/spanien/barcelona/forum/830.aspx/spanien/barcelona/forum/830.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liunil Masse
2016-04-17 22:34
[QUOTE=Rambla~]Tappat ligan? Är det över eller? Ger ni redan upp? [/QUOTE] Tror inte någon ger upp men Deportivo borta på onsdag med Piqué avstängd o detta spel....Chansen till vinst är inte stor om vi säger så.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
Rambla - med den här formen så finns det inget som talar för ett ligaguld. Tror du på allvar att vi kmr vinna ligan när laget är så usla som det är?
El Conejo
Neymar är så jävla överskattad fotbollsspelare. Inget annat än en marknadsföringsspelare.
Barcelona enkos
2016-04-17 22:33
Det är så imponerande av la liga lag som har genomläst Neymar och låter inte honom ha ett rätt. Snorunge det enda han nu gör är att dribbla sig själv.
Barcelona Rambla~
2016-04-17 22:32
Tappat ligan? Är det över eller? Ger ni redan upp?
Barcelona Liunil Masse
[QUOTE=enkos]Det sorgligaste är att Zidane hyllas nu till skyarna inte tack vare sig själv utan LE som skänkt allt till Zidane. [/QUOTE] Hur går guldfirandet?
Barcelona enkos
@II Barça II:

En bortskämd unge som efter en bra period trodde han erövrade världen.
Barcelona grande jw
Hoppas ledningen förstår nu att några kontraktförlängningar inte är aktuella överhuvudtaget. Att erbjuda kontraktförlängningar och höjd lön efter dessa prestationer är tjänstefel så det skriker om det.
Barcelona Vampíro
Mascherano bäst i Barça.
Barcelona jawwa
Efter nästa omgång går real upp i serieledning som dem sedan aldrig kommer släppa. Atletico tapper mot bilbao och vi kommer garanterat scahbbla bort det mot deportivo.... Onekligen ett sorgligt slut på en säsog som länge såg så framgångrik ut
Barcelona Rambla~
2016-04-17 22:31
Bänka? Mot vilka då? Munir Arda eller? Ja de lär ju göra målen vi behöver.
Barcelona enkos
2016-04-17 22:31
@II Barça II:

Det sorgligaste är att Zidane hyllas nu till skyarna inte tack vare sig själv utan LE som skänkt allt till Zidane.
Barcelona Barcelonistas
2016-04-17 22:30
Tror ni Barto kmr sparka Lucho? Samma Barto som ville förlänga med Tata ..
Barcelona Smogen
@Messidinho_10:

vem ska spela istället tycker du?
Barcelona Barcanist
Varför skyller ni på Lucho? Vad skulle han göra för byte? In med Adriano? In med Munir? Hade fan varit bättre om han kunde hoppa in själv och lira lite! Vi förlora matchen på grund av missade chanser, inget annat. Ineffektivitet.

Mascherano är en kung. Jag älskar Iniesta men han har en och en halv pungkula i jämförelse med Mascheranos lager på trettiotvå cojones. Ge Masken bindeln!

Tror vi kan gå rent i 5 raka. Vi måste gå rent i 5 raka, för det kommer Real att göra. ALLT hänger på spelarna nu. Inte Lucho. Inte bluffen till president. Inte Cruyffs ande. Spelarna.
Barcelona II Barça II
Neymar har varit sämst i MSN.
Barcelona Smogen
I vanliga fall brukar det kännas för jäkligt när jag missar matcher med Barca, men onsdagens match kommer jag inte kunna se. och just nu känner jag bara en rejäl lättnad för det.
Barcelona Messidinho_10
Bänkar inte LE Neymar och Suarez till nästa match är det tjänstefel. Men jag antar att inte har kulor till det, som idag. En hel match utan byte....
Barcelona enkos
Barca slog Real med 4-0 och Valencia med 7-0.
Sen förlorar hemma med båda med 1-2.
Mascherano#14 el Jefecito
2016-04-17 22:29
Det viktiga nu är att vi bygger en jättefin och modern Qatar Camp Nou Stadium så vi kan köpa en Arda till. Att vi tecknar ett till sponsoravtal som vi kan täcka insidan av ryggen med och kanske något på ena ärmen. Vi kanske kan vända ränderna diagonalt?

Nej, jag får se. Hoppas jag hittar orken att skriva av mig lite imorgon med ett längre inlägg. Just nu vill jag bara veta var och hur enkos firar sitt ligaguld så att jag sedan kan sova.

Hur som helst så älskade jag Mascherano mer än vanligt idag.
Barcelona II Barça II
Jag kan inte se hur LE kan sitta kvar ifall vi tappar ligan.
Barcelona Barca4life98
Ska klargöra att jag INTE vill ha just Mou men någon som har samma boss status om LE sparkas.
Barcelona Smogen
2016-04-17 22:28
Jag tror faktiskt inte att det bara är dålig form som gör att Neymar är så jäkla usel på sista tiden.
Han har också ändrat sitt spelsätt senaste månaden och att det har gjor hela t MSN otroligt mycket sämre. Innan gjorde han massor av direktpassar och skarvar till Suarez och Messi. Nu för tiden försöker han hela tiden först dribbla ett par spelare själv först, innan han antingen blir av med bollen eller tvingas att spela hemåt.

Jag säger inte att van vill lämna nu, men spelare som vill lämna sina klubbar, brukar spela så. Dom brukar vara mer själviska för att visa hur bra dom är samtidigt som dom skiter i lagets bästa. Det är exakt det Neymar gör nu. Han spelar bara för sig själv. Jag vet inte om det är för att han började drömma om guldbollen, eller om det är för att det snackas kontraktsförlängning eller vad det är. Men det skadar laget något oerhört.
Barcelona Barca#
2016-04-17 22:28
Vi har fortfarande allt i egna händer(jag vet det är inte lika tryggt längre) Men vi får hoppas att spelarna faktiskt tar åt sig av denna katastrofala period. Svårt att tippa utgången nu men vi har fortfarande det bästa spelschemat.

Låt oss hoppas att LE får spelarna på rätt köl! Helt galet att någonting så bra kan förvandlas till någonting såhär skakat. Jag tycker fortfarande att vi har det bästa laget nu handlar allting om att rädda det som kan räddas.

Jag hoppas att alla struntar i trollen för ikväll, har du inget bra att skriva snälla skriv inte. Vi vill inte att vårt les rambles ska förvandlas till en klagomur. Skriv konstruktivt och framförallt skriv inte av dig i ren ilska!
Barcelona Pichincha
2016-04-17 22:27
Redan vid poängtappet borta mot Villareal kändes det som att något var på väg att gå riktigt fel.

Idag trodde jag verkligen vi skulle fixa det när 1-2 kom. Men missar man såna chanser vi har, samt läcker bakåt så får vi skylla oss själva.
Ingenting går rätt!
Barcelona Barcelonistas
Messi es el fenomeno numero uno - haha ja titelmässigt om han nu skulle vinna trippeln. Vad gäller det fotbollsmässiga så sa jag aldrig att Lucho var bättre. Faktum är att Luchos Barca är ett korplag i jämförelse med Pep Guardiolas Barcelona.
Barcelona Barca4life98
Om LE drar efter säsongen så vill jag ha en hård tränare. Spelar ingen roll vem det är. Mourinho eller någon annan som har bollar att få en förändring att ske. Någon som även kan ta bort fokus ifrån spelarna i media etc. Som sagt kanske inte just Mourinho men någon som kan vara en boss. Jag gillar LE men spelarna lyssnar inte på honom verkar det som.
Barcelona Fuerza
@100% AntiMadridista:

Det här forumet består av många efterblivna. Det finns de som försvarat Cesc och Alexis. Idag finns det de som skyddar MSN till varje pris. Lucho är ett fegt kräk som inte vågar markera för spelarna att de är i klubben tillfälligt. Roberto äcklade mig matchen igenom.

Stort eloge till Mascherano (som jag sågade senast) och Pique. De ENDA spelarna som spelar med BLAUGRANAHJÄRTA.
Barcelona Pep.G "Can you believe this guy"
2016-04-17 22:26
Finns inga ledare i laget!
Förra året hade vi Xavi.
Innan hade vi Abidal o Puyol.
Nu har vi Alves o Pique.

Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-04-17 22:26
avskyr När Neymar gifter sig med bollen. Så fort han får pass så han han det 1 min sen släpper han den sidled när hela motståndarlaget har kommit hem.

What's up with that?
Han hade bollen mer än hela Valencia tillsammans.
Annons: