/spanien/barcelona/forum/838.aspx/spanien/barcelona/forum/838.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2016-04-17 21:38
Det är väl ändå dags att byta ut Roberto? han spelar som sitt gamla jag igen. helt jävla usel.
Barcelona Zyzz
Som sagt... Någon MÅSTE avrättas, och det illa kvickt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 100% AntiMadridista
Matchens utan tvekan bästa spelare (i Barcelona) är Mascherano. Hade vi haft 11 spelare med Mascheranos inställning hade vi vunnit alla våra matcher.
Barcelona Barcelona ViV
Nu blir jag snart irriterad på Messi, för helvete.

Låt Neymar skjuta någon gång!
Barcelona Barcelonistas
2016-04-17 21:36
Jag skäms att jag hånade Kröjff här inne efter Real matchen han hade så jävla rätt. Man kan hamna i en formsvacka men detta är ju historiens största kollaps någonstans får ju tränare ta tag i saker och få laget att spela bättre. Laget saknar en tydlig ide att falla tillbaka på när MSN trion inte fungerar så är det uselt spel hela tiden.

Lucho är en stor bluff som fick allt serverat av MSN det är fakta nu.
Barcelona Santiago Cazorla
2016-04-17 21:35
Domaren är fan katastrof. Låt Neymar ta frisparken nu.
Barcelona koeman92
2016-04-17 21:35
Hur jag känner efter andra målet..
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2016-04-17 21:32
Bara jag som vill se Puyol i omklädningsrummet? Han skulle kunna vara ansvarig för taktiska detaljer och positionsspel i försvaret och vara en stark röst vid sidan om.

Laget mår inte bra rent psykiskt , självförtroendet är i botten ( speciellt MSN ).

299 finter , översteg, klackar , tunnlar och magiska passningar är vardagsmat. Men ett läge från 10 meter ensam mot en målvakt är OÖVERVINNLIGT.
Barcelona Smogen
2016-04-17 21:32
Man får fan inte vara så jävla genomrötten som Rakitic varit sista tiden och ändå spela i Barcelona varenda match. fuck
Barcelona Andresito
2016-04-17 21:31
Rakitic med årets sämsta avslut
Barcelona Tiki-Taka
Rakitic........
Barcelona Barca#
Andra halvlek kommer att definera hur denna säsong slutar. Jag till skillnad från många andra tycker att barca spelar bra idag. Mycket mer hunger än vi sett de senaste matcherna. Men tyvärr så går det inte på den här nivån att slå av och slå på superformen, därför sitter inte chanserna ännu. Jag tror på en andra halvlek där vi kommer köra gasen i botten och vända. Om vi lyckas med detta kommer vi förmodligen att spela hem ligan. Gör vi inte det så kan detta vara ännu en negativ törn för självförtroendet hos spelarna. Vi gör en bra match och skapar många chanser men trots det så ligger vi under. Men hoppet är det sista som överger en, tror på 4-2(Messi x2 Neymar och Suarez avslutar!)
Barcelona Portakal
2016-04-17 21:30
@Funeral Canticle:

Jag är inte rätt man för gissningar men drar till ett bara för att det är Barcelona.
Ni vänder på 45 minuter och alla blir nöjda. 5-2 =)
Barcelona Barca4life98
2016-04-17 21:30
Santiago Cazorla & Andresito Hade viljan varit där så hade det fan inte varit en hönsgård där Valencia rullar bort oss med 30 passningar och gör 2-0. Vid varje Valencia-kontring så promenerar våra spelare tillbaka... "Glöden finns där"
Barcelona Junta Dimision
2016-04-17 21:29
Kan Liverpool vända 0-2 mot Dortmund kan vi göra det mot Valencia, NYA TAG nu.
Barcelona Puyol5
2016-04-17 21:29
Enda positiva med denna formsvacka och urtåget ur CL, tappet i ligan är att styrelsen kommer ge lite mer pengar att förstärka laget med. Förhoppningsvis behåller vi ligatiteln tillslut i alla fall och att vi får en en riktigt mittback av världsklass och en världsklass mittfältare. Thiago Silva och Pogba vore nått =)
Barcelona Funeral Canticle
2016-04-17 21:28
Det hackiga spelet fortsätter, något måste göras och det måste göras redan i halvtid. Ska man gå ner på en 3backs linje där man begränsar Alba offensivt tsm med masken och pique och stärker mittfältet eller trumma på med samma uppställning med några byten?

Fan vad vi suger just nu men att göra mer än 2 mål på 45min har vi gjort förr och kan göra om det igen bara första målet kommer snabbt i 2a så kan det gå vägen!
Barcelona Vronskij
2016-04-17 21:27
Bra komplement till söndagsångesten det här. Var är cyaniden
Barcelona Smogen
Grattis Lucho...helt plötsligt kommer ingen komma ihåg trippeln. alla kommer komma ihåg hur man gick från en trippel och klar ledning i ligan till en fiasko säsong. Helt jävla sjukt...

fast det är klart, hoppet är det sista som överger en, det är därför det kommer svida ännu mer om några veckor.
Barcelona Barcelonistas
Komiskt med Lucho föra säsongen blev han historisk med att vinna trippeln på sin första säsong. Den här säsongen kan han också bli historisk med att stå bakom den största kollapsen genom tiderna.
Barcelona BARCA-més que un club
Från att ha gått 39 Matcher utan förlust, nu går kommer vi gå 39 matcher utan att vinna ett skit nya Barca haha
Barcelona Vampíro
När man inte ens kan skylla på Mathieu eller Arda.
Barcelona Andresito
@A good coach is everything!:

Hade vi gjort mål på 2-3 av våra lägen så hade folk varit väldigt nöjda med insatsen.

Som sagt, spelet finns där men avsluten fattas. Att vända är ingen omöjlighet, ett tidigt mål och lite tro så har vi en god chans.
Barcelona Santiago Cazorla
2016-04-17 21:26
@Andresito:

Typisk engelsk och svensk mentalitet, går det sämre så visar spelarna ingen 'glöd' eller 'hjärta', sanningen är att matchen har varit grym hittills men Messi och Neymar har tappat självförtroendet framför mål lite.
Barcelona S.Eto'o
Rambla Förstår inte vad du vill komma med din kommentar angående att valencia viker sig i bernabeu... Sist Real Madrid tog 3 poäng mot Valencia i Bernabeu var 2010
Barcelona Junta Dimision
@Rambla~:

In all fairness, så har Valencia inte förlorat på Bernabeu i ligan sen 2010/2011, idag är det dock vi som viker ner oss så fort vi släpper in ett mål.
Barcelona A good coach is everything!
2016-04-17 21:25
Andresito // "Glöden är där hos samtliga spelare " Hahaha ibland undrar man alltså vad folk ser på!! Hade glöden vart där så hade den match vart avgjord vid detta läge !!
Barcelona Skurhink
Neymar och Suarez Iniesta Raketic Alves. alla dessa spelare har sugit sen Messi kom tillbaka i höstas! Är det alla dessa spelare det är fel på? Vi var ett grymt kollektiv! Kompakta defensivt där alla gjorde jobbet! Vi spelade en direkt anfallsfotboll med fart från backlinjen in i mål utan en Messi som ska ha dra ner tempot centralt i varenda jävla anfall!
Barcelona Reymar
Jösses vilket fint mål av Valencia, måste vart trettio passningar där de spelar sig ur pressen hur enkelt som helst. Messi, hur fan kan du missa nicken från två meter?

Varför spelar Roberto som högerback när vi har Alves och Vidal på bänken? Roberto missar en mottagning minuter innan målet i offensivt straffområde för att senare bli bolltiittande vid deras mål. Den här tränaren för mig vansinnig.
Barcelona Barcelonistas
2016-04-17 21:24
Lugna er vi sparar oss bara tills nästa match laget går inte för fullt ut just nu.
Annons: