/spanien/barcelona/forum/8386.aspx/spanien/barcelona/forum/8386.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona påfågeln
2012-10-18 20:33
Förolämpa inte Fontas med att jämföra honom med Robinho. I varje fall inte hans spelintelligens. Cesc som nia blir det nog i matchen, med Pedro på ena kanten, jag hoppas Villa får starta på andra men tror trots det att det blir Tello som får starta.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona petersays
2012-10-18 20:22
Det är med djupaste allvar i rösten som jag säger: Robinho, who?
Barcelona Josep Guardiola
2012-10-18 20:15
Ronaldo spelintelligens kan jämföras med Fontas.
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-10-18 19:41
@Barcelonistas:

Fast ofta räcker det att motståndarna har en energisk försvarare mot Cristiano, så är han osynlig hela matchen. Messi får däremot ofta 3-4 st på sig.
Barcelonistas
2012-10-18 19:20
Messi och Ronaldo i samma lag? Det vore intressant och se, tycker redan synd om det laget som måste försvara sig mot dessa två. Psykoser...
Barcelonistas
2012-10-18 18:47
Mojito - mannen det vore galenskap om Villa inte startar, jag blev väldigt frustrerad att han inte ens fick komma in mot Madrid.
Barcelona El Legado Pep
2012-10-18 18:39
@Mojito - Culé (un estilo de vida):

David Villa startar matchen. Det är upplagd för honom. Tycker att det är dags att visa att han är tillbaka. Ser verkligen framemot att se honom starta. Messi lär ju dock sitta på bänken.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-10-18 18:25
Tito kommer, enligt el Mundo, återigen att "bänka" Messi efter ett landslagsuppehåll.
Detsamma bör i så fall gälla Alexis.

Vem tror ni i så fall kommer starta som nummer 9?
Villa, Cesc eller Pedro?
I min värld borde det bli Cesc, med just de två andra på kanterna.

Mot Getafe var det Pedro, Cesc och Tello som startade, men nog borde Villa vara redo för att starta. Inte minst förtjänar han i alla fall mer speltid.

After the games with Argentina, Messi will not play 90 min against Deportivo on Saturday and is expected not to start the game. [sport md]
2012-10-18 17:41
...och där har du bilden med argentinarna.
2012-10-18 17:40
@Riiio!!:

Där har du bilden med enbart barcaspelarna.
Barcelona Riiio!!
2012-10-18 17:16
Läste på Twitter att man en privatjet åt Juanjo Brau, Higuain ,Messi ,Alexis ,Masch och Di Maria efter Chile-Arg. Någon som sett bild på alla dom tillsammans??
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-10-18 17:15
Abidal, who almost regained his weight from before his transplant, is confident to join the group on training in two to three weeks. [md]

Min dag har varit dålig idag, men efter att ha läst det jag citerade längre upp så blev jag glad som fan!

Kung Abidal!
Barcelona basaric - "el guaje"
2012-10-18 17:11
Det här skulle verkligen kunna gå hem..
Barcelona Barca o Mort!
2012-10-18 16:51
CipanBarcelona

Gillar bara spelarens Oficiella sidor, där får man se deras egna uttalanden :)

Haha de tyckte ju Robben var ett steg längre före Messi men Messi var inte långt efter för några år sen. Bara i Puertan..
Barcelona CipanBarcelona
2012-10-18 16:47
Gilla min sida, Lionel Andres Messi
http://www.facebook.com/pages/Lionel-Andr%C3%A9s-Messi/145130335556387
Barcelona tarrak
2012-10-18 16:17
Ja Robinho vs. Messi-debatten var underhållande. Desto värre var det när Puertan invaderade det här forumet för att övertyga oss om att Robben var bättre än Messi. Visst, det bjöd också på några goda skratt till en början, men när det höll på 24/7 i flera månader blev det en pest. Kommer dock aldrig glömma det tunga argumentet om att Robben var den spelare som slog flest assist snett inåt bakåt från kortlinjen. Det är så man dödar en debatt...

Med tanke på att Ronaldo av de flesta ses som världens näst bästa, så är det kanske inte så konstigt att Madridistas försöker argumentera för att han är lika bra eller bättre än Messi. Det roliga är dock att i samma sekund som Ronaldo eventuellt skulle lämna Madrid, hade det utsetts någon ny "Bättre-än Messi". Vem tror ni att det skulle vara den här gången? Di Maria är väl den som påminner mest om deras tidigare "Messi-dödare"?
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2012-10-18 15:43
ronaldo vs. messi? " messi kan börja med att mäta sig med robinho först" haha tröttnar aldrig på den klassikern. glömmer aldrig hattricket han satte på dom som 19-åring! barca var reducerat till 10 man dessutom. och sagan* hade bara börjat

*fotnot, sagan pågår fortfarande...
Barcelona Barcadinho.
2012-10-18 15:24
Stackars CR - måste kännas jobbigt och läsa vad Di Maria Och Higuain säger om Messi. Ronaldo tar det nog väldigt personligt.

Måste bara lägga till att Di Maria och Higuain har en lyx tillvaro som fotbollsspelare. Att kunna uppleva spela med båda Messi och CR är inte en bagatell.
Barcelona Barca - King / Busquets Tactical Genius
2012-10-18 14:20
Portugiser är de enda i världen tillsammans med madrid supportrar som tycker att ronaldo är bäst. I och för sig tyckte de också att robben var världens bästa. Snacka om FAIL.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-10-18 14:01
Orka med ännu ett dubbelmöte med real i cupen, för det lär det ju bli. Hade hellre sett att vi mötte dem i en ev final . Nåja!
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-10-18 13:59
Ronaldo will break his contract with Real Madrid because of Di Maria called Messi a phenomenon [marca]
Barcelona Federer
2012-10-18 13:41
Även Di Maria hyllar Messi. Antar väl att det var Barcelona som mutade honom.
Barcelona LeoMessi
2012-10-18 13:31
FC Barcelona - 1899 (Barcelona) El pasillo har aldrig skrivit något vettigt. Han är en sån som tycker att Ronaldo är bättre för att han är "snyggare" än Messi. Tro mig jag har hört såna löjliga anledningar. Att Ronaldo är bättre för att han fixar fler brudar haha
Barcelona NoGo™
2012-10-18 13:11
Om vi slår Alavés får vi möta vinnaren mellan Cordoba-Real Sociedad i åttondelen och i kvarten antingen Eibar, Athletic, Cacereno, eller Malaga.

Det blir Real i en eventuell semi om båda lagen kommer så långt.
AndreD - General Pardon
2012-10-18 12:24
Alavés i Cupen
Barcelona Bästelona
2012-10-18 12:06
Har pique blivit pappa
Barcelona FC Barcelona - 1899
2012-10-18 11:27
LeoMessi (Barcelona) 2012-10-18 02:36 El pasillo är alban. Har inga problem om han är Alban men han är så dum och han har aldrig skrivit något bra i Puttans forum.
Barcelona Bästelona
2012-10-18 10:30
Håller med leomessi!
Barcelona socccerfan1
2012-10-18 09:39
bessio.

Klockrent!

btw har ni sett odds på att messi vinner guldbollen? bwin(ja just den som real har på sina tröjor) 1.60 på messi. 3.60 på Ronaldo. På tal om inget.

iaf kolla på denna från 2.45 dem två närmaste klippen.. otroligt kul!! fotboll är det bästa.

visca barca
Barcelona socccerfan1
2012-10-18 09:39
bessio.

Klockrent!

btw har ni sett odds på att messi vinner guldbollen? bwin(ja just den som real har på sina tröjor) 1.60 på messi. 3.60 på Ronaldo. På tal om inget.

iaf kolla på denna från 2.45 dem två närmaste klippen.. otroligt kul!! fotboll är det bästa.

visca barca
Annons: