/spanien/barcelona/forum/832.aspx/spanien/barcelona/forum/832.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2016-04-17 23:14
Reymar

Hösten är historia. Vi befinner er oss på våren och killen är sämst av alla. Han har inte gjort ett enda mål på 6 raka matcher. Han är totalt genomläst och försvarar na gör honom förvirrad att han yrar som en blind höna.
Barcelona Gabriel
2016-04-17 23:12
Sen det här med maskandet är också så jävla frustrerande att se. Dom maskar liksom bort 20 min av matchen och vi får 3 minuter stopptid. Helvete vad frustrerande, detta är knappast vårat största problen men det är fortfarande så sjukt orättvist och känns som fusk när domarna gör så. Hade fan varit för att man gjorde som i ishockey att man stannade klockan så fort bollen inte är i spel. Då vet man att maskandet försvinner åtminstone en del. Helt kommer maskandet inte försvinna då många fortfarande använder sig av det för att förstöra tempot och match rytmen men åtminstone får man en garanti på att matchen spelas hela vägen ut.
Barcelona enkos
2016-04-17 23:12
Fy f..n vad jag önskar att vi hade Aguero istället för Neymar. Killen är så perfekt för Barca då han inte är beroende av farten och kan som stillastående göra under.
Barcelona Reymar
2016-04-17 23:11
Sälja Neymar? Lol folk har tappat det. Neymar var utan tvekan vår bästa spelare hela hösten när Messi var skadad och visade att han kan bära detta lag men så fort det får dåligt så ska han alltså säljas.. Va fan har den så kallade 'tidernas bäste' gjort hela säsongen förutom att ha varit skadad och promenerat på plan? Neymar och Suarez må spela dåligt men deras vilja är odiskutabel det samma kan inte sägas om den lille argentinaren.
Barcelona II Barça II
2016-04-17 23:09
Ska vi sälja Neymar, vilket vi inte kommer att göra, så ska vi ha minst 2 miljarder.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona grande jw
2016-04-17 23:08
Neymar behöver anfalla med fart och utmana sin försvarare. Då är han bland de bästa i världen. När vi spelar gåfotboll och rullar den sidleds utanför straffområdet är han bland de sämre i laget eftersom han verkar ha extremt svårt att anpassa sig till vårt spel.

Våra spelare har dåligt självförtroende och vill varken utmana eller skjuta. Då blir spelet krampaktigt och allt man försöker göra blir FÖR svårt. Detta fenomen syns hos alla spelare, men Neymar är nog den som utmärker sig allra mest. Iniesta har också blivit en alibilispelare och tyvärr är de dessa spelare som måste göra sin gubba då och då för att något ska hända. Nu kör vi fast överallt och står i ett ingemansland och passar bollen i alldeles för svåra optimistiska lägen eller så fegar vi ur, vänder om och passar den hemåt, eller i sidled.

Det har varit en jävla pärs att kolla på våra matcher den senaste tiden. Vi spelar så ofantligt tråkigt, långsamt, utan energi, utan fantasi och motståndarlag som maskar bort 20 minuter av matcherna. Man blir så arg inombords att det är svårt att somna på natten när man varit tvungen att kolla på skiten.
Barcelona neymar JR
Barcelonistas Eh du är forumets pajas som har blivit vägled av @kröjff att hålla en seriösare ton. Nu behöver pappa kröjff lära dig att sluta med hycklande så kan det bli något av dig pöjk :).
Barcelona Gabriel
Säger inte att vi ska sälja Neymar nu men världen går knappast under om vi gör det. Pengarna vi får för Neymar räcker gott och väl till både Verratti, Kevin De Bruyne och Greizmann.
Barcelona enkos
2016-04-17 23:06
backlinje
Rakitic - Roberto/Rafinha - Busquets - Iniesta
Messi - Suarez

vi bör köra så i nästa match. Pajasen bör åka till stranden i Brasilien och dansa där.
Barcelona Barcelonistas
Gabriel - Neymar lägger upp fler bilder på instagram än vad kvinnor gör.
Barcelona Vampíro
Luis Enrique ska ingenstans. Hoppas han stannar i Barça i måmga år framöver.
Barcelona Gabriel
2016-04-17 23:04
Neymar måste verkligen get his shit together. Är så jävla besviken men framför allt irriterad på honom. Messi kan jag förlåta för hans dåliga form för utan King Leo hade vi inte vunnit ens hälften av de titlarna vi vunnit pga hans dominans. Om han nu har en sämre säsong där han inte orkar, eller känner att de personliga problemen tar över så mycket kan jag förlåta honom för det efter allt han gjort för oss. Så är fallet fan inte med Neymar. Han verkar tro att han är THE SHIT!

Vad fan har han gjort egentligen. Första året var han inget speciellt, förra året var han bra och högst medverkande i våran trippel MEN det var LEO återigen som var kungen och visade vägen. Neymar hade en riktigt kunglig höst och där och då tyckte jag att han var världens bästa fotbollsspelare och var typ helt säker på att han skulle vinna guldbollen nästa år. Efter det har det mer handlat om hans jävla kontrakt med lönehöjning och att han ska få spela OS och Copa America till sommaren. Nej, helt jävla fel fokus från hans sida och han beter sig så jävla vridrigt emellanåt också som ikväll efter matchen. Vad sysslar han med?

Pinsam fjortis emallanåt. Kan inte acceptera sånt. Ska han fortsätta sådär kan vi gärna sälja honom till PSG och casha in på honom. Nog för att han förmodligen är den fotbollsspelaren med bäst potential och talang men det verkar finns allt för mycket starglam och annat som stör kring honom och det är inget jag vill ha i Barcelona.
Barcelona Liunil Masse
@Vlom:

Sånt gör inte Barcaspelare. Oacceptabelt!!
Barcelona Neymar N11
Har man följt Barca under en lång period så vet man att den här laget kommer aldrig att ge upp till sista matchen. Just nu behöver vi visa tålamod och stå bakom laget. Jag litar på mitt lag. Visca Barca Nästa match är psykologisk jätte viktig där vi måste göra bra match och ännu viktigare vara effektiva och sätta chanser som kommer. Att klaga på spelare och tränare leder ingenstans. Good night
Barcelona enkos
2016-04-17 22:59
@grande jw:

Det är det jag hela tiden påpekat. En snorunge som tror att han erövrade världen. Pajaser som inte bevisat ett skit. Drilblar sug själv hela tiden och snurrar värre än Sanchez gjorde. ..
El Conejo
2016-04-17 22:59
Neymar är verkligen definitionen av plast. Att vissa ens vågar jämföra han med Dinho
Barcelona enkos
2016-04-17 22:57
Undrar vem Pique kommer att driva ikväll med sin egen kanal. Sig själv för super miss? förresten skrev han något om två andra super missar där Torres gjorde mål i första och Griezman i andra då han var och drack kaffe?
Barcelona grande jw
2016-04-17 22:56
Neymars attityd på minner mig om min systers när hon kom i tonåren. Grinig, divig och jäkligt envis. Saknar spelglädjen och sambafotbollen Neymar bjöd på. Nu är det pengar, kontrakt, utseende och sura miner. Väldigt tråkigt utveckling för en spelare som kunde bli en ny publikfavorit på Nou Camp. Just nu är det inte många brassar i vårt lag som är särskilt omtyckta.
Barcelona Barcelonistas
2016-04-17 22:55
Luis Enrique: "We have a nice challenge ahead now: 5 games left, if we win all 5 we'll be champions."

Luis Enrique: "Camp Nou supported the team until the very end/ played here for eight years, never saw this before."

Luis Enrique: "Game looked tough beforehand because we have this best run. The team reacted in a spectactular way, but it wasn't to be."

....
Länktips: Barcastuff
Barcelona Santiago Cazorla
2016-04-17 22:53
Blir ju en helt galen slutstrid, jag tror Real går rent i resten av matcherna och säkert Atlético med som är i en riktigt bra form. Men idag var en stor uppryckning rent spelmässigt jämfört med tidigare matcher och man tycker ändå att dessa spelarna har tillräckligt med rutin och kvalitet för att reda ut det här.
Barcelona Gabriel
2016-04-17 22:52
Neymar borde lägga mer fokus på att sätta sina lägen och inte avsluta som en jävla soppa istället för att skämma ut sig själva och bråka med Valencia spelarna. Börjar störa mig grovt på Neymar!
Barcelona enkos
2016-04-17 22:52
Ni tyckte att det var inte roligt med att vinna ligan i mars månad utan i maj. Er önskan är uppfylld.
Barcelona Smogen
2016-04-17 22:50
@Vlom:

Jag har svårt för sådant där, men med tanke på vad han gjort mot Neymar under hela matchen så förtjänade han det, och mer.
Barcelona Liunil Masse
@Mascherano#14 el Jefecito:

Ingen nämner styrelsen för man vet att de kommer sitta kvar no matter what. Bara att leva med det i 5 år till... FML.
Barcelona enkos
På onsdag börjar första finalen av 6 kvar vi har. Vi kommer att vakna ur koma, det kan ni lita på. Men låt Madrid njuta ett tag och hoppas. Detta kommer det att störa de i CL till ingen nytta.
Vlom
2016-04-17 22:49
Man kan konstatera faktumet att Neymar agerade som ett jävla fucking rövhål mot en av Valencia spelarna efter matchen. Medan Parejo höll på och fira, så slog brassen honom. Titta på länktipset ifall om ni missade incidenten... Det går fan inte att försvara Neymars handling där...
Barcelona Smogen
2016-04-17 22:48
@Barcelonistas:

han var väl så inne i matchen att han glömde att man kan göra byten.
jag vidhåller att det var en protest mot styrelsen och den tunna truppen. Helt idiotisk dock, med tanke på att ligan står på spel.
Barcelona BARCA-més que un club
2016-04-17 22:48
@100% AntiMadridista:

In med Puyol så ska ni se hur alla spelar ska kriga som Lejon ..
Barcelona el Profete
2016-04-17 22:47
@Tiki-Taka:

El clasico är alltid viktig oavsett placering i tabellen. Det påståendet var bara ett sätt för att lättare skaka av sig förlusten. Men varningstecknen kom redan långt innan den matchen.
Barcelona Santiago Cazorla
2016-04-17 22:47
@Barcelonistas:

Nog borde du väl ändå vara lite ödmjuk med tanke på dina hyllningar till Lucho under hösten?
Annons: