/spanien/barcelona/forum/8207.aspx/spanien/barcelona/forum/8207.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-11-20 15:26
Tror inte på något annat än att vi startar med det bästa laget ikväll. Kanske Cesc in istället för Villa, men annars tror jag inte att varken Deulofeu, Sergi Roberto eller någon annan yngling får spela.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-20 15:17
Hoppas på att Deulofeu startar. Det skulle behövas verkligen för hans självförtroende. Bartra och Deulofeu är givna i startelvan idag om jag skulle vara tränare. Såna matcher är behövliga för att förstärka förtroendet.
Barcelona Golden Barca
2012-11-20 14:53
SUPERVECKAN.??

Spartak Moskva.

Levante.

Alaves.

Det måste vara riktigt skönt gå i ide när fotbollssäsongen går i gång.
Barcelona Deulofeu
2012-11-20 14:53
addeh

Läste också något uttalande om Deulofeu att Tito vill ha honom nära a-laget så han kan se honom på nära håll det låter helt klart positivt.

Inte som man läst tidigare att en utlåning skulle vara aktuell bla Mallorca.

Sen ska man inte tro allt man läser.
Atlético addeh
2012-11-20 14:45
Ska bli intressant att se vilka som får sitta på bänken i kväll (ja, även vilka som startar så klart). Tänkte i första hand på att ynglingar som Sergi Roberto och Gerard Deulofeu är med laget i Ryssland. Med tanke på att varken Alexis eller Cuenca finns tillgängliga känns ju Deulo som det klart hetaste alternativet att ta en plats på bänken. Dessutom har Tito gång efter annan uttalat sig om att han gillar 18-åringen väldigt mycket och ser stor potential i honom. Han verkar vara en liten favorit.

Vore kul om Deulofeu kunde få lite speltid - inte bara mot Alavés - nu när Alexis är skadad i fyra veckors tid.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-11-20 12:53
el Flaco

Just de frostiga relationerna mellan Sandro och Txiki kan komma att ställa till det tids nog. Nog fan kommer City vara ute efter barcaspelare i framtiden, speciellt canteranos. Det är ju därför araberna har värvat dit Soriano och Txiki för deras kunskap om Barca är ovärderlig. Araberna verkar ju vilja plagiera allt som har med Barcelona att göra. Försöker Txiki och Soriano fiska i La Masia, kommer jag bli grymt besviken på de två.
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-11-20 12:27
@Rambla~ el chico dorado:

Framför allt relationen mellan Txiki och Rosell var minst sagt kyligt och i den sistnämndes bok minns jag att han hade inga positiva saker att säga om hur det var att jobba med Txiki.
Barcelona Barcadinho.
2012-11-20 12:15
@Rambla~ el chico dorado:

Och det dröjde inte alls länge innan rykten/snacket emellan City/Barca resp Txiki/Zubi ska komma igång...
Mycket kommer säkert bli trams, men kanske några affärer i framtiden, vem vet.
Jag tar gärna Kun eller Kompany istället för ???...:P
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-11-20 12:09
Russia is the only country where Messi played a CL game and didn't yet score ,he played two away games against Rubin Kazan

Dags att fixa den statistiken ikväll Leo!
Barcelona Smogen
2012-11-20 11:17
LeoMessi

Bra fråga matcherna i ryssland brukar ju börja tidigt så 18.00 låter ju tyvärr vettigt
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-11-20 11:14
På tvmatchen står det att sändningen börjar 17:45
Barcelona påfågeln
2012-11-20 11:13
18:00 borde vara korrekt, redaktionen har nog bara missat att CL-matcherna i Östeuropa spelas tidigare än övriga matcher.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2012-11-20 11:04
När börjar matchen ikväll? På livescore står det 18:00 men i införrapporten står det kl 20:45
Barcelona Zamboza
2012-11-20 10:43
Gerard Butler
"Ballon Dor? How can you look beyond Messi....Immens to watch, simply the best in the world" (Fifa)

David Silva
Messi is the best, but i,d like a spaniard to win the ballon dor. If not now, no spaniard will ever win.

Jag kanske är okunnig, men väntar ff på att någon som inte har någon anknytning till CR ska säga att han är bättre än Messi eller bäst i världen.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-11-20 09:57
Txiki och Soriano är Laportas tidigare gubbar och nu finns de i City. Vi vet alla hur relationen är mellan Rosell och Laporta. Det är bara en tidsfråga innan det tar hus i helvete mellan Rosell och Txiki/Soriano. :P
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-11-20 09:56
Haha. Hörde ni om RaFail Varanes tweet i helgen?

Victory this weekend against the Catalans Athletic Bilbao (5-1). You like?"

Barcelona Deulofeu
2012-11-20 09:12
B-Guden

Deulofeu kommer lire idag sanna mina ord...Även mo det bara är tre minuter.
Barcelona zakiz
2012-11-20 04:41
Pique y puyol Man måste nästan se matcherna live för att inse hur grymma löpningar han tar. Riktigt bra faktiskt!
Barcelona Hetfield
2012-11-20 00:56
Rätt så kul att laget äntligen börjar få fram egna ytterbackar, det har alltid varit en svaghet hos akademin. Det är härligt att se försöker utveckla akademin.

Nu har man Montoya och Grimaldo som har en del i framtiden, nu gäller det bara för akademin att producera fram målgörare så har man gjort en hel del.
Barcelona Barca-nist
2012-11-20 00:53
Nån borde lära Real spelarna och ledarn skaka hand och tacka för en bra match även när de förlorar. Undantag Messi som undviker Cristiano av nån anledning :)

Jag minns inte senast nån i Real tackade för matchen när de har förlorat!

Fotbollen betyder mer än bara sport men sportslighet betyder mycket mer än både!

Härmed säger jag Godnatt
Barcelona Hetfield
2012-11-20 00:14
Det är rätt så kul att trots att man har två formsvaga spelare i Villa och Pedro, så har man fortfarande gjort många mål framåt.

Däremot är det lite jobbigt att tänka på att laget är så beroende av Messi, det finns ingen som kan bära på det ansvaret. Neymar eller liknande spelare behövs.
Barcelona Barca-nist
2012-11-19 22:36
Jag hatar CL matcher i Ryssland och liknande länder, matchen går för tidigt, kallt för spelarna och oftast blir det jobbigt.

SoN_Un
2012-11-19 22:32
Piqué y Puyol

Nice video!
Barcelona Taher (Barça-Red)
2012-11-19 22:19
En ny avsnitt av "Måndag hela veckan" ligger uppe nu. I dagens avsnitt har jag publicerat den första delen av intervjun som gjordes med TV 3 i Katalonien.

Hoppas ni gillar det!

Ha det bra och Visca!!!
Barcelona Piqué y Puyol
2012-11-19 21:39
Det här måste Alexis vara den bästa i världen på...
Barcelona B-Guden
2012-11-19 20:37
@Deulofeu:

Tyvärr tror jag Deolufe enbart kommer få visa upp sig i betydelse lösa matcher och några lätta matcher i copa del rey
Barcelona YYEA
2012-11-19 20:33

Barcelona YYEA
2012-11-19 20:32
TAGGA TILL!

http://www.youtube.com/watch?v=v9e2fqqyoq4&feature=player_embedded
Barcelona Barclasico
2012-11-19 20:29
haha bröder kommer ni ihåg denna?
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-11-19 19:05
Guardiola: "I could forgive you any mistake, but I won’t forgive you if you don’t give your heart and soul to Barcelona!

Kung Pep! Fyfan vad jag saknar honom!
Annons: