/spanien/barcelona/forum/8239.aspx/spanien/barcelona/forum/8239.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Piqué y Puyol
2012-11-16 20:44
CARLEEEEEEESSSS PUYOOOOLLL KONUNGARNAS KONUNG JAG SALUTERAR DIG MIN..AS,DFLÖMFODANSIDFNA AAAAHHHHHH!!!
Barcelona AndreD
2012-11-16 20:41
Official: Carles Puyol (dislocated elbow) has been given the medical green light and is available for tomorrow's game against Zaragoza

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-11-16 19:48
De är alla tre smyg-cúles
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-16 19:16
Piqué y Puyol

Bra gissat, men tyvärr är det fel.
Barcelona Piqué y Puyol
2012-11-16 19:05
@Shanghai - SHOOT ME $12:

($_$)
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-16 18:56
En fråga till er...

Vad har Mourinho, C. Ronaldo, Özil och Modric gemensamt ? :)
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2012-11-16 18:49
@westinho - Sergio #16:

Haha så jävla skön referens, fast den gamla Messi var ju mycket roligare, speciellt när han vickar på huvudet var 5e sekund aka. Messifinten.
Barcelona Piqué y Puyol
2012-11-16 18:08
@Barca King

Eller så kan man spendera pengarna på ungdomsakademin och spelare istället för att bygga en ny arena.

Camp Nou är mer än bara en fotbollsarena, Camp Nou är en symbol för Katalonien. Den står för frihet, passion och kärlek. Att bygga en ny arena är otroligt respektlöst mot det katalanska folket och katalonien.
Barcelona Barca King -
2012-11-16 17:44
GASPERT KOM TILLBAKA OCH skuldsätt klubben och ta tillbaka oss på ruta ett. Boven Rosell Moderniseras oss! OMG!

Märker ni min sarkasm?
Barcelona Barca King -
2012-11-16 17:41
Jätte rörande klipp på Xavi. Där han blir tårögd av att kolla på sig själv. Kommer dö dagen han lägger skorna på hyllan.
Barcelona Barca King -
2012-11-16 17:40
Hjärta Valdes

Nej du vill hellre ha Barca i samma läge som Sevilla och Bilbao. Vi kan fortfarande vara en mäktig klubb med en Catalansk identitet. Så fort barca åker på däng som mot Celtic grämer sig alla här inne. Men nej nej!!!!!!!!!!!!!!! Hämta en avdankad misslyckad politiker som har ett förhållande med en porrstjärna. Han kan styra klubben, JA DET KAN HAN ;)

Jag vill inte ha min klubb i avgrunden, jag vill behålla våra spelare och våra stjärnor på CaMP NOU och det vill säkert Catalanerna också. Annars hade de inte kastat en jävla grishuvud på Figo.

Ni väljer själva det är enkelt! Antingen hamnar ni bak i världsfotbollen eller sätter vi exemplen och håller tätten, upp till er. Ni som väljer det förstnämnda borde inte ens klaga när vi åker på däng. För ni väljer hellre en fattig Barcelona som slutar 7a och kämpar för att kvala sig till europa league.

Vet ni ens hur svårt det är att vara där Barca är ekonomiskt? Det går inte att jobba upp sig längre utan en oligark eller sheik längre. Om ni läser barcas historia kan ni själva se hur många gånger klubben vara nära på att gå konkurs och läggas ner helt.
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-11-16 17:19
Förlåt för OT, mod.

Är det bara jag som inte kan spela League of Legends? Någon mer förutom jag?

Förlåt alla, var bara tvungen.

Barcelona Hetfield
2012-11-16 17:15
Jag förstår inte riktigt varför alla är emot Rosell. Det är ju bara enkel ekonomi, när utgifterna är mer än inkomsten, då måste man lösa det på något sätt.

Om man inte skulle ta in en extern investering, då måste man skära ner på andra håll, och det vill man väl inte. Folk ska väl inte behöva förlora sitt jobb, och det innebär mindre pengar för framtida investeringar. Jag kan också vara lite försiktig med att förknippas med Qatar, men sålänge de är tydliga så är jag nöjd.
Barcelona koeman92
2012-11-16 16:53
Sandro dimisió! AVGÅ DITT SVIN!
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-11-16 16:46
@westinho - Sergio #16:

Kan mycket väl se det hända bakom stängda dörrar. :P

Ah, alla dessa Gudfadern-referenser blir aldrig gamla.
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-11-16 16:24
Crackóvia om Villa och Messi. Det är såhär det ser ut bakom kulisserna i vår klubb :)
Barcelona Mäktiga Messi
2012-11-16 16:05
snart kommer rosells mamma snart som tröjsponsor där folk kan hyra henne som ett bemanningsföretag . och hans mamma ska tjäna in pengar till klubben .
Postat via SvenskaFans-appen
2012-11-16 16:01
Tack Rosell för att du förstör klubben.
Coach Pep,
2012-11-16 15:53
Rosell är en mycket skrämmande man.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-11-16 15:50
Rosell har förstört klubben helt enkelt
Barcelona mes gue un club
2012-11-16 15:39
Barca KING Jag håller verkligen med dig där.
Barcelona Barca King -
2012-11-16 15:24
hjärta valdes svarar dig sen
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-11-16 15:14
Former (03-08) Barcelona player Oleguer will take part in Catalan elections on 25 Nov for radical left-wing Catalan independentist party CUP.

Hade jag fått rösta där så hade det partiet fått min röst då vi delar många åsikter. Han är fin Oleguer! :)
Barcelona mirzaculé
2012-11-16 15:12
Rambla~ el chico dorado

Håller med killen måste vara världens bästa B-lagsspelare
2012-11-16 14:56
Alves: "I feel Guardiola left because of us. That we couldn't bring on the pitch what he wanted. The players feel responsible for his exit.''

Oj...
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-11-16 14:54
Kan de slutföra Tellos kontraktsförhandlingar någon jävla gång? Sedan augusti har det snackats om att allt skulle vara klart. I januari kan han snacka med andra klubbar om kontrakt om han så önskar. Tiden går fort.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2012-11-16 14:48
Barca King

Wow.. Just wow.. De kriterier du söker hos en klubb lär du nog hitta i klubbar som tja... Real Madrid. Vill du att vi värvar Mourinho också för att han vunnit så mycket innan? Eller att vi värvar Zlatan som snackade så mycket om Barca att hans bok blev en bästsäljare?

Sen med större sponsorintäkter kommer medlemmarnas röster betyda allt mindre. Sälj själen och vad har du kvar då? Hellre titellös men att man behåller värderingarna än att man säljer sig för titlar. Liksom vad är det för vits med det ens? Kan man ens njuta av dem då? Kan nog gissa på vilka du hade hållt på under 50-talet.

Det som utmärker Barcelona är att man lutar sig mer åt hållet f ö r e n i n g än f ö r e t a g men i dagsläget går det åt motsats håll. Och det syns på publiken i arenan. Biljetterna som säljs är så dyra att nästintill bara turister sitter i publiken och det syns på stämningen. Visst kan man skylla på ekonomin i Spanien och med all rätt, men det är lokalbefolkningen och stammisarna som satt grunden för vad man är idag. Och de stöttade Barca av en anledning.

Kalla mig naiv om ni vill men jag är den typen som inte tycker att titlar är allt.

EDIT: De flesta på forumet har slutat skriva "Penaldo", dags för dig att haka på.
Barcelona den närkingska älgen
2012-11-16 14:46
Jag skullle låta Laporta lägga klubbens pengar på vad han vill (klockor och parfymer eller vad fan han nu köpte inkluderat) bara han kommer tillbaka. Sandro Rosell är en riktig ärkepajas.
2012-11-16 14:37
Victor Valdes har fått en son, Kai Valdes :)

Barcelona Smogen
2012-11-16 14:03
Quatar Airways? Seriöst? Man sätter "Quatar Foundation" på och säger att "jo, men, ser ni, Quatar Foundation är en instutition som hjälper människor, så det går hand i hand med Barcelona". Naturligtvis inte ett ord om att Quatar är en jävla diktatur, och nu ska man dessutom göra reklam för diktaturens rötna flygbolag?!
Vad fan kommer härnäst? Spelbolag? Fast så lågt hoppas jag aldrig vi sjunker så att vi har sådan smörja på tröjorna. Tänk att ha tex....eh....BWIN eller någon sådan skit....
Annons: