/spanien/barcelona/forum/8224.aspx/spanien/barcelona/forum/8224.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona påfågeln
2012-11-20 11:13
18:00 borde vara korrekt, redaktionen har nog bara missat att CL-matcherna i Östeuropa spelas tidigare än övriga matcher.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2012-11-20 11:04
När börjar matchen ikväll? På livescore står det 18:00 men i införrapporten står det kl 20:45
Barcelona Zamboza
2012-11-20 10:43
Gerard Butler
"Ballon Dor? How can you look beyond Messi....Immens to watch, simply the best in the world" (Fifa)

David Silva
Messi is the best, but i,d like a spaniard to win the ballon dor. If not now, no spaniard will ever win.

Jag kanske är okunnig, men väntar ff på att någon som inte har någon anknytning till CR ska säga att han är bättre än Messi eller bäst i världen.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-11-20 09:57
Txiki och Soriano är Laportas tidigare gubbar och nu finns de i City. Vi vet alla hur relationen är mellan Rosell och Laporta. Det är bara en tidsfråga innan det tar hus i helvete mellan Rosell och Txiki/Soriano. :P
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-11-20 09:56
Haha. Hörde ni om RaFail Varanes tweet i helgen?

Victory this weekend against the Catalans Athletic Bilbao (5-1). You like?"

Barcelona Deulofeu
2012-11-20 09:12
B-Guden

Deulofeu kommer lire idag sanna mina ord...Även mo det bara är tre minuter.
Barcelona zakiz
2012-11-20 04:41
Pique y puyol Man måste nästan se matcherna live för att inse hur grymma löpningar han tar. Riktigt bra faktiskt!
Barcelona Hetfield
2012-11-20 00:56
Rätt så kul att laget äntligen börjar få fram egna ytterbackar, det har alltid varit en svaghet hos akademin. Det är härligt att se försöker utveckla akademin.

Nu har man Montoya och Grimaldo som har en del i framtiden, nu gäller det bara för akademin att producera fram målgörare så har man gjort en hel del.
Barcelona Barca-nist
2012-11-20 00:53
Nån borde lära Real spelarna och ledarn skaka hand och tacka för en bra match även när de förlorar. Undantag Messi som undviker Cristiano av nån anledning :)

Jag minns inte senast nån i Real tackade för matchen när de har förlorat!

Fotbollen betyder mer än bara sport men sportslighet betyder mycket mer än både!

Härmed säger jag Godnatt
Barcelona Hetfield
2012-11-20 00:14
Det är rätt så kul att trots att man har två formsvaga spelare i Villa och Pedro, så har man fortfarande gjort många mål framåt.

Däremot är det lite jobbigt att tänka på att laget är så beroende av Messi, det finns ingen som kan bära på det ansvaret. Neymar eller liknande spelare behövs.
Barcelona Barca-nist
2012-11-19 22:36
Jag hatar CL matcher i Ryssland och liknande länder, matchen går för tidigt, kallt för spelarna och oftast blir det jobbigt.

SoN_Un
2012-11-19 22:32
Piqué y Puyol

Nice video!
Barcelona Taher (Barça-Red)
2012-11-19 22:19
En ny avsnitt av "Måndag hela veckan" ligger uppe nu. I dagens avsnitt har jag publicerat den första delen av intervjun som gjordes med TV 3 i Katalonien.

Hoppas ni gillar det!

Ha det bra och Visca!!!
Barcelona Piqué y Puyol
2012-11-19 21:39
Det här måste Alexis vara den bästa i världen på...
Barcelona B-Guden
2012-11-19 20:37
@Deulofeu:

Tyvärr tror jag Deolufe enbart kommer få visa upp sig i betydelse lösa matcher och några lätta matcher i copa del rey
Barcelona YYEA
2012-11-19 20:33

Barcelona YYEA
2012-11-19 20:32
TAGGA TILL!

http://www.youtube.com/watch?v=v9e2fqqyoq4&feature=player_embedded
Barcelona Barclasico
2012-11-19 20:29
haha bröder kommer ni ihåg denna?
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-11-19 19:05
Guardiola: "I could forgive you any mistake, but I won’t forgive you if you don’t give your heart and soul to Barcelona!

Kung Pep! Fyfan vad jag saknar honom!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-19 18:34
Även om jag är i mot lag som blir köpta av en shejk och köper sedan storstjärnor, så hade inte vart fel om Espanyol blev köpta av en shejk och gav ligan mer konkurrens. Derbyn mellan oss o dem hade blivit grymt även om jag hatar dem. En liga utan Derbi Barceloni.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-11-19 17:45
Hade vart guld om Espanyol åkte ut och spelade mot Barca B nästa säsong!

Den förnedringen hade vart så fin! :)
Barcelona Gio Style
2012-11-19 17:36
Enko
Nu bjuder jag på en fin sajt som är jäkligt bra på att hålla det uppdaterad med skador OCH avstängningar. Kan tacka den för väldigt många fina spel i den spanska ligan :)
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-11-19 16:37
Espanyol ska inte snacka om rån. Har de glömt våran straff mot de i sista minuten från förra året?
Barcelona Deulofeu
2012-11-19 14:48
L.A.M Nr 10

Om han är på plan är knappast något vi står och faller med.

Vi snackar inte om en färsk målvakt eller en back utan en 18 åring som gjort två mål på 4 u-21 matcher.

Det är dags nu.Visa att vi tror på honom i en viktig match som vi ändå kommer vinna.Inte bara låta han spela "betydelselösa" matcher när grupspelet redan är klart.

Dessutom kan det bli svårare under säsongen när matcherna gäller mer att få speltid.

Så finns det nu skador och är dessutom läge att vila spelare lite grann.Inbillar mig också att en ung rapp spelare är lite bättre på konstgräs än tex Villa.Grundar det på egna erfarenheter...
Barcelona enko
2012-11-19 14:43
Finns det en sajt som visar vilka spelare i spanska ligan är avstängda till nästa omgång osv?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-11-19 14:32
Intressant att följa dragkampen om Llorente snart när januari-fönstret öppnar. Vill Bilbao ha pengar så måste de släppa honom nu, undrar vilka som kommer att slåss om killen. Hade älskat att se Llorente i Barcatröjan, men det kommer dessvärre aldrig hända.
Barcelona LionelMessi#10
2012-11-19 14:26
Leo Messi

Tack så mycket :) Då blir det att ta massa bilder där !

Någon som har en bra sida där man kan boka Barca biljetter?
Barcelona LeoMessi
2012-11-19 13:52
LionelMessi#10 (Barcelona) När jag var i Barcelona i somras så gick vi till Camp nou och där betalade vi ca 20 euro och vi fick besöka arenan och se alla titlar där. Som du kanske vet så ligger museet inne i arenan. Du kommer att få se en jävla massa titlar samt Messis 3 guldbollar :-)
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-19 13:52
Ska bli intressant att kolla på Euro Talk. Får se om Borell bjuder på underhållning som vanligt.
Barcelona LionelMessi#10
2012-11-19 13:32
Hallå allihopa, jag hade gärna behövt lite hjälp från de erfarna som åkt till Barcelona för att se dom bästa i världen att ge mig tips på vad man kan göra där nere under en helg?

Hur är det om man vill besöka Camp Nou? Se alla titlar osv?
Jag vill gärna göra så mycket som möjligt och sedan dela med mig det här när jag kommer tillbaka :)

Jag åker för att se Barca - Athletic matchen den 1 dec.
Annons: