/spanien/barcelona/forum/8293.aspx/spanien/barcelona/forum/8293.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cedqvist
2012-11-04 00:43
@Canaletes:

Humor!

Inga fara grabbar, OM jordens undergång är nära så här vi alltid Zlatan, han har om något bevisat att det inte finns något han inte kan drop-kicka, vare sig målvakter eller domedagar...
Barcelona Cedqvist
2012-11-04 00:41
@Taher (Barça-Red):

Fin rapport, men du skulle ropat lite mer efter en manita, grabbarna såg lite väl loja ut i andra halvlek ;)
Barcelona Canaletes
2012-11-04 00:40
@Rambla~ el chico dorado:

21:a december 2012 är nära min vän...
Barcelona Cedqvist
2012-11-04 00:39
@Mr. H:

Skadad = Rehab
Barcelona Mr. H
2012-11-04 00:39
Kom att tänka på Cuenca, vet någon vad som har hänt med honom och varför han inte spelar?
Barcelona Cedqvist
2012-11-04 00:21
@Rambla~ el chico dorado:

Det är spanska fotboll min vän, jag är mer besviken på Celta och Zaragoza som INTE visade samma hjärta som både Valencia och Atletico idag... Filmningar, gnäll och skit javisst, men fortfarande så blev det den klart bästa matchen hittills denna omgången!
Coach Pep,
2012-11-04 00:16
Skaplig passning av Bojan med fel fot. Måste säga att jag är imponerad av honom i milan såhär långt. Vi bör inte släppa honom.

Länk: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=komi_wuLAcM
Barcelona LeoMessi
2012-11-04 00:00
Tack för en välskriven rapport:-)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-11-03 23:57
Vilket spel? Hm, snackar vi om samma match?

Vilken konstig dag, varken Messi, Ronaldo eller Falcao nätade idag.
Barcelona Taher (Barça-Red)
2012-11-03 23:55
Matchrapporten ligger uppe nu. Fick chansen att vara på plats, en helt otroligt upplevelse. Hoppas ni gillar den och vilket spel av Barça ikväll.

Ha det bra alla och Visca!!!
2012-11-03 23:52
Hur gnälligt ska ett lag egentligen tillåtas vara på en fotbollsplan? Fans till Valencia och Atletico brukar ju tillhöra den mobb som brukar klaga på Barca, att de alltid klagar på och omringar domarna. Haha, det är ju bara en piss i havet jämfört med vad dessa två lag sysslar med. Efter varenda domslut gnälls det och spelar omringar domaren. Det gäller båda lagen. De här lagen är de två som gnäller och grinar mest, med bred marginal. Har aldrig sett något liknande.
Barcelona AGM
2012-11-03 23:45
addeh

Frågan är ju bara ifall Deulofeu är redo att utmana om en startplats nästa säsong. Det är en väldigt tuff konkurrens speciellt på anfallet. Vi har ju även spelare på mittfältet som jag tror Tito skulle välja före Deulofeu. Så jag skulle nog chansa på att vi får vänta ett par år till innan vi får se honom som startspelare.
Atlético addeh
2012-11-03 23:41
AGM

Tycker Neymar-Messi-Deulofeu känns än mer spännande. Vilken framtid det hade varit.
Barcelona AGM
2012-11-03 23:37
Fan vad vi har saknat Villa i startelvan. Skönt att ha någon spelare som kan avlasta Messi när han inte har en bra dag. Känns nästan som en ny värvning denna säsongen :)

Men tyvärr tror jag det är hans sista säsong. Rosell har försökt få ner spelarlönerna och detta är en spelare som tjänar in 8-9 milj euro per år. Därför tycker jag vi ska sälja honom nästa säsong då han börjar bli för gammal och ersätta honom med antingen Alexis eller en ny spelare.

Neymar-Messi-Alexis/Pedro. Vilken dröm!
Barcelona Alvés - Por Que?
2012-11-03 23:27
Skönt att Patetico ligger under och vi blir ensam 1a efter denna omgång. fint!
2012-11-03 23:15
Jag tror det är skitsnack som sagt. Roma ska fortfarande ha sina 13m efter två säsonger, det är dealen med Barca. Knappast att Barca rear ut Bojan efter det.
Barcelona LeoMessi
2012-11-03 23:14
DM1982 (Barcelona) Känner vi Barca rätt så lär dom sälja honom för 1 miljon kronor. Och sen lyckas Milan sälja honom för 80 miljoner
Barcelona DM1982
2012-11-03 23:12
Galliani (ceo Milan): "Nobody knows, but I've obtained from Barcelona a buy option on Bojan, which is lower than the one Roma had." [mc] Så här ska det vara. Det är billigare för Milan att köpa Bojan än vad det var för Roma.
2012-11-03 23:08
Galliani påstår att han skaffat en köpoption, inte att de köpt Bojan. Det är inte första gången Galliani ljuger.
Barcelona LeoMessi
2012-11-03 23:07
Coach Pep, (Barcelona) Bojan är sämre än Sanchez på precis allting. Så nej tack till Bojan. Min åsikt iaf och det behöver inte stämma överens med alla andras
Coach Pep,
2012-11-03 23:06
Fan om det stämmer, jag som hoppades att vi skulle hämta hem Bojan och skeppa iväg Sanchez långt bort.
2012-11-03 22:57
DM1982

Jag tvivlar på sanningshalten i det där.
Barcelona Barca King -
2012-11-03 22:56
ursäkta mig!!! jätte bra match idag av alba, villa och compani!
Barcelona Barca King -
2012-11-03 22:55
hej.
Coach Pep,
2012-11-03 22:43
@Hetfield:

Okej, och Cassano är en bättre spelare på andra sätt. Han kanske inte har uppnått samma framgångar, men han har briljerat konsekvent briljant i många år nu. Han har väl några dåliga matcher med jämna mellanrum, men annars så är han alltjämt toppklass.

Det är väl en smakfråga vem man föredrar.
Barcelona Hetfield
2012-11-03 22:32
Coach Pep

Totti är en bättre spelare på alla möjliga sätt. Vi pratar om en spelare som ligger på 3:e platsen av de som har gjort flest mål i Serie A, dessutom har han slagit rekordet för den som har gjort mest mål i samma lag i Serie A. Cassano må ha sina stunder där han briljerar, men han är inte i närheten av Del Piero eller Totti.

Lägg till att Cassano har mest harvat runt i olika lag där, han har för det mesta floppat när det väl har gällt.

DM1982

Det märktes på Bojan att han tog Milan på allvar. Lustigt att Milan betalade så stora pengar för Bojan.

Känns lite konstigt, men det är väl deras pengar.
Barcelona DM1982
2012-11-03 22:25
Galliani (ceo Milan): "Nobody knows, but we've signed Bojan on a permanent deal. I was in Barcelona, we paid the buyout fee." [milanchannel]

Ok, det var nyheter för mig. Känns lite skumt.
Coach Pep,
2012-11-03 22:22
@Hetfield:

Håller med om att han är bortkastad, men senaste åren har jag följt honom noggrant och ju mer jag ser av honom desto mer förbryllad blir jag, han är en av de absolut smartaste spelarna jag någonsin sett. Han genialitet överskrider till och med Tottis tycker jag. Totti kanske är en bättre passningsspelare, kan slå sjuka passningar med förbundna ögon etc.. Men Cassano är något annat, det är som att han kan läsa motståndarförsvararnas tankar. Han kan hitta ett farligt läge ur varje situation och trasa sönder försvar med simpla men oväntade passningar.. De är alla genier på sitt sätt och det är svårt att välja mellan Totti och Cassano, men det är något med Cassano som gör att jag håller honom högst talangmässigt bland alla fantasistas.
AndreD - General Pardon
2012-11-03 22:17
äckliga jävla svinter
Barcelona Hetfield
2012-11-03 21:54
Coach Pep

Nja, Cassano är en bortkastad talang. Han har varit så ojämn, inte i närheten av vad Pirlo har presterat och vunnit.

Dessutom så ser jag både Del Piero och Totti som större spelare.
Annons: