/spanien/barcelona/forum/8248.aspx/spanien/barcelona/forum/8248.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xavi the king !
2012-11-18 03:21
Var precis inne på puertan läste lite vad Madrid fansen har och säga. Ronaldo gör Inte mål och då kliver benzema in vi har tydligen inte andra målskyttar en Messi utan Messi är Barca dåliga. Jag har två grejer och säga om det spelar ingen roll om det är något vettigt eller dåligt vill bara få ut det ! 1: Dom säger att Messi är skadad då suger vi ? Men Spanien är världens bästa landslag och nästan hela våran trupp består av spanska spelare. Pedro har på 5 matcher gjort 7 mål David villa pratar vi inte ens om alla vet vad han gör i landslaget ! Dagens Barca är mycket kort passningsspel hitta Messi och låt han sköta anfallen nästan så ! I spanska landslaget har vi Pedro som dom utnyttjar i djupled tillsammans med villa ? Ett passnings spel som lik Barcelona fast med mer djupled detta tror jag att vi skulle infört i Barca om vi inte hade Messi ! Att Messi inte låter andra göra mål är ett skämt men alla vet att när du har världens bästa spelare på plan låter vi det gå igenom honom. Samma med Real men problemet där är att Ronaldo Inte har det exakta som Messi har tar inte ifrån att Ronaldo är en bra fotbolls spelare men han kan inte leda laget som Messi gör ! 2: Messi för hela världen är historien bästa spelare Godnatt Cules ! Visca Barca !
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-18 03:01
Barca borde fixa en egen liga, alltså katalanska ligan. För det går inte mer så att vi tittar på utan att det sker nåt när ett lag får så mycket hjälp. Man orkar inte mer se vecka in och vecka ut med domarhjälp. Det händer i princip varenda jävla match.
Barcelona FC Barcelona - 1899
2012-11-18 02:48
zakiz (Barcelona) Håller med dig till Max. Jag kunde fan inte ha sagt det bättre. Vi får mkt skit men varför kommer Real undan så lätt hela tiden.
Barcelona zakiz
2012-11-18 02:39
BBVA Madrid Futbol Club
Barcelona zakiz
2012-11-18 02:38
Dubbelmoral skulle jag säga utan tvekan!
2012-11-18 02:30
Det jag inte förstår är att Real är den klubb som har fått flest straffar och mest fördelar sedan ankomsten av José Mou. Vårt lag må kallas för Uefalona eller något annat men vad ska dem säga om Madrid. FIFAMadrid ska jag säga.
Barcelona Dinho the artist
2012-11-18 02:20
Shanghai
--
Jo jag är väl medveten om vad som sägs och skrivs här hemma men jag anser faktiskt att i FC Barcelona finns det spelare som tenderar att falla lätt. Det är min åsikt.
Sen att det finns mängder av andra spelare i andra klubbar som har liknande tendenser är för mig oväsentligt.
2012-11-18 02:18
Killar, varför göra en liten grej så stor. Om vårt lag filmar så vad fan gör Juventus då dem har mutat domare efter domare. Jag hatar när barca spelarna filmar men utan fotboll är inte perfekt precis som oss människor. Jag vill bara se en förändring oss Barca spelarna och bara dem filmar mindre så är jag nöjd. PS, Busket har filmat mindre under en bra period tycker jag :). Vi ska visa folk hur fel dem hade om Barca.
Barcelona LeoMessi
2012-11-18 02:17
Dinho the artist (Barcelona) Jag förstår vad du menar och jag är duktig på att kritisera. Vilket jag har gjort ett antal ggr. Spec på vårt försvarsspel. Men ibland är det bra att lyfta fram det positiva :-)
2012-11-18 02:15
Dinho

Med tanke på att du beskriver att folk förknippar Barca med filmningar, så tror jag att du inte har hängt med här i kalla Sverige. Du vet att folk är så avundsjuka på oss för vi har vunnit så mycket att dem vill färga oss med att vi är filmare och UEFAlona.

I alla fall alla i Spanien vet alla att Real Madrid CF har begåvade talanger som filmare.
2012-11-18 02:15
LeoMessi
--
Jag är dock bättre på att kritisera än hylla. Det betyder inte att jag gillar min klubb mindre för det. Det är bara det att de bra sakerna; mål, messis prestationer, sergios stabilitet etc. är inte lika vitala eftersom de fungerar.

Jag diskuterar då hellre vår bristande säkerhet i backlinjen tex.

Hoppas det klargjorde något! :)
2012-11-18 02:10
FC Barcelona - 1899
--
Ja absolut! Det är tragiskt att det är så lätt att vinna fördelar nu för tiden genom att förstärka och dyl. Jag är stort fan av både Sergio och Dani men jag är väl medveten om deras dåliga vanor ang. detta. Dock är de två favvospelare för moi:)

LeoMessi
--
Ja det har jag nog. Jag har bara vara medlem här på SF i två veckor drygt och har väl skrivit 7-8 inlägg totalt. Några ang. ett eventuellt backköp i januari. Några om ett transferrykte gällande Agüero och något gällande vilket köp som var bäst av Ronaldinho samt Abidal. Mycket underligt att du bara sätt mig anklaga Barca för filmning då detta endast skett under 1-2 inlägg den senaste kvarten.
2012-11-18 02:01
Dinho the artist (Barcelona) Kan faktiskt hålla med dig när du säger så. Jag har inga problem att säga att Barca filmar men alla lag filmar. Chelsea, Man.United, Man.City, Real Madrid där har du lag som också filmar. Det tråkiga är att det finns en spelare som filmar mer än andra i dagens Barca och det är Sergio Busket tyvärr. Jag älskar hans sätt att spela fotboll men när han filmar då vill jag bara spy.
Barcelona LeoMessi
2012-11-18 02:00
Dinho the artist (Barcelona) Har du någonsin skrivit något positivt om Barcelona? Har bara sett dig anklaga Barcelona för filmning. Inte sett dig lyfta fram något bra
Barcelona Culé hasta la muerte
2012-11-18 01:59
Avundsjukan skiner verkligen igenom hos Real-fansen. Dom kommer aldrig få uppleva någon liknande spelare som Messi. Dom griper efter halmstrån för att klanka ner på hans storhet. Det enda dom kan göra är att köpa in en legoknekt för 900milj som spelar mer för egen berömmelse än lagets. Samtidigt är han inte nära Messi. Fjärde raka Ballon d'Or på igång.

Känns bra att ha tidernas bästa spelare i laget man håller kärt. Det bästa är att han bara är 25.
2012-11-18 01:55
Shanghai
--
FC Barcelona förknippas ofta med filmning. Det vet de flesta fotbollsintresserade människor. Det kommer ju knappast från ingenting eller hur? Någonstans måste det ju börja.
Bara för att jag kan vara objektiv i mina bedömningar betyder det inte att jag hejar på Real Madrid. Att vara blåögd leder ingenstans.
2012-11-18 01:54
Orkar inte lägga mer energi på att folk ska kasta skit på Messi. Om folk öppnar sina ögon och tittar vad Messi tillför för dagens Barca för killen gör nästan intill allt. En annan grej, Barca spelar på tisdag och matchen beräknas att spela 17:45. Gillar varken Ryssland som nation och gillar verkligen inte när Barca spelar borta i Ryssland.
Barcelona Barca King -
2012-11-18 01:53
Måste säga praktiskt taget har inte några av våra värvningar gjort något större väsen av sig. Förvisso har Cesc kommit igång galant. Alba också! Alexis då? Han går sönder så fort vinden blåser! Mascherano platsar inte men gjort det bra. Song vet man inte var man har ännu. Våra bästa värvningar har varit i vår ungdomsakademi: Thiago, Montoya, Cuenca, Tello sinom tid Barta. Påtal om Busi, Pique och Pedro. Annars är det samma trupp säsongerna innan med Pep. Känns som att vi värva ner oss med försäljningen av Eto och Yaya.
Barcelona LionelMessi#10
2012-11-18 01:38

50 gjorda mål förra säsongen i La Liga och vann också assistligan.

Varför försöker man alltid trycka ner denna underbara fotbollsspelare som fan slår ihjäl alla rekord efter rekord, och gör det med stil.

Säsong 11/12 finns i länk, sedan byt till 12/13 så ser ni vem det är som leder assistligan och vem som ligger 2.a

PS. Penaldo finns inte ens med på listan, eller deras Özil som är bättre än Iniesta.
2012-11-18 01:36
Kommer aldrig tycka synd om Real för att dem är vidriga och svin klubb. En spelare som jag tycker synd om är Iker för han har hjärta för klubben. När vi vann 5-0 över dem så var det en av mina bästa dagar i mitt liv för den matchen kunde ha slutat med 8-0 eller 9-0 till oss för så överlägsen var vi.
2012-11-18 01:31
FC Barcelona - 1899

Man kan förstå maränger ibland, dem lider ju av ett selektivt minne. Det är faktiskt så synd så ja blir tårögd i detta nu. ;-(
2012-11-18 01:26
Shanghai - SHOOT ME $12 (Barcelona) Där Läste du mina tankar shit asså Hehehe. Messi gör assister med en tennis boll också hahaha. Skit ner dig din lilla skit Kaljic.
2012-11-18 01:22
BarcaChris (Barcelona) Kaljic är avundsjuk på Messi ju för att Messi gör fler assister än självaste Ronaldo. Kaljic har haft en svår uppväxt och därför är han så efter med allt så han har redan glömt 5-0 matchen då vi åt upp dem levande. El Pasillio och Kaljic är och kommer vara dem dummaste människor i hela världen ju för det har dem bevisat tydligt.
2012-11-18 01:22
Skriver inget!
Barcelona LeoMessi
2012-11-18 01:21
Tycker att messis andra mål var så jävla snyggt! Mer välplacerat än så blir det fan inte!
Barcelona BarcaChris
2012-11-18 01:16
Kaljic

vad menar han med att messi inte låter andra skjuta? Messi vann ju fan assist ligan förra året också. Jag förstår det där med att försvara sitt lag och spelare men varför säga saker som är osanna. Messis framspelning till song idag visar också att han är en lag spelare
Barcelona AndreD
2012-11-18 01:15
Dinho the artist

Hahahaha samma nivå? Uppsök ögonläkare snarast. Därefter kan du ta en titt i länktips.
Länktips: www.synsam.se/
Barcelona BarcaChris
2012-11-18 01:11
Haha Real stängde sitt forum. Ser ut som om Kaljic gjorde bort sig där. Man måste kunna stå för det man säger man ska väll inte behöva stänga ner forumet för det.
2012-11-18 01:10
Dinho the artist

Är du på rätt forum ? Det här är inte Puertan ? seså tillbaks med dig om du tycker att Barca filmar.
2012-11-18 01:02
@Shanghai - SHOOT ME $12:

Är det verkligen nödvändigt av dig att skriva sådär? Hade varit en annan femma om vi faktiskt inte hade några filmare i laget men i mitt tycke är vi på samma nivå som Real på den fronten.
Annons: