/spanien/barcelona/forum/823.aspx/spanien/barcelona/forum/823.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Pistolero #9
11/23/2016 21:09
FUTBOL CLUB MESSI
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
Vackert mål! :)
Barcelona Andres Iniesta Lujan
MEEESSSIIII!!!
Barcelona neymar JR
Läckert mål, assist mot Celtic gör han på löpande band.
Barcelona neymar JR
11/23/2016 21:08
Suarez startar presspelet bra, Messi och Neymar vill annat. Chansar mittfältet så är vi körda defensivt vid en långboll.
11/23/2016 21:06
Vårt presspel är såå kasst. Eller så vill Lucho ha backlinjen låg, vet inte men det är uselt.
Barcelona neymar JR
11/23/2016 21:05
Ytterligare en gång rakitic inte får bollen för att MSN ska passa varandra. Så jävla trött på det beteendet, och när dom inte får bollen ska det gestikuleras som fan.
Barcelona Andres Iniesta Lujan
11/23/2016 21:01
Saknaden av en snabb och bollskicklig mittfältare är enorm. Vi kan längre inte ens ha ett bollinnehav på offensiv planhalva mot Celtic. Rakitic ser ut att vara rädd för bollen. Busquets är traktor (men kung iaf), andre gomes inte speciellt snabb han heller. Plus att vi aldrig längre kan vinna tillbaka bollen högt upp vilket var Barcas bästa egenskap för ett par år sen. Känns som att vilket lag vi än möter nu kan vinna kampen på mitten. Blev så jävla orolig när jag såg laget sist mot Malaga då Messi inte fanns med i startelvan. Inte i närheten av många lag i eruropa. Någon mer som känner likadant eller har jag för högs krav?
Barcelona Iniesta70
11/23/2016 20:54
Jag hoppas Messi sprutar in mål resten av Champions och suddar ut "Alexander Lukas" mål rekord från alla listor.
Barcelona Skurhink
11/23/2016 20:52
Stream någon? Boxen dog !!!
Barcelona Blaugrana91
11/23/2016 20:52
Usel start... ser ej bra ut.
Barcelona Iniesta70
11/23/2016 20:48
El Pistolero

Haha nej , förlåt jag tänkte ju bara att Neymar härmar ju Messi på allt annat.
Skattebrott , lönekrav....prestation?
Barcelona Soko
11/23/2016 20:41
@Ribohn Fan:

Neymar var världens bästa spelare under september-oktober förra året men har sedan dess sjunkit som en Titanic och idag är han en av Barcas sämsta spelare . Om han fortsätter så här kommer han aldrig att få guldbollen som många hade spåt att han skulle göra det i framtiden. Killen istället att gå framåt han har gått flera steg bakåt.. Just nu är det en plågeri att titta på honom då med honom spelar Barca med en man mindre.
11/23/2016 20:40
Iniesta70 Inte rättvist att jämföra Neymar med en alien ju... :P
Barcelona Iniesta70
11/23/2016 20:36
Ribohn fan

Släpp tyglarna på Raketic så springer han också om Neymar i målprotokollet
precis som Rafinha har gjort , med 10% av Neymars speltid!

Kan tänka mig att Neymar har lagt ner mer tid på att ta groupies med Bieber än att träna avslut senaste dagarna.

Men visst nu gör väl Neymar ett par mål och assist (inte mig emot) så han statistik ser ok ut. För det är ju tack vare förra Celtic matchen han ens existerar i statistiska sammanhang.

Inte riktigt rättvistt att jämföra Raketic med Neymar.
Jämför med nån annan i de offensiva leden i MSN istället ..tex hm...Messi.
Ouch...
Barcelona neymar JR
11/23/2016 20:33
Besiktas lyckas kvittera efter underläge 0-3.
Barcelona Soko
11/23/2016 20:32
Nu när Bayern blir tvåa samt det troligen blir även City så kommer Real avsiktligt att inte vinna sista matchen mot Dortmund och sluta tvåa. Då Real även inte kan möta spanska lag så kommer de troligen att få Monaco, Leicester eller Benfika.
11/23/2016 20:28
[QUOTE=Blaugrana91]Bayern spelade dock fantastiskt fotboll under Heynckes och personligen tycker jag aldrig att det riktigt klaffade för Pep i Bayern, ser bättre ut i City. [/QUOTE] De spelade fantastisk fotboll under ett halvår under Heynckes sista säsong, så övedrivet känner jag. Flesta Bayernspelarna var i sin absoluta peak då. Googla Heynckes första säsong med Bayern. Titellösa o utklassade av Dortmund.
Barcelona Blaugrana91
11/23/2016 20:24
[QUOTE=El Pistolero #9]Njuter av att se Bayern spela skit utan Pep. Man vet aldrig vad man har förrän det är borta. [/QUOTE] Bayern spelade dock fantastiskt fotboll under Heynckes och personligen tycker jag aldrig att det riktigt klaffade för Pep i Bayern, ser bättre ut i City.
Barcelona Ribohn Fan
11/23/2016 20:23
Soko

Du menade väl Rakitic!
11/23/2016 20:17
[QUOTE=Carles Puyol Beast ]Att Bale missar matchen mot oss är ett stort avbräck men då kommer Real bli mer farliga tror jag. Real kommer ligga lågt och spela defensivt sedan satsa på kontringar. Förväntar mig att vi kommer minst ha 65% bollinnehav men det kommer bli jobbig match. Real är livsfarliga när dem kontrar och den taktiken kommer skada oss tror jag. Fan att Bale är skadad. [/QUOTE] För Bale är inte en kontringspelare? Nä, de kommer spela likadant med Bale som utan är jag övertygad om.
Barcelona Soko
11/23/2016 20:17
Det är nu dags för Neymar att vakna ur koma och göra en bra match. Han har i exakt ett år nu varit Barcas sämsta spelare, på gränsen till bedrövlig. Så upp till bevis nu.
Barcelona Carles Puyol Beast
11/23/2016 20:15
Att Bale missar matchen mot oss är ett stort avbräck men då kommer Real bli mer farliga tror jag. Real kommer ligga lågt och spela defensivt sedan satsa på kontringar. Förväntar mig att vi kommer minst ha 65% bollinnehav men det kommer bli jobbig match. Real är livsfarliga när dem kontrar och den taktiken kommer skada oss tror jag. Fan att Bale är skadad.
Barcelona neymar JR
11/23/2016 20:12
Oh stämningen ikväll, älskar att möta Celtic borta. Världens bästa fans har dom helt klart!
Barcelona CarlesPuyol5
11/23/2016 20:06
Bale missar El Clasico.
11/23/2016 19:45
[QUOTE=neymar JR]To be fair, så spelade knappast Bayern underhållande fotboll då heller. Några enstaka briljanta matcher, pep har lyckats betydligt bättre med city. [/QUOTE] De spela bästa fotbollen jag såg under den perioden han var där; men smaksak.
Barcelona neymar JR
11/23/2016 19:38
To be fair, så spelade knappast Bayern underhållande fotboll då heller. Några enstaka briljanta matcher, pep har lyckats betydligt bättre med city.
11/23/2016 19:35
Njuter av att se Bayern spela skit utan Pep. Man vet aldrig vad man har förrän det är borta.
Barcelona FCB_Messi
11/23/2016 19:34
Ancelottis Bayern är så skräp !! Att folk har mage till att klaga på Pep. Helt sanslöst vad okunnig man kan vara inom en sport .
Barcelona neymar JR
11/23/2016 19:30
Barca line-up vs Celtic: Ter Stegen, Roberto, Piqué, Mascherano, Alba, Gomes, Busquets, Rakitic, Messi, Suarez, Neymar #fcblive Oj vad Bayern är tråkiga att titta på
Annons: