/spanien/barcelona/forum/8391.aspx/spanien/barcelona/forum/8391.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona mirzaculé
2012-11-25 18:19
@Barcastuff Juanlu (Levante): "You can only stop Messi if he watches the game from the stands." #fcblive Amen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2012-11-25 17:53
Torres ser ut som en division 4 spelare, han är inte bra på någonting. Seg, usel bolltouch, svag och avslutar som en kratta. Avgå.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-11-25 17:46
Synd om Benitez? Så fan heller, han är en girig skit som bara vill värva och värva hela tiden. Inte så konstigt att han tackade ja till Chelsea för nu tror han väl att han ska få allt han pekar på. Dessutom, så har han ju sagt all skit om Chelsea tidigare. Det är inget påhittat.
Barcelona Corazon
2012-11-25 17:43
Seriöst hittar inte en bra grej torres är bra på alls tycker det är synd han har tappat formen mem vad var han bra på förut?
Barcelona DM1982
2012-11-25 17:38
Tycker nästan synd om Rafa, redan hatat av Chelsea-fansen. Han har inte en chans.
Barcelona Capitan Puyi
2012-11-25 17:34
Under sin tid i Liverpool så har han sagt mycket negativt om Chelsea så det är fullt förståeligt att de hatar honom. Tror han en gång kallat de ett lag utan passion och med plast fans.

Sen så älskar de RDM så alla tränare förutom Mourinho hade haft det svårt med fansen. Men just Rafa är lite extra hatad.
Barcelona DM1982
2012-11-25 17:31
Fy vad låg kvalitet den engelska stormatchen håller, löjlig dålig teknisk match. Inte smäller det heller. Stänger av tramset snart.
Barcelona LeoMessi
2012-11-25 17:30
Hur kommer det sig att fansen hatar benitez? Jag är inte så insatt i det
Barcelona koeman92
2012-11-25 17:29
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

El ca$hico (Chelsea-Man City) är ju en dödstråkig match...
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2012-11-25 17:28
Har någon en bra stream till Chelsea City?
Barcelona LeoMessi
2012-11-25 17:26
Capitan Puyi (Barcelona) Herregud! Det är ju bara en jävla massa felpass och långbollar i denna match
Barcelona AGM
2012-11-25 17:21
Tello är i mina ögon inget annat än en truppspelare. Han kommer aldrig kunna ta en startplats hos oss och samma sak känns det med Cuenca. Det jag gillar med dem är att dem accepterar det och klagar inte när dem sitter på bänken.

Villa börjar bli gammal nu och är påväg ner i sin formkurva. Han håller den här säsongen och har faktiskt gjort det bra när han spelat men tror inte det håller längre än så. Att han sitter på en fet lön gör det bara värre. Sälj honom nästa säsong tack!
Barcelona Capitan Puyi
2012-11-25 17:19
LeoMessi

Missnöje är ett milt ord. Det här är rent hat. För övrigt en riktigt tråkig match med väldigt dålig fotboll.
Barcelona LeoMessi
2012-11-25 17:17
Chelsea visar sitt missnöje mot benitez:P
Barcelona LeoMessi
2012-11-25 16:15
Tello är väldigt duktig på att bryta mönstret:-) Oavsett om motståndaren läser honom så är han alldeles för snabb oftast:P
Barcelona zick9
2012-11-25 15:18
Jäklar vad imponerad man blir av Tello här...
Barcelona Andresito
2012-11-25 15:09
Otrolig känsla i passningen till Beñat, mycket fin assist
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-11-25 14:55
Messi har världens möjlighet att öka avståndet till Cristiano ikväll, och laget som helhet måste vara mer taggade än någonsin. Den här chansen är för bra för att förstöra!
Barcelona Unicef
2012-11-25 14:33
Håller med Rambla...
Barca-B spelar inte för att vinna Segundan i förstahand, de är ju i förstahand Slussen in i À-laget, lätt att glömma de faktiskt när man kritiserar laget och tränaren, sen att de är viktigt att hålla B-laget i just Segundan är en annan sak.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-11-25 14:27
Rambla, tog du just Eusebio i någon sorts försvar/gav honom lite underförstått beröm? Trodde aldrig jag skulle få uppleva den här dagen ;)
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-11-25 14:15
Det La Armada Blaugrana är inne är riktigt intressant och faktiskt väldigt logiskt. Som supporter är ju första tanken oftast irritation när de bästa och mest spännande talangerna inte får spela. När man istället tar och tänker efter lite förstår man ju att Barca B i första hand finns till för att spelarna ska utvecklas och lära sig att hantera både framgångar och motgångar. Ologiska petningar/rotationer trots bra prestationer är ett led i utbildningen. Detta är bra och förnuftigt. Vill ju inte ha fler situationer som de med GDS eller Bojan. Ibland är man kanske lite för snabb att kritisera och störa sig på Eusebio. Jag själv bland annat hackar ofta på honom, så jag är en lika god kålsupare som någon annan. Han har garanterat blivit instruerad att hantera vissa spelare på ett visst sätt.
Barcelona Unicef
2012-11-25 14:04
Blaugrana s e c...
Real slog ju ändå poäng rekord, så att säga att vi gav bort titeln känns vell lite sådär?

Jag är sjukt orolig för Gerard.D psyke, han känner att han växt ur Barca-B och segundan redan nu, är dominant i U21, hävdar sig på ett sätt som klubben och fansen inte gillar...
Jag älskar spelaren och är grymt imponerad av talangen och spetsegenskaperna han besitter och vill verkligen se honom lyckas och de är vell därör jag har någon dålig känsla i mig när jag ser honom spela...
Barcelona Baronen
2012-11-25 14:03
En förlust får dem att ifrågasätta spelarköp och vilja köpa ännu flera. De har ju för bövelen köpt sönder en halv fotbollsvärld och marginaliserat den i sin överbetalda och överskattade trupp. Och klagar på di Maria, han är ju betydligt mer delaktig i spelet än vad Cronaldo är.
Blir ju liksom lite svårt att äga en match när man inte har någon Xavi.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2012-11-25 13:50
Det roliga med Real iår är att varje dåliga match dom utför så jämför dom med deras "dunder säsong" förra säsongen. Är det inte dags att kanske inse att det inte va ni som va bra utan vi som gav bort titeln? För ingen spelare kan bli mätt på en ligatitel, det håller helt enkelt inte.
Barcelona La Armada Blaugrana
2012-11-25 13:38
addeh

Grejen är dock att Dongou spelar i B-laget där lagets resultat och kontinuitet är underordnat spelarnas individuella utveckling. Deulofeu som i vilket A-lag som helst i Segunda hade spelat som ordinarie får i Barcelonas B-lag bara hälften av spelminuterna, detta handlar enbart om att han ska utvecklas som spelare. Lika dant är det med Dongou, han utveckling som spelare är överordnat hans kontinuitet på planen.

Det man i B-laget vill undvika mer än något annat är att nästa stora talang blir en Bojan 2.0. Det är mycket psykologi när man ska förbereda spelarna inför en eventuell flytt upp i A-laget. Doungou må var ödmjuk nu men ingen vet hur han skulle hantera en flytt upp i A-laget och där sen få tillbringa de två-tre första säsongerna som inhoppare. Bojan klarade inte av det och risken är stor att varken Deulofeu eller Dongou gör det heller om man hanterar deras utveckling fel.
Barcelona ElRaval
2012-11-25 13:33
Nu sitter Realfansen i Puertan och snackar nyförvärv till ett redan överbefolkat lag.

Det snackas Isco så klart.. Inser att det blir svårt för oss att värva honom med tanke på hur många spelare vi har, men jag hoppas verkligen verkligen verkligen INTE att Real värvar honom. Där tror jag vi har en ny storspelare.. Om än kanske inte i klass med t ex med Iniesta, så absolut David Silva typ-av-klass.

Hoppas Isco blir kvar i Spanska ligan men varken Barca eller Real. Malaga måste fortsätta prestera, det är bra för ligan.
2012-11-25 13:22
Deulofeu är en CRACK! Håll hårt i honom...
2012-11-25 13:21
Gud vilket löjligt mål att släppa in.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-11-25 13:19
Off topic;

Unai Emery sparkad från Spartak Moskva, oddsen på att han tar över Espanol nästa vecka lär inte vara höga...
Atlético addeh
2012-11-25 13:18
Mojito

Förstår dig, och honom till viss del - men bara ibland. Visst är det som La Armada Blaugrana säger att det är en del i planen att inte ge en spelare som Deulofeu för mycket utrymme. Han har ju blivit känd som att vara lite kaxig, därför har jag ingenting att säga emot att han emellanåt får inleda matcherna på bänken. Han lär ju som sagt inte få starta varje match i A-laget när han väl når dit.

Däremot är det ett helt annorlunda fall med Dongou. Oerhört ödmjuk kille som alltid ger 110%. Jag ser ingen anledning att inte spela honom mer än man redan gör.
Annons: