/spanien/barcelona/forum/8379.aspx/spanien/barcelona/forum/8379.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L!VOZ
2013-01-04 11:53
Det är mer folk på träningen än Stockholms derby :)
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2013-01-04 11:47
el Flaco så är det nog, hade missat det :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-01-04 11:06
Livestreaming från dagens träning på MIni Estadi.
Barcelona koeman92
2013-01-04 02:37
Haha älskar hur folk härinne driver med varandra ibland! Bl.a zick9:s kommentar men sen kommer jag aldrig att glömma vilka roliga kommentarer det skrevs här när Real Madrid förlorade mot Málaga senast. Ni gjorde min dag!
Barcelona Barca King -
2013-01-04 01:43
HAHAHA, ursäkta jag menar Corinthias. Ni kan läsa det på goal.com..... De sålde honom för 15 miljoner euro.

Inte så illa statistik, The former Internacional forward made 150 appearances for Milan since his arrival at San Siro in 2007, and he scored 63 goals in the process.

Det är synd att skador kan sätta käppar i hjulet för en människa. Undrar vad en fullt frisk Pato hade blivit.
Barcelona koeman92
2013-01-04 01:11
Zick9

5.Messi, Iniesta.
4.Busquets, Alba, Cesc, Adriano.
3.Xavi, Piqué, Villa.
2.Pedro, Song, Tello, Puyol.
1.Alexis, Alves, Mascherano.

Puyol hade kanske hamnat på 3e plats om det inte vore för alla skador och Villa hamnar på den platsen för att han levererar när han väl får chansen och har tillsammans med Tello varit våran bästa ytter anfallare hittills i år.
Barcelona zick9
2013-01-04 01:06
@Barca King -:

Är du full sen nyår eller?
BARCA-més que un club
2013-01-04 00:58
@Barca King -:

Vadå Madrid va snackar du om. han e klar för Corinthians !!!??

Barcelona Barca King -
2013-01-04 00:50
Pato är klar för Corinthias. Snacka om hur fel karriären gick för den talangen på grund av skador. Men snacka om att få miljoner av att bara sitta på bänken i flera år. hahaha
Barcelona AGM
2013-01-04 00:49
zick9

5: Messi
4: Cesc,Alba,Busquets,Iniesta
3: Xavi, Adriano, Montoya,Villa, Tello
2: Pedro,Song,Puyol, Pique, Valdes
1. Mascherano, Alves, Alexis

5= MVG
4= VG
3: G +
2: G
1: G -

Så bedömer jag spelarna :)
Barcelona zick9
2013-01-04 00:18
Mina betyg hittills efter första halvan av säsongen.

5: Messi, Iniesta
4: Xavi, Busquets, Fabregas, Alba
3: Villa, Puyol, Piqué, Adriano, Montoya
2: Alves, Tello, Pedro, Song
1: Mascherano, Valdés, Sanchez

Kanske lite hårt dömt men detta är vad jag tycker. Lite osäker på vissa dock.
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2013-01-03 22:24
elbraco/

Det var väl känt ett bra tag nu? Han sa för några veckor sen att matchen mot Nigeria skulle bli hans sista.
2013-01-03 22:20
Tydligen så har Cruyff avgått som tränare för Kataloniens landslag?
Barcelona zigazaga
2013-01-03 21:50
Vår kära Dani Alves kan detta med mode, se länktips.

Så kan man också komma till träningen. :P
Barcelona Lionelmessi
2013-01-03 20:01
Vad tycker ni om min elva?
Barcelona Smogen
2013-01-03 19:41
Ang. Villa så har det väl Zubi sagt att man ser Villa som en vintervärvning. Tror Villa kommer få en hel del speltid i vår
Barcelona papillon
2013-01-03 19:18
Cedqvist

Läste fel. 25 min av första? Synd för resten av publiken och pro partita spelarna :-/
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona papillon
2013-01-03 19:16
Cedqvist

Jo jag förstod att det var supportrarna :-) Tänkte mer på spelarna i pro partita, vissa såg ut att vilja avsluta matchen och det förstår man. Tur att det ändå hade gått såpass mycket av matchen.
Fais
2013-01-03 19:03
Jag hoppas att Villa får mer speltid när tränaren tycker att han behövs mer än de andra kant slickarna Pedro och Alexis.

Nog måste ni erkänna när Iniesta spelade vänsterytter, Fabregas i mitten så blev det en helt annan dimension i spelet. Dock är jag rätt säker att det kommer finns matcher Villa kommer behövs mer än kantslickarna Pedro o Alexis nu när det blir mer matcher.

Va glad jag blev när Boetang skjut upp bollen upp i läktaren. Jag tycker att motståndarlaget ska ta ställning mot rasismen och okunnigheten där på plats.

Varför inte stoppa matchen ringa polisen och slänga ut dem som håller på så där på plats. Stället för att avbryta hela matchen.
Barcelona Cedqvist
2013-01-03 18:59
@papillon:

25 min av första tror jag. Det var supportrar som skrek rasistiska tillmälen, inte spelarna... tycker synd om resten av den lokala publiken som ville njuta av att få se ett sånt lag på plats...
Barcelona papillon
2013-01-03 18:42
elbraco - SiamoCalcio

Hur mycket hade gått av matchen? Synd om de andra spelarna som kanske aldrig kommer få spela mot ett större fotbollslag. Träskallar till rasister.
Barcelona B-Guden
2013-01-03 18:20
@Deulofeu:

Det skulle förmodligen inte funka så bra med 3 bollkåta anfallare som vill göra nåt speciellt varje gång dom får bollen
Barcelona AGM
2013-01-03 18:05
Jag tror aldrig Villa kommer få en startplats i laget. Tito har tydligt markerat att han vill ha två yttrar som Alexis och Pedro än en renodlad anfallare som spelar på kanten.

Villa kommer få mycket mer speltid eftersom de är fler matcher och laget måste rotera men när det kommer till kritan så blir det nog Iniesta som får den fria rollen till vänster. Synd men har man en spelide som man tror på ska man hålla sig till den.

Inte Villa som är dålig utan han passar helt enkelt inte in i Titos spelidé. Hoppas bara han kan acceptera den rollen resten av säsongen och göra lika bra ifrån sig när han får spela.

---------------------------------

Cuenca är även tillbaks! ska bli skönt och se honom på plan och kolla ifall det bara var en "lucky season" eller ifall han har det i sig.

Tello och Cuenca må vara före Deulofeu i hierarkin nu men jag tror Gerard har gått förbi honom inför nästa säsong. De är inga potentiella startspelare de ser man redan nu och de dem visat. Men nöjer dem sig att vara truppspelare så är det perfekt!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2013-01-03 17:56
Varför lag som City, Arsenal, Tottenham, Pool, Milan, Inter och många andra inte ger Juventus en match om Llorente är mycket märkligt. Han är bättre än Adebayor, Defoe, Sturridge, Giroud, Chamakh, Gervinho, Bojan och allt vad de heter. Eller varför inte Atletico? Falcao och Llorente på topp? :)

Carrol kostade nästan en halv miljard, Llorente kostar 60 miljoner. Juventus håller på göra en av säsongens bästa värvningar helt utan bekymmer.
Barcelona Corazon
2013-01-03 17:35
Snälla kolla på Messis Reklam film på Japanska hahah speciellt sekund 5-6 han skrattar typ åt sig själv hahaha.
Killen kan spela fotboll men skådespelare näääää
2013-01-03 17:23
När Milan spelade vänskapsmatch mot Pro Partita idag så fick Niang, EL92, Emanuelson, Boateng och Muntari utstå rasistiska påhopp från några puckon i Pro Partitas klack. Till slut tog Boateng upp bollen och sparkade iväg den mot idioterna i klacken. Så jävla rätt gjort av Boateng, all heder åt honom. Till slut avbröts matchen på kapten Ambrosinis initiativ...

(kolla länktips)
Barcelona Henric
2013-01-03 17:14
@BB-Barceloneta:

Håller med ska bli kul att se hur Llorente presterar i Serie A.
Barcelona Naknooo
2013-01-03 17:00
@¡Barca! - Crèma Catalana:

Såg precis bilder från dagens träning och Alves är med laget och tränar.
Real Madrid BB-Barceloneta
2013-01-03 16:53
Athletic Bilbao bekräftar alltså på sin hemsida att Llorente ligger i förhandlingar med Juventus. Känns ändå på nåt sätt positivt att han ser ut att lämna, har varit tråkigt att se han på bänken vecka ut och vecka in. En spelare med hans kvaliteter ska inte behöva sitta regelbundet på bänken.
Barcelona Mäktiga Messi
2013-01-03 16:50
Diar Iniesta Shekha (Barcelona) 2013-01-03 12:45 Så jävla skönt att Tito är tillbaka! vart har du läst om att Tito är / kommer tillbaka inom kort ?
Annons: