/spanien/barcelona/forum/8400.aspx/spanien/barcelona/forum/8400.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Fais
2012-10-11 16:57
mes gue un club

Det dummaste Barca har gjort är att byta Etoo mot Ibra plus 45 m..--Vad jag håller med dig där.

Jag förstår fortfarande inte än idag. Varför man gick på att släppa Eto. Barca betalade pengar för att bli av med honom.

Är det någon här inne som har nån aning vad det hela gick på?? Eto affären.

Snälla ni som pratar som pepe fortfarande. Lägg ner nu!. Hur kan ni diskutera om en sån psyckfall. Visst om det var en stor spelare som Johan Cruyff som propagerade denna propoganda . Men nu pratar ni om Pepe. snälla lägg ner..
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-10-11 16:36
Nivån på LR ligger på golvet. Synd.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-10-11 16:35
Mike79

Kan du göra mig en tjänst ? sluta och skriv för jag får bara huvudvärk av det du skrev.
Barcelona Andreas.V.V
2012-10-11 16:28
@Grande Barca:

"Hen" har använt mitt klipp...
http://www.youtube.com/watch?v=grA2-oY3kEk

Tifot...
http://www.youtube.com/watch?v=cq8IW8oEUt4

Indenpendencia..
http://www.youtube.com/watch?v=IBt8WkHHAlo

www.totsunitsfemforca.com
Barcelona Hetfield
2012-10-11 16:26
Barcelonistas

Ska du prata om att skämma ut sig? Var inte du samma person som blev spärrad i en vecka för att du sa att en 8-åring fick skylla sig själv när han blev påkörd?

Vad du tycker och tänker är för mig lika relevant som vad Paris Hilton tycker om mikrobiologi . Så, sluta skriv till mig eller rikta saker till mig, så gör jag detsamma. Jag vill inte heller ha PM ifrån dig, så undvik det också. Eller, jag riktar aldrig grejer till dig. Sista gången jag skriver till dig.
Barcelona Mike79
2012-10-11 16:21
@Shanghai - SHOOT ME $12:

I två dagar har jag läst när ni klagar på Pepe och madrid som små dramaqueens, rena våra väsra år nivån här inne.. sen läser jag din genialiska inlägg där du önskar nån som du inte känner, döden.. o sen har du mage o påstå att världen skulle må bättre om han inte fanns oxå.. jag kan garantera dig att världen skulle sörja honom mer än om du skulle bli påkörd imorn på väg till lekparken.. sen till din briljanta slutsats att jag måste va real supporter med fejk account, tro det lr ej, man måste inte vara en real supporter för att tycka att du e en jubel idiot, för missta dig inte, det är du verkligen. Människor som dig e anledningen till att det finns religion här på jorden.. så nu kan du sitta o försöka hitta stavfel o gramatiska fel hur mkt du vill knock your self out
Barcelonistas
2012-10-11 16:18
Villa affären var det bästa vi kunde göra, vi fick in världens bästa anfallare vid den tid punkten. Och som han briljerade ett av dom vackraste målen i Cl historia där han bara skruvar in den i bortre. Att påstå att Villa köpet var ett stort misstag är bland det mest dummaste jag hört på SF.

Du vill bara ha in dina egna favoriter i laget. Föra sommaren gnällde du över Sanchez och Fabregas, och nu helt plötsligt Villa? Snälla lägg ner du har redan skämt ut dig tillräckligt.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-10-11 16:15
Shanghai Hahah mannen du har det fett tråkigt va?? Pepe må vara en gris men du går över gränsen utan pass :-)
Barcelona Hetfield
2012-10-11 16:14
mes gue en club

Jag skrev "bland det dummaste", inte det dummaste. Men jag håller med om att Eto'o affären var ett snäpp dummare.

Jag kan inte påstå att Eto'o var en favorit, men han sprang väldigt mycket och bidrog väldigt mycket. Han och Ronaldinhos samarbete var bland det mest fantastiska.
Barcelona mes gue un club
2012-10-11 16:11
Hetfield Det dummaste Barca har gjort är att byta Etoo mot Ibra plus 45 m.
Barcelonistas
2012-10-11 16:08
Sorgligt att man värvade Villa? Snälla nån Villa var en stor bidragande faktor till att vi vann Cl och ligan. Glöm inte vilket mål han gjorde mot Man United i Cl finalen. Sen tycker jag att Aguero är otroligt överskattad, han hade aldrig klarat av det jobbet som Villa gör på kanten, att pressa i 90 min och arbeta hårt i det defensiva spelet.

Först var Sanchez överskattad, nu var det tydligen ett misstag att köpa Villa, haha hur ska du ha det? Du får det att låta som att DU är tränare för Barcelona, det ända du tänker på är att värva och värva...
2012-10-11 16:06
Mike79

Jag hatar att vara lärare, men för att kunna diskutera med dig ska du åtminstone ha stor bokstav och punkt.

Antar att du är en Madrid-supporter med fejk account. Hur fan kan man stödja en åsna till människa ?
Barcelona Hetfield
2012-10-11 16:03
petersays

Det mest sorgliga är väl att man värvade Villa istället för Aguero. Det ska vara nästan kriminellt.

Kortsiktigt ett bra köp, men långsiktigt så är det bland det dummaste Barcelona har gjort på länge. Man C skulle ha råd med Villas lön, de kan behöva en striker. Han sitter på en enorm lön, och jag ser inte hur han ska få speltid med Neymar och Deulofue på sikt. Han blir inte yngre och har gått igenom en svår knäskada, lika bra att få ut pengar innan kontraktet går ut och han går gratis. Jag kan inte påstå att jag direkt ogillar honom, däremot så skulle jag vilja se honom lämna efter säsongen så att det kommer in lite talanger.
Barcelona Mike79
2012-10-11 16:01

du mår fan inte bra grabben.. sluta sänk nivån här inne me din dynga
Barcelona Don A.Iniésta #8
2012-10-11 15:59
Injury Update – Puyol planning early return

HAHAHA oväntat?
2012-10-11 15:59
Mike79

Ja,du läste vad jag skrev!

Världen skulle må bättre om Pepe inte fanns.
Barcelonistas
2012-10-11 15:57
Shanghai - Skulle hängt han på toppen av La Sagrada Familia och tagit ett foto på det senare.

"Bara en idiot eller bitter cule -icke så förvånansvärt ofta är det samma sak- kan påstå annat än att Pepe håller världsklass. But hey, each to his own, som man säger."

Pepe håller världsklass på det han är bäst på nämligen att vara en psykopat, hycklare och en stor filmare. Efter varje år som går så ser man att Pepe får ett allt bredare register, snart lär han väll hoppa in på plan med hagelgevär??

Psykopat-Hycklare-Filmare, intressant kombination haha.
Barcelona Mike79
2012-10-11 15:55

vafan snackar du om
Barcelona Pique y Puyol
2012-10-11 15:51
@petersays:

Vilken spelare pratar du om?
2012-10-11 15:50
En fråga! Om ni fick straffa åsnan (Pepe) vad för straff skulle ni ge honom ?

Själv skulle jag avrätta honom så världen gör sig av med en smutsig människa. Man vet aldrig vad han gör i privatlivet, men skulle inte bli förvånad om han har nån gång misshandlat sin fru och barn.
Barcelona Riiio!!
2012-10-11 15:46
Snart dags o bege sig söderut mot Malmö och Brasilien-Irak.. läst någonstans att Adriano kommer lira högerback
Barcelonistas
2012-10-11 15:46
Kolla vad MD kommer med haha, så jävla klockrent fy fan vad jag njuter! :).
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-10-11 15:31
Nu skriver iofs varken MD eller sport något om att Tito har efterfrågat en mittback, men det borde ju inte vara helt omöjligt med tanke på hur situationen ser ut i den lagdelen. Å andra sidan brukar en del rykten utan grunder dyka upp så fort det är uppehåll i ligan. Skulle det vara så att man ser över marknaden borde Mbiwa ligga bra till.
Barcelona Grande Barca
2012-10-11 14:01
MESSIS frispark mot real madrid, från alla vinklar på camp nou typ filmat från publiken, rysningar !!!!!!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ITA1T-EL08g#!
Barcelona Hetfield
2012-10-11 13:43
Zubi lär väl hitta en överskattad mittback och köpa honom för runt 15 miljoner över marknadsvärdet. En typisk värvning.

Köp Hummels. Det finns nog ingen mittback med samma passningsfot, Dortmund lär dessutom åka ut ur CL och de lär inte heller vinna ligan.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-10-11 13:33
Vilanova has met with sports director Zubizarreta and has asked the club to sign a cente back during the January transfer window. [elconfid] Tjoho! Om det nu stämmer..
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-11 12:39
Barcadinho

Det är absolut en bra tanke, men blir som du säger svårt att dra en linje för vad som ska bli bestraffning och vad som inte är det. Där håller jag med dig att man, åtminstonde till en början, bara stänger av när det är riktigt grovt och tydligt, snarare än att en spelare ska bli borta några matcher för en liten förstärkning.
Barcelona zakiz
2012-10-11 12:35
Måste bara hoppa in och hålla med dig 1.70 ligan! Kunde inte sagt det bättre!
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-10-11 12:14
el Flaco

Thank god för Txiki. Jag hade nog inte varit kvar som Culé om en psykopat som Pepe spelade i laget..

Jag menar, hur kan man respektera eller ens vilja ha en spelare i sitt lag, som sparkar och trampar på liggande personer?
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-10-11 12:11
Tydligen ska Jorge Mendes ha erbjudit Txiki, då denne var sportchef, att köpa Pepe från Porto för endast åtta miljoner euro, men Txiki tackade nej.

Txiki fortsätter att vara en av de mest underskattade arkitekterna inom klubben de senaste 10 åren.
Annons: