/spanien/barcelona/forum/8209.aspx/spanien/barcelona/forum/8209.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Coach Pep,
2012-11-26 00:03
Fjantarna på fotbollskanalen fortsätter ta tillfället i akt att få utlopp för sina mindervärdeskomplex genom att dela ut subtila pikar mot spanska ligan. Skrattar åt Kataloniens tröja istället för att skratta åt -11 i Madrid. Och vadå enmannaliga? Är de totalt pantade? La Liga har massa lag som spelar fantastisk fotboll, har Premier League ens ett?
Barcelona Barcaholic
2012-11-25 23:57
För varje vecka sitter ni här och klagar på Fotbollskanalen Europa, men får man fråga er isf varför ni kollar på det om ni tycker det är så jävla dåligt? Låt helt enkelt bli skitet om ni nu ogillar det så starkt. Tro nu inte jag tycker om programmet, inte kollat på skitet på mer än 1 år.
Barcelona AndreD
2012-11-25 23:55
Fotbollskanalen Europa är världens sämsta fotbollsprogram utan konkurrens och jag ångrar att jag hävde min bojkott idag. 50 minuter av mitt liv helt bortslösade för ingenting...
Barcelona LeoMessi
2012-11-25 23:54
Är det bara jag eller har vi en väldigt bra bredd på truppen i år?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Leo! Ets Unic! Sos Grande!
2012-11-25 23:48
Bra kvalité på FK Europa nu...
Tydligen är det Pelé som har rekordet på 85 mål, och inte ett ord om att barca spelade med elva spelare från La Masia?! Herregud sånt måste man nämna!
Barcelona Baronen
2012-11-25 23:45
Flosklarna radas upp i Fotbollskanalen. Alltid totalt kaosartade sändningar, bisarrt dåligt. Johanna Garå kan ju för fan knappt prata...(förlåt)
Barcelona LionelMessi#10
2012-11-25 23:33
Özil bättre än Iniesta någon?

Tillåt mig att skratta: HAHAHAHAHAHAAHAH
Barcelona SaM__-
2012-11-25 23:29
Så fult av Ekwall att dra en sådan okunnig kommentar."Enmannaliga" när tvåan endast är tre poäng efter, det är så respektlöst mot Ateltico och ligan!
Barcelona Corazon
2012-11-25 23:27
Något nytt om Alves ?
Barcelona I.Cuenca
2012-11-25 23:19
Vilken härlig seger:-) Sov gott,alla vänner Visca Barca
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-11-25 23:15
Läget just nu i Madrid
Barcelona Vampíro
2012-11-25 23:15
Såg inte Club Calcio men Don Tomaso var tydligen med, underbart. En personlig favorit sen man var liten då man tittade på det fantastiska programmet Uno Kryss Due.
Barcelona Corazon
2012-11-25 23:14
Barcelona AndreD
2012-11-25 23:13
Ville skratta lite och sätter på FK Europa, Ekwall inleder programmet med att kalla Melo för anfallare
Barcelona papillon
2012-11-25 23:13
Varför vill vissa här få bort Alves från laget? Vadå casha in pengar, är ni Barca's ekonomer eller? Det är väl bara bra att vi har Montoya som backup. Dessutom kan Alves i akuta fall spela centralt i mittfältet vilket han gjort okej i landslaget nån gång. Han är fortfarande bäst i världen på sin position!
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-11-25 23:12
Om jag var Madridista skulle jag oroa mig mindre för guldbollen och be för att Barca spelar i franska ligan snart! hahaha
Barcelona Grimaldo
2012-11-25 23:12
11 st La Masia produkter som spelade nästan hela matchen.
11 st La Masia produkter som ordnade segern idag.
11 poäng mer än Real Madrid.

Jag kommer att sova skönt idag:)
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-11-25 23:10
Jag begriper mig verkligen inte på allt tjafs om guldbollen till Ronaldo. Eh, på vilka grunder då? Vad är det han uträttat som är så fantastiskt och framför allt i vad har han överglänst Messi? Ja, även Iniesta?
Barcelona Vampíro
2012-11-25 23:10
FK Europa har knappt börjat innan de gör bort sig. Felipe Melo den gamla målskytten? Byt personal asap.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-11-25 23:09
@Riiio!!:

Det ligger nog en del i det. Lättare att få hit Neymar om Dani är kvar, helt klart.
Barcelona The Octopus of Badia
2012-11-25 23:07
För den som inte märkte eller hörde det under matchens gång; efter Montoyas inhopp så var det 11 spelare av 11 på plan från La Masia. Kungligt.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Som jag nämnde igår, man får helt fenomenalt stöd från fansen i Levante, en arena fullt med bra minnen för alla culés.

Rätt kul att Ronaldo slåss om andraplatsen med Falcao, Soldado och grabbarna.

Iniesta är matchens gigant! Nämn tysken en gång till i samma mening och jag börjar gråta!
Barcelona LeoMessi
Finns det klipp med Ray Hudson idag?:-)
Barcelona Riiio!!
2012-11-25 23:04
DM1982 (Barcelona) problemet är väl att Alves är en stor anledning för neymars komma hit eller inte då dom är bra vänner och Alves verkligen vill få hit neymar. tror Alves kommer komma tillbaka till fin form under säsongen bara han blir kvitt dom här småskadorna
Barcelona Piqué y Puyol
Alla på Puertan har tappat hoppet om ligan och börjar nu blicka fram mot Ballon d'Or. Man hör saker som "Det vore en skandal om Messi vann den, den baseras ju på förra årets insatser och då var Ronaldo bättre".... ???????? VAAAAAHHH???

Stackarna har iallafall hoppet kvar om att något sådant är möjligt.
Barcelona Acrobat
Om Ronaldo vinner Ballon d'Or så beror det endast på att folk är trötta på att se samma vinnare år efter år och därför sympatiröstar på Ronaldo. Världens bästa spelare är Messi utan tvekan och han ska ha sin fjärde Ballon d'Or.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-11-25 23:03
@Bästelona:
varför? Varför? VARFÖR?
Barcelona 100% AntiMadridista
2012-11-25 23:02
En tyst minut åt Mourinho!!!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-11-25 23:01
Idag är man BARA nöjd. En perfekt andra halvlek gav oss en komfortabel seger. Det var inget snack! Tänker inte nämna super-Messi, där är kommentarer överflödiga...dessa spontana tankar räcker att summera kvällens match: * Vilken skillnad det blir när puyol och pique är tillgängliga. Stabil match defensivt! * iniesta är världens näst nästa spelare men bäst på planen idag. * när spelet inte funkar, som i första halvlek, känns det gött att veta att vi har några växlar till att sätta in. * Valdes gör en Kanonmatch igen. Nu känner man igen honom! Bara Pedro som fortsätter vara blek, men han sliter enormt...Låt han få 90min mot Alaves, så kanske det lossnar för honom! * tråkigt att Alves skadade sig. Hade nästan glömt bort det mittibland allt positivt som man känner just nu * glöm dock inte bort att vi vara leder ligan med 3 poäng. * ... men 11p före Real smakar UNDERBART!
Barcelona Mch
2012-11-25 23:00
Fuck me senseless, fy fan vad härligt att se 11 BARCAFOSTRADE spelare på plan samtidigt. Det var kvällens behållning trots speluppvisning och iniestauppvisning
Annons: