/spanien/barcelona/forum/8254.aspx/spanien/barcelona/forum/8254.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-11-12 10:09
Tänk när Alves kommer igång igen, vilka kanter vi får då!! Vänsterkanten har blivit mycket bättre jämfört med förra året och nu väntar vi på Alves bara. En grej som jag gillar mest med Alba är hans inlägg som nästan alltid är farliga, vare sig det är på marken eller i luften. Han är en av nycklarna till framgång mot bussarna, kolla på Tellos mål hur han öppnar upp försvaret. Om Alves kunde ta och slipa lite på sina värdelösa inlägg så skulle det bli mycket bra. Det var en bra match igår och en tidig födelsedagspresent!
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-11-12 10:01
Ni kanske har varit inne på det, men Sergio Ballesteros hamnar i favoritlistan efter att ha gett Pepe en smäll efter matchen. Om någon säger att det är barnsligt att han gör det så är det inte så konstigt då Pepe hånade Levante spelarna efter matchen genom att dansa utanför deras omklädningsrum.
Barcelona papillon
2012-11-12 09:56
Deulofeu:

Som målskytt eller som fotbollsspelare?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Deulofeu
2012-11-12 09:45
Falcao är närmare Roinaldo än Ronaldo är nära Messi...

Most goals 2012 (club+country): Messi 76 - Ronaldo 59 - Falcao 42 - Ibrahimovic 38

Nästan så att Zlatan är närmare Ronaldo än Ronaldo är nära Messi...
AndreD - General Pardon
2012-11-12 09:39
socccerfan1

Hahaha vilken jävla filmning. Ser ut som en sprattlande fisk som precis fiskats upp ur vattnet
Barcelona socccerfan1
2012-11-12 09:23
Pepe!! Vilken kille.

I mina trakter kallas denna för fisken/masken. När man dansar.

Haha
AndreD - General Pardon
2012-11-12 09:23
MESSI.CORLEONE

Halva Reals lag har filmat mer än vad Busquets har gjort. Nämns det av någon?
Barcelona Deulofeu
2012-11-12 09:21
Domarinsatsen igår var det värsta jag sett på länge varje situation dömdes i fördel för Real.Man kan ibland tycka att vi får lätta frisparkar men Real herregud!

Man blir så frustrerad.

Måste också passa på att berömma Tello som gör en toppenmatch.Alexis gör ett bra inhopp också.David Villa var inte så het men han ska inte spela till höger.

Messi gör åter tvåmål men i övrigt är han långt från formen.Låängtar tills han finner densamme.Jag kan dock förstå honom om han är lite ofokuserad det har skett något stort i hans liv som måste upplevas.
Barcelona påfågeln
2012-11-12 09:12
Älska Ballesteros.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Deulofeu
2012-11-12 09:02
Inga inlägg från Puertan, tack. / Mod
Barcelona Barca King - Mario Götze come 2 Barca
2012-11-12 08:17
Har ni Läst? Enligt spansk press ska Pepe ha gått förbi Levantes omklädningsrum, gått tillbaka, stannat framför dörren och börjat dansa och håna Levante. Levante-spelarna ska enligt rapporterna ha sprungit fram till Pepe och tagit tag i honom. Det lugnade ner sig ett tag och Pepe återvände till sitt omklädningsrum. När Ballesteros klev ut ur duschen och fick reda på vad som hände tvekade han inte en sekund utan gick mot bortalagets omklädningsrum. Där ska han ta tagit sig in, gått fram till Pepe och delat ut en höger. I en intervju efter matchen bekräftade Juanfran att Pepe dansade utanför Levantes omklädningsrum. Även Sergio Ramos bekräftade uppgifterna.
Barcelona FC Barcelona - 1899
2012-11-12 03:10
Leo! Ets Unic! Sos Grande! (Barcelona) Vem hade inte velat slå Pepe?. Hade jag fått chansen så hade han varit i sjukhuset och han hade fått namnet Pablo. Vidrig Pepe.
2012-11-12 03:08
Shanghai - SHOOT ME $12 (Barcelona) Du är så pinsam så att jag tycker synd om dig. Du vägrar inse problemet hos Barca. Så enögd man kan vara. Gå och sov. Palla med dig.
Barcelona Leo! Ets Unic! Sos Grande!
2012-11-12 03:05
Tydligen så ska Ballesteros ha tagit sig in i madrids omklädningsrum för att slå till Pepe. Sjukt!

Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-12 02:55
Hahahaha! Ärligt talat så fick du mig att att skratta. Så jävla pinsamt!
2012-11-12 02:32
Där fick du mig att skratta hahaha. Den dagen Busket slutar filma då den dagen kommer andra människor att höja hans status ännu mera.
2012-11-12 02:30
MESSI.CORLEONE

Du ser väl att Nani sparkar honom ? Haha! :)
2012-11-12 02:21
Killar, alla lag filmar ju för att få fördelar till det egna laget så funkar fotbollen. Ingen spelare är perfekt och alla spelare måste göra något "dumt" för att göra det lättare för det egna laget. Om Real filmar eller så får dem många straffar eller något sånt så varför måste Barca ens filma eller försöka vara värre. Jag hatar spelare som filmar för det är en spelförstörande för fotbollen. Vill inte peka ut några här inne men många vill inte erkänna att Barca filmar då syftar jag på alla Culés. Vi är människor och vi ska vara ärliga mot varandra. Busket är en given filmare i Barca sen finns det andra spelare som filmar mindre.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-11-12 02:15
Shanghai - SHOOT ME $12

Haha tagga ner mannen andas gör inte soppa av det hela :D:D
Nämen kolla, grejen handlar inte om att stödja sitt lag eller svika sitt lag, när det gäller ämnen som vi är inne på nu, utan grejen handlar om att vara ärlig mot sig själv o alla andra.

Vår käre Sergio Busquets har filmat tillräckligt många gånger för att bli kallad för en skådis,filmare etc i dagens värld där alla följer alla 24/7.

Sorry man att jag gör dig besviken :D
2012-11-12 02:07
Det är helt sjukt att Barca är känd som en erkänd filmar lag. Är det så lätt att sätta ord i mun på folk genom mass media? Om murinho inte hade klandrat Barca för något sånt hade ingen öppnat sin käft heller.
2012-11-12 01:56
MESSI.CORLEONE

Så du tycker att han är filmare ? Herregud! vart är världen på väg ? ens egna supportrar tycker så vad ska andra supportrar tycka.
Barcelona papillon
2012-11-12 01:50
socccerfan1:

"Våra" straffar kommer i slutet av säsongen när ligan är avgjord och vi leder matcherna med 4-0 ;-)

Vem bryr sig om cristiano han kan köpa sig ett nytt öga med sina miljoner. Man behöver inte alltid vara så diplomatisk.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-11-12 01:46
Shanghai Haha överdriv inte du oxo, liksom Sergio :-)
2012-11-12 01:41
FC Barcelona - 1899

Den ända som filmar då och då är Alexis. Resten filmar inte. Många säger att Busquets är en filmare, men ack så fel det han gjorde mot Inter har förstört för kilen. Kollar du Reals lag hittar du en hel hög med filmare.
2012-11-12 01:37
Finns bara två sätt för Madrid och förlora. Alternativ 1: Barca vinner med 5-0 mot DE. ALTERNATIV 2: Pepe löper amok och stongar Halva laget till akuten. Det är inte omöjligt faktiskt :p
2012-11-12 01:36
Shanghai - SHOOT ME $12 (Barcelona) Visst får dem mer straffar eller fördelar men Barca filmar ju och det är fan inte så roligt att kolla på. Jag älskar Barca så förbannad mkt men när dem filmar fan då vill jag bara spy tyvärr. Di Maria är en man som har fixat mest straffar åt Real sedan han kom till Real. Att få billiga straffar är väldigt dåligt för klubben för då får man emot sig inte bara en klubb utan flera. Menar alltså hat.
2012-11-12 01:29
"Sån är fotbollen, en dagen får man straff med sig och andra dagen får man inget med sig."

Så ser det alltid ut för fascistklubben Franco CF. Man börjar fan tröttna på hur mycket hjälp dem får. Det är överdrivet.
2012-11-12 01:22
Skönt att vi vann över Mallis :). Messi har passerat Pelés sjuka målfacit. Pelé 75 mål och Messi 76 Mål :). Är sjukt glad att vår kära Pique spelade så stabilt och det ger oss lite andrum. Vi kan chilla lite nu när han agerar så som han gjorde mot Mallorca. Mashe borde fan säljas tyvärr. Älskar hans brytningar men hans dåliga positionsspel är äckligt dåligt. Kul att Tello fick göra mål :). Xavi fantastiska frispark säger bara OMG. Nu till Real matchen. Jag hoppas och ber att Ronaldo spelar nästa match för Real. Hoppas bara att han inte skadar sig för då lider jag med honom. Levante spelaren borde ha fått Rött och Real borde ha fått frispark istället för straffspark. Sån är fotbollen, en dagen får man straff med sig och andra dagen får man inget med sig. Helgens tråkiga nyhet är Levantes plan men kul att dem gav Real motstånd. Vamos Barca.
2012-11-12 01:14
Mycke bra Andre! Skulle precis lägga upp den. Det finns förresten en skit bra Cule hemsida vid namnet (Barca hjärtat) som tar upp allt detta med jävligt roligt info på facebook. Rekommenderar den stark då man kan få ut sin frustration utan att bli spärrad ut av moralväktare :p
AndreD - General Pardon
2012-11-12 01:08
och mer:

Ballesteros (Levante): "You feel helpless seeing how the ref treated us. Barça had won, so Liga would have been over if Madrid didn't win.."
Annons: