/spanien/barcelona/forum/8298.aspx/spanien/barcelona/forum/8298.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2013-04-30 20:57
Damn Götze skadad!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona petersays
2013-04-30 20:56
Ramos rött - odds 1.00
Barcelona Vampíro
2013-04-30 20:55
Wow vilken minut!
Barcelona nr10messi
2013-04-30 20:55
Hummels är brutal i tacklingarna ! Älskar det
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-04-30 20:53
Real ser oerhört starka ut. Fan!
2013-04-30 20:51
Det ser inte bra ut!
2013-04-30 20:51
Dortmund sover!
Barcelona AndreD
2013-04-30 20:48
Ingen Puyol, Abidal, Busquets och Alba imorgon. Hhaahhahahahahahaahahha :D
2013-04-30 20:38
Smart drag av Mourinho som väljer att starta med två djupt liggande spelfördelare. Kommer Dortmund att neutralisera Alonso, så tar Modric över taktpinnen och dirigerar på mittfältet. Tror faktiskt att det kommer vara ett lyckat koncept av Mou.
Barcelona Vampíro
2013-04-30 20:36
Vem bryr sig om spansk fotboll när det handlar om Madrid? Och det är knappast så att landet faller på ett års CL-spel där man har tre lag i kvartsfinal och två lag i semi. Spanien är fortfarande en av favoriterna inför VM och har ett otroligt bra lag, spansk fotboll står inte och faller med de här matcherna, och även om de gjort det hade jag tagit på mig gulsvart och hjälpt Dortmund fälla de. Spansk fotboll my ass, ikväll vill jag se Dortmund vinna!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-04-30 20:33
Har också en sådär känsla, det är faktiskt inte alls omöjligt för Madrid. Hoppas Dortmund mäktar med ett mål. Tror att Mourinhos dröm är att vinna CL i London för att direkt efteråt annonsera att han stannar i staden. Likt han gjorde i Madrid 2010. Den drömmen får gärna låta bli att slå in!
2013-04-30 20:33
Fan, va man kommer att må dåligt om svinen vänder. Mår uselt redan nu, med tanke på vår situation och att turlaget kommer ta sig vidare.
Barcelona Acrobat
2013-04-30 20:31
Hehe jo det är väl sant! Hellre Dortmund än Real såklart.
Barcelona Frodo
2013-04-30 20:31
Det är alltid positivt att Real förlorar. Glöm aldrig bort det.
Barcelona petersays
2013-04-30 20:30
Vill se maskning och kontringsfotboll från Dortmund. 0-2.
Barcelona Bàckis
2013-04-30 20:30
Kunde inte bry mig mindre om spansk fotboll ikväll, det enda jag bryr mig om är att det laget jag hatar mest i sportvärlden åker ut.
Barcelona petersays
2013-04-30 20:29
" Det är lose/lose- situation ikväll. Det är klart att man inte vill att Real ska vinna CL. Samtidigt vill man ju att spansk fotboll ska vara den dominerande... "

Njaaa..ganska enkelt val där. Menar du att de verkligen överväger att ge Real deras "tionde" CL-buckla bara för att spansk fotboll ska behålla ansiktet denna säsong (medan brittisk fotboll tappade det för länge sedan). No brainer för min del - Madrid ska UT!
Barcelona Acrobat
2013-04-30 20:26
Det är lose/lose- situation ikväll. Det är klart att man inte vill att Real ska vinna CL. Samtidigt vill man ju att spansk fotboll ska vara den dominerande...
2013-04-30 20:22
Har sån jävla äcklig känsla, tror att Dortmund blottar sig och Real Madrid vinner och avancerar.
Barcelona Vampíro
2013-04-30 20:06
Florentino står i tunneln som en cheerleader, lame. Gäller för Dortmund att inte släppa in ett tidigt mål för annars kan det bli tufft.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-04-30 19:58
Real ställer upp med både Alonso och Modric på mitten. Personligen tycker jag inte Modric har hanterat den lite mer defensivare rollen fullt ut, samtidigt som Alonso är bättre med en vattenbärare brevid sig. Risken för deras del är att Dortmund kör över dem fysiskt på mitten, men det finns samtidigt inget val, Madrid måste framåt och då kan Modric passa in. Annars Essien som högerback där det blir roligt för Reus. Dortmund ställer upp med samma elva som på Westfalen, deras galaelva med andra ord. Känslan jag har just nu är att tyskarna kontrar sönder Real, blir verkligen inte förvånda om de vinner, även om jag tror Real stänker dit 1-2 bollar också.
Barcelona Taher (Barça-Red)
2013-04-30 19:53
Införrapporten ligger uppe un. Är sjuk nervös inför morgondagens match. Angående ikväll har jag hört och sett att en del håller på Real Madrid för spansk fotboll. Respekterar alla åsikter fullt ut men för undertecknad är valet enkelt: #ViscaDortmund Visca Barça! :))))))))))))))
Barcelona filosofen21
2013-04-30 19:46
Hoppas på en trevlig match ikväll, men jag är väldigt tveksam på att Real får något ut ur matchen idag. Real precis som Barca blev så utspelade att jag helt ärligt inte ser hur dem Ska ta sig ur detta. För mig handlar båda matcherna om att rädda sin heder. Visst hoppas man på ett mirakel, liksom vm-kval matchen i Berlin senast, dock tror jag inte Real eller vårt lära Barca har en chans.
Barcelona Barca King -
2013-04-30 19:22
Down with Real Madrid. Alla ni fredsbevarande douchebags med era groovy duuuuuuuuude utseende.

Gå och lägg er.
Barcelona Gio Style
2013-04-30 19:12
Försökte läsa igenom några sidor för att hitta några Barcafans som höll på Real Madrid ikväll. Hittade 0, men skummade lite snabbt bara.
Väldigt många inlägg om "alla ni som håller på Real ikväll".
Är väl bara Armin som gör det eller är det verkligen fler som faktiskt håller på Real ikväll?

Sjukaste jag hört på länge hur som...
Barcelona AndreD
2013-04-30 18:55
Har inga ord för er Barcafans som håller på Madrid idag. Pinsamma människor.
Barcelona Sentuary
2013-04-30 18:36
Alla ni som har fått för er att ''heja'' på Madrid är vidriga. Kom bara ihåg som de skrattade åt oss när vi förlorade med 4-0 i München, hade de vunnit mot Dortmund hade de inte slutat håna oss förmodligen. Vill bara säga passa på och håna äckel laget ikväll när de åker ut med tennis siffror, må Lewandowski skjuta en boll i nyllet på Mou också så är hela denna säsongen för mig fullbordad.
Barcelona nr10messi
2013-04-30 18:03
Asså stör mig som fan nu när Madrid supportrar skriver följande; Väntar på Mous luriga drag, hans ess osv Vad jag vet så har han aldrig gjort något sådant förutom att parkera flygplanet framför målet. Har fortfarande svårt att förstå varför han är så hyllad i världen. Eller beror det enbart på hans arrogant stil och att han agerar clown på presskonferenser
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-04-30 18:00
Grym artikel av Adis Alagic. Kudos!
Barcelona BlaugranaBarcelona
2013-04-30 17:51
Skön krönika om matchen imorgon! Dock tvekar jag om vi verkligen kan vända med tanke på alla skador osv. men samtidigt så är det mycket kvar. Tänk om vi leder 2-0 i halvtid! Fan vad skönt det hade varit!

Annons: