/spanien/barcelona/forum/8339.aspx/spanien/barcelona/forum/8339.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2012-10-21 01:36
Varför sålde vi ens marquez?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Frodo
2012-10-21 01:26
Penaldo tangerade Michels straffrekord för Real Madrid i ligan.
Penaldo gjorde sitt 28:e straffmål i ligan (notera att det endast är i ligan).
23 % av Penaldos mål i ligan är på straffar. 23 %!!!!
Michel spelade 14 säsonger i Real Madrid.
Penaldo är inne på sin fjärde säsong i Real Madrid.
Enough said!
Barcelona Guat
2012-10-21 01:24
Kollar på New York Redbulls - Kansas City och fy fan vad man saknar Rafa Marquez. Vilka bollar han slår hela tiden!
Barcelona LeoMessi
2012-10-21 01:21
ALEX SONG (Barcelona) Haha ja äntligen ett erkännande. Jag håller med om Xavi, han är inte en så bra frisparksskytt. Intressant att han kan slå extremt precisa inlägg och passningar i stressade situationer men ha så otroligt svårt för att slå en frispark över muren och åtminstone på mål :P Var inte Fabregas en ganska duktig frisparksskytt i Arsenal?
Barcelona ALEX SONG
2012-10-21 01:18
¡Golazo Gonzalo! (Real Madrid) 2012-10-20 23:34 Riktigt skönt att Xavi tar frisparken då Messi är bland de bästa i världen och Xavi är en riktigt usel frisparksskytt. Ett erkännande till Messi
Barcelona NoGo™
2012-10-21 01:16
Messi in the end got the match ball the referee didn't want to give him at the end of the match #fcblive For scoring hat-trick [rac1]

Skön T

Domaren var samma pajas som dömde förlust (3-2) matchen mot Osasuna förra säsongen..
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-10-21 01:13
Nämen eyh, ni som sköter forumet och ni som ska. Tack som fan gubbar, uppskattas enormt. Älskar LR, det är halva mitt liv. Resten är Messi haha :)

.......................

eyhh, vet någon hur många hattricks Messi gjort sammanlagt i karriären?
Barcelona Frodo
2012-10-21 01:12
Domaren var så kass att jag förväntade mig att han skulle visa ut Messi idag.
Barcelona Zamboza
2012-10-21 01:08
Messi har iom sitt 4-2 mål gjort lika många mål med högern som CR gjort med vänstern. Så mycket var den diskussionen om att CR kunde göra mål med båda fötterna, men inte Messi.
Barcelona koeman92
2012-10-21 01:06
Barcelona koeman92
2012-10-21 01:02
Finns det någon åldersgräns för att vara med i red? Om inte, då anmäler jag mig frivilligt till att få vara med och försöka bidra till en bättre nivå på forumet. Jag går in på SF var 3e minut (även när jag är i skolan) och vill verkligen hjälpa till med att göra forumet bättre.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2012-10-21 00:57
@MESSI.CORLEONE:

Håller med. Basaric, om du läser detta så ska du i det djupaste av ditt Barca-cor veta att vi kommer sakna dig :(
Barcelona Zamboza
2012-10-21 00:53
Messi fick inte ens matchbollen av domaren efter sitt hattrick. Det säger allt om honom, förutom sin usla insats.
Barcelona Leo! Ets Unic! Sos Grande!
2012-10-21 00:53
haha domarn! U mad bro?
Barcelona FCB_Cule
2012-10-21 00:51
Skojar du med mig ? Gav inte domaren bollen till Messi efter matchen ? Är det hans boll eller :S ?!? Luktar långa vägar att domarn är madrista
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-10-21 00:49
Basaric

Se länk!

:)
http://www.youtube.com/watch?v=HecfVtICs2U
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-10-21 00:49
Despite having scored a hat-trick, Messi didn't get the match ball from the referee #fcblive [rac1]

Domaren var väl lack eftersom Messi förstörde hans plan att få Barcelona att förlora.
Barcelona NoGo™
2012-10-21 00:48
Despite having scored a hat-trick, Messi didn't get the match ball from the referee #fcblive [rac1]

Inte nog med att han var piss usel, han berövar Leo på matchbollen hahaha
Barcelona FCB_Cule
2012-10-21 00:46
Om valdes släpper in en sån frispark så undrar jag nästan över vad Messi gör på träningarna :P . Kanske så han har blivit så bra på det ?
Barcelona FCB_Cule
2012-10-21 00:42
Depor ska vara otroligt glada över att det ens blev match utav det hela . Kolla deras mål bara ! En straff , en tabbe, ett självmål, en frispark . Och röda kortet ska vi inte ens snacka om !! Men Messi Messi Messi herre min Gud va ska man säga ?!? Den här människan (?) är ju inte normal nånstans . Utan tvekan fotboll historiens bästa spelare genom alla tider och generationer. !!!!!!!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-10-21 00:39
Dagens Citat: "Messi doesn't just defy gravity. He taunts and teases it."
Barcelona Zamboza
2012-10-21 00:37
Det röda kortet på masken var felaktig och det erkände Riki enlig Cesc.
Barcelona basaric - "el guaje"
2012-10-21 00:35
Jag läste igår att det var några som klagade på vårt arbete här på sidan och forumet, och jag förstår er.

Samtidigt så måste ni också förstå att vi inte får en krona för det här jobbet. Vi gör allt gratis. Ni måste även förstå att vi har mycket annat vid sidan om som vi måste ta hand om, så man har inte alltid tid för att övervaka forumet.

Men som sagt, jag förstår er. Ni vill ha någon som är mer engagerad, och jag hoppas att ni får det. Jag har bestämt mig för att sluta i redaktionen. Jag tackar er alla för den här underbara tiden, och jag har verkligen njutit av min tid här.

Sedan så fick jag även skit för att jag länkade till tre artiklar på två dagar som jag hade skrivit åt en annan sida. Det var inte meningen att jag skulle göra reklam, utan syftet var att inleda en diskussion då artiklarna handlade om vårt kära lag.

Jag slutar inte för att jag fick negativ kritik, utan för att någon annan ska få chansen att göra ett bättre jobb än vad jag gjort under den senaste tiden.

Visca!
AndreD - General Pardon
2012-10-21 00:34
note: cesc got yellow for celebrating the 3-5 for, according to the referee, "entering the pitch without my permission"

My triggerfinger is itching...
Barcelona Illusionista
2012-10-21 00:34
Domarinsatsen var så dålig att han borde stängas av precis som domaren vs Sevilla blev för att ha missat en hands situation. Detta kändes vid många tillfällen att man försökte jämna ut ligan lite. Med en man mindre, 3 ordinarie försvarare borta, 3 gratis mål (till Depor; Valdes tabbe, självmålet och straffen som inte var en straff) så gjorde Barca en minst sagt väldigt bra match. Höll hög press och körde sitt spel. Längtar så mycket till att Pique, Alves och Puyol är tillbaka.

Sen till den där lille killen.. Leo Magikern den otrolige Messi.. ska vara väldigt kort idag.. VÄRLDENS ABSOLUT BÄSTA GENOM TIDERNA! Punkt för idag, skönt med ytterligare 3 poäng.

VISCA BARCA!!
Barcelona Riiio!!
2012-10-21 00:33
tankar efter matchen

1) Valdes MÅSTE få sig en grym målvakt att konkurera med på träningar osv..
2) Defensivt ser det katastrofalt dåligt ut nu, med eller utan P&P.Förstärkningar?
3) Montoya går från klarhet till klarhet. Bäst av backarna idag även om Alba va bra.
4) Hade varit kanske bra att testa spela en 4-2-3-1 formation då man väljer att bänka Xavi, med Song och Busq som defensiva, iniesta vänsterytter, Messi centralt och Pedro högerytter och sen Villa längst fram. Tror Villa hade älskat det här =)
Barcelona LeoMessi
2012-10-21 00:32
Xavi visar återigen varför han är en av världens bästa spelare. Sättet han sänkte tempot och inte lät våra spelare slita ut sig trots en man mindre. Märks verkligen när han spelar, han kan höja och sänka tempot när han vill! Jag vill se Pirlo göra såna inhopp och kunna styra tempot på samma sätt som Xavi gör.
Barcelona grande jw
2012-10-21 00:28
Som grädde på moset över Domarens PATETISKA insats ska han tydligen ha gett Fabregas gult kort på bänken när han firade messis 3-5 mål. "Entering the pitch without my permission" ska han ha sagt till Cesc.

Sopa.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-10-21 00:27
@1.70-ligan - Remontada épica de Abidal:

Glömde säga att det är helt SJUKT hur bra Messi har blivit på frisparkar nu. Är ju en jättechans för vår del, varje gång domaren blåser utanför straffområdet nuförtiden.
Barcelona NoGo™
2012-10-21 00:24
Cesc: "Yellow card for celebrating game on the bench? If you can't celebrate a goal anymore, we better stop this game."

Haha Cesc!

Alvés - Por Que? var lite före :P
Annons: