/spanien/barcelona/forum/8198.aspx/spanien/barcelona/forum/8198.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona koeman92
2012-11-26 08:12
Messi alltså... Vet inte mer vad man kan säga om honom. Trollkarl? Världens bästa spelare genom tiderna? Vad man än säger är det för lite för att kunna beskriva hur bra han är. Denna varelse är ju tamejfan onaturlig!
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-11-26 03:27
Grym derby i Madrid till helgen. Förlorar Real kanske det blir Hejdå till hunden Karanka o Mou.
Jag har en känsla av att Pep tar över Brasilien och Mou Portugal inom kort. Och sen möts de i VM 14. Vad sägs?
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-11-26 03:20
Fifa borde fanimej ta bort Balon Door skiten. Återinför den när Messi lagt skorna på hyllan.
Peshmerge - AS9
2012-11-26 02:18
Messi ensam har 19 liga mål. Och han har gjort mer mål än 14 Laliga lag, 13 Serie A lag, 11 Premier League lag, 11 Ligue 1 lag och 8 Bundesliga lag på bara 13 spelade liga matcher.

Och nu är han 3 mål ifrån Müllers rekord på 85 mål. HELT otrolig och makalös facit. Det här är ingenting, det bara några procent av hans sjuka rekord han slagit. Alltså den här pöjken är den sjukaste fotbollsspelaren fotbollsvärlden någonsin har skådat. Forca Lionel Andrés Messi # 10
Barcelona Blaugrana91
2012-11-26 02:01
Lite intressant att läsa i puertan, otroligt många som erkänner Barcelonas storhet, allt från vår spelidé till satsningen på egna talanger, samt att Barca är världens bästa lag. Lägg även till att många erkänner för sig själva att Messi är världens bästa spelare.

"Barca har troligen det bästa laget genom alla tider och kommer ha det i ett par år till, det gäller bara att stå ut som Madrid supporter denna säsongen.
Tyvärr så kan den här säsongen gå riktigt illa, har en känsla av att vi torskar nästa CL omgång då vi troligen får möta United eller något tyskt lag.
Kommer Mourinho ryka då ? och troligen drar även Ronaldo om Mourinho lämnar. Då är vi återigen tillbaka på ruta 0 medan Barca bara ångar på och plockar upp talang på talang samtidigt som man värvar världens bästa spelare."

Intressant som sagt!
Barcelona Barca King -
2012-11-26 01:56
OCH NI TRODDE INTE MIG. Det bästa som hände fotbollskanalen europa va KÅMARK och det sämsta som hände var när de sparka KÅMARK..........

:P LOL
Barcelona Canaletes
2012-11-26 01:37
@BARCA-més que un club:

VARSEGOOD!!!!!!
Barcelona BarcePep
2012-11-26 01:02
''Endast tre lag i La Liga har gjort fler ligamål än Leo Messi (19) den här säsongen. Real M. (32), Atletico (29) och Real Betis (20).'' - Emir Osmanbegovic

HAHA
BARCA-més que un club
2012-11-26 00:37
Någon som vet vart man kan ladda ner matchen från ikväll i efterhand .

missa den tyvär nån sida kanske man kan dra ner matchen ifrån

tacksam för svar.

Barcelona westinho - Sergio #16
2012-11-26 00:27
@LionelMessi#10:

"Ska göra folk glada genom att ta en paus från forumet. Och Mou istället för att snacka så mycket, visa det på planen din fegis. Godnatt! "

Detta är de sista orden från honom på Puertan. Tack för denna tiden.
Barcelona LionelMessi#10
2012-11-26 00:14

Något intressant är vart fan håller den filuren El Pasillo hus?

Han spamade sönder Puertan sedan ligastarten och fram till kl 22 igår innan Madrid matchen eller menar Betis matchen, och försvunnit helt?

Seriöst tror aldrig någonsin jag sett någon vara så pantad och insnöad i sin egna bubbla.

Vart är du nu när Barca är skit dåliga och Madrid ännu bättre? Ordlös eller?

Killen gjorde minst 200 inlägg per dag, trodde nästan han var anställd och fick lön för allt han skrev 24/7.

Skönt att han fått svälja och få det i sig nu !
Coach Pep,
2012-11-26 00:08
@Barcaholic:

Det har du rätt i, man försöker undvika det så mycket som möjligt men samtidigt är det ett enkelt sätt att se alla målen från Europa.
Barcelona Baronen
2012-11-26 00:07
Coach Pep, - Helt rätt. Chelsea-Man City var hemskt att titta på.

SaM__- - Faktiskt, utan ett ord. Bara låta målen rulla sen avsluta programmet. Som reklam.
Barcelona Essienesque
2012-11-26 00:07
Det mest komiska med fotbollskanalen är att fotbollschefen på TV4, Emir Osmanbegovic i sitt blogginlägg från igår satt och klagade på att folk i Eurotalk pratar om fotboll som de inte har koll på.

Visst att Eurotalk ibland för tröttsamma diskussioner om spanska ligan ibland men herregud, hur mycket självinsikt har man när man själv står för ett program där de känns som att hälften av de medverkande inte ens kan fotboll?
Barcelona SaM__-
2012-11-26 00:04
Barcaholic:

Det må vara sant. Men oavsett vilka som sitter i studion så är det ganska behagligt att få se alla mål från Europa på löpande band. Hade varit bättre och bara slå på det, låta målen rulla sen avsluta programmet istället för att ha så pass okunnig panel som gör att allt blir pannkaka!
Barcelona Barca o Mort!
2012-11-26 00:04
Iniesta hade kunnat spela ut Özil med knäna..
Coach Pep,
2012-11-26 00:03
Fjantarna på fotbollskanalen fortsätter ta tillfället i akt att få utlopp för sina mindervärdeskomplex genom att dela ut subtila pikar mot spanska ligan. Skrattar åt Kataloniens tröja istället för att skratta åt -11 i Madrid. Och vadå enmannaliga? Är de totalt pantade? La Liga har massa lag som spelar fantastisk fotboll, har Premier League ens ett?
Barcelona Barcaholic
2012-11-25 23:57
För varje vecka sitter ni här och klagar på Fotbollskanalen Europa, men får man fråga er isf varför ni kollar på det om ni tycker det är så jävla dåligt? Låt helt enkelt bli skitet om ni nu ogillar det så starkt. Tro nu inte jag tycker om programmet, inte kollat på skitet på mer än 1 år.
Barcelona AndreD
2012-11-25 23:55
Fotbollskanalen Europa är världens sämsta fotbollsprogram utan konkurrens och jag ångrar att jag hävde min bojkott idag. 50 minuter av mitt liv helt bortslösade för ingenting...
Barcelona LeoMessi
2012-11-25 23:54
Är det bara jag eller har vi en väldigt bra bredd på truppen i år?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Leo! Ets Unic! Sos Grande!
2012-11-25 23:48
Bra kvalité på FK Europa nu...
Tydligen är det Pelé som har rekordet på 85 mål, och inte ett ord om att barca spelade med elva spelare från La Masia?! Herregud sånt måste man nämna!
Barcelona Baronen
2012-11-25 23:45
Flosklarna radas upp i Fotbollskanalen. Alltid totalt kaosartade sändningar, bisarrt dåligt. Johanna Garå kan ju för fan knappt prata...(förlåt)
Barcelona LionelMessi#10
2012-11-25 23:33
Özil bättre än Iniesta någon?

Tillåt mig att skratta: HAHAHAHAHAHAAHAH
Barcelona SaM__-
2012-11-25 23:29
Så fult av Ekwall att dra en sådan okunnig kommentar."Enmannaliga" när tvåan endast är tre poäng efter, det är så respektlöst mot Ateltico och ligan!
Barcelona Corazon
2012-11-25 23:27
Något nytt om Alves ?
Barcelona I.Cuenca
2012-11-25 23:19
Vilken härlig seger:-) Sov gott,alla vänner Visca Barca
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-11-25 23:15
Läget just nu i Madrid
Barcelona Vampíro
2012-11-25 23:15
Såg inte Club Calcio men Don Tomaso var tydligen med, underbart. En personlig favorit sen man var liten då man tittade på det fantastiska programmet Uno Kryss Due.
Barcelona Corazon
2012-11-25 23:14
Barcelona AndreD
2012-11-25 23:13
Ville skratta lite och sätter på FK Europa, Ekwall inleder programmet med att kalla Melo för anfallare
Annons: