/spanien/barcelona/forum/8249.aspx/spanien/barcelona/forum/8249.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona koeman92
2012-11-12 22:22
Någon som vet när Ballon d'or delas ut?
Barcelona DM1982
2012-11-12 22:15
@FC Barcelona - 1899:

Kul för Zlatan men det säger väldigt mycket om svensk fotboll, det finns ingen konkurrens på toppen. Det är Zlatan, sedan är det absolut ingen och sedan kommer diverse dussinlirare.
Barcelona Dinho the artist
2012-11-12 22:10
Att de kommer in*
2012-11-12 22:09
@koeman92:

Att de kommer inte och skriver tycker jag bara är trevligt. Det skapar en debatt som ofta är givande. Det är när provokationerna(från båda parterna) börjar hagla det kan bli jobbigt. Inte just för att provokationerna i sig är hemska, utan mest för att vissa av oss/dem inte riktigt kan hålla huvudet kallt.

Jag gillar att dela åsikter med Realsupportrar. Tycker det är hemskt synd att vissa människor på SF har som sport att håna och hata så mycket som möjligt.
Barcelona FC Barcelona - 1899
2012-11-12 22:09
Zlatan vann Guldbollen igen och detta var hans 7:e Guldboll i rad helt sjukt. Stort grattis till Zlatan och han förtjänar sina Guldbollar. Sverige har ingen stor spelare som kan konkurrera med Zlatan så är det bara.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2012-11-12 21:57
Say what Zlatan vann guldbollen?
Barcelona koeman92
2012-11-12 21:57
AndreD

Det där du säger är faktiskt sant, tyvärr. Nu har alltså moderatorerna tagit det där med att "höja nivån på forumet" till en helt annan nivå med oss culès, vilket är ganska bra i vissa fall. Men när vissa personer som t.ex Quendil kommer in här för att skapa kaos så sitter moderatorerna med sina pop corn skålar utan att göra ett skit åt saken. Sorgligt men sant. Och jag som pratade illa om Puertan och dess moderatorer. Det är som att dom är Trumans USA och vi är Stalins sovjet unionen. De städar bort andra som gästar deras forum och provocerar medan våra begåvade moderatorer ska hålla på och städa efter oss något överdrivet utan att hålla andra idioter som gästar vårt forum och deras kommentarer borta.
Barcelona Piqué y Puyol
2012-11-12 21:48
Hoppas bara inte att nästa års bortaställ ser ut som en jävla cocktail...
2012-11-12 21:42
Där är min favoritupplaga av Barca-tröjan!
2012-11-12 21:40
@Bästelona:

---
Oj Oj Oj!

Jag brukar alltid föredra en klassisk tröja, speciellt då det gäller en klubb med den status som Barcelona faktiskt har. Favoriten är dock den guldiga tröjan från 03 tror jag det var. Men om det blir den du visade blir jag riktigt nöjd!

PS: Allt blir bättre än den nuvarande hemmatröjan. ;)
Barcelona Zamboza
2012-11-12 21:39
Jag sjönk lite väl låt i senaste inlägget, men det är pinsamt att se dessa 2 pajaser, men jag antar att dem lockar tittare, eftersom så många avskyr barca i Sverige.
Barcelona Vampíro
2012-11-12 21:33
När man hör Borell gå igång om Barcelona så är det som att lyssna på en skurk från en tecknadfilm. Så fort någon ens nämner Barca så ska han skrika sig hes om hur dåligt allt med klubben är. Vilken bitter snubbe.
MOD
2012-11-12 21:22
Idag har forumet hållit en låg nivå, vilket tyvärr har resulterat i saxade inlägg och spärrar. Hatiska inlägg och personangrepp tolereras inte .

Om ni nu är frustrerade pga något, tänk efter först innan ni skriver ! Ni kommer bespara oss en del städjobb och forumets nivå kommer att vara god, detta gynnar alla.
Barcelona Zamboza
2012-11-12 21:15
Höj nivån, snälla! /MOD
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-12 21:15
Henrys säsong 2008-09 var magnifik. Han hade Arsenal formen fast med Barca-tröjan.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-11-12 20:59
Jag fick nästan gåshud när jag såg Henry på galan nyss, när han skicka en hälsning till Fredrik Ljungberg. Glömmer aldrig hans match på Santiago Bernabeu när vi vann med 2-6.
Barcelona tarrak
2012-11-12 20:52
@AndreD:

Nu är ju inte moderatorernas uppgift att bestraffa åsikter, utan dåligt uppträdande. Jag har ingen aning om varför du blev spärrad, men du kan väl åtminstone göra en liten ansträngning till självrannsakan innan du börjar skälla på de som gör sitt bästa för ett konstruktivt och civiliserat forum?
Barcelona Taher (Barça-Red)
2012-11-12 20:51
Ett nytt avsnitt av "Måndag hela veckan" ligger uppe nu för de som vill läsa.

Ha det bra alla och Visca!! :)))
AndreD
2012-11-12 20:43
Härligt att ni spärrar mig för jag säger något om det feta svinet Borell, men när Realfans kommer in och smutskastar vår klubb gör ni inte ett skit. 10/10.

Du lär knappast få sympatier hos oss moderatorer om du fortsätter så här. Spärrlistan är knappast liten.

Du lyckas med ännu ett personangrepp, du belönas därför med en längre spärr. /MOD
Barcelona Bästelona
2012-11-12 20:37
Nästa årsdräkter ...? Sägs så enligt El Mundo Deportivo.

Snygga enligt mig iaf.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-11-12 20:29
Bland de roligaste bilderna på Messi! haha
Barcelona tarrak
2012-11-12 20:24
"Medelmåttan Mourinho har fått Guardiola så mycket ur balans att denne snart inte orkar mer. Mourinho viskar, Guardiola tittar bestört. Mourinho gör sitt utspel och Guardiola ändrar tiden för sin presskonferens. Mourinho styr och Guardiola reagerar. Locktoner från Chelsea eller inte. Vi ser början på slutet för Guardiola i Barcelona. Han får ingen ro i Mous perfekta storm. Det är ju det som är meningen. Mourinhos spelare får ro i portugisens perfekta storm. Motståndarna går under." - Kristian Borell dagen innan Barcelona vann med 5-0 över Madrid.
Barcelona DM1982
2012-11-12 20:13
Strunta i Borell nu, han har hatat Barcelona under ett gäng år nu och han missar inte en chans att prata skit om laget.

Som sagt, om det var någon slags konstruktiv kritik så hade det varit intressant men hans kritik ligger på en fjortisnivå. Det blir inte något som man bryr sig om till slut.

Messi är framme i Saudi-arabien, smått kaotisk vid flygplatsen. Känns rätt amatörmässigt att vem som helst vekar kunna kliva fram och be om autograf och fota sig. Det gäller att ha tålamod, speciellt efter en lång flygning.
Barcelona FC Barcelona - 1899
2012-11-12 20:11
Killar, kolla på Fotbollsgalan. Zlatan lär ju dominera som vanligt hahaha.
Barcelona Bàckis I Anims Puyol y Abidal!
2012-11-12 20:02
Sladjan har ju fått alldeles för mkt luft under vingarna, hans kapacitet/kunskap räcker för att läsa upp kommentarer från Facebook och Googla fram fakta. Inte till att vara "expert" i ett diskussionsprogram. Han är på tok för färgad.

Barcelona10Messi

När !?
Barcelona Barcelona10Messi
2012-11-12 19:57
...och att han faktiskt besöker vårt forum! Välkommen åter signore Borell när ditt Arsenal får stryck på nytt förhoppningsvis i CL! ;)
Barcelona Barcelona10Messi
2012-11-12 19:56
Bara jag som tycker att det roligt att Borell kallade oss på forumet för dumma i huvudet? :D
Barcelona Bàckis I Anims Puyol y Abidal!
2012-11-12 19:52
BARCA-mes que un club

Hahaha, förklarar en del. De flesta Arsenal-supportrar jag känner där jag bor kan man nog placera i samma kategori som Borell, "Begåvningsreserven".
BARCA-més que un club
2012-11-12 19:48
Höj nivån! /MOD
Barcelona Hetfield
2012-11-12 19:40
Vilken dum och onödig diskussion. Jag kommenterar sällan "anti Barcelona" snacket, men det här var bara dumhet av en helt ny nivå.

De sitter och klagar på Barcelona för att de sålde Zlatan och gjorde en förlust, men ingen nämner att Kaka har suttit med astronomisk lön och kostade nästan lika mycket som Zlatan, och ändå så är hans största bedrift i laget att han kan slå straffar. Jag påstår inte att man ska hylla Barcelona, men om man ska kritisera Barcelona, så gör det av rätt anledning. Diskussionen blir så meningslös och trångsynt när nästan hela laget består av egna produkter, och sen sitter man och klagar på Zlatan affären när resten av toppklubbarna lägger ut miljarder på fotbollsspelare.
Annons: