/spanien/barcelona/forum/8414.aspx/spanien/barcelona/forum/8414.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-10-10 15:37
Det värsta är hans hyckleri. Han gnäller och klagar efter varje match så fort de inte vinner över att barcaspelarna är filmare. Jag påstår inte att det ej finns spelare som filmar i Barca, vilket det gör och vissa mer än andra. Fast det blir snudd på parodi när det är en person som Pepe som gnäller eftersom han själv är en av de värsta på att filma sig ur besvärliga situationer. För att inte säga överdriva smärta när han i vissa fall inte ens blir träffad. Pinsam person.
Barcelona Grimaldo
2012-10-10 15:29
Vad var det Pepe sa nu igen? Har glömt bort.
Barcelona Barca - King / Busquets Tactical Genius
2012-10-10 15:21
Jag kan tänka mig att när pepe kommer och går från träningar eller matcher. Hämtar de honom med en tvångströja fastkjedat med munkavel och bunden till en rullstol. Precis som hanibal lector! När det är matcher viskar murinho i hans öra, destroy............ pepe svarar, PEPE DESTROY! De lugnar honom med stora doser av sömn medicin som söver ner en elefant i veckor. I pepes fall kan han agera som en normal människa.
Postat via SvenskaFans-appen
2012-10-10 15:12
Pepe, en gång tattare alltid tattare. Där har ni förklaringen. Det finns ingen i världen som tar det psykopaten säger på allvar.
AndreD - General Pardon
2012-10-10 15:11
Kung.
Barcelona Barca - King / Busquets Tactical Genius
2012-10-10 15:11
Pepe är representat för madridismon, sen jag började spela fotboll och blev allt mer medveten om fotbolls världen. Har jag fått samma intryck av alla maricon suppotrar. De lider av storhetsvansinne och är allmänt vulgära, psykopatiska idioter. Inget konstig med att ligisterna känner och sidar med pepe.
Barcelona Gabriel
2012-10-10 15:04
L.A.M Nr 10

Iniesta: "En person kan ha som åsikt att det var eller inte var straff, men man borde inte gå längre än så. När någon pratar så om dig känner man sig förolämpad. Jag är ingen skådespelare. Om man kollar på Pepes actions under alla matcher hade man kunnat ha flera åsikter. Det gör ont vad han sa, men samtidigt känner alla honom och vet hur han är."

Good VS Evil!

Psykopaten ska vara glad att han ens får previlegiet att dela samma fotbollsplan som Don Andrés.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-10 14:54
Om det var någon som filmade i söndags så var det ju Pepe. Verkade som Mourinho hade gett tydliga instruktioner för både han och Ramos ramlade så fort Barca hade sin höga press och var nära att vinna boll. Det värsta med Pepe är att han både spelar som en psykopat och filmar, en fantastisk kombination. De flesta brukar vara antingen eller men Pepe har tagit det till en ny nivå.
AndreD - General Pardon
2012-10-10 14:52
Vilka var det som i söndags låg ner hela matchen och hade samlag med vårt gräs? De ska bara hålla käften.
Barcelona Barca o Mort!
2012-10-10 14:48
Gabriel

Haha så löjlig han är. Sen att marrängerna håller med honom är ju ännu värre. Är detta verkligen samma lag som har CR7 och Di Maria liggandes på gräset som klagar på filmningar?
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-10 14:48
Gabriel

Vad sa Iniesta?
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-10 14:47
1.70-ligan

Det är säkerligen en bra back, och jag hade inte haft något emot en värvning. Dock så förstår jag inte att man inte ger Bartra chansen. Vad är grejen med att ha han på bänken hela tiden? Är det för att testa hans psyke eller? Väldigt skumt att han inte spelat en minut hittils i någon tävlingsmatch, trots att han imponerade på försäsongen.

Med all respekt för Moreno men så jävla överlägsen Bartra kan han inte vara. Jag är helt säker på att Bartra skulle ta en plats i ett lite mindre La Liga-lag, och Espanyol ligger just nu sist.

Slutsats, det bästa alternativet är att satsa på Bartra. Kanske inte i stormatcher men det är inte bra för utvecklingen att värma bänk i flera månader. Dock tror jag han lär starta snart, efter landslagsuppehållet har vi inte ett jättesvårt spelschema i ligan och då skulle han kunna få chansen.
Barcelona Gabriel
2012-10-10 14:46
Pepes svar till Iniesta: "Om han känner sig förolämpad är det för att sanningen svider."

Pepe måste allvarligt talat lida av en sjukdom. Det kan inte vara möjligt att vara så otroligt dum som han är. Bara det att han ens har mage att uttala sig om teater och filmningar när han själv gör samma sak är hur otroligt korkat som helst. Inser han inte hur mycket han skämmer ut sig själv. Hela världen skrattar ju åt honom och dumförklarar honom. För hans egna bästa vore det nog bäst om han aldrig tilläts att prata.
Barcelona 747 Puyol Airlines
2012-10-10 12:53
Undrar hur mycket det har påverkat Valdes att byta målvaktstränare? Han har hittills verkat vara märkbart sämre än förra säsongen. Man undrar om det är en mellansäsong eller om han fakiskt blivit sämre av att byta tränare???
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-10-10 12:49
1.70-ligan Han är en rätt snabb mittback vet jag. Källa: FIFA 13 :D
2012-10-10 10:55
Veckans Revista de la Liga från Sky Sports.
,Sami
2012-10-10 10:53
Higuain (Real Madrid): "Messi or Ronaldo? They are two giants, I don't choose. They are both great, I don't like to compare" [rmetro via as]

Nu kommer väl Ronaldo blir sur på Higuain och gråta?
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-10-10 08:43
Barcelona are interested in Espanyol centre back Hector Moreno (24) and could already sign the Mexican defender in January. [tuttojuve] Ingen vidare koll på hur bra han är, men en förstärkning i försvaret är välkommet. Att han är mexikan gör det inte mindre intressant på förhand... En ny Rafa Marquez hade inte varit fel ;) Kanske, med betoning på kanske, är en värvning i januari möjlig. Både fontas och Jonathan lär dessutom lämna, så plats finns. Tito ska enligt uppgift prata med rosell nu under landslagsuppehållet om ev transfers. Vet inte om abidals återhämtning kan påverka åt ena eller andra hållet.
Barcelona Pique y Puyol
2012-10-10 08:29
Har Antonella fött barnet??
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-10-10 02:35
Messi: "The family has already been bringing gifts for the baby. We'll give him a ball later. I'm sure he'll be a Barça fan.

Hah Leo Vilken j*vla kung!!
Barcelona Bàckis I #animsPuyi!
2012-10-10 00:35
Eric Abidal alltså, vilken jävla kung ! Snubben har spelat fotboll på högsta nivå tlllräckligt länge för att ha så gott om pengar att han vid 33 års ålder kunna lägga av med gott samvete utan att behöva lyfta ett finger under resten av sitt liv och med en medaljsamling bestående av CL-vinst, flertalet LaLiga-guld samt ett VM-silver, Klubblags-VM guld, CDR m.m.m.m.

När han står på toppen av sin karriär ( Han va ta mig fan vår bästa försvarare våren 2010/2011 med Piqué) drabbas han så av cancer i levern, tvingas operera bort det men kommer tillbaka otroligt snabbt och kan lyfta bucklan på Wembley.

Där kunde ju sagan varit slut, då han fick problem igen efter den comebacken. Men killen har nu alltså vid 33 års ålder bestämt sig för att han ska ta mig fan tillbaka till Camp Nou och Barcelona. Vad har han att bevisa ? Inte ett dugg, han har varit en sån boss i försvaret att han skulle kunna lägga av och endå bli en legend i klubben. Nu springer han alltså runt i Pyreneerna och kör stenhård försäsongs-träning för att komma tillbaka och återigen kunna spela.

Sådana spelare/personligheter växer då inte på träd. Eric Abidal alltså, hoppas den här otroliga sagan fortsätter ! Nästan så man blir lite blödig när man ser honom springa runt i bergen och bygga upp sin fysik återigen. Och att han i framtiden får en speciell roll i klubben, ett bättre föredöme än Eric kan inte våra framtida La Masia produkter ha !

ANIMS ERIC ABIDAL 3
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-10-10 00:28
Riiio!!

Haha. Han går så hårt in i duellerna och det gillar jag som står neutralt i denna match. Så länge ingen blir skadad så kan det vara underbart med lite tacklingar här och där.
Barcelonistas
2012-10-10 00:28
Bra hoppas det stämmer att Pep ska ta över Milan. Den klubben har skämt ut sig själva vad gäller allt. Helt sjukt då Milan föra säsongen var ett riktigt topp lag, som utmana om liga guldet, och kunde ta sig till kvart i Cl....
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-10-10 00:22
Riiio!!

Alla gånger som möjlighet skapas för att få se Lio Messi med en fotboll är värt att vänta på. Jag vet att han ska lyckas i landslaget(så som alla förväntar sig)förr eller senare. Vill bara bevittna hela kalaset och inte komma sent på festen :)

Barcelona Riiio!!
2012-10-10 00:07
H.Alavi - Magico!

Gargano? Det blir lite mer fotbollsvåldtäkt med honom på plan haha. Hård spelare som fan =)

Den matchen är värd att vänta på!
2012-10-09 23:59
AC Milan have offered Guardiola a 4-year deal worth 6M/year. Ex-players Baggio and Maldini could be part of his staff. [repubblica via md]

Jesus.
Barcelonistas
2012-10-09 23:49
Skriver den shit phone varav lite slarvigt.
Barcelonistas
2012-10-09 23:48
Alex Song - ja fast du kan inte jämföra Yaya och Keita med Hleb-Ibra. Dom 2 sist nämnda var tvungna att lämna ( Pep kanske var lite hård men det är en Anna. Historia) medans Keita lämnade som en hjälte, samtidigt var han ju en favorit hos Pep. Angående Yaya så ville han själv lämna Barca då han mestadels fick nöta bänk, och Pep valde att spela med Busquets som pivote.
Barcelona ALEX SONG
2012-10-09 23:29
H.Alavi - Magico! (Barcelona) Zlatan, Bojan Hleb. Alla de har en sak gemensamma och det är att det gör ont inne i hjärtat att de tvingades att lämna Barca och att Guardiola hade denna makt att göra det, Jag menar varför säger inte Yaya eller Keita mår sånt där eller nåt i still med att alla kan träna Barca
2012-10-09 23:12
Barcelonistas

Därav "ingenting är enkelt inom fotboll". Man skapar inte bara chanser och vips så blir det mål.

---

MESSI.CORLEONE

Cavani, Suarez, Forlan, Messi, Aguero, Lavezzi, Gargano m.fl. på en och samma gräsmatta. Fotbollsporr? Yes sir.
Annons: