/spanien/barcelona/forum/8264.aspx/spanien/barcelona/forum/8264.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-03-04 00:01
Gabriel

Nu har du faktiskt en viss poäng angående flytten, jag försöker bara se över alternativen som känns troliga om Tito inte kan forsätta, för han ska få chansen om han har orken att fortsätta. Jag menar Bielsa verkar vara en kontroll freak, en bra tränare absolut men klarar klubben att ha en sådan?

Laudrup känns inte som om han skulle ha kontroll issues, känns lite stabilare på den fronten. Nu kan det faktiskt bli så att Tito forsätter att coacha laget, jag tänker bara på worst case scenario här nu.

Nu får det räcka för idag känner jag, Rosell skulle ha någon form av möte angående vår huvudtränare Tito, lite info där hade varit väl behövlig.

Krya på dig Tito!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2013-03-04 00:01
Han sa att med deras tidigare filmningar blev de straffade för det här. Beror på hur var och en tolkar det här.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Smogen
2013-03-03 23:52
Fast just denna gången sa väl Hussfelt inget direkt provocerande väl? Eller missade jag något?
Barcelona Gabriel
2013-03-03 23:40
Ride_The_Big_One(6)

Vet inte hur jag ska ställa mig angående Laudrup som vår tränare. Jag har lite svårt för det med tanke på att han lämnade för Real Madrid som Barça spelare (även om det inte på några som helst sätt kan jämföras med Figo-incidenten. Det var mer eller mindre en överenskommelse som skedde mellan spelaren och klubbarna där, but still). Sen har han väl ryktats som ersättare för Mourinho till nästa säsong. Jag tror du siktar lite för långt med pilen än vad bågen kan nå om jag ska vara ärlig, men en intressant tanke om inte annat.
2013-03-03 23:30
Laget alla älskar att hata just nu, även "expert" kommentatorer hakar på trenden!
Skämt åt sidan, han gör som så många andra. Been there done that heard it all
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-03 23:19
Han för allt för att dra ner Barcelona i skiten, patetisk snubbe.
2013-03-03 23:18
Vampíro - Ànims Tito

Vad sa han missade inledningen av reportaget.
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-03 23:17
Hussfelt din nolla håll käften bara.
Barcelona Barca King -
2013-03-03 23:00
Dyra spelare generar mer pengar. Lockar fans, säljer tröjor, fyller arenor, lockar sponsorer och skördar titlar. På ett sätt betalar det sig. Förlora Madrid på att köpa Ronaldo? Nej, de vann mycket mer på det. Problemet är bara att Barca har varit otroligt dominanta. Madrid kommer inte vinna 14 titlar på 4 år men Madrid kommer att generera ekonomiska framgångar. En Neymar i Barca, kommer få fler neutrala supportrar sätta på Tv:n bara för att kolla på Barca, lik Ronaldinho. Jag vet många Inter, Liverpool, United med mera supportrar som kan kolla på Barca eller real för att världsklass spelarna briljerar.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-03-03 22:55
Leo mot Real igår. Lägg märke till hur Real försvarar sig. De kör fembackslinje varje gång Leo har bollen, och sen undrar man varför han är så "osynlig". Vill hylla Reals försvarsspel, den är fan fenomenal.
Passningen vid 5.25 borde han inte sabbat dock. Klockren löpning av Alba och usel pass av Leo.
2013-03-03 22:51
Gabriel

Tysken känns i nuläget lättare att signa, så jag hade inte gråtit floder över om han anlände.

Om man får gå snäppet högre och nämna Laudrup som en eventuell ersättare om stackars Tito inte väljer att coacha laget pga sin hälsa?

Några här som följer Pl vet nog vad jag menar, gör bra ifrån sig med lilla Swansea
Barcelona Gabriel
2013-03-03 22:46
Bra spelare kostar. Vi är inte ekonomer och ansvariga för den biten av klubben, vi är fans. Visst, att vi vill att det ska gå bra för oss ekonomiskt är självklart. Men vi fans vill ha sportsliga framgångar, det får man om man har bra spelare - något vi saknar i mittbacksform. Låt Hummels kosta vad fan han vill, han kommer förmodligen gå på 30-35 mille men det är värt pengarna.
2013-03-03 22:05
jawwa

Vet inte hur det kommer se ut till sommaren, vem av dessa 2 är billigast att lösa men det är inte fy och skäms att tysken skulle anlända efter ha följt honom med och varit imponerad. Jag blir glad vilket som då jag håller båda högt, men jag är aningen enögd då jag håller belgaren högre. En sak är säker, båda lär kosta en del så det är bara att vara beredd på det tyvärr.
Barcelona jawwa
2013-03-03 22:00
Ride_The_Big_One(6) (Barcelona) Jag måste erkänna att han var vad vi enkelt brukar kalla Kööööng.
2013-03-03 21:55
Ni som såg på Tottenham-Arsenal, vad tyckte ni om Vertonghens sätt att försvara sig, har jag överhypat honom eller hade han passat in i Barca? Tom farsan som är ifrån Holland(brukar inte säga positiva saker att om rival landet Belgien och deras spelare) ifrågasätter ledningens scout system då vi lät denna belgare gå till Tottenham efter Frank de boer vädjat till Barcelona om att han hade passat laget. Att vi behöver en stabil och duktig back är vi alla överens om, min fråga är vem av HUmmels och Vertonghen man ska gå i framtiden? Båda är duktiga och tekniska mittbackar som har vinnarskalle med rätt ålder, jag är nog aningen enögd i min bedömning, men kommer man ifrån Ajax med en massa beröm ifrån en gammal Barcelona legend i Frank väljer jag självklart honom före tysken. En dröm hade varit en av dessa och Botia bara för att ha täckning, och sluta använda mittfältare på positioner dem inte har att göra på.
Barcelona Krabban94
2013-03-03 21:49
Hade gärna sett Deulofeu på lördag, han gör bra ifrån sig i Segundan och med tanke på vad Pedro o Alexis inte åstadkommit så mycket den senaste tiden... I övrigt hoppas jag på Courtois/Ter Stegen två framtida namn, Hummels och Neymar eller en striker, ut med Alexis iaf. Neymar skulle för mig vara en bra värvning oprövad men han gör allt och så kanske Messi fått det lite lättare genom att några av de 4spelare som är på honom hade varit tvugna att ta hand om Neymar då han leker sig förbi försvararna...
Barcelona Barca-nist
2013-03-03 21:00
Jag undrar vad Iniesta sa till domaren i slutet av matchen så han fick gult kort, för det krävs mycket för att vampyrens tålamod ska tina!? De kommer straffa Valdes i flera matcher självklart medans Pepe inte fick något för tramp "omedvetet" på Messis hand. Men vad händer med en domare som gör tjänstefel? En polis som begår tjänstefel får avstängning eller löneavdrag men inte en fotbolls domare? Det får bli en läxa för barca spelarna att inte förlita sig på domarna och göra sitt jobb genom att spela bättre fotboll.
Barcelona DM1982
2013-03-03 20:51
En pinne för Atletico bara, alltid något att glädjas över.
Barcelona L!VOZ
2013-03-03 20:27
Jordi alba visar att lionel messi är nr 1
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-03-03 20:17
De Boer försökte ju tom ett flertal gånger hjälpa till så att vertonghen skulle hamna i Barca när det stod klart att han skulle lämna Ajax. Men icke :)
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-03-03 20:14
Verthongen matchens lirare dessutom
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-03-03 20:13
Diego Costa är en fantastisk spelare, men samtidigt ett riktigt ärkesvin.
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-03 20:10
Diar Iniesta Shekha (Barcelona) Ja, Verthongen är riktigt bra faktiskt. Kostade hälften så mycket som Song också.
2013-03-03 20:00
Annars är De Gea, Handanovic och Adler också lockande namn. Bara man inte tar hem Barcelonasonen Reina... En mittback är i mitt tycke ett måste eftersom Tito/Roura envisas med att vägra spela in Bartra och Puyi fyller 35 i april. Mats Hummels vore underbart men Europa kryllar ju av talangfulla mittbackar, det handlar mer om hur mycket vi är beredda att lägga. Sen har vi den tredje punkten, en eventuell värvning av en ytter. Fram till denna vecka har jag klassat det mer som ett lyxproblem, men det är ju inte riktigt så. Sanchez sumpade chans efter chans och verkar vara på väg bort. När vi tog dubbeln 2011 gjorde Pedro 22 mål på en säsong. Han är inte i ett sånt slag nu och vi behöver verkligen någon som kan avlasta Messi! Tello kommer inte bli en sådan stjärna, Villa verkar ingen i klubben tro på, Deulofeu kan bli den som ska avlasta Messi men det handlar om 4-5 år framåt kanske. Vi ska inte göra de misstagen vi gjorde med Gai och Bojan! Drömsilly: Courtouis, Hummels, Suarez
Barcelona Ronaldinho10yElfenomenoo9
2013-03-03 19:56
Tito kom tillbaka!
2013-03-03 19:49
Varenda gång jag ser Courtouis blir jag bara mer säker på att det är honom jag vill se efterträda Valdes. Killen är bara tjugo år men agerar som om han spelat på den här nivån i ett decennium. Han har pondus, är dominant i luftrummet, har bra räckvidd, gör ytterst sällan tavlor och är även bra på att sätta igång spelet direkt.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2013-03-03 19:44
Kollade på Spurs-Arsenal förut och Verthongen var en gigant. Han har varit en gigant hela året och jag har sett Spurs rätt mkt iår för det är mitt andra lag. Barca kunde få honom för typ 7-10 miljoner € men sket fullständigt i honom..
Barcelona Xavi#6
2013-03-03 19:18
Hoppas på detta nu!
Keep calm and trust Barca!
2013-03-03 18:56
Dubbel post
2013-03-03 18:55
Hoppas vi får veta mer om Titos kondition, och hur Rosell tänkt agera kring klubben.
Länken!
Annons: