/spanien/barcelona/forum/8310.aspx/spanien/barcelona/forum/8310.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andresito
2012-10-27 21:12
Ingen Bartra ikväll.......TITO!?!?!

Valdes - Montoya Song Adriano Alba - Xavi Busquets Cesc - Pedro Messi Villa
Barcelona ElTriplete
2012-10-27 20:52
B-Guden

Hade du inga problem med den alls? Vad var det för stream/kanal?
Barcelona Indir
2012-10-27 20:39

Barcelona Indir
2012-10-27 20:39
http://www.wiziwig.tv/ en bra stem sida, det blev fel i första inläget
Barcelona zick9
2012-10-27 20:38
Det kommer att bli sjukt många mål idag. Rayo kommer inte att parkera bussen enligt tränaren utan deras main objective är att ta bollen från Barca.
Barcelona Indir
2012-10-27 20:37
En bra steam sida.
Barcelona ALEX SONG
2012-10-27 20:37
Andresito (Barcelona) Tycker pedro är riktigt snabbt utan ball
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcadinho.
2012-10-27 20:35
Tjena grabbar - ursäkta för en sen reaktion. Jag var borta sen kl 7.00 och är jätte trött, ska vila innan Rayo matchen.

Men bara snabbt - jag har ingenting emot att man skriver kritik mot klubben. Det var inte min poäng igår. Jag själv kritiserar spelare, klubben och förut Guardiola många gånger om allt möjligt. Självklart ska det var så. Vi ska vara kritiska.

Vad jag ville säga är att vi kan försöka låta bli och publicera artiklar som bygger på en totalt smörja. Jaja, ev viss person har sagt si och så. Och?
Knappt värt och nämna som inlägg i LR.
Vi kan tom låta bli och ta upp smörja som är positivt för vår klubb och klubbrykte, så länge det är smörja !

Jag gogglade som snabbast runt om i sport sidor och jag har inte sett en enda sida som tar upp den stora "nyheten" om den svarta listan. Inte heller Marca och As om jag inte missat det. Jag antar att det beror på att redaktionerna runt om i världen har förstått att det var en nonsens av en viss person som inte värt och nämnas som en nyhet.
Eller kanske dyker det upp imorgon på AB...:

Och till dig el Flaco - jag har högre krav på dig än många andra och det bero på...ja du vet, jag behöver inte förklara.
Barcelona Andresito
2012-10-27 20:35
Jemez (coach Rayo): "The focus is on Messi but many players can finish the game at any moment. Pedro is the fastest player I've ever seen."

Hahaha, han kan inte ha sett många matcher om han tycker att Pedro är överdrivet snabb..
Barcelona B-Guden
2012-10-27 20:08
ElTriplete

Sopcast funka för mig när jag kolla på Malaga matchen varför fungerar det inte nu ?
Barcelona ElTriplete
2012-10-27 20:07
Pique y Puyol

Tvekar om den sidan har kvalité-streams.. Känns som vanliga laggiga streams.
Barcelona Pique y Puyol
2012-10-27 19:53
ElTriplete

Om ingenting funkar kan man alltid prova my2p
Länktips: myp2p.mu/
Barcelona ElTriplete
2012-10-27 19:41
Det skulle vara nog bra att vi försökte fixa problemet med stream nu 2 timmar innan matchen börjar. Med tanke på att SopCast är nere och att streams över webbläsaren är dåliga sitter man fundersam utan någon aning om vad man ska ta sig till.

Vad gör vi?
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-27 19:30
The Octopus of Badia

När Cesc och Messi spelar tillsamans i anfallet så spelar båda ganska centralt, på pappret är någon av dem ytter men som sagt, inte på planen.

Mycket möjligt att han får spela mittfältare igen. Jag har dock så otroligt svårt att bänka någon av Xavi och Iniesta, hur bra än Cesc spelar. Därför känns det lättare att sätta honom i anfallet där han ersätter Pedro eller Alexis, ingen av de är är i närheten av lika viktiga som mittfältsduon.

Zamboza

Nej, det är egentligen inte så konstigt att vårt försvar läcker som ett såll. Det har verkligen varit mycket skador. Detta har även haft en påverkan på Valdés, han känns inte lika säker som han brukar. Inte säker på om det är han som påverkar försvaret eller om försvaret påverkar honom, troligen en blandning. Det enda som är säkert är att vi just nu inte kan hålla nollan, vilket är bedrövligt.

Barcelona Smogen
2012-10-27 18:35
Thiago kom tillbaka och han spela några minuter innan han på nytt drog på sig en skada som håller honom borta från spel till efter nyår. Är lite osäker på frånvaro tiden.
Barcelona Zamboza
2012-10-27 18:20
Barcelona har än så länge haft 6 olika mittbackspar under säsongen, 7 senare ikväll. Inte konstigt att vi släpper in så mycket mål. Knappast något man kan göra något åt när man har en massa skador. Real ska vara glada att det är ytterbackarna som skadar sig hos dem. Utan både Pepe och Ramos samtidig borta i en eller två månad skulle det bli kaos hos dem.
AndreD - General Pardon
2012-10-27 18:17
Pique y Puyol

Sergi Roberto spelade match med B-laget igår.
Barcelona Pique y Puyol
2012-10-27 18:01
Undrar när Sergi Roberto får chansen... tycker han borde få göra ett inhopp idag.

Hoppas på denna elva till ikväll
Valdés
Montoya Bartra Song Alba
Cesc Sergio Iniesta
Tello Messi Villa

Hoppas att Messi och Villa kan skifta lite under matchen angående positionerna. Så att David får spela på sin favorit position, vi såg vad som hände under Celtic matchen när han fick göra det.
Barcelona ALEX SONG
2012-10-27 17:50
Är det någon som vet vad som har hänt med Thiago är han förförande skadat??
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona The Octopus of Badia
2012-10-27 17:39
L.A.M Nr 10

Jag tror nog inte att Cesc kommer få spela som anfallare (ännu mindre att Messi spelar som högerytter) efter hans fina insats som volante senast mot Deportivo i ligan. Det känns som att en av Xavi och Iniesta kommer förpassas till bänken ikväll. Jag vill hursomhelst se Villa från start ikväll, med Pedro alternativt Tello på högerkanten.

Valdés
Montoya Bartra Song Alba
Cesc Busquets Iniesta
Pedro/Tello Messi Villa

Något liknande lär Tito ställa upp med, förutsatt att han inte startar med Adriano som mittback igen, då förmodligen till förmån för Bartra. Det vore minst sagt idiotiskt.
Fais
2012-10-27 17:05
Hej Hej!

Är det någon som vet vad det för fel på Soapcast?
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-10-27 17:02
Blir otroligt tufft ikväll. Varje poäng är viktiga, och idag måste vi återigen vinna för att behålla Real bakom oss med 8p. De har också en svår bortamatch imorgon på Mallorca, risk för poängtapp där för Mourinhos mannar. Hur som helst skulle det vara skönt med 11p ner inför imorgon. Vi har fått det här överläget efter hårt arbete och tur att Real tappade en del i början, därför hade det varit onödigt att släppa det nu.

Valdés;
Montoya, Song, Bartra, Alba;
Xavi, Busquets, Iniesta;
Messi, Cesc, Villa

Min elva. Montoya har gjort det bättre än Alves och ska starta, för att ge brassen en väckarklocka. Risk att han fortsätter prestera dåligt om man bara fortsätter spela honom oavsettt. Cesc stod över mot Celtic och gjorde en grym match förra helgen, enligt mig given ikväll. Alexis har mycket mer att bevisa innan han ska tillbaks in i förstaelvan. Pedro har även han haft en liten svacka sista tiden, och jag ger gärna chansen till Villa igen. Hoppas han nätar. Mittfältet, Messi, Alba och även mittbacksparet känns rätt givet.
Barcelona NoGo™
2012-10-27 16:44
B-Guden

Carlos Delgado Ferreiro
Barcelona B-Guden
2012-10-27 16:33
vad heter domarn som dömer Espanyol Malaga nu ?
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-10-27 16:00
westinho

Jag minns den matchen, men att det händer idag att vi vinner med samma siffror är svårt, otroligt svårt. Vi släpper in mål i varenda match med nuvarande backlinje.

Barcelona westinho - Sergio #16
2012-10-27 15:55
Shanghai

Sist vi mötte Rayo på bortaplan blev det ju 0-7 till oss. Jag har tyvärr svårt att tro att vi håller nollan ikväll, men ett par mål framåt bör vi göra.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-10-27 15:50
Gothica Ramblas

Haha, 0-5 ?!?!

Kommer aldrig att hända, då Rayo är oerhört starka på hemmaplan och vi lär släppa in minst 3 eller 4 mål.
Barcelona Zamboza
2012-10-27 14:58
Xavis flickvän är ju riktigt snygg och längre än honom haha.
Barcelona Gothica Ramblas
2012-10-27 14:00
Hoppas att Pinto får chansen i målet ikväll. För övrigt tror jag matchen slutar 0-5.
Ha en trevlig lördag alla Culés
AndreD - General Pardon
2012-10-27 12:57
100% Fake Barcelona coach Guardiola wanted to sell Alves, Pique, Cesc and Villa last year [by francois gallardo on intereconomia radio]

(barcastuff)
Annons: