/spanien/barcelona/forum/8225.aspx/spanien/barcelona/forum/8225.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona koeman92
2012-11-21 08:24
Vi vill ha Chel$ki i åttondelen!!
Barcelona Deulofeu
2012-11-21 07:46
Mycket riktigt fick Deulofeu spela matchen igår som jag förutspådde.

Det var verkligen läge igår.Det jag inte visste var att Tello tydligen hade lite känning av någon enklare skada.

Även Marca är fel ute då Deulofeu debuterade förra året i champions mot Bate!
Barcelona I.Cuenca
2012-11-21 07:04
Vilket lag vi får spelar ingen roll. Ska man vinna turneringen ska man kunna besegra alla lag:-) Vi är Barcelona och för oss spelar motståndet mindre roll. De andra lagen drömmer om att INTE få möta oss där har du skillnaden. Godmorgon förresten:-) Visca Barca
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zakiz
2012-11-21 06:45
God morgon alla cules! Tänkte bara ställa en fråga till alla Vilket lag skulle ni helst vilja möta i åttondelen? Motivera gärna varför också :) Visca barca!!!
Barcelona AndreD
2012-11-21 02:49
Vilanova: "Andres helped us a lot today, kept the pitch wide when needed, and came inside at the right moments." #fcblive #ucl

I see what you did there
Barcelona -SAMI-
2012-11-21 00:38
Jag vill ha han i Barca!
Barcelona Grimaldo
2012-11-20 23:59
@Smogen:

Kan vara det här kommentatorn pratade om
Barcelona SaM__-
2012-11-20 23:30
Det som är så paradoxalt med att Chelsea ligger illa till är att de spelar så mycket bättre nu jämfört med i våras när man lyckaes slå både Barca och Bayern. Kanske är så att Di Matteos flyt börjar avta och hans riktiga jag som medelmåtta till tränare visar sig?.Men och andra sidan skulle det inte alls förvåna mig om de på något mirakulöst vis tog sig vidare tillslut..
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-11-20 23:25
Karma is a bitch Chelsea!!

I våras slog de ut oss genom att köra ultra defensivt nu går de inte ens vidare från gruppen genom att köra defensivt. Man hade trots allt en 5 backs-linje mot Juventus!

När de slog ut oss så blev jag tveksam till att om Gud fanns men nu vet jag att han finns!
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-11-20 22:56
Minns hur förbannade Shakhar var på Bojan för några år sen när han kastade inkast och Barca gjorde mål. De hade rensat ut bollen nästan i panik. De menade på att det var för att en spelare låg ner och var skadad, vilket var fel för han som rensade ut bollen till inkast uppfattade aldrig att en lagkamrat låg ner. Det blev ett jävla liv när Messi målade. Barca var äckliga, osportsliga osv. Hah, och så går de och gör ett sådant mål själva.
Barcelona Hasse Blomqvist appreciation society
2012-11-20 22:53
Här är målet. Skulle ens Pepe vara så här osportslig?
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-11-20 22:50
läste just vad Luiz Adriano gjorde, vilket jävla svin... sådana oskrivna regler bryter man bara inte..
2012-11-20 22:47
Vilka problem de verkar ha med Shakhtar. Vill minnas att vi pulvriserade dem för något år sen i ett dubbelmöte i slutspelet.
Barcelona Hasse Blomqvist appreciation society
2012-11-20 22:47
Herregud, såg ni Shakhtar 1-1 mål? Smutsigt jävla lag.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-20 22:46
Juventus är värre än Chelski. Det är äckligt att möta sånt motstånd, fy fan! UEFA måste agera!
Barcelona Smogen
2012-11-20 22:43
I slutet av Barcamatchen sa den svenska kommentatorn något om att en av Barcelonas vicepresidenter sagt något om Neymar och att han var väldigt nära Barcelona till denna eller nästa sommar. Någon som vet något om detta? Är det bara ett påhittat citat från någon eller är det faktiskt något som någon av videpresidenterna sagt?
2012-11-20 22:43
Juve blir livsfarliga just för att de så starka på att försvara sig. Om ni tyckte Chelseas buss var jobbig är det ingenting mot vad Juves kommer bli i ett dubbelmöte. Lägg till deras jobbiga presspel.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-20 22:40
Chelski är det pinsammaste laget. Dem tror att man lyckas med ultra defensivt. Äcklig fotboll.

Tror att Juventus kommer också spela den typen av fotbollen om vi stöter på dem i kvarten eller åttondelen.
Barcelona mirzaculé
2012-11-20 22:36
Hade Juventus haft en ung Trezeguet hade denna matchen minst slutat med 6-0
Barcelona Vampíro
2012-11-20 22:33
Vad är det för lungor Asamoah har? Killen har sprungit konstant i matchen och orkar fortfarande löps i maxfart flera gånger på tilläggstid, fantastiskt. Juve kan bli väldigt farliga i framtiden.
Barcelona La Armada Blaugrana
2012-11-20 22:33
Det lär arrangeras ett föredelaktigt resultat till Juventus fördel, 1-1 eller 2-2 lär vara extremt lågt odds på, 0-0 vore kanske inte heller osanolikt. Att Juventus köper ett oagjort av Shaktar ser jag som givet.
Barcelona Mäktiga Messi
2012-11-20 22:30
oj oj oj oj oj Giovinco gör de Barca fan inte lyckades med
2012-11-20 22:28
CL-mästarna ut redan i gruppspelet om det blir så. Första gången det händer. De blir åtminstone historiska och ihågkomna för något Chelsea. :)
2012-11-20 22:24
Inbördes möten ja och målskillnad i de två mötena så klart. Chelsea kan få ihop 10p om de slår danskarna i sista omgången. Juve får ihop 10p om de kryssar mot Shakhtar borta i sista omgången. Shakhtar är redan klara i och med segern i kväll.
Barcelona AndreD
2012-11-20 22:22
Älskar Giovinco. Mycket härlig spelare
2012-11-20 22:22
1-1 nu...
2012-11-20 22:20
Valencia tar ledningen mot Bayern trots en man mindre efter redan en halvtimme!
Barcelona MVP - 2011
2012-11-20 22:20
Rätta mig om jag har fel men gäller inte inbördesmöten även i gruppspel? Alltså att det går före målskillnad? För isåfall behöver ju juve bara spela oavgjort mot shaktar nästa match så är Chelsea ute :)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-11-20 22:18
Bussen fungerar bara när Terry kör den, nu är alla oroliga för vart han håller hus i London eller rättare sagt, vems hus han vaktar ikväll! ;)
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-11-20 22:18
Men vilka har Chelsea i sista omgången? Nordsjälland? Isåfall har man ju det helt i egna händer...

Benfica leder f.ö mot Celtic nu, så vi ser ut att bli gruppetta. Gött! Fast i ärlighetens namn är nog tvåorna lika svåra i år.. :P
Annons: