/spanien/barcelona/forum/8272.aspx/spanien/barcelona/forum/8272.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-11-12 20:59
Jag fick nästan gåshud när jag såg Henry på galan nyss, när han skicka en hälsning till Fredrik Ljungberg. Glömmer aldrig hans match på Santiago Bernabeu när vi vann med 2-6.
Barcelona tarrak
2012-11-12 20:52
@AndreD:

Nu är ju inte moderatorernas uppgift att bestraffa åsikter, utan dåligt uppträdande. Jag har ingen aning om varför du blev spärrad, men du kan väl åtminstone göra en liten ansträngning till självrannsakan innan du börjar skälla på de som gör sitt bästa för ett konstruktivt och civiliserat forum?
Barcelona Taher (Barça-Red)
2012-11-12 20:51
Ett nytt avsnitt av "Måndag hela veckan" ligger uppe nu för de som vill läsa.

Ha det bra alla och Visca!! :)))
AndreD
2012-11-12 20:43
Härligt att ni spärrar mig för jag säger något om det feta svinet Borell, men när Realfans kommer in och smutskastar vår klubb gör ni inte ett skit. 10/10.

Du lär knappast få sympatier hos oss moderatorer om du fortsätter så här. Spärrlistan är knappast liten.

Du lyckas med ännu ett personangrepp, du belönas därför med en längre spärr. /MOD
Barcelona Bästelona
2012-11-12 20:37
Nästa årsdräkter ...? Sägs så enligt El Mundo Deportivo.

Snygga enligt mig iaf.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-11-12 20:29
Bland de roligaste bilderna på Messi! haha
Barcelona tarrak
2012-11-12 20:24
"Medelmåttan Mourinho har fått Guardiola så mycket ur balans att denne snart inte orkar mer. Mourinho viskar, Guardiola tittar bestört. Mourinho gör sitt utspel och Guardiola ändrar tiden för sin presskonferens. Mourinho styr och Guardiola reagerar. Locktoner från Chelsea eller inte. Vi ser början på slutet för Guardiola i Barcelona. Han får ingen ro i Mous perfekta storm. Det är ju det som är meningen. Mourinhos spelare får ro i portugisens perfekta storm. Motståndarna går under." - Kristian Borell dagen innan Barcelona vann med 5-0 över Madrid.
Barcelona DM1982
2012-11-12 20:13
Strunta i Borell nu, han har hatat Barcelona under ett gäng år nu och han missar inte en chans att prata skit om laget.

Som sagt, om det var någon slags konstruktiv kritik så hade det varit intressant men hans kritik ligger på en fjortisnivå. Det blir inte något som man bryr sig om till slut.

Messi är framme i Saudi-arabien, smått kaotisk vid flygplatsen. Känns rätt amatörmässigt att vem som helst vekar kunna kliva fram och be om autograf och fota sig. Det gäller att ha tålamod, speciellt efter en lång flygning.
Barcelona FC Barcelona - 1899
2012-11-12 20:11
Killar, kolla på Fotbollsgalan. Zlatan lär ju dominera som vanligt hahaha.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bàckis I Anims Puyol y Abidal!
2012-11-12 20:02
Sladjan har ju fått alldeles för mkt luft under vingarna, hans kapacitet/kunskap räcker för att läsa upp kommentarer från Facebook och Googla fram fakta. Inte till att vara "expert" i ett diskussionsprogram. Han är på tok för färgad.

Barcelona10Messi

När !?
Barcelona Barcelona10Messi
2012-11-12 19:57
...och att han faktiskt besöker vårt forum! Välkommen åter signore Borell när ditt Arsenal får stryck på nytt förhoppningsvis i CL! ;)
2012-11-12 19:56
Bara jag som tycker att det roligt att Borell kallade oss på forumet för dumma i huvudet? :D
2012-11-12 19:52
BARCA-mes que un club

Hahaha, förklarar en del. De flesta Arsenal-supportrar jag känner där jag bor kan man nog placera i samma kategori som Borell, "Begåvningsreserven".
BARCA-més que un club
2012-11-12 19:48
Höj nivån! /MOD
Barcelona Hetfield
2012-11-12 19:40
Vilken dum och onödig diskussion. Jag kommenterar sällan "anti Barcelona" snacket, men det här var bara dumhet av en helt ny nivå.

De sitter och klagar på Barcelona för att de sålde Zlatan och gjorde en förlust, men ingen nämner att Kaka har suttit med astronomisk lön och kostade nästan lika mycket som Zlatan, och ändå så är hans största bedrift i laget att han kan slå straffar. Jag påstår inte att man ska hylla Barcelona, men om man ska kritisera Barcelona, så gör det av rätt anledning. Diskussionen blir så meningslös och trångsynt när nästan hela laget består av egna produkter, och sen sitter man och klagar på Zlatan affären när resten av toppklubbarna lägger ut miljarder på fotbollsspelare.
2012-11-12 19:40
Spärr pga personangrepp. /MOD
2012-11-12 19:33
Diar Iniesta Shekha (Barcelona) Jag kan bara hålla med dig och det du säger stämmer så jävla mkt. Folk vill bara se ner på Barca just för att dem är så grymma.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-11-12 19:26
Anledningen till att folk hatar oss är för vi är bra och inget annat. Ta det som en komplimang istället. Hade vi vart dåliga hade ingen lagt märkte till oss, se tex Liverpool ;)

Inlägget saxat, höj nivån!
2012-11-12 18:58
Någon som vill skicka länken där alla 3 idioter pratar skit om Barca? Jag hittar inte länken. Tacksam för ert svar.
Barcelona mirzaculé
2012-11-12 18:53
Låt Sladjan va, hade han varit bra skulle han vara kvar i Viasat.
2012-11-12 18:44
Men allvarligt talat grabbar vad har ni väntat er? Det finns ingen Spanien-intresserad "expert" i Sverige som sitter högt i rankingen och då får vi lyssna på detta skitsnack vecka ut och vecka in. Osmanagic, Borell, Pavlidis, han DIF-aren - samtliga är Barca-hatare fast det ska så klart inte sägas i (webb)-tv. Fjäll är den enda vettiga människan som håller kåll på Euro talk, därför vi alla älskar honom. Han gamlingen är också väldigt objektiv. Måste rätta mig själv. Det finns en person som är skribent för spansk fotboll och skriver för Expressen tror jag. Kommer inte ihåg vad han heter tyvärr men han har varit en del gånger i studion. Hemskt att se hur mycket hat det finns i Sverige gentemot Barcelona. Men å andra sidan vad fan ska vi förvänta oss när alla böjer sig ner för Slatan och det han har att säga. Hycklare hela högen. Sen får vi se miss. whatever-her-name-is i FK Europa (som jag inte sett på flera veckor) sitta och dra ner La Liga ännu längre ner i dyngan...
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-12 18:38
"Barcelona är mer än en klubb" - David Fjäll

Så där ja, han täpper käften på alla idioter som kritisera Barcelona.
Barcelona Indir
2012-11-12 18:25
Sladjan fick ju lämna sin patetiska hörna i viasat dax att lämna ET-panelen!!
Barcelona Indir
2012-11-12 18:07
Sladjan Osmanagic och Kristian Borell hatar Barcelona från hjärtat.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-11-12 17:43
Vet ngn vilken tid Argentins möter Saudi Arabien på onsdag o på vilken kanal?
Barcelona S91
2012-11-12 17:32
Det skulle vara bra om Adam Pinthorp kunde gästa programmet och dra ner på allt hetssnack om Barca. Adam, go for it!
Barcelona II Barça II
2012-11-12 17:32
Smogen:

Kolla länktips, där ser du veckans Eurotalk.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-11-12 17:13
Med 8 (rätta mig om jag har fel) matcher kvar att spela för Messi tills kalenderåret tar slut och han har 9 mål upp till Mullers rekord, 10 för att tangera rekordet. Vad tror ni? Klarar han det?
2012-11-12 17:05
Längesen man fick se Valdes hålla nollan menade jag.
2012-11-12 17:03
Jag saknar Puyol som fan men saknar Abidal mest av allt. Puyol och Abidal gör oss starkare i försvaret. Om det är något vi verkligen behöver så är det Puyol och Abidal för vi släpper in så många mål. PS. Jag kommer inte ihåg när Valdes fick hålla sist.
Annons: