/spanien/barcelona/forum/840.aspx/spanien/barcelona/forum/840.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona socccerfan1
2017-02-26 23:40
När ska idioter som tar upp straff statistik förstå att meningslösa straffar när man redan leder matchen är irrelevanta.. man vinner 0 på det. Men tveksamma straffar som ikväll som kan ha avgjort ligan är de vikigaste.. som jag alltid säger.. ge oss tveksamma straffar som vinner oss 2 poäng. Inte några billiga onödiga straffar när vi leder led 3-0 .. Grabbar , vi kommer aldrig vinna ligan. Det är gjort. Och görs. Hitta mitt inlägg för någon månad sen. Jag skrev exakt att detta skulle hända. Tror att det var efter villareal matchen när vi inte fick straff och Madrid hade 7 poäng ifrån oss. Skrev att domarna kommer lugna sig lite tills vi hinner ikapp.. sen kommer dessa jävla beslut igen.. hur är det straff för Madrid men inte tvätt om när tandställnings-trollet Marcelo flaxar med armarna? Helt otroligt är trött på fotboll.. pga sånt här. hoppas domaren bryter benet inatt och Cristiano tappad allt hår Från huvudet..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona El_Jefe
2017-02-26 23:29
DM1982

Det mest skrämmande med det är att jag inte kan se något som helst hända om det visar sig vara sant. Det kanske kommer stå en notis i tidningen en dag och sen kommer det vara glömt. And it all continues...
Barcelona DM1982
2017-02-26 23:25
Gil Manzano, the referee that officiated Villarreal 2-3 Real Madrid is the president of an official Real Madrid fan club in Don Benito. Om det stämmer.... rafaelh117 på twitter.
Barcelona shalit
2017-02-26 23:23
Hur i helvete fick Real straff för det där?!
Barcelona El Pistolero #9
2017-02-26 23:22
[QUOTE=Soko]EL Jefe Klockrent. Vår ledning måste vara största fegisar en klubb haft. De har makten att markera men de gör aldrig det. Samma sak med Enrique, medan alla andra höjer sin röst så är han nästan alltid tyst. Tredje problemet är publiken på Camp Nou som inte heller markerar, åtminstone på våra hemma matcher. Vi blir rånade på straffar och regelrätta mål samt våra spelare för 5 fouls får 3 gula kort medan motståndarna gör 20 fouls och får knappt 3 kort. Men i gen reagerar och allt bara fortsätter oberört hos domarna. [/QUOTE] Det där med att hemmapubliken inte reagerar håller jag inte med om.
2017-02-26 23:20
Sábado 4 Marzo. Camp Nou. 20,45 Barcelona-Celta. Arbitra Gil Manzano Real Madrids bästis dömer. Var beredda på poängtapp.
Barcelona Soko
2017-02-26 23:16
@A good coach is everything!:

Vinner vi inte våra kommande matcher så ..
våra 5 kommande ska det bara bli 15 poäng

Gijon hemma
Celta hemma
Deportivo borta
Valencia hemma
Granada borta.
Barcelona Soko
2017-02-26 23:13
EL Jefe

Klockrent. Vår ledning måste vara största fegisar en klubb haft. De har makten att markera men de gör aldrig det. Samma sak med Enrique, medan alla andra höjer sin röst så är han nästan alltid tyst. Tredje problemet är publiken på Camp Nou som inte heller markerar, åtminstone på våra hemma matcher. Vi blir rånade på straffar och regelrätta mål samt våra spelare för 5 fouls får 3 gula kort medan motståndarna gör 20 fouls och får knappt 3 kort. Men i gen reagerar och allt bara fortsätter oberört hos domarna.
Barcelona El_Jefe
2017-02-26 23:05
@DM1982:

Hade vi haft en stark ledning som markerade mot orättvisor så hade inte våra spelare behövt ta det i egna händer.
Barcelona A good coach is everything!
2017-02-26 23:05
Vinner vi våra matcher så vinner vi ligan grejen är den kan vi vinna våra matcher tveksamt ...
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-02-26 23:02
El pistolero Nej en vardag för dom tyvärr, inläggsspel och domarhjälp. Hade villareal börjat grisa vid 2-0 så hade det slutat helt annorlunda.
Barcelona DM1982
2017-02-26 23:01
[QUOTE=El Pistolero #9]Piqué går loss o det med all rätt. [/QUOTE] Vet inte om det är helt rätt att gå just nu men Piqué gör lite som han vill.
Barcelona Rambla~
2017-02-26 23:00
Jag tror inte Perez mutar domarna, jag tror inte ens han behöver göra det. Det är hela grejen i Spanien, etablissemanget favoriserar RM. Politiker, förbundsfolk, de som ansvarar för ligan med sin vidriga chef Tebas mfl. Ja tom åklagare som driver utredning mot Barca visar sig vara en fd styrelsemedlem i RM. Det är ju för fan en parodi. Hur ska man slåss mot sådana odds? RM är en spansk klubb, Barca är en klubb från Katalonien, där rop på självständighet kan höras på läktarna på Camp Nou. Redan där blir det en uppförsbacke. Lägg där till att i stora delar av Spanien vilar forfarande general Francos ande, så förstår man ju att det inte håller i längden att ett lag från Katalonien ska dominera som de tidigare har gjort.
2017-02-26 23:00
[QUOTE=neymar JR || Cillessen #1]Ligan lever verkligen oavsett domarna så tror jag att vi tar hem det. Moralsegern vi tog idag ger mig all hopp jag behöver. [/QUOTE] Moralsegern för RM då med hjälp av sina bästa kompisar? Vi hade lett La liga överlägset om domarna dömt rätt i våra matcher samt RMs. Ångest.
2017-02-26 22:57
Ja medan vår ledning håller käft och säljer klubben i Kina.
2017-02-26 22:56
Piqué går loss o det med all rätt.
Barcelona BARCA-més que un club
2017-02-26 22:54
Man är inte förvånad längre som sagt när det häller areals tur och flytt om och om igen för varje år som går . Man är aldrig säkert inte ens om ett lag leder 3-0 mot Real vet man att dom kommer vända för så äckliga e dom allt går deras väg kanske 4-0 hade varit lite säker men 2-0 1-0 kan ni glömma. De bara för oss att hoppas plocka alla poäng som är kvar i ligan och vinna borta mot Real om vi ska ha någon chans för Real kommer inte tappa mer tror jag med den flyteeen
Barcelona Soko
2017-02-26 22:52
Gil Manzano , hur kan han ens döma La ligan. Det är större gåtaänamlt annat. Man blir bara förbannad på alla de korrupta domarna som hjälper Real match efter match och rånar oss och straffar hela tiden. Hur kan Messi Suarez och Neymar få så många kort medan spelare som Ramos, Gabi och Godin knappt några för sina brutala spel ?
2017-02-26 22:52
Ligan lever verkligen oavsett domarna så tror jag att vi tar hem det. Moralsegern vi tog idag ger mig all hopp jag behöver.
Barcelona DM1982
2017-02-26 22:47
[QUOTE=JUSSI BJÖRLING]lugna bara... ligan är långt ifrån över. [/QUOTE] That's the spirit. Många matcher kvar och snart har Barça bara ligan att tänka på. Det är bara att köra på, bit för bit kommer Barça komma närmare.
2017-02-26 22:44
Det e inte bara domarfördelar RM får, det är också helt sjukt att dom sätter tuffa matcher för Barça efter CL-matcher o lätta för RM efter CL-matcher varje säsong. Det är galet bra att vi faktiskt vunnit ligan så mycket senaste åren.
Barcelona Soko
Om Villareal bara kunde visa karaktär och moral som de alltid gör mot oss och åtminstone klara av x men att tappa 2-0 hemma sista 25 minuter är bedrövligt att jag önskar de all olycka och att de inte kvalar till Europa nästa år. Bedrövligt.
Vilken dag detta hade varit annars. men nya tag. Bara vi fortsätter och vinner våra matcher så kommer Uefa Madrid att åka på fler minor .
Barcelona Reymar
@JakWah:

Hoppas kan man alltid göra men jag tror inte vi vinner ligan. Dom har domarna på sin sida så fort det går dåligt, Bruno får bollen på bröstet men får straff emot sig mot Barca så spelade han handboll två ggr om men ingen straff. Nej jag tror inte vi tar ligan i år, vad tyder på att vi ska vinna mot Real borta eller Sevilla med detta bedrövliga spel?
Barcelona Gabriel
2017-02-26 22:42
Fy fan vilken äcklig liga det här är. Varför följer man ens längre? Helt osannolikt att Real Madrid med all hjälp de får bara vunnit en ynka liga titel på så många år. Hur det blev straff är en står gåta, samtidigt som vi inte fick våra straffar dömda på samma arena som var 10 gånger mer straff. Usch, äcklig liga.
Barcelona Rambla~
2017-02-26 22:39
Det finns inte en domare i La Liga som vågar gå emot RM, det står nu utom alla tvivel. De får inte straff emot sig för samma sak de själva fick i gåva av domaren. Patetisk och pinsam liga. Jag finner längre ingen glädje att följa denna liga om jag ska vara ärlig.
Barcelona Bollinnehavet
2017-02-26 22:39
Jaja man kan inte alltid få som man vill... om man inte är domare i Spanien förstås.
Barcelona Vamos Blaugrana
2017-02-26 22:37
Gillar inte att klaga på domare, men det börjar bli lite löjligt nu..
Barcelona Rambla~
2017-02-26 22:36
Lite komiskt är det att domaren heter Jesus Gil. :)
Barcelona Yellow cake
2017-02-26 22:34
Skulle Isco fungera som en av tre mittfältare i Barca? Gillar hans spelstil, känns som att han är grym på att täcka boll, fin grundteknik.. bra passningsfot? Men frågan är om det är nog? Man har ju sett spelare tidigare som inte levt upp till grundteknikskraven för Barcas mittfält
2017-02-26 22:34
Tyvärr så grisar inte villareal vid 2-0 ledning.
Annons: