/spanien/barcelona/forum/8373.aspx/spanien/barcelona/forum/8373.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
3/12/2013 19:49
Lite besviken över laguttagningen faktiskt. Dels att Thiago hamnar på läktaren och att - ja faktiskt - inte Alexis tar plats från start. Grabben var glödhet i helgen.

Nåja, skitsamma FRAMÅT FÖR SEGER!
Barcelona Barca-nist
3/12/2013 19:48
FCB_Messi

Nu är det inte april så är de bara gilla läget. Vi vet inte vad det kan bero på.
Vi måste tro på det laget.

nervös som bara den
4-0 hade suttit sååå bra
Barcelona FCB_Messi
3/12/2013 19:46
Asså allvarligt talat !!! Thiago inte ens bänk ? Nej det måste vara ett tidigt april skämt eller att Barca försöker mörklägga nånting . För läktaren kan inte stämma . Då har dom pissat på thiago och då får jag tacka honom för sin tid i Barca och hoppas på att han byter klubb för så här behandlar man fan inte en diamant .
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zakiz
3/12/2013 19:44
Menar självklart inte att fabregas gjorde det bra sist men att han trots allt kan bidra med saker som inte Xavi tex kan.. Får hoppas Xavi är fit bara!
Barcelona zakiz
3/12/2013 19:43
Det är bra man har bra alternativ att slänga in ifall det behövs, tänker på sanchez som gjorde det riktigt bra sist och fabregas. Skulle vilja ha in adriano med sin sjuka snabbhet och grymma skott som mannen besitter..

Ajajaj man är sjuuuukt nervös nu..

VAMOS CULES
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
3/12/2013 19:42
Thiago inte ens på bänken? Hur i helvete kan Fábregas gå före honom? Jävla skit också
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
Jag hoppas att Tito/Roura vet vad dom gör. Säsongens viktigaste match börjar om 1 timme. Antigen är det succe eller flopp. MVP Ikväll, det luktar målkalas!
Barcelona I.Cuenca
Härlig 11:à Puuuuhhhhhh mina knä är så jävla svaga av all nervositet
Barcelona Bernie
3/12/2013 19:41
Va hände med 4 anfallare, 3-4-3?
Barcelona Abbe.
Thiago är alltså den som får se matchen från läktaren. Hm, han var en startkandidat för mig tills Xavi fick el alta médica.
Barcelona jawwa
Pedro är kung när Villa spelar.
Barcelona Culé - Messi y Alexis
3/12/2013 19:39
Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Pique Mascherano Alba - Xavi Busquets Iniesta - Pedro Messi Villa

Pedro...Hur dåligt än Pedro spelar är han start varje match. Sjukt. :p
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
3/12/2013 19:39
@barcastuff: Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Pique Mascherano Alba - Xavi Busquets Iniesta - Pedro Messi Villa #fcblive
Barcelona Abbe.
3/12/2013 19:38
Bänken: Pinto, Puyol, Adriano, Song, Cesc, Alexis, Tello.
Barcelona Abbe.
3/12/2013 19:36
Barças startelva: Valdés; Alves, Mascherano, Piqué, Jordi Alba; Busquets, Xavi, Iniesta; Pedro, Messi, Villa. Milans startelva: Abbiati, Abate, Zapata, Mexes, Constant, Flamini, Ambrosini, Montolivo, Niang, Boateng, El Shaarawy.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
3/12/2013 19:32
Så jävla nervöst just nu...
Barcelona Qanii
3/12/2013 19:27
Det mesta har sagt här på forumet, jag tror inte jag ska tillägga så mycket mer. Det ända jag hoppas är att få se är det gamla FC Barcelona som hugger på allt, lyser av självkänsla, vilja och karaktär. Jag har inte så höga förväntningar på dagens match, må bästa lag vinna. Allegri försöker verkligen köra mind game genom att säga att han kommer köra med 3 anfallare... Vi kommer få se ett boeing 767 framför Milans mål tyvärr... Belief will change my world!
Barcelona barca_joe
3/12/2013 18:59
Jag tror vi måste chansa för att vinna. Hade ställt upp såhär.

VV
Dani Alves Pique Busquets Alba
Song/Xavi
Messi Iniesta
Adriano Villa Sanchez

Helt övertygad att vi vinner då. Adriano med sitt skott på höger där Dani överlappar. Song mest för att Xavi är tveksam och Cesc genomusel för tillfället enligt mig. Sanchez ska utmana Abata hela tiden med Alba som överlappar. Messi Iniesta kombinerar och Villa hugger på allt.

Tro vänner! Visca
Barcelona -SAMI-
3/12/2013 18:59
Allegri (coach Milan): "We will play with three forwards, no doubt about that. If we want to qualify, we can't just sit back." #fcblive #ucl

Tror det blir en bra match. Med mycket mål.
Barcelona Fc Barcelona - Blaugrana - Barca
3/12/2013 18:56
Rykten om att Puyol startar i bänken
Barcelona la barca
3/12/2013 18:50
Det är fan tjänstefel om inte villa startar idag, han är vår bästa målskytt efter messi och den mest erfarne forwarden vi har, iniesta ska inte splea på topp för han är ingen striker han ska spela på mitten så villa kan ta vänster kanten och jag hoppas fabregas blir bänkad.
Barcelona FCB_Messi
3/12/2013 18:41
Idag vill jag det , och tror på det . Ni vet den där sjuka känslan, när man gör ett avgörande mål . Som iniesta mot Chelsea . När man bara flippar, dampar och skriker ut sin glädje , allt blir mörkt och du vet inte vart du är i några sekunder , känner bara glädjetårarna rinna från kinden och du vet inte vad du ska göra . DEN glädjen vill jag känna idag !!!!!!!!!! VAMOS BARCELONA JAG TROR PÅ ER !!!!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
3/12/2013 18:31
ultras. inte alstras...
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
3/12/2013 18:26
Direktrapport från Barcelona; Redan nu börjar fans från båda klubbarna flockas utanför Camp Nou. Bra stämning mellan lägerna, trots en hel del alstras i rörelse. Snacket på stan är hyfsat positivt, men inte helt oväntat ödmjukt. Mest pratas det om huruvida både Xavi o Cesc ska få plats från start. Många tror dock på trebackslinje utan Xavi. två timmar kvar - nu taggar vi! Visca!!!
Barcelona Andresito
3/12/2013 18:21
Verkar som att vi tappar vår viktigaste spelare, Puyol. Vi behöver en ledare på planen när vi inte har någon vid sidan av den. Tråkigt ifall Puyol missar.

Puyol could not start against AC Milan tonight because of knee discomfort. Mascherano would replace him.
Barcelona L.A.M Nr 10
3/12/2013 18:20
Fan, det börjar närma sig rejält nu. Två och en halv timme kvar. En och en halv timme tills laguppställningen kommer ut. Det är mycket snack om 3-4-3, själv är jag inte så säker. Ser också att många vill ha Adriano med i elvan, även här är jag tveksam till att Tito och Roura väljer den vägen. Känns som att Pep hade experimenterat väldigt mycket idag, men är inte säker på att Tito och Roura gör samma sak.

Jag har min elva klar för mig, dock så finns det som jag skrivit tidigare väldigt många olika alternativ för hur startelvan kan se ut. Jag blir bara glad om elvan visar att vi vill framåt från första början, ta tag i matchen och bryta mönstret. En 3-4-3-formation hade visat att laget vill ta tag i det här själva, och det är bara bra. Det jag inte vill se är den numera klassiska fail-formationen med Iniesta som ytter och Cesc på mitten. Ser jag den sjunker mina hopp om avancemang rejält. Inte för att spelarna är dpliga utan för att det hade visat att vi inte lärt oss någonting från de tidigare förlusterna, utan tror att det kommer att gå vägen med samma spel. Nej, jag vill se pigga, fräscha spelare idag som bryter mönstret och verkligen vill vidare i CL. Thiago, Alexis och möjligen Adriano och Villa på planen istället för Xavi, Cesc. Kanske att Pedro bänkas han också.
3/12/2013 18:20
Känner på mig att vi vinner, kan redan nu se forumet och hur glada alla vi culés är. Vi är FC Barcelona, vi är genom tidernas bästa fotbollslag och allt är möjligt. Gör vi ett tidigt mål kommer vi göra minst 2 till, men ifall vi släpper in ett tidigt mål är det nog kört måste jag säga.

Må bästa lag vinna.
Barcelona FCB_Messi
3/12/2013 18:16
The octopus of badia : Det där är utan tvekan den sämsta elvan någon har skrivit här. Trebackslinje med Alves-pique-adriano ? Skojar du med mig ? Dom 3 som spelar i en 3-backlinje kan inte gå med i anfallen för då blir det kaos där bak . Med andra ord måste Alves och adriano stanna där bak . Och hur låter det då ?
3/12/2013 18:15
Känner på mig att vi vinner, kan redan nu se forumet och hur glada alla vi culés är. Vi är FC Barcelona, vi är genom tidernas bästa fotbollslag och allt är möjligt. Gör vi ett tidigt mål kommer vi göra minst 2 till, men ifall vi släpper in ett tidigt mål är det nog kört måste jag säga.

Må bästa lag vinna.
Barcelona ElTriplete
3/12/2013 18:13
LÄNKTIPS: Ett fantastiskt klipp inför matchen ikvälll. Tagga till!
Annons: