/spanien/barcelona/forum/8211.aspx/spanien/barcelona/forum/8211.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-11-21 12:27
Adriano och Thiago tränar nu åter med resten av laget! Härliga nyheter!
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-11-21 12:26
Du glömde lägga till, de blev en storklubb över en natt. Andra "vanliga" klubbar får kämpa i 40-50 år för att uppnå den statusen inom fotbollen.
Barcelona den närkingska älgen
2012-11-21 12:15
Inte så roligt att säga; men jag tror att Pep vore som klippt och skuren i Manchester City. Titta på hur dom spelar och spelarmaterialet som finns tillgängligt. Mycket kvicka, tekniska sydeuropeiska och sydamerikanska spelare som håller bollen efter backen. Fatta bara vad Pep skulle kunna ådstakomma med Tevez, Aguero, Silva och Balotelli. Dessutom skulle han kunna handplocka de spelare han vill med tanke på att City har en del pengar. Dessutom har ju City värvat in Txiki Begiristain som sportchef.

Dessutom är faktiskt Citys projekt seriöst. Ägarna pumpar in pengar samtidigt som man låter dem med seriös fotbollskompetens sköta och förvalta klubben. Sedan är det naturligtvis tråkigt att man kan köpa en klubb, pumpa in pengar och nå sportslig framgång men det är ju knappast bara City som jobbar så nu förtiden.
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-11-21 12:10
Skönt att vi höll nollan igår och även kul att läsa att Piqué ska ha sagt till sina lagkamrater, i tunneln innan andra halvleken kom igång, att inte slappna av och slå av på takten, med tanke på vad som hade hänt i tidigare matcher.

Bra gjort av Piqué att kliva fram och visa ledaregenskaper. Något som han säkerligen ha lärt sig av Puyol.
Barcelona Barcadinho.
2012-11-21 11:42
Pep passar inte i Chelsea, eftersom han är en tränare som vill bygga från grunden, leta i och omkonstruera ungdomsakademin m fl.
I Chelsea är det mest köpa utifrån som gäller och tålamodet med att sikta framåt är noll. Pep passar bättre i United eller Arsenal om vi tänker topp lag i PL.
En arvtagare av Ferguson - det skulle sitta fint. Mourinho kommer få mardrömmar om det händer...:P
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-11-21 11:28
Abramovic tror detta är FM eller FIFA. Sparkar tränare efter tränare, värvar spelare för miljarder. Inget tålamod överhuvudtaget. Jag blir så äcklad av en sådan klubb.

Tyvärr är detta klubben som har mest flyt av alla klubbar. De vinner CL trots att de inte ens borde gått till kvartsfinal. De blir utspelade i alla matcher men lyckas på något sätt ta sig vidare ändå.
Med den turen Chelsea har på plan blir jag inte alls förvånad ifall Juve förlorar mot Shaktar och Chelsea tar sig vidare trots allt.

Barcelona Okkapokka
2012-11-21 11:17
Di Matteo är en medelmåttig tränare men de ursäktar inte de skämt av en klubb som Abramovich driver.
2012-11-21 11:11
Pep har redan nobbat Chelsea flera gånger. Tro inte på vad brittisk media skriver. Han är inte intresserad av att träna en sådan klubb.
barca#1
2012-11-21 11:06
Lider faktiskt med de äkta Chelseafansen och framför allt med Di Matteo.

Tänk att han hjälpte upp klubben ur en mer eller mindre kris för att sedan ledde klubben en av deras framgångsrikaste säsonger någonsin. Sedan får bara sparken, fullständigt respektlöst. Det är lite som att Pep skulle ha sparkats efter trippelsäsongen.
Barcelona AGM
2012-11-21 11:02
Jag hoppas med hela mitt hjärta att Pep inte tar över Chelsea. Är det någon klubb jag vill se honom ta över är det Milan eller Arsenal.
Barcelona Mäktiga Messi
2012-11-21 10:49
Bye Bye Bye busdriver . di matteo har väldigt bra erfarenhet av köra bussar o kan parkera bussen på ett väldigt bra sätt . han kan nu lätt få jobb hos SL som busschaufför
Postat via SvenskaFans-appen
SoN_Un
2012-11-21 10:38
läser på chelskis forum...dom vill inte ens ha pep:S asså va`?
SoN_Un
2012-11-21 10:34
pep kommer att ta över chelski:( knner på mig
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-11-21 10:22
...förhoppningsvis är Chelsea lite sugna på Mourinho ;)
Barcelona Lukman Roffe Murad
2012-11-21 10:14
Chelsea kickar Di Matteo och Rafel benitez tar över.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-11-21 10:13
Pep Guardiola. You better not coach Chelsea.
2012-11-21 10:07
Chelsea kickade just Di Matteo...
Barcelona koeman92
2012-11-21 08:24
Vi vill ha Chel$ki i åttondelen!!
Barcelona Deulofeu
2012-11-21 07:46
Mycket riktigt fick Deulofeu spela matchen igår som jag förutspådde.

Det var verkligen läge igår.Det jag inte visste var att Tello tydligen hade lite känning av någon enklare skada.

Även Marca är fel ute då Deulofeu debuterade förra året i champions mot Bate!
Barcelona I.Cuenca
2012-11-21 07:04
Vilket lag vi får spelar ingen roll. Ska man vinna turneringen ska man kunna besegra alla lag:-) Vi är Barcelona och för oss spelar motståndet mindre roll. De andra lagen drömmer om att INTE få möta oss där har du skillnaden. Godmorgon förresten:-) Visca Barca
Barcelona zakiz
2012-11-21 06:45
God morgon alla cules! Tänkte bara ställa en fråga till alla Vilket lag skulle ni helst vilja möta i åttondelen? Motivera gärna varför också :) Visca barca!!!
Barcelona AndreD
2012-11-21 02:49
Vilanova: "Andres helped us a lot today, kept the pitch wide when needed, and came inside at the right moments." #fcblive #ucl

I see what you did there
Barcelona -SAMI-
2012-11-21 00:38
Jag vill ha han i Barca!
Barcelona Grimaldo
2012-11-20 23:59
@Smogen:

Kan vara det här kommentatorn pratade om
Barcelona SaM__-
2012-11-20 23:30
Det som är så paradoxalt med att Chelsea ligger illa till är att de spelar så mycket bättre nu jämfört med i våras när man lyckaes slå både Barca och Bayern. Kanske är så att Di Matteos flyt börjar avta och hans riktiga jag som medelmåtta till tränare visar sig?.Men och andra sidan skulle det inte alls förvåna mig om de på något mirakulöst vis tog sig vidare tillslut..
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-11-20 23:25
Karma is a bitch Chelsea!!

I våras slog de ut oss genom att köra ultra defensivt nu går de inte ens vidare från gruppen genom att köra defensivt. Man hade trots allt en 5 backs-linje mot Juventus!

När de slog ut oss så blev jag tveksam till att om Gud fanns men nu vet jag att han finns!
2012-11-20 22:56
Minns hur förbannade Shakhar var på Bojan för några år sen när han kastade inkast och Barca gjorde mål. De hade rensat ut bollen nästan i panik. De menade på att det var för att en spelare låg ner och var skadad, vilket var fel för han som rensade ut bollen till inkast uppfattade aldrig att en lagkamrat låg ner. Det blev ett jävla liv när Messi målade. Barca var äckliga, osportsliga osv. Hah, och så går de och gör ett sådant mål själva.
Barcelona Hasse Blomqvist appreciation society
2012-11-20 22:53
Här är målet. Skulle ens Pepe vara så här osportslig?
2012-11-20 22:50
läste just vad Luiz Adriano gjorde, vilket jävla svin... sådana oskrivna regler bryter man bara inte..
2012-11-20 22:47
Vilka problem de verkar ha med Shakhtar. Vill minnas att vi pulvriserade dem för något år sen i ett dubbelmöte i slutspelet.
Annons: