/spanien/barcelona/forum/8405.aspx/spanien/barcelona/forum/8405.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2012-10-10 18:31
Pepes mamma skulle inte ha sprutat så mycket heroin när hon jobbade som hora och samtidigt var gravid. Killen är smuts! Och idag på Aftonbladet så har jag fått bekräftat att majoritet av Sverige är idioter. Ingen tycka bemöta inlägg och videoklipp på Pepes vidriga beteende.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona socccerfan1
2012-10-10 18:13
Grabbar.

Varför bryr ni er ens om pepe? förstår inte riktigt varför kung andres svarar till honom?

Som en skribent skrev innan el clasico. (något i stil med)

Vinner Real är det lugnt efter matchen, men förlorar dem så blir det eftersnack, klaga på domarna, klaga på spelare osv.. det gör dem igen.

VEM BRYR SIG VAD PEPE SKRIVER? two face. han var den som låg ner mest av alla under matchen i söndags. varje gång han tabba sig och passa fel slängde han sig ocn snurrade runt.. så vem bryr sig?

jag tror att dem(real madrid staff) gör allt för att få vårt lag ur balans.
Dem säger allt möjligt, drar till med allt möjligt på direktiv från världens "bästa" tränare. Tyvärr så verkar det som det biter lite på Don Andres? hoppas inte det.

samma sak ska vi hålla oss till. sluta snacka skit i media och spela boll .

Pepe är annars en skit bra back. riktigt bra. synd att han är ett psykfall/dubbelmoral

visca barca
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-10-10 17:57
De senaste 9 El Clasicos i Ligan har en målskillnad på 22 - 8. De gör mindre än ett mål per match mot oss de senaste fyra och ett halvt åren, i Ligan.
Barcelona Mäktiga Messi
2012-10-10 17:55
en fråga varför ska busquets vara avstängd 2 matcher i champions League ? ja såg själv matchen men kan fortfarande inte fatta vad för fel busquets gjorde ?
Barcelona Katten_86
2012-10-10 17:53
Pepe och dom som försvarar honom är ett hån mot fotbollen. Glömmer aldirg när han lägger sig i kamp med Fabregas i 1-2 matchen i cupen förra året, skäms han inte inför sin egen publik? Och nu senast vid 1-1 målet när han hoppar och faller teatraliskt. Skulle inte förvåna mig om han lär sina barn att filma redan nu, annars slår han väl dom..
Barcelona koeman92
2012-10-10 17:34
El Pasillo

Är du bääääääääng eller? Du och din barnvakt Kjalic måste seriöst lida av någon allvarlig och obotlig sjukdom! Ni påstår att Iniesta är en filmare samtidigt som ni påstår att Pepes uttalande var logiskt. Och att det ska komma ur rätt käft också... Var det inte era spelare som våldtog vårt gräs i söndags? Och ha inte mage att kalla oss för hycklare för ni maräng skitar försvarar och håller alltid med era spelare när de gör någonting fel! Det vore nog bäst för dig och psykfallet Kjalic att aldrig mer yttra er i fotbollsforum igen, det vackra som var kvar av Real Madrid är förstört av sådana som er och era spelare. Gå och lek i en sandlåda där ni hör hemma istället!
Barcelonistas
2012-10-10 17:29
Det är klart flickan börjar gråta då sanningen svider :).
Barcelona Grimaldo
2012-10-10 17:28
Jag föredrar hellre att släppa in 3 mål per match än att ha Pepe i Barcelona.
Barcelonistas
2012-10-10 17:28
Va fan dillar ens Pepe om? Haha bara komiskt att han anklagar Iniesta för filmning, det var en klar straff som vi borde haft och det vet bulldog ansiktet om.
Barcelona Capilito
2012-10-10 17:25
Barcelona Capilito
2012-10-10 17:24
Känns som ronaldos medspelare inte vågar säga sanningen om att Messi är bäst. Innerst inne tycker dom det. När karriären är avslutad eller om någon byter klubb kommer dom ha andra åsikter. Ta guti som exempel, han sa väl förra veckan att messi är bättre. Hade han spelat i real hade absolut inte sagt det. Men man förstår varför dom inte vill säga det för då börjar han gråta.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-10 17:20
Om man ska vara logisk så hade vi i nuläget behövt Pepe mer. Messi och Ronaldo hade aldrig funkat i samma lag tror jag, i alla fall hade inte båda nått sin topp. Och vi har stora försvarssproblem.

Men skulle såklart inte vilja ha någon.
Barcelona Pique y Puyol
2012-10-10 17:20
B-Guden

Det roliga är att alla brukar anklaga Barcelona spelarna för att springa fram till domaren och klaga när vi har en sån situation. Men nu är det tvärtom, Madrid spelarna springer till domaren av rädsla för att de visste att det skulle varit straff... vilka pajaser.
Barcelona Dinho
2012-10-10 17:18
Pepe har vunnit portugisiska ligan två ggr pch spanska ligan två ggr plus två cuptitlar. Tro fan han hatar Iniesta och de andra då. Killen är 29 år, börjar nog märka att karriären stannade på medelmåttig nivå jämfört med Barcaspelarna.
Barcelonistas
2012-10-10 17:11
Självklart väljer man Ronaldo då han är en fantastisk spelare, dock så är han världens största filmare. Vad gäller Pepe så borde det svinet hålla käft, han har redan skämt ut sig tillräckligt det får räcka nu :).

1.70-ligan - Remontada epica de Abidal

Snälla vad du än gör jämför ingen alls med Pepe. Finns inget som är så ful och vidrig, Pepe hör hemma i djungeln med övriga djur där han kan slåss och rulla på gräset.
Barcelona barca_joe
2012-10-10 17:09
Hur kan man ens fundera? C.Ronaldo är näst bäst i världen och Pepe är världens kanske vidrigaste människa.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-10-10 17:01
Hetfield

Som att välja mellan pest och kolera. Men Ronaldo har ett betydligt höra marknadsvärde så jag säger honom. Plus att vi slipper 2-3 extra skador per år under träningarna.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-10-10 16:59
@L.A.M Nr 10:

Tydligen ska Moreno ha valts till Espanyols bästa spelare förra säsongen, många klubbar ska ha varit efter honom. Om Barca verkligen vill ha honom tror jag vi kan segla upp som mexikanens förstaval, särskilt eftersom han redan är bosatt i staden.

Håller dock med dig om att man i första hand borde satsa på Barca. Men jag hade inte haft något emot om båda två spelade hos oss i vår. Båda är unga och lovande. Bartra är högerfotad, Moreno vänterfotad. Tror de kan bli användbara båda två - och på rikt riktiga klasspelare. Det är dags att redan nu börja förbereda oss på livet efter Puyol och Abidal.
Barcelona ALEX SONG
2012-10-10 16:50
Tar hellre Ronaldo på grund av hans kvalité
Barcelona Hetfield
2012-10-10 16:46
Dilemma: Vem vill ni helst inte se i Barcelona, C.Ronaldo eller Pepe?

Den där är svår.
Barcelona B-Guden
2012-10-10 16:44
Hur kan pepe va så dum att han snackar om filmning ?
Eftersom idioten själv flyger så betyder det att det var kontakt och det ser man även på videon.
Men han var även på bollen först varav rätt av domaren att blåsa hörna och ingen straff.

Dumfan tror det inte finns kameror som ser kontakten sen att han själv ramlar gör det bara ännu tydligare.
Barcelona ALEX SONG
2012-10-10 16:23
Hade Pablo sagt det där om någon annan Barca spelare skulle jag inte lägga mycket vikt men nu handlar det om Iniesta, den snällaste människan som har sprungit i en fotbollsplan Pepe eller Pablo vad den nu än heter kan hålla käften och koncentrera på sig att ta Real Mourinho från 5 platsen
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-10-10 16:06
Vem fan är Pepe att ens få uttala sig i media på det viset? Jag menar, den där smått patetiska artikeln om Pepe "som få känner honom". Vi känner till Pepe. Han sparkar motståndarna, han trampar avsiktligt på Messis hand och han är en avskyvärd spelare.

Usch.
Barcelona Barca - King / Busquets Tactical Genius
2012-10-10 16:05
Längtar till en la liga och classico vinst. Bara för att de ska koka! Det som stör mig mest är att Barcelona spelarna i de fyra classicorna som spelades, enbart stärkte situationerna för att murinho efter 5-0 segern. Måste ha sagt till sina spelare att vi måste spela fegt, djurigt och vara på de. Hur skulle detta ske? Psykologen som (tolken) från Catalonien är använde sig av ett mycket bra knep som stormakter gör än idag. Genom att demonisera rivalen utav det kan maricones spela hur fult som helst. Och den idiotisk massan majoriteten i putan och en del suppotrar från resten av Sverige svalde betet tyvärr. Och I senaste classicon spelade mandril på sina styrkor filma, sparka och spela defensivt. De visar alla tecken på ett litet lag. Vill ha en tränare som går ut hårt på maricones fula spel och kör lite av samma psykologi.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-10-10 15:37
Det värsta är hans hyckleri. Han gnäller och klagar efter varje match så fort de inte vinner över att barcaspelarna är filmare. Jag påstår inte att det ej finns spelare som filmar i Barca, vilket det gör och vissa mer än andra. Fast det blir snudd på parodi när det är en person som Pepe som gnäller eftersom han själv är en av de värsta på att filma sig ur besvärliga situationer. För att inte säga överdriva smärta när han i vissa fall inte ens blir träffad. Pinsam person.
Barcelona Grimaldo
2012-10-10 15:29
Vad var det Pepe sa nu igen? Har glömt bort.
2012-10-10 15:21
Jag kan tänka mig att när pepe kommer och går från träningar eller matcher. Hämtar de honom med en tvångströja fastkjedat med munkavel och bunden till en rullstol. Precis som hanibal lector! När det är matcher viskar murinho i hans öra, destroy............ pepe svarar, PEPE DESTROY! De lugnar honom med stora doser av sömn medicin som söver ner en elefant i veckor. I pepes fall kan han agera som en normal människa.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-10-10 15:12
Pepe, en gång tattare alltid tattare. Där har ni förklaringen. Det finns ingen i världen som tar det psykopaten säger på allvar.
AndreD - General Pardon
2012-10-10 15:11
Kung.
2012-10-10 15:11
Pepe är representat för madridismon, sen jag började spela fotboll och blev allt mer medveten om fotbolls världen. Har jag fått samma intryck av alla maricon suppotrar. De lider av storhetsvansinne och är allmänt vulgära, psykopatiska idioter. Inget konstig med att ligisterna känner och sidar med pepe.
Annons: