/spanien/barcelona/forum/8357.aspx/spanien/barcelona/forum/8357.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-02 18:04
Andresito (Barcelona) Men du kan väl inte bortse från att domarna har varit otroligt värdelösa? Förra el Clasicot så tyckte jag att vi iaf förtjänade en straff och vi skulle tydligen ha haft en nu med.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Zamboza
2013-03-02 18:02
För att sammanfatta barcas insats på ett enkelt sätt, Callejon och blivande Getafe spelaren Morata spelade i 90 minuter.
Barcelona Andresito
2013-03-02 18:01
@Zyzz - U mirin brah?:

Varför skulle det vara rättvist? För att ditt lag spelar dåligt? Real har varit det bättre laget denna veckan, hur svårt är det att acceptera det?
Barcelona koeman92
Det räcker!!!!!! INGA MER SPANSKA DOMARE I EL CLASICO!!!!!!!! För forumets skull tänker jag inte säga vad jag känner, enda jag kan säga här nu är att jag hade skämmits rejält om jag hade varit maräng just nu. F******ck!!!
Barcelona Plaza_Catalunya
Vart är glöden? Vill se att de brinner i ögonen på spelarna i mitt lag. Inte bara när trista spanjorer skämmer ut sig!
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-03-02 18:00
@zambosa: Jag håller inte med dig. Som det är nu så är Messi ensam i Barca i princip. Ronaldo har 11 andra som bidrar till hans insats (inklusive domaren) alltså.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
Jag skiter i om vi spelar kasst, inte förtjänar att vinna eller whatever. Det ska inte få förekomma sådana orättvisor hos domarna. Det är vidrigt att se. Vad är vitsen att ens försöka spela bra och vinna när de håller på så här?
Undrar om domaren hade dömt staff om det var en realspelare som fälldes?
Barcelona Sentuary
2013-03-02 17:59
Haha 4 år som världens bästa lag, de vinner över oss när vi ärligt talat suger pung för tillfället, Homer Simpson hade gjort bättre arbete vid sidlinjen än den där Roura. Och sedan bör man rensa väldigt mycket i sommar, inte för att skrika efter värvningar men en ny tränare måste in om Tito inte kommer tillbaka och förstärka defensiven rejält. Och Sanchez, han ska vara glad att han ens får spela i detta laget
Barcelona I.Cuenca
Fy fan vad ont detta gör. Inte ofta jag gråter men nu gör jag
Barcelona NoGo™
@Vampíro - Ànims Tito:

This! +1
Om jag bara fick 2 min ensam med Arbeloa. Fy fan säger jag, vilken vidrig liten jävla människa det är.
2013-03-02 17:58
Käre gode Gud som är i himmelen, gör så att rättvisa skipas i världen och att Real åker ut ur CL på tisdag så att jag får skratta högt dels på forumet och dels från balkongen!
Real Madrid Nolito
Vi förlorade matchen redan i första halvlek när vi kryssade mot Real Madrids b-lag. Herregud...
Barcelona Andrés V
Men seriöst, skit i den där jävla straffen. Vi ska inte behöva få straffar för att vinna över ett b betonat madrid.
Barcelona Dinho!
2013-03-02 17:57
Tycker inte att vi förtjänar att vinna. Gör en okej första för att gå ut och agera koner i andra. Domaren är usel matchen igenom. Komiskt att se Real spelarna lägga sig så fort tillfälle ges. Cristinas filmning e pinsam och vi ska ha en solklar straff. Rätt ska va rätt!
Självklart så kommer hela Sverige tycka att det inte skulle ha varit straff. I bästa fall så kommer dom tycka att det jämnar ut sig eftersom bara fick en billig straff mot dom 1976 eller något.
Barcelona Mecum
Först rött på arbeloa , sedan solklar straff. Det börjar bli löjligt nu.
Barcelona Siempre Barça
Haha ge mer rött kort
Barcelona Zamboza
2013-03-02 17:56
@Zyzz - U mirin brah?:

Ronaldo bidrog med mer under sitt inhopp än vad Messi gjort i dem 3 senaste el clasicon tyvärr. Jag är sjukt trött på honom. Han bidrar inte ett dugg, förutom målet. Han har blivit en belastning.
Haha, det blir inte tydligare än så när Lasa domaraset blåser av en kontring för Barca för att varna Iniesta för protest. Kan man inte ta det vid första avbrottet? Så jävla korrupt att man tappar lusten helt att följa den här jävla pissligan.
s.eto
Det behövs en tränare så enkelt är det.

Får hoppas det går bättre mot Milan , svårt och se att det skulle göra det men man måste tro!
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
Har aldrig känt mig så här sviken av FC Barcelona. För 10 år sen hade vi ett dåligt lag och en dålig ledning men spelade ändå med hjärta och krigade hela vägen till slutsignalen. De här senaste veckorna har man skämt ut sig på planen utan att ens bry sig. Klubbmärket betyder tydligen ingenting för dessa människor längre, gå nu ut och säg att ni ska ta er upp och gå vidare i CL, så jävla patetiskt.
Barcelona Acrobat
Ligan är så avgjord den kan bli! Sluta vara så ödmjuka!
Barcelona zigazaga
Fitt domare vågar inte blåsa straff på övertid. Fucking fegis, rädd för att Mourinho ska vänta på han på parkeringen. Pinsamt.
Barcelona Andresito
Domaren är inte det största problemet, inte Real-spelarna och inte Real-fansen. Det är Barca som måste dra ur tummen ur röven och göra något åt det dåliga spelet. Vi har vunnit förr med dåliga domare, varför gör vi inte det nu? För att vi är under isen.

Förstår mig inte på folk som ska leta ursäkter när vi förlorar, det är liksom inte första gången domaren tar ett dåligt beslut.

Tycker ärligt att Barcas insats var sämre än domarens idag.
Barcelona barasfsdg
2013-03-02 17:54
serien är långt ifrån klar kan jag säga med detta spel blir det inte många vinster
Barcelona Mecum
Först rött på arbeloa , sedan solklar straff. Det börjar bli löjligt nu.
Ronaldo hade 6 skott och Barca 5. Ändå gör Messi mål och inte Ronaldo. Han är så kass :)
Barcelona -SAMI-
Vad hände min steam dog? Vad gjorde Valdes?
Annons: