/spanien/barcelona/forum/8247.aspx/spanien/barcelona/forum/8247.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-18 14:56
Unicef

Adriano är ruggigt Snabb, men Alves är snabbare.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-11-18 14:52
Official: Marc Bartra, who'll be out for 15 to 20 days, got injured (thigh muscle) during training this morning #fcblive

Satan i gatan nu orkar jag inte mer..
Barcelona Unicef
2012-11-18 14:46
Shanghai - SHOOT ME
Nu Missade du den snabbaste/näst snabbaste Adriano...
Barcelona S91
2012-11-18 14:28
Haha, Levante har gjort det igen! Det laget kommer jag aldrig begripa mig på...
2012-11-18 14:22
Vem tycker ni är den snabbaste spelaren i vårt lag ? Själv så tycker jag så...

1. Cristian Tello

2. Jordi Alba

3. Alexis Sanchez

4. Gerard Deulofeu

5. Dani Alves
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-11-18 14:11
Haha, Ray Hudson sjunger "himno del barcelona con letra ".
Barcelona The Octopus of Badia
2012-11-18 14:08
Official: Marc Bartra has a thigh muscle injury and will be out for 15 to 20 days #fcblive

Jaha. Ännu en spelare att lägga på skadelistan. Thiago, Adriano, Alexis och nu Bartra.
Barcelona Andresito
2012-11-18 13:59
Haha grymt skönt att ha Puyi tillbaka!
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-11-18 13:58
När gjorde Barca senast 5 mål utan att Messi var en av målskyttarna. Jo, mot Real Madrid och seger med 5-0. Haha. så jävla ägd. Jag skrattade nästan på mig.
Barcelona zick9
2012-11-18 13:53
Haha, vilket jävla skämt Zico är. Checka kommentarerna i vår citatsamling. Är ganska nöjd med hur jag ägde honom där, helt seriöst. Hahah :D
Barcelona Essienesque
2012-11-18 13:48
Diar Iniesta Shekha

Är du galen? Tror du Tito lämnar tränarposten i Barcelona får att bli assisterande igen? Han är på god väg att ta hem ligan och vem vet hur bra han kan lyckas i CL och cupen, sedan skulle han lämna och bli assisterande? Nej, Tito har på denna kort tid, bevisat att han är material för att vara huvudtränare. Tror knappast han nöjer sig med assisterande rollen igen.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-11-18 13:46
@koeman92:

15-20 dagar blir det.

Det kunde dock inte komma lägligare då Puyol & Piqué är tillbaka, sett till laget. Däremot är det synd om Marc själv som ju kommit igång jättebra med speltid som garanterat också hade ökat med både cup och CL-matcher inom kort.

Kommer vi någonsin ha en skadefri backlinje?
Barcelona koeman92
2012-11-18 13:40
Jaha, då blev Bartra skadad...
Barcelona Barca King -
2012-11-18 13:28
Om pepsi tar över en Champions lag kommer Uefa para ihop oss. Mark my Words.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona La Armada Blaugrana
2012-11-18 12:18
Tito blir kvar i Barcelona även nästa säsong, därefter beror det på hur laget presterar hur länge han stannar.

Guardiola kommer att hitta en ny andretränare, det har spekulerats om en del namn men ännu vet ingen vem det blir, kanske målvaktstränaren som slutade i sommras, kanske någon annan i hans omgivning, någon av bröderna Garcia kanske.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-11-18 11:55
Har fått höra att världens rikaste man har köpt Real Oviedo! Fy fan vad grymt och kul att klubben inte går i konkurs!
Barcelona koeman92
2012-11-18 11:48
Trots att Real får en JÄVLA MASSA domarhjälp så stordominerar vi och kommer med all säkerhet att vinna ligan. Vi är historiens bästa lag och kommer i år att visa inte bara för smutsen och RFEF, utan för HELA världen att fusk aldrig lönar sig! Hoppas att Real, "värdens finaste fotbollsklubb" får sin ekonomi (ursäkta språket) kn*llad pga alla domarköp samtidigt som vi vinner allt framför ögonen på dem! Mot nya segrar! Nu är det Ryssland och Moskva som gäller!

Visca Barca y Visca Catalunya!
Barcelona Barca King -
2012-11-18 11:39
Klopp hade varit en underbar tränare för Barca.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-11-18 10:30
Nr Tito Vilanova tog över jobbet så sa han att han hade följt med Guardiola om han hade tagit över ett lag, anledningen till att han tog över var för att Pep tog ledigt. Men nu till det intressanta, tror ni han blir kvar nästa år när Pep har fått en ny klubb? De har varit nära varandra rätt länge och det skulle alls inte förvåna mig om Tito blir hans assisterande i ännu en klubb.
Barcelona Guardiola_Pep
2012-11-18 10:27
Både Messi och Ronaldo gör mycket mål, och Messi är bättre på mycket mer men om ni någongång har en tjurhuvig realsupporter som inte kan se att Messi är snäppet bättre så är det bara att visa denna videon, båda spelarna är målmaskiner men Messi har mycket bättre spelförståelse och blick. han är inte bara en anfallare som Realfansen har fått för sig på något sätt
Barcelona knoxxx
2012-11-18 10:12
Jag gillar inte "dagens citat"- Jag har varit oerhört stolt över vår redaktion som inte, likt Madrid-redaktionen, provocerat rivalerna. När dom har kallat våra spelare dopade dvärgar så har vi hela tiden hållt huvudet kallt.

Nu säger jag inte att "dagens citat" är lika hemsk journalistik som Madrid-redaktionen står för, men den är lik väl påväg åt samma håll.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-11-18 09:45
Barcelona påfågeln
2012-11-18 09:17
Älska senaste dagens citat! :)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-11-18 05:31
Valdes, Alba, Pique, Puyol, Montoya, Busquets, Xavi, Iniesta, Cesc, Pedro, Messi.

Äntligen kan vi starta med en världselva med spelare från La Masia. Lägg till Tello, Thiago, Bartra, Dos Santos, Cuenca och ett par till så har vi en hel trupp om ett par år. Det där laget där uppe kan mycket väl kunna vinna Champions League.
Barcelona Barca-nist
2012-11-18 03:57
@Leo! Ets Unic! Sos Grande!:

Dubbelparkerad buss får böter !
Barcelona AndreD
2012-11-18 03:54
zakiz

RFEF Madrid CF
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-11-18 03:33
Varför ska Messi inte göra mål när han spelar? Han gillar att göra mål, sätter gärna 4 på en kvartsfinal mot Arsenal, han gillar sånt! Sätter 5 i nån CL-match, det tycker han är roligt. jag ser helst att Messi gör mål när vi vinner med 5-0, för tänk den 5-0 dagen för 2 år sen, hade Messi vart målsugen hade matchen slutat tvåsiffrigt! Rycker Messi ifrån Ronaldo i skytteligan så blir Ronaldo en spelare i Van Persie och Zlatanklassen. Man kunde redan idag se desperationen i honom efter hans filmning i slutet av matchen och hur han vinkade efter bollen i straffområdet trots att han var omringad av 3-4 spelare.
Barcelona Xavi the king !
2012-11-18 03:21
Var precis inne på puertan läste lite vad Madrid fansen har och säga. Ronaldo gör Inte mål och då kliver benzema in vi har tydligen inte andra målskyttar en Messi utan Messi är Barca dåliga. Jag har två grejer och säga om det spelar ingen roll om det är något vettigt eller dåligt vill bara få ut det ! 1: Dom säger att Messi är skadad då suger vi ? Men Spanien är världens bästa landslag och nästan hela våran trupp består av spanska spelare. Pedro har på 5 matcher gjort 7 mål David villa pratar vi inte ens om alla vet vad han gör i landslaget ! Dagens Barca är mycket kort passningsspel hitta Messi och låt han sköta anfallen nästan så ! I spanska landslaget har vi Pedro som dom utnyttjar i djupled tillsammans med villa ? Ett passnings spel som lik Barcelona fast med mer djupled detta tror jag att vi skulle infört i Barca om vi inte hade Messi ! Att Messi inte låter andra göra mål är ett skämt men alla vet att när du har världens bästa spelare på plan låter vi det gå igenom honom. Samma med Real men problemet där är att Ronaldo Inte har det exakta som Messi har tar inte ifrån att Ronaldo är en bra fotbolls spelare men han kan inte leda laget som Messi gör ! 2: Messi för hela världen är historien bästa spelare Godnatt Cules ! Visca Barca !
2012-11-18 03:01
Barca borde fixa en egen liga, alltså katalanska ligan. För det går inte mer så att vi tittar på utan att det sker nåt när ett lag får så mycket hjälp. Man orkar inte mer se vecka in och vecka ut med domarhjälp. Det händer i princip varenda jävla match.
Barcelona FC Barcelona - 1899
2012-11-18 02:48
zakiz (Barcelona) Håller med dig till Max. Jag kunde fan inte ha sagt det bättre. Vi får mkt skit men varför kommer Real undan så lätt hela tiden.
Annons: