk.
Barcelonistas
2012-10-07 17:34
Känner mig lika nervös nu, som jag är för en match mot Granada. Får kanske ta lille brorsan lite mer seriös? :)
Barcelona I.Cuenca
2012-10-07 17:34
Usch jaaaaaaaaaa nerverna är på disco med gratis sprit i baren
Barcelona 1.70-ligan
2012-10-07 17:33
Lam nr 10 Med tanke på mittlåset är det mer en olustig nervös känsla, tyvärr. Inte alls omöjligt att vinna ändå såklart, bara sämre förutsättningar... Tur att en förlust inte är katastrof - vi kan åtminstone lira avslappnat :)
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-07 17:22
Drygt två timmar kvar. Sjukt nervöst nu.
Barcelona Barca4eva
2012-10-07 16:59
@Piquénbauer:

Ser ut som att den fungerar just nu.
Barcelona Piquénbauer
2012-10-07 16:51
Grabbs, är det något som vet om sopcast fungerar som det ska igen?
Barcelonistas
2012-10-07 16:48
Vad tror ni om startelvorna?.

I.Cuenca

Kör hemma, pubar på söndagar är helt värdelösa. Bara massa alkisar som går runt.
Barcelona I.Cuenca
2012-10-07 16:43
Hjälp

Ska jag se matchen hemma eller på pub?
Barcelona Barca - King / Busquets Tactical Genius
2012-10-07 16:37
När 5-0 el classico började va det ett verklighet som många inte trodde skulle vara möjligt. Och jag glömmer aldrig att median, fans från alla håll och vrå hade räknat med en vinst för Madrids del. Lite visste de att Fc Barcelona skulle dränka allas förhoppningar om att dräpa denne Lejon som röt till. Fyyy som den röt till när vi chockade världen med att vinna med 5-0. Resultatet va inte vad som häpnade alla det va hur vi spelade ut de i 2 halvlek som aldrig har skådats! Kära cules jag hoppas på en lika magisk natt, Visca Barca.
Barcelona Éluc
2012-10-07 16:30
Känner bara att jag kommer bli extremt orolig när jag väl ser startelvan om dryga två timmar.
Annons: