/spanien/barcelona/forum/8285.aspx/spanien/barcelona/forum/8285.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Qendil-R.I.P Morosini! - Ej Barcelona fan
2012-11-06 14:06
Hetfield, kloka ord. Instämmer. :=)
Barcelona Hetfield
2012-11-06 14:03
Till alla som klagar på puertan : Ni bidrar med exakt samma nivå när ni drar upp det. Vill ni visa att ni är bättre så ignorera det och bidra till konstruktiva diskussioner.

Ibland är det inte svårare än så. Ignorera.
Qendil-R.I.P Morosini! - Ej Barcelona fan
2012-11-06 14:00
Det spelar nog ingen roll hur lång break man tar från Puertan eller Les Rambles. Majoriteten sysslar fortfarande med samma diskussioner som tidigare. Växer ni aldrig upp? Som en trasig kassettband upprepar ni samma saker gång på gång. Båda forumen har en tok låg nivå. Dock är för många av er här och Puertan för färgade för att inse det. Era ändlösa likartade diskussioner bidrar inte till att förbättra kvalitén här precis.
Barcelona MVP - 2011
2012-11-06 13:47
Brukar inte bry mig så värst om guldbollen men nu hoppas jag verkligen att Messi vinner den. Och hoppas därmed det svider så in i h*lvete på alla madrid-supportrar som får bevittna den störste genom tiderna ta sin fjärde guldboll vid 25-års ålder. Den ni!
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-11-06 13:26
Mojito

Hahaha dagens!!!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-11-06 13:14
@MESSI.CORLEONE:

Jag håller faktiskt med de i Puertan...

El Pasillo (forum"skribenten") är fan det värsta man kan uppleva.... :-P
Barcelona Zamboza
2012-11-06 12:12
Det kan inte vara kul för CR att alla föredrar Messi för guldbollen eller som spelare rent allmänt. Dem enda som föredrar CR är real fan, portugiser, bekanta kändisar och barcahatare.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2012-11-06 12:01
älskabarcelona

Äsch, vem bryr sig egentligen om inskränkta madridfanatiker som dag in, dag ut försöker söka bekräftelse hos varandra om att RealMadrid är "den överlägset bästa klubben i världen"? Att de så desperat letar efter minsta möjliga argument för att stödja detta, misstar ju inte någon. Deras synsätt påminner mycket om 15-åringarnas på högstadet och vill jag ha en diskussion med en icke insnöad maräng så finns det faktiskt gott om såna, dock hittar man inte så många på svenska fans, allra minst Madrids-redaktörer. Att de förvränger en duktig skribents (basaric) ord på det sättet och stämplar honom som troll när de inte har motargument visar ju på detta. Deras syn på dagens fotboll är en ömtålig illusion som de försöker försvara på alla möjliga sätt. Nu känner jag många madridfans som är raka motsatsen till dessa, kan ta ett exempel när en Madridvän försökte argumentera för att Pep G är den bästa tränaren så försökte jag argumentera för varför han INTE kunde vara det :P

¡Barca! - Crèma Catalana

Jag är bara glad att Abi verkar ha återhämtat sig. (antyder ej att du inte skulle vara det) Självklart hade det varit kul att ha en av världens bästa backar tillbaka på plan men efter hans diagnos för 2 år sedan känns det här som en vinst i sig. Att Barca har haft en spelare med Abidals personlighet till sitt förfogande går inte att sätta pris på, tänk bara på alla ynglingar och människor världen över som han har inspirerat :) Hoppas bara att han väljer att forsätta karriären i FC Barcelona även när han lagt skorna på hyllan.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-11-06 11:59
Haha jag var tvungen :-):-):-)
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-11-06 11:57
Vissa i Puerta menar att El Pasillo är det värsta ett lag kan vara med om. Man kan självklart diskutera en hel vecka om detta men jag har en fråga till madrid fansen.
När Pique lekte med Iker o satte in sista målet i matchen, vad kände då de tusentals människorna när de lämnade Bernabeu när det var över tio minuter kvar av El Classicot plus tilläggstid?
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-11-06 11:02
Abidal tveksam om en comeback "Barcelona defender Eric Abidal has made it clear that returning to the pitch is not his top priority for now and he is focussing on his health and family." http://www.goal.com/en-gb/news/3277/la-liga/2012/11/06/3506121/abidal-returning-to-football-not-my-objective?source=breakingnews
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-11-06 08:40
Jag önskar verkl att Pep tar över Chelsea, Mourinho hade begått självmord haha
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-11-06 05:43
Vi alla bor o lever i sverige. Vi pratar samma språk. Äter korv med bröd och Kebab. Lirar Fifa och det viktigaste, ALLA VI ÄLSKAR FOTBOLL....

Vafan bråkar vi för som om detta forum är Les Rambles på riktigt och som om Puerta är Madrid. Hahaha tagga ner grabbar, de i spanien skiter i oss :D

Sprid kärlek. Sprid vänskap. Sprid värme. Frid.
Barcelona Gio Style
2012-11-06 05:33
Det där kan ha varit det pinsammaste jag läst en mod skriva. Nästan så att man bör skicka det vidare till svenskafans och ifrågasätta huruvida en mod bör agera på ett sånt sätt eller inte. Pinsamt...
Barcelona älskabarcelona
2012-11-06 05:17
Med tiden har jag märkt hur nivån har sjunkit markant på svenskafans . Jag har varit medlem i över 5 år nu och det har varit blandat mellan roliga och tråkiga minnen . Hur som så vill jag tacka för tiden tillsammans med många utav er !. Jag väljer nu att lämna svenskafans för gott av flera anledningar . Största anledningen är just denna nivå som hålls i dagsläget och idag blev det droppen när jag fick se RM Mod skrift till Basaric . Alla människor har rätt att tycka och tänka precis som dom vill ! Och det kan vi inte ändra på , man måste lära sig att respektera andras åsikter även om dom låter helt tokiga! Men det är inte okej att folk hoppar på en liksom denna Mod gör! Försök grabbar att ha det i åtanke och sluta reagera på andras åsikter . Njut istället av den fotbollen ni har valt att se och stötta ! Önskar er all lycka och jag hoppas på det bästa för oss i fortsättningen ! Visca el Barca y Visca el Cataluna 3 peace!
Barcelona älskabarcelona
2012-11-06 04:51
Såg på Puertas forum att dom har spärrat basaric. Men har man rätt att skriva så som deras mod gjorde ?
Mina damer och herrar. Muhamed Basaric, en av Svenskafans största troll är härmed spärrad, både nick och IP. Det efter att ha brutit ett antal regler. Nu slipper vi fler omogna och korkade dagisinlägg från en person som verkar ha fastnat i utvecklingen. Det är synd att så korkade människor finns, men det är bara att inse hur verkligheten ser ut och gå vidare. Nu höjer vi nivån igen, det rudimentära trollet är borta.

Och denne mod ser sig själv vara bättre ? Pinsamt ! Trodde att mogna människor tog hand om deras forum :S Vill man hålla lite högre nivå så är det just dom som borde i första hand göra det. Svenskafans borde göra något åt detta asså! Det han skriver är fan inte okej ! helt sjukt
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-06 03:36
AndreD - General Pardon

Aj då, det var 2007-08 herr Casillas vann den. :)
AndreD - General Pardon
2012-11-06 02:43
Shanghai - SHOOT ME $12

Valdes vann Zamoran förra säsongen :)
Barcelona älskabarcelona
2012-11-06 01:33
Madrid fansen är så besatta utav att spelaren gör flest assist och mål . Men isåfall är inte Fabregas då världens bästa mittfältare ?? Han snittar ju så mycket bättre än Özil ju !
Barcelona Federer
2012-11-06 01:27
Spelar ingen roll hur mycket Mourinho och Ronaldo öppnar käften om guldbollen. Hela världen vet vart den kommer hamna tillslut.
2012-11-06 01:26
Orka jämföra Özil med Iniesta. Jag tycker synd om såna människor som tar upp hur många assists turken har gjort gentemot Iniesta. Så det betyder att han är bättre spelare än Andres ? skrattretande!

I så fall är Valdes en bättre målvakt än Casillas, då våran målvakt har vunnit Zamoran 5-6 gånger medan "världens bästa målvakt" Casillas vann den för första gången i sin karriär förra säsongen och han har varit i klubben sedan 1997.

Ärligt talat så tycker jag att Thiago är en bättre spelare, men synd att han spelar i Barca. Han har 4-5 världsklass mittfältare att konkurrera med.

Edit: Pinto har vunnit Zamoran förre "Världens bästa målvakt".
2012-11-06 01:11
Rekommenderar er att läsa Erik Nivas krönika om Atléticos målkung Radamel Falcao. Vilken respekterad människa. Blev fan tårögd.
Barcelona zakiz
2012-11-06 00:31
basaric Ser du vilken pajas Cristiano är jämfört med riktiga Ronaldo? Haha vilken nolla Cristiano är. Jag menar inte att Cristiano ska säga att Messi är bäst(även fast han vet om det), men lite ödmjukhet måste man ändå ha tycker man.
Barcelona basaric - "el guaje"
2012-11-06 00:14
Cristiano Ronaldo: "Jag tycker att jag förtjänar guldbollen."

Den riktiga Ronaldo : "Jag hade gett guldbollen till Lionel Messi, han är en fantastisk fotbollspelare."
Barcelona Alvés - Por Que?
2012-11-06 00:02
Jag hoppas verkligen det blir Milan för Guardiola om han nu ska coacha någon annan klubb än Barcelona.. En fin klubb med en filosofi att spela fin fotboll så det hade nog passat honom.
Barcelona Federer
2012-11-05 23:53
@DM1982:

Hoppas verkligen det där inte stämmer. Tänk er se Guardiola hos Ryssarna. Fy fan vad man äcklas av den tanken. Vidrigare klubb är svårt att hitta.
Barcelona ALEX SONG
2012-11-05 23:51
"If I could, I'd vote for myself," he said in an interview with France Football. C Ronaldo Källa: goal.com
AndreD - General Pardon
2012-11-05 23:21
La Liga officiellt bästa ligan.
Barcelona Piqué y Puyol
2012-11-05 22:53
Guardiola skulle passa perfekt för framförallt Roma och Milan.

Chel$ki spelar dum, defensiv, kontringsfotboll... Pep skulle inte passa där alls. Å andra sidan kan ju Arsenal vara ett alternativ.

Jag tror faktiskt att om han nu vill träna ett lag, kommer att gå till Italien.
Barcelona ALEX SONG
2012-11-05 22:16
DM1982 (Barcelona) Vet inte hur mycket sanning som ligger i det men skulle han ta över Chelsea tror jag det bli ett misslyckande , kolla bara hur det gick för AVB
Annons: