/spanien/barcelona/forum/8172.aspx/spanien/barcelona/forum/8172.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2012-12-01 17:57
Wenger borde göra sin klubb en tjänst och avgå, gubben har ingenting att komma med längre. Hans "projekt" har vart stendött i flera år och absolut ingenting talar för att det kommer bli bättre under den närmaste tiden.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bernie
2012-12-01 17:54
Villa gör återigen 90 min ikväll? Vad tror ni?
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-12-01 17:47
Bra jobbat S91, kudos.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-12-01 17:45
Michu x2 mot Arsenal på Emirates. 0-2 nu. :D
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-12-01 17:13
@S91:

Bra jobbat!
Barcelona -SAMI-
2012-12-01 17:07
Mindre snack om Kaljic mer snack om Barca.
Barcelona Vampíro
2012-12-01 17:01
Yaya har varit ganska kall för City i år, bortsett från matchen på Bernabeu så har han under presterat hela hösten. Med den lönen kan man tycka att han borde springa betydligt fler meter än han gör. En spelare som fortsätter att imponera är dock Marouane Fellaini som vinner alla dueller, vilket monster!
Barcelona Qanii
2012-12-01 16:59
Vi kommer inte få det lätt mot Athletic och de brukar höja sig avsevärt när dom möter oss. Jag hoppas verkligen vi får med oss alla 3 poängen i hemma matchen idag. Sen vad det gäller Madrid derbyt ska vi inte hoppas allt för mycket, klarar Atletico få med sig åtminstone ett poäng så är det bedrift i sig. Jag tror Real kommer tyvärr köra över Atletico efter underskattnings matchen mot Betis senast. Hoppas Atletico kan ta oss tillbaks till 1999 :D
Barcelona S91
2012-12-01 16:57
Efter en del research och brottande med artikelredigerandet så är äntligen skytte- och assistligan uppdaterad! Enjoy :)
Barcelona zick9
2012-12-01 16:52
@Adrigol:

Nej, Iniesta ska inte spela på en kant! Även om han var bra senast så är han mycket bättre som central mittfältare. Vi behöver också en bra målgörare i form av Villa då Messi inte kan göra allt. Pedro har bara gjort 1 ligamål och var usel senast. Dock har vi inte många alternativ... Tello kanske? Tror ändå att det blir något liknande:

Valdes
Montoya - Piqué - Puyol - Alba
Xavi - Busquets - Iniesta
Pedro - Messi - Villa

Vi byter ut Pedro mot Tello om han inte sköter sig. Alexis är väl skadad? Synd då vi hade behövt en ytter till.
Barcelona Grimaldo
2012-12-01 16:48
I. Kaljic tippar på 4-1 till Real Madrid mot Atletico. Ska man skratta eller gråta?
Barcelona Carles Puyol 1899
2012-12-01 16:37
Hoppas att Messi får göra 3 baljor idag så man slipper höra Müller hela tiden :D.
Barcelona -SAMI-
2012-12-01 16:37
Han har väl tröttnat på City.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-12-01 16:35
Yaya Toure håller på göra sin sämsta match i City-tröjan mot Everton. Vet inte vad hans problem är idag men attityden, arrogansen och hans bedrövliga fotboll är inte likt honom.
Barcelona Adrigol
2012-12-01 16:22
@zick9:

Det var 100% trollin'. Stop feeding!

Ang matchen, vad tycker ni ang Villa vs Pedro från start? Iniesta ska helt klart spela till vänster med både Cesc och Xavi på mitten, även om jag alltid varit väldigt tveksam till Iniesta på en kant (ser honom oftast som betydligt skickligare i mitten).

Då återstår alltså högerkanten. Villa är nog inte så vass där, vilket är synd för Pedrito är förbannat kall för tillfället...
Barcelona koeman92
2012-12-01 16:16
Barcelona -SAMI-
2012-12-01 15:30
3-1 till West Ham mot Chelsea underbaaaaaart!!
Barcelona zick9
2012-12-01 15:29
@Adrigol:

Lite ironiskt att du skriver här med samma nick som en person som nyligen blev spärrad i Puertan. :)
Barcelona S91
2012-12-01 15:19
Nä, jag blir galen på att sportsajterna säger helt olika saker om Barcas interna assistliga. Någon som vet om det finns någon bra sida för sånt?
Barcelona zakiz
2012-12-01 15:15
Diar Iniesta Shekha Det är sant, glömde bort att han var en Messi fantast som du säger så ska nog inte ske något fuffens från hans sida då. Blir spännande att se vem som står som nummer 1 senare :)
Barcelona Adrigol
2012-12-01 14:32
@zick9:

Ja det är väl klart som fan det är samma profil jag skrev ju "jag är inte El Pasillo", och detta från ett nick som stavades "El PasiLLLo". Det här med att se mönster i bokstavsföljder är snarlikt det som sätts på prov vid ett standard IQ-test..... ;)

Mitt namn byttes till El PasiLLLo igår av oklar anledning, all is in order now. För övrigt, vem fan bryr sig? Jag tittar inte ens på nick om jag besvarar en vanlig trevligt ställd fråga.
Barcelona zick9
2012-12-01 14:25
@Adrigol:

Haha, så jävla dålig! Det räcker med att man trycker på "El Pasillo" och sedan på ditt nya namn "Adrigol" för att inse att det är samma profil.

Men maränger är väl inte kända för att ha hög IQ...
Barcelona MQUC
2012-12-01 14:11
@ 7th Heaven:

bra ju! så länge de syftar på tobak ;-D
Barcelona Adrigol
2012-12-01 14:03
Tack gubbar! Har hört om Rojadirecta förut men aldrig provat att ladda ned. Får satsa på det, går det segt att få ner matchen kan jag alltid kolla imorgon. Blir jobbigt att hålla mig ifrån livescore under kvällen ;).

Såg faktiskt både 5-0 mot Real och Messis show (4 mål) mot Arsenal några timmar efter slutsignalen. Minns hur min yngre bror över telefon sade så här till mig ang 5-0-matchen innan jag sett den

"det var en händelserik match"

han kunde dock inte dölja glädjen helt så nog misstänkte jag något bra ;).
Barcelona Andresito
2012-12-01 13:48
@Adrigol:

Rojadirecta brukar lägga upp matcherna för nedladdning, de är även bra på att inte spoila matchens resultat medan man klickar sig fram i forumen för nedladdning

Kolla länken när matcherna spelats klart, där dyker de upp.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-12-01 13:41
@Adrigol:

Testa med sidan i länktips, vet dock inte hur snabba de är på att ladda upp matcher...
Barcelona 7th Heaven
2012-12-01 13:37
Haha sluta rök med Barca ;D
Barcelona Adrigol
2012-12-01 13:33
Jag är inte El Pasillo, no worries! Anyway, någon som har fler tips ang repris av kvällens matcher?
Barcelona zick9
2012-12-01 13:23
Vad gör El Pasillo i vårt forum? :S
Barcelona El Pasilllo
2012-12-01 13:07
@Mojito - Culé (un estilo de vida):

Åh fan, tack! Har ingen av de kanalerna dock. Antar att det inte kommer finnas streams då matcherna sänds på svenska kanaler. Grämer mig något enormt över det faktum att Cmore är så värdelöst jämfört med Viasat. Viaplay är BILLIGT, bra, fungerar på iPhone, iPad osv klockrent, medan Cmores variant är snordyr och kass....

Vad i hela helvete, det går inte ens att skaffa Cmore play om man inte har rätt operatör... Herregud. Några andra tips?
Annons: