/spanien/barcelona/forum/8376.aspx/spanien/barcelona/forum/8376.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
,Sami
2012-10-20 22:02
Vilken fucking start!!
Barcelona LeoMessi
2012-10-20 22:01
Härlig start:D
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
Jordi! Fortsätter att gå från klarhet till klarhet. Vilken värvning! Fin pass från Fabregas också
Barcelona Barca - King / Busquets Tactical Genius
MÄÄÄÄÄÄÄSTAR TAKTER HAHHAHAHAHAHHA... GRANDEEEEE Barca Y ALBAAAAAAAAAAAAAA
Barcelona Blaugrana91
2012-10-20 22:00
Haha det gick snabbt!
Barcelona NoGo™
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Barcelona Vampíro
GOOOL ALBA!!! Vilken assist Fábregas!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Ojdå, det var snabbt... Alba!
Barcelona FCB_Cule
2012-10-20 21:59
Där har ni bäääästa streamen !! Inget hack plus hd kvalité . Behöver inte ladda ner nånting heller !
Barcelona FCB_Cule
2012-10-20 21:59
http://www.rojadirecta.me/goto/www.alexzerohd.com/2012/10/canal-3.html
Barcelona Riiio!!
2012-10-20 21:53
Tror Bartra kommer spela en del i cupen till att börja med och även i CL, kanske redan hemma mot Celtic. Sen när avancemanget är klart till CL kommer ju alla "ej startspelare" få lira och det blir ju troligtvis en match på slutet om det inte är en avgörande. Kanske borta mot Rayo och hemma mot Celta Vigo, där kommer Bartra lira =)
Barcelona B-Guden
2012-10-20 21:51
Batra kommer nog få lira Copa del rey precis som Pinto fått.
Men jag känner mig säkrare med Batra än med Song, till och med Adriano gjorde det bättre än Song
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2012-10-20 21:48
Tycker också det är på tiden att man går från klarhet till klarhet ang. Batra. Onödigt att en sån talang slösar så mycket tid bänken. Om Song klarar av det någorlunda så borde väl ändå Marc som är uppfostrad med speliden klara av det. Jag menar, hur dålig kan han va? Rädd att det kostar oss i längden. ser hellre att Batra utvecklas än att vi upplever ett nytt Chygy-gate när bäst före datumet på Puyi och Abi passerar.
Barcelona NoGo™
2012-10-20 21:46
Streams här..
Barcelona Baronen
2012-10-20 21:45
Någon som har länk till någon bra stream? Tack vänner
AndreD - General Pardon
2012-10-20 21:44
Hahaha vilken jävla vändning av Valencia
Barcelona LeoMessi
2012-10-20 21:44
Vilken vändning av Valencia:P
Barcelona Okkapokka
2012-10-20 21:43
addeh

Minns jag det hela rätt så uttalade sig Tito (I presskonferensen i anknytning till Granada matchen eller el Clásico) om just Bartra och hans situation i laget. Som jag förstod det vill inte Tito spela Bartra bredvid en "back-up" i backlinjen, med andra ord bredvid Mascherano, Song, Busquets, Adriano eller vem det nu brukar vara numera med alla skador, utan bredvid en Piqué eller en Puyol. Hur hans resonemang lyder i det här fallet är lite klurigt för min del, i alla fall när det gäller att spela bredvid Mascherano, som huserat för oss där sen slutet av 10/11 säsongen. Men det är något Tito sagt i alla fall, och han har väl antagligen sina anledningar för detta. Bartra kommer få speltid på sikt, men just nu får han gott och väl sitta vid sidan.
Barcelona Alligatorn
2012-10-20 21:41
Jag vill se Messi hugga som en alligator i boxen!
Atlético addeh
2012-10-20 21:36
Jag avskyr värvningen av Song mer och mer. Att han skulle gå in som en backup för Busquets ansåg jag vore helt okej, även om priset var alldeles för högt. Men att han snor speltid från Bartra under hela hösten är fan inte acceptabelt. Det är rent ut sagt uselt.

Hur tänker Tito? Vill ha sänka Bartras självförtroende i total bott? Han är knappast en sämre fotbollsspelare än Song, speciellt inte en sämre mittback. Han är bättre i passningsspelet, i luftrummet, han är snabbare, ja, i princip allt det en försvarare i dagens Barcelona bör vara bra på.
Barcelona Okkapokka
2012-10-20 21:31
Bra beslut i slutändan av Tito att inkludera Leo i startelvan. I den form han är för tillfället - trots att han spelat två 90 minuters matcher för Argentina - känns det lika bra att slänga ut allt och döda matchen innan Deportivo får en chans att nosa på poängen. Känns överlag som ett bra beslut att vila Xavi och Pedro också som matchats tufft på sistonde.

Får även hoppas att Villas fina facit mot Deportivo håller i sig och att han visar upp sig ikväll. Utöver det är förhoppningarna även höga att vi vinner ikväll och att ingen bestämmer sig för att bli skadad.

Visca Barça!
Barcelona FCB_Cule
2012-10-20 21:27
Hade också velat se Pedro från start, men nu har vi bra inhoppare i Pedro och xavi ifall vi skulle behöva ändra matchbilden .
Barcelona The Octopus of Badia
2012-10-20 21:25
Verkligen synd att Pedro förpassas till bänken till förmån för Tello i en så tuff bortamatch. Annars är jag väl nöjd med startelvan eftersom ingen på allvar väntade att Bartra skulle starta. Att Xavi får vila är nog bara bra, så länge Iniesta är den som tar över hans roll så att Cesc får operera högre upp i banan.
Barcelona Alligatorn
2012-10-20 21:22
Barcelona är det enda som kan jämföras med Beatles. Två storheter!
Barcelona FCB_Cule
2012-10-20 21:19
Krokodiljävel hahaha. Va fan har Beatles i ett Barca forum att göra ?!?!
Barcelona Baronen
2012-10-20 21:17
Hörru krokodiljäveln, Beatles-snacket kan du ta med frugan på farstugolvet, va?
Barcelona FCB_Cule
2012-10-20 21:15
Det är så många som verkligen inte förstår vilken stor skillnad det är på Messi och Ronaldo . Messi jämförs med dom allra största . Pele maradona och gänget . Medans ronaldo jämförs med messi (?) . Har Ronaldos namn ens vart på kartan när man pratar om tidernas bästa . Nej ! Det säger ju allt egentligen .
Barcelona Alligatorn
2012-10-20 21:13
Hej barcavänner! Apropå Beatles, var det någon mer än jag som såg dokumentären om magical mystery tour? MVH Aligatorn
AndreD - General Pardon
2012-10-20 21:08
Härligt med Montoya och Villa. Minus för ingen Bartra...
Barcelona Riiio!!
2012-10-20 21:07
Tror Pedro och Xavi kommer komma in om spelet inte klaffar efter ca 55-60min. Synd att Bartra inte får starta men skulle inte förvåna mig om han ändå får en del speltid nu i matcherna som kommer, ändå inget värsta svårt spelschema och denna bortamatchen kan bli klurig, svår arena att spela på.

Riktigt skönt med Villa dock. Måste betyda att Tello startar till höger, blir ju kul och se det också.
Annons: