/spanien/barcelona/forum/8199.aspx/spanien/barcelona/forum/8199.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Danne - Culé - 26
2013-03-30 17:52
Vilka lätta ursäkter Chelsea har när de förlorar! Alltid Benitez fel enligt dem haha..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Acrobat
2013-03-30 17:47
För er som har Sopcast rekommenderar jag den här länken. Det är ALLTID bra kvalitet på bilden, men då får man stå ut med ryska kommentatorer. Den här sidan fungerar för Premier League, La Liga, Champions League och Serie A... Hur bra som helst!
Barcelona LeoMessi
2013-03-30 17:43
Barcelonistas (Barcelona) Lätt värt att lägga in 50 kr och se matcherna. Funkat perfekt för mig, någon enstaka gång har det laggat men då är det mest pga att min dator är cp ibland
Barcelona Messinho
2013-03-30 17:39
tackar tackar Barca o mort! =) !! då kan påsken börja!
Barcelonistas
2013-03-30 17:36
bet365 för er som vill ha en bra stream utan massa lagg, om det inte funkar så är det bara sätta in typ 50 kr först, sen kan ni börja streama.

Liten bild, med bra kvalite.
Barcelona Barca o Mort!
2013-03-30 17:33
Messinho

Där finns flera. Lär dyka upp ännu mera.
Barcelona Messinho
2013-03-30 17:30
sopcast stream någon ??? :)
Barcelona Barca o Mort!
2013-03-30 17:25
Pep #4

Det stämmer, Oier och Deulofeu på bänken. Ska bli intressant att se Barca b's match imorgon om Deulofeu inte spelar där. Eller bör inte reglerna hindra honom?
Barcelona Vampíro
2013-03-30 17:25
Underbar elva, kompis-gänget Bartra, Montoya, Thiago och Tello får chansen och jag hoppas de två förstnämnda tar vara på den. Kvällen blir komplett med vinst, Abidal får speltid och att Alexis närmar. Såg att Vertonghen gjort mål igen, hoppas verkligen han blir backen Barça värvar i sommar. Han har precis varenda egenskap vi behöver plus att han är målfarligare än Pedro och Alexis.
Barcelona koeman92
2013-03-30 17:24
Hoppas verkligen att både Abidal och Deulofeu får speltid idag också. Förövrigt en perfekt elva!
Barcelona Pep #4
2013-03-30 17:21
Skönaste elvan :)

Är Deulofeu på bänken?
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-03-30 17:20
PERFEKT startelva. Fan va fint!
Barcelona koeman92
2013-03-30 17:18
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Bartra och Montoya får äntligen spela!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelonistas
2013-03-30 17:13
Ska bli roligt och se Bartra, Montoya idag, följer sällan B laget så har inte så bra koll på hur dom presterar alls. Abidal borde få komma in i andra typ, fan va mäktigt hela stadion ska ställas sig upp och skandera hans namn. Påfågeln - Finns så många likheter mellan Mou och Hitler så jag vet inte riktigt var jag ska börja. Att båda dessutom har/hade en hund som dom använder/använde i ( Karanka och Himmler) är ett faktum.
Barcelona zigazaga
2013-03-30 17:12
Blev ju som det skrevs om, att när Tito kom tillbaka, så skulle Bartra och Montoya få mer minuter. Båda från start, härligt. De behövs. Hoppas vi vinner ikväll, då är vi ännu ett steg närmare titeln!
Barcelona Barca o Mort!
2013-03-30 17:11
Bartra och Montoya. Detta kommer bli bra gubbar. Tog några månader för länge men bättre sent än aldrig. Fick Tito en cojonesförstoring i New York också? :P
Barcelona DM1982
2013-03-30 17:10
Hetfield Det finns en risk att prat om laget försvinner mitt i allt trams som det ser ut nu. Messi spelar, gör han mål så slår han ett nytt rekord vilket alltid är kul.
Barcelona Abbe.
2013-03-30 17:09
Abidal på bänken, Bartra får chansen från start. Dessutom bär Messi kaptensbindeln. Det här kan bli en match värd att minnas!
Barcelona NoGo™
Vågar man hoppas på ett inhopp av Abi månne.
Atlético addeh
Aldrig varit så nöjd med en Barça-elva - någonsin!
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-03-30 17:08
Barcelona line-up (official): Pinto - Alves Pique Bartra Montoya - Cesc Song Thiago - Alexis Messi Tello #fcblive

JAAA BARTRAAAAAAA
Barcelonistas
2013-03-30 17:07
Bara jag som hoppas på att Alexis gör typ ett hattrick idag?. Messi är i kalas form, och Villa är tillbaka. Det enda som fattas är en Alexis i form så har vi ett galet anfall som kommer mala sönder allt i vår väg.
Atlético addeh
2013-03-30 17:06
Bartra, Montoya, Thiago y Tello. Que Grande!
Barcelona Hetfield
Jag tänkte prata om Barcelona. Jag ville bara kolla om jag får det?
Barcelona Abbe.
Messi är kapten.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
@FCBarcelona_es: El once del Barça ante el Celta: Pinto, Alves, Piqué, Bartra, Montoya; Song, Thiago, Fàbregas, Alexis, Messi i Tello #FCBlive BARTRA Y MONTOYA
Barcelona Siempre Barça
Missar kvällen match pga jobb:( kommer ej ihåg när jag missa en Barca match:( men men Visca el Barca y 3 poäng skulle de va skönt:)
Barcelona Abbe.
Pinto, Alves, Piqué, Bartra, Montoya, Song, Thiago, Fàbregas, Alexis, Messi and Tello.
Barcelona påfågeln
2013-03-30 16:48
Kul att du är tillbaka, och drar till med en Hitlerparallell direkt... Varför orka spy galla över Madrid hela tiden, har inte Barca en match ikväll?
Barcelonistas
2013-03-30 16:24
Uefadrid kommer aldrig vinna Cl, eller jo kanske om den Turkiska domaren får döma igen. Herregud man får en kvartsfinal plats serverat av UEFA, där Man United blev rånade, man hade sten koll på hela matchen där Madrid skapade nada fram tills Turkens bravader. Inte nog med det så har UEFA även serverat hycklarna en semifinal plats, haha det var liksom som uppenbart att Madrid skulle få det enklaste laget i Galatasaray. Komiskt nog så är ju laget från Turkiet, ochså där en individ från den nationen var den enda bidragande faktorn till att Madrid ens gick vidare till kvarten,

Mourinhos tips till PSG över hur dom ska slå ut oss?.

1: Klaga på domaren
2: lipa på presskonferensen
3: Peta folk i ögonen
4 Gråta över planen
5: Spela UFC, och sparka ner spelarna.

Många som hyllar Mourinho till skyarna, men jag ska säga er det finns inget som ska hyllas när det gäller Jose Mourinho, tidernas största hycklare. Jag har gjort min research har ni gjort eran?.

04 Scholes bortdömda mål mot Porto? Por Que?
05 Carvalho håller fast Valdes så Terry kan nicka in 4-2 målet? Por Que?
2010 Inter - Chelsea ingen straff för Kalo? Por Que?
2010 Inter - Barca/Barca-Inter - Behöver jag ens säga något? Bojan 2-0 bortdömt felaktigt, och Militos 3-1 offside...
2011 Går till CDR final med Real Madrid tack vare Perez Lasa som inte ville att Sevilla skulle gå vidare, Negredos bortdömda mål på bernabeu?.
2012 En liga titel där man fick domslut med sig i varenda match,
2013 Nanis skandal utvisning?, Adrianos som borde haft straff i El Clasicot?

Detta är alltså en tränare som gnäller på domarna i varenda match haha, och nu ska kräket ge PSG tips?. Man trodde ju att människor hade lärt sig något efter Hitlers galenskaper under 40 talet där han manipulerade en hel nation, men tyvärr så ser vi än idag att vi är så pass lätt lurade, att Madrid fansen i Puertan står bakom Mous sida är beyond me.

Jag är tillbaka!.
Annons: