/spanien/barcelona/forum/8170.aspx/spanien/barcelona/forum/8170.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Deulofeu
2012-12-03 09:12
Barcelona are the only team that didn't yet concede a goal from a header in the Liga this season

Vad säger man om det då? Trodde man knappast va?
Barcelona Deulofeu
2012-12-03 09:09
Deportivo's Diego Tristan was Liga topscorer in 2001/02 with 21 goals, the number of goals Messi has now with 24 games left

Vad säger man?

Jag minns när vi hade forwards som Alfonso Perez och Meho Kodro den senare mäktade med 9 mål på en säsong och var vår nummer 9.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-12-03 06:48
Barca King - 

Både och vi behöver en ytter som Neymar. Mittfältare har vi. Vad skulle hända med Thiago? Trots att jag har en favorit efter Delofeu. REUS!
Barcelona LeoMessi
2012-12-03 02:36
Nastasic, mittbacken som spelar i city, är han en av världens om inte världens största mittbackstalan? Han är ändå 93:a
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca King -
2012-12-03 01:57
Vad jag har läst har Mario Götze många gånger uttryckt sin Beundran för Barca. Sen vet jag inget om det där med Messi.
Barcelona Barca King -
2012-12-03 01:56
Götze får tycka vad han vill. Vad jag vet är att klubbens framtid är i goda händer. Många av de pojkaktiga Canteranos kommer växa till män och bära laget lik Xavi, Iniesta och Puyol. Murinho får aldrig sätta sin fot i vår vackra klubb. Han kommer först att börja med sälja La Masia. Murinhos vistelse i Madrid var tänkt i försthand att gå snabbt. Ligan och CL sen bye bye Espania. Tyvärr är Madrid ingen underdog klubb och hans alla vi mot er funkar inte. Sen räknade han inte med den klubbens arrogans och storhetsvansinne. Han ser inte glad, harmonisk eller frisk ut längre. Det är make it or brake it men hur det än blir. Kan jag lova att i Murinhos framtida självbiografi finns det ett och annat dåligt om madrid.
Barcelona Frodo
2012-12-03 01:51
Essienesque

Götze har Messi som idol.
Barcelona Essienesque
2012-12-03 01:45
Barca King -

Götze? Nej tack. Samma kille som sa att han föredrog Ronaldo före Messi.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-12-03 01:25
När jag beställde min student mössa, så var jag väldigt fundersam över vad jag skulle ha för text på mössans bak.

Sen kom jag på vad jag älskade mest och därför så blev det FCB på mössans bak! Så mycket betyder Barca för mig!

Bild kommer sen det lovar jag!!
Barcelona Canaletes
2012-12-03 01:20
Hade Mou kommit till Barca hade Pique, Busquets, Pedro, Montoya, Thiago... etc inte spelat för Barca just nu! Xavi & Iniesta för den delen kanske också.
Barcelona Carles Puyol 1899
2012-12-03 01:10
Är det någon som vet om någon i Real Betis missar matchen mot oss?
Barcelona Carles Puyol 1899
2012-12-03 00:56
Ge mig hur många miljarder så hade jag ändå aldrig anställt Mourinho som Barca tränare för jag hade valt Pep alla dagar i veckan. Mourinho visar hat-Kärlek mot Barca och kommer ni ihåg när han sa en gång Barca alltid Barca. Det han håller på med är pik mot vår ledning för att dem inte valde honom som tränare istället valde klubben Pep helt jävla rätt av ledningen.
Barcelona Barca King -
2012-12-03 00:30
Det finns bara en spelare värdig att komma till Barça efter Villa. Götze! Killen har Barça DNA och han brinner för klubben, då han är Cule. Messi är kungen i Barça och det räcker med att han lunkar på planen bara. Neymar hade inte hjälpt i defensivet alls även om han hade så suger han där. En osjälvisk Götze som kämpar för laget och är lika stor talang om inte större än Neymar. Har redan bevisat sin överlägsenhet i Europa.
Barcelona den närkingska älgen
2012-12-03 00:25
zick

Tror att han syftar på att Mou upplever att Barcelonas ledning behandlade honom illa som valde bort honom till förmån för Guardiola.
Barcelona zick9
2012-12-03 00:22
Grattis till David "El Guaje" Villa som fyller 31 idag! :D
Barcelona zick9
2012-12-03 00:20
@Shanghai - SHOOT ME $12:

Men herregud... Guardiola vann allt han kunde under sin första säsong och du hade hellre anställt Mourinho?!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-12-03 00:19
AGM (Barcelona) Han smutskastar för vår klubb har behandlat honom som en hund. Han älskar vår klubb.
2012-12-03 00:18
AGM (Barcelona) Han smutskastar för vår klubb har behandlat honom som en hund. Han älskar vår klubb.
Barcelona Barca-nist
2012-12-03 00:18
Mourinhos skulle passa in i reality TV , Jersey Shore liknande!

Han är det största "uppmärksamhetshoran" jag nånsin skådat inom fotboll.

Trött på snacket kring "han drar uppmärksamheten mot sig själv för att laget inte ska hamna i fokus osv"
Ja visst han brydde sig så j*vla mycket när han snackade skit om sina tidigare spelare i Chelsea och hur han lämnade Inter Milano efter att fått se dollar tecknet!
Barcelona LionelMessi#10
2012-12-03 00:04
Hallå allesammans!

Tänkte se om jag kan baka ihop någon fin story till imorgon om Barcas hemma match mot Athletic Bilbao då jag var på plats och fick se denna underbara match.

Låter detta intressant så kan red skicka ett PM om hur jag ska gå till väga och vilka punkter ni vill ha med så bakar jag in allt ni vill veta.

Visca Barca y Visca Catalunya !
Barcelona AGM
2012-12-02 23:53
Shanghai

Jävligt dåligt exempel. Man kan inte älska Mourinho om man är Barca supporter. Den killen har smutskastat hela vår ledning och klubb sedan han skrev på för Inter och som Barca supporter så är detta inte acceptabelt.
2012-12-02 23:51
Det är hat-kärlek Mou har visat sedan 2008. Ett jävla taskigt beteende mot den bäste tränaren genom tiderna. Om en tjej lämnar dig och hon börjar gå med en annan kille, vad skulle hända med en då ? Man brinner givetvis! Det är samma sak med Mou han älskar Barcelona och jag älskar också honom.
2012-12-02 23:45
Sluta att skriva om Mourinho. Killen gör sim han gör för att han älskar Barcelona, men vår ledning behandlade honom dåligt som inte valde honom som tränare år 2008.
Barcelona AGM
2012-12-02 23:42
Jag vet att många här är sugna på Neymar inklusive mig men jag känner inte att vi är i ett behov av honom. Jag vet att han kanske är den största talangen i fotbollsvärlden men det finns ju egentligen inte plats för honom om vi ska vara ärliga.

Några punkter jag vill ta upp ifall Neymar värvas är:

*Vad händer med Alexis? han får ju knappt speltid nu....

*Vad händer med Villa? han sitter med en hög lön och är "förste inhoppare nu. Med Neymar så minskar chansen till startplats avsevärt!

*La Masia produkter som Thiago,Deulofeu osv... får också mindre speltid och kanske söker till andra klubbar?

SLUTSATS: Ifall Neymar ska värvas så måste vi sälja Villa och Sanchez. Annars finns det inte plats för en så stor stjärna.

Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-12-02 23:13
Neymar är inte nya Messi han är nya Ronaldinho på tanke med det dribblingar han använder. Messi kör dragningar. Neymar street skillz. Passningarna är ju Neymar inte bäst på men får oftast till grymma passningar ibland. Vi såg när Messi spelade med Ronaldinho då Messi spelade ytter med Ronaldinho som central fforward. Och när Ronaldinho stack började vi testa Messi centralt. OM vi köper Neymar så kan vi göra detsanma.

Vinner vi mot Betis vet jag att Tito är rätt.
Barcelona -SAMI-
2012-12-02 22:49
Ramos kommer stängas av.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-12-02 22:46
Betis vinner på Riazor, starkt. Blir det poängtapp nästa helg tro? Vid första tillfälle ett poängtapp sker kan ni ju ana hur det kommer låta i madridpressen. De kommer piska upp stämningen då.
Barcelona Skippstripps
2012-12-02 22:43
Med tanke på Josés lilla framträdande 21.20 igår:
M(ourinho)és que un Madrid?
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-12-02 22:41
Mourinho går ut och ställer sig på planen innan match, långt innan arenan har fyllts. Det fattar väl vilken idiot som helst att Ultra Sur inte kommer bua ut honom. Detta vet ju så klart Mou, det var ju därför han gav löftet om att gå ut.
Coach Pep,
2012-12-02 22:41
@Rambla~ el chico dorado:

Haha, Ramos visar återigen upp sina psykotiska drag. Han var psykopat redan innan Mou anlände. Jag har ogillat svinet ända sedan han sparkade ner Ronaldinho 2007.
Annons: