/spanien/barcelona/forum/8253.aspx/spanien/barcelona/forum/8253.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2012-11-12 14:27
Var hittar jag dagens Eurotalk ni snackar om?
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-11-12 14:18
Av det jag har läst så gick Ballesteros in i läkarsalen, inte Madrids omklädningsrum, där en läkare höll på att sy ihop Cristiano Ronaldo för att kolla hur det var med portugisen. Pepe befann sig också där och då inlede han och Ballesteros sin verbala och fysiska konfrontation. Och då skulle flera andra spelare från bägge lagen ha blandat sig in. Det hela verkar väldigt rörigt och svårt att avgöra vem som startade det hela.

Sorry för off-topic.
Barcelona den närkingska älgen
2012-11-12 13:54
AndreD

Jag bryr mig. Borell är överlägset bäst i hela ET-panelen. Vill ju bara provocera lite, knappast att han är helt seriös.
AndreD - General Pardon
2012-11-12 13:43
Spärr p.g.a personangrepp. /MOD
Barcelona FC Barcelona - 1899
2012-11-12 13:28
Ramos says "we are tired of people like Ballesteros" or "if you like boxing Ballesteros, change of sport". Källa, www.mundodeportivo.com Ramos är lite fräck med tanke på att han gav Xavi en örfil sedan knuffade han på Puyol när vi vann med 5-0 över dem. Eller när Pepe behandlade Getafe spelaren så illa, är inte det Boxning Ramos din dumma fanskap. Ramos är den sista spelaren att uttala sig så och han får sig att se dum bara. Real har haft UFC lektioner och diverse Dive Lektioner så dem ska fan inte säga emot någon. Patetisk klubb men framför allt vidrig tränare samt spelarna.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona basaric - "el guaje"
2012-11-12 13:06
Dagens sanning.
Qendil-Solidaritet med kurdiska hungerstrejkarna!
2012-11-12 12:54
Det finns en hel del jag ogillar med Barcelona. Dagens Euro Talk dock med Borell är verkligen orättvis mot Barcelona som stad och klubb.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-12 12:42
Juanlu har så rätt. Det är bara så att folk måste också se vad som sker eller snarare skett under en lång period där Real Madrid CF gynnas och favoriseras som klubb. I Spanien vet alla det, men här i Sverige är alla kalla och trötta på Bajselona med att dem filmar, får hjälp osv..
AndreD - General Pardon
2012-11-12 12:13
Juanlu (Levante): "Liga would've been over if Madrid didn't win, of course that can't happen. Mourinho complains, but they get most favours"
2012-11-12 12:01
Jag tycker om Tello. Hans snabbhet ger en ny demission i spelet. Han behövs när vi spelar mot bussen. Gillar också hans avslut även om han behöver träna mer på det. Hans avslut påminner mig om Henrys.
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-11-12 11:39
Vi måste få större distans till det enda lag som är vårt största hot mot att vinna liga guldet. Madrid måste börja tappa poäng, annars blir det tufft.
Atleticó alltså.
Barcelona Barcadinho.
2012-11-12 10:55
Skulle inte förvåna mig om Pepe hånade Levante i omklädningsrummet.
Ni såg hur han reagerade efter 2-1 målet. Vilken troll. Han skäms inte.
Han är nog super känslig att höra publiken sjunga "ese portugues, hijo de puta es" - stackars tokskallen.
Marängerna kommer längre ifrån en elegant fotboll med en sån spelare på plan.
Barcelona Deulofeu
2012-11-12 10:55
Kolla Deulofeus framspelningar i helgen exakt vad somsaknas i a-laget en plan b...

Kan han göra bort tre spelare i segundan med en fint borde han rimligtvis klara av en spelare i primeran...
Barcelona Barca King - Mario Götze come 2 Barca
2012-11-12 10:35
Tello är väldigt bra och han gör exakt det han blir tillsagt att göra. Men mot bättre motstånd kommer man kräva mer ut av honom. Tänk er en match mot bättre motstånd då vill man ha en världsklass spelare som gör det där lilla extra. Han är bra i laliga och det räcker. Om han exploderar i sin utveckling är det en annan sak. Det är därför Alexis får så mkt kritik. Man förväntar sig mer utav honom.
Barcelona Deulofeu
2012-11-12 10:31
papillon målskytt givetvis
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-11-12 10:09
Tänk när Alves kommer igång igen, vilka kanter vi får då!! Vänsterkanten har blivit mycket bättre jämfört med förra året och nu väntar vi på Alves bara. En grej som jag gillar mest med Alba är hans inlägg som nästan alltid är farliga, vare sig det är på marken eller i luften. Han är en av nycklarna till framgång mot bussarna, kolla på Tellos mål hur han öppnar upp försvaret. Om Alves kunde ta och slipa lite på sina värdelösa inlägg så skulle det bli mycket bra. Det var en bra match igår och en tidig födelsedagspresent!
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-11-12 10:01
Ni kanske har varit inne på det, men Sergio Ballesteros hamnar i favoritlistan efter att ha gett Pepe en smäll efter matchen. Om någon säger att det är barnsligt att han gör det så är det inte så konstigt då Pepe hånade Levante spelarna efter matchen genom att dansa utanför deras omklädningsrum.
Barcelona papillon
2012-11-12 09:56
Deulofeu:

Som målskytt eller som fotbollsspelare?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Deulofeu
2012-11-12 09:45
Falcao är närmare Roinaldo än Ronaldo är nära Messi...

Most goals 2012 (club+country): Messi 76 - Ronaldo 59 - Falcao 42 - Ibrahimovic 38

Nästan så att Zlatan är närmare Ronaldo än Ronaldo är nära Messi...
AndreD - General Pardon
2012-11-12 09:39
socccerfan1

Hahaha vilken jävla filmning. Ser ut som en sprattlande fisk som precis fiskats upp ur vattnet
Barcelona socccerfan1
2012-11-12 09:23
Pepe!! Vilken kille.

I mina trakter kallas denna för fisken/masken. När man dansar.

Haha
AndreD - General Pardon
2012-11-12 09:23
MESSI.CORLEONE

Halva Reals lag har filmat mer än vad Busquets har gjort. Nämns det av någon?
Barcelona Deulofeu
2012-11-12 09:21
Domarinsatsen igår var det värsta jag sett på länge varje situation dömdes i fördel för Real.Man kan ibland tycka att vi får lätta frisparkar men Real herregud!

Man blir så frustrerad.

Måste också passa på att berömma Tello som gör en toppenmatch.Alexis gör ett bra inhopp också.David Villa var inte så het men han ska inte spela till höger.

Messi gör åter tvåmål men i övrigt är han långt från formen.Låängtar tills han finner densamme.Jag kan dock förstå honom om han är lite ofokuserad det har skett något stort i hans liv som måste upplevas.
Barcelona påfågeln
2012-11-12 09:12
Älska Ballesteros.
Barcelona Deulofeu
2012-11-12 09:02
Inga inlägg från Puertan, tack. / Mod
Barcelona Barca King - Mario Götze come 2 Barca
2012-11-12 08:17
Har ni Läst? Enligt spansk press ska Pepe ha gått förbi Levantes omklädningsrum, gått tillbaka, stannat framför dörren och börjat dansa och håna Levante. Levante-spelarna ska enligt rapporterna ha sprungit fram till Pepe och tagit tag i honom. Det lugnade ner sig ett tag och Pepe återvände till sitt omklädningsrum. När Ballesteros klev ut ur duschen och fick reda på vad som hände tvekade han inte en sekund utan gick mot bortalagets omklädningsrum. Där ska han ta tagit sig in, gått fram till Pepe och delat ut en höger. I en intervju efter matchen bekräftade Juanfran att Pepe dansade utanför Levantes omklädningsrum. Även Sergio Ramos bekräftade uppgifterna.
2012-11-12 03:10
Leo! Ets Unic! Sos Grande! (Barcelona) Vem hade inte velat slå Pepe?. Hade jag fått chansen så hade han varit i sjukhuset och han hade fått namnet Pablo. Vidrig Pepe.
2012-11-12 03:08
Shanghai - SHOOT ME $12 (Barcelona) Du är så pinsam så att jag tycker synd om dig. Du vägrar inse problemet hos Barca. Så enögd man kan vara. Gå och sov. Palla med dig.
Barcelona Leo! Ets Unic! Sos Grande!
2012-11-12 03:05
Tydligen så ska Ballesteros ha tagit sig in i madrids omklädningsrum för att slå till Pepe. Sjukt!

2012-11-12 02:55
Hahahaha! Ärligt talat så fick du mig att att skratta. Så jävla pinsamt!
Annons: