/spanien/barcelona/forum/8416.aspx/spanien/barcelona/forum/8416.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2012-10-30 21:33
MOD

Har ni ändrat var nivån på vad man får skriva ligger? Jag har vid ett flertal tillfällen använt ordet "j**lar" och att kalla TV4 för ärkesvin är ju knappast värre än vad man brukar säga om folk, spelare och andra fotbollslag här inne?
Så, är nivån på vad man får skriva ändrad så är det bra om ni tydligt informerar om det så man kan anpassa sig.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-10-30 21:05
Hade det på känn att Busi skulle spela pivote, trots att varenda tidning har trott att Song skull spela. Däremot förvånar det mig lite att Cesc inte vilas.
Att Sergi Roberto får starta före Jonathan säger också en del.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-10-30 21:02
RIKTIGT skön elva!!

Bartra inne, Messi får vila, Montoya får lira, Roberto får lira, Alexis får starta för att visa vilken nivå han ligger på och Fabregasinho får fortsätta leka på planen.
AndreD - General Pardon
2012-10-30 21:00
Barcelona line-up (official): Pinto - Alves Bartra Mascherano Montoya - S.Roberto Busquets Iniesta - Alexis Cesc Villa

3-4-3?
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-10-30 20:58
H.Alavi

Det gör det verkligen, frågan är bara om klubben bryr sig? För en gångs skull verkar en utlåning ge precis den effekten man normalt sett brukar vilja att den ska ge. Men tar Barca hem honom?
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-10-30 20:39
Ibrahim Afellay nätade precis för Schalke 04! Det går jävligt bra för honom borta i Tyskland.
Barcelona Smogen
2012-10-30 20:18
Även om din frustration är förståelig, så får du vårda språket. /MOD
Barcelona barca_joe
2012-10-30 19:57
Tror det blir tufft ikväll. Kommer nog vara en jädra intenstitet från Alavés. Men vinner gör vi. 2-1? Alexis och Tello månne?
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-10-30 19:31
Porto redaktionens (Objektiva) syn på Ballon d'Or
Barcelona Zibarca
2012-10-30 19:11
Alvés - Por Que? : Hahaha Seedorf och Messi är ingenting lårmässigt (dopning enligt Real M logik) jämfört med Roberto Carlos. Logiskt tänkande så måste han ha varit dopad när han spela i Real? Och om han var dopad så måste resten av hans lagkamrater också varit de ;)
Barcelona zick9
2012-10-30 19:10
Iker is the reason why Spain won the European Cup, they said
Saved one shot per game, they never said.
Barcelona ElTriplete
2012-10-30 19:06
Håller med er grabbar, känner flera Madridistas som tycker Messi är världens bästa spelare och att Barca är världens bästa lag osv. Dessutom är de inte allt för snälla mot Pepe utan hatar honom haha :) det är skönt och ärligt folk. Till skillnad från Puertan.
s.eto
2012-10-30 19:03
Sänder dom inte hela matchen på tv4?
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-10-30 19:00
Höj nivån!/Red
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zakiz
2012-10-30 18:47
Jordi Alba Ramos #18 Bra sammanfattning där, mer behöver man egentligen inte säga, haha.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-10-30 18:44
zakiz

Dom lever i sin egna lilla värld där inne helt enkelt.
Barcelona zakiz
2012-10-30 18:28
Jordi Alba Ramos #18 Visst är det så? Det är ju verkligen enbart där.. Ibland blir det för mycket! Man får ha sina åsikter men ens åsikt måste ibland stämma överens med verkligheten, åtminstone någon gång... Tydligen finns inte den verkligheten i Puertan hos en del....
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-10-30 17:32
zakiz

Jag måste hålla med dig, aldrig har jag hört någon människa sagt att Özil är bättre än Iniesta förutom dom inne på Puertan.
Barcelona zakiz
2012-10-30 17:10
Hur kan man påstå att Özil är bättre än Iniesa? Visst Özil är en härlig spelare med fin teknik och blick, flyter på bra. Men att jämföra med våran Andres? Kom igen asså folk är slut verkar det som... Mina Madrid vänner jag har är inte så blinda som folk är inne på puertan. Respekt till dom som är ärliga och som inte är för blinda iallafall! Sorry för OT!
Barcelona spectacolo
2012-10-30 15:54
Underbara ord från Leo!!!!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-10-30 15:30
En grej som vi inte har tänkt på. Pep Guardiola bor väl kvar i New YorK? Undrar om han har återvänt till Spanien eller om han bara har evakuerat till något annan stad i USA pga stormen.
Barcelona Alvés - Por Que?
2012-10-30 13:12
The Top-10 all time la liga top scorers.

Som ni ser har alltså Messi _bara_ 69 mål kvar till att bli bäste målskytt genom tiderna i La liga, och det slår han garanterat innan han blir 26. Och han är redan Barcas största målskytt och snart CL's största målskytt. Aja slut på superlativ för att beskriva historiens bästa. G.O.A.T

251 goals
Zarra (Athletic Club)

234 goals
Hugo Sánchez (Atlético, Madrid and Rayo)

228 goals
Raúl (Madrid)

227 goals
Di Stèfano (Madrid and Espanyol)

223 goals
César (Granada, Barça, Cultural and Elx)

219 goals
Quini (Sporting and Barça)

210 goals
Pahiño (Celta, Madrid and Deportivo)

195 goals
Mundo (Valencia and Alcoià)

186 goals
Santillana (Madrid)

182 goals
Messi (Barça) and Agra (Sevilla)
Barcelona Alvés - Por Que?
2012-10-30 13:05
Hehe att dom kan påsta att Messi är dopad pga. att hans lår ser ut som dom gör.. Då måste Seedorf ha gått på sprutor sen han var 1 år. Länktips

Sladjan är efterbliven.. Om Messi till och med hade varit dopad, så får man inte världens bästa spelsinne och teknik från sprutor utan man får bara muskler.. Så Xavi Messi och deras spelsinne kommer ifrån dopning.. Geez
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2012-10-30 12:58
Skit i vad färgade maränger säger. De har sprudlat i glädje över Gullits "hyllning" till Cristiano i en vecka nu vilket bara bevisar hur lite de har att glädjas över. Vill inte starta denna diskussionen igen men någon postade en länk om citerade lovord till Messi som hade tagit över 4 sidor på ett forum, så där kan vi sätta punkt på detta.

Att killar som Messi, Cristiano, Drogba m.m. tränar flera ggr om dagen verkar Sladjan ha glömt bort. Tro f*n att det är skillnad på när man är 16 och 25 år efter så mycket träning. Men märks att han inte satt sin fot på ett gym särskilt ofta i alla fall. Han borde hålla sig till det han kan: googla fakta och läsa ur wikipedia. Men vem vet, Messi/Cristiano kanske ändå är dopade? Men hursomhelst så ska det inte ens nämnas/antydas så länge det inte existerar klara bevis på det. Då sjunker man bara en nivå...
2012-10-30 12:57
Här har ni Svenskafans artikeln om dop testet.

Att Barca spelare dopar är nog bland de dummaste anklagelserna som finns kring Barca spelare.

Nej de dopar inte, de är helt enkelt bättre än era (alla motstånds supportrar som anklagar Barca spelare för doping) spelare.
2012-10-30 12:53
I länktipset kan ni se att Barca har dop testats och om någon Barcelona spelare hade dopat sig så skulle vi redan ha hört om det.

Xavi, Messi, David Villa, Pique, Jeffren Suarez, Jose Manuel Pinto, Andre Iniesta, Victor Valdes, Javier Mascherano and Ibrahim Afellay var de som fick dop testas. Detta var en kontroll Uefa gjorde 2011.

Jag har för mig att det var en artikel uppe här på Svenskafans om detta också.
Barcelona LeoMessi
2012-10-30 12:49
Vem bryr sig om vad sladjan säger? Killens åsikter är ju lika subjektiva som Kaljic. Är det verkligen så fantastiskt att Messis lår är större nu än för 9 år sedan? Jag gick upp ca 12-13 kg på ett år och det var mestadels muskler och så fick jag bredare axlar. Och då tränade jag inte ens. Men inte fan var jag dopad för det. Människor växer helt enkelt
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-10-30 12:47
Det här kan de suga på länge! :)
Barcelona FC Barcelona - 1899
2012-10-30 12:32
Inlägget borttaget p.g.a personangrepp, höj nivån! /MOD
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-10-30 12:31
Vill bara påpeka att Messi var 16 år när han hade tröja nr 30! Att han på 9 år med världens bästa förutsättningar, lyckats bygga upp sin kropp tycker Sladjan är konstigt. Det är allvarliga anklagelser och förklarar bara varför killen inte får behålla sina tv-jobb.

Hans främsta bevis är: titta på Messis lår de senaste 9 åren. Dumfan är verkligen varken jurist, läkare eller journalist. :)

Titta på hur spinkig Ronaldo va innan han stack till England, med den logiken är alla dopade!
Annons: