/spanien/barcelona/forum/8166.aspx/spanien/barcelona/forum/8166.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ton
2012-12-05 14:08
@enkos

De gula korten följer med till åttondelen
Barcelona enkos
2012-12-05 12:05
Ingen som kunde svara på min fråga :(
FC Barcelona - Córdoba Copa del Rei - 1/8 tornada Dc. 9/01/2013

en annan fråga: De gula kort som spelarna fick i gruppspelet kommer att bestå eller raderas inför åttondels?
Lilla Fröken
2012-12-05 11:36
barca 4 eva först kom uppdateringen sen den preliminära startelvan. Sorry att jag gnäller.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca4eva
2012-12-05 10:53
@ Lilla Fröken:

Det var väl innan "uppdateringen" den skrevs.
Barcelona Baronen
2012-12-05 10:50
God morgon Culès. Sänder en hälsning från ett snöigt Gävle.

Jag mår bra, för Barcelona spelar i kväll.
Lilla Fröken
2012-12-05 10:41
Slår man sig ner på toalett stolen för att läsa en skön inför rapport. Vad får man istället? Jo en riktigt keff sådan. Cesc ska ju vilas men fabregas startar tydligen ... Kom igen nu.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-12-05 10:15
laMasia

Fick också ett sådant brev angående Census-registreringen.

Har också svårt att förstå vad de menar med att man ska uppsöka en notarie eller liknande för att få sin identitet säkerställd och dokumenten underskrivna.

Jag ska dock ner till Barcelona och se Atletico-matchen, så jag tänker ta med mig dokumenten ner ditt och anmäla mig i ett av båsen som är öppet på matchdagar.

Mitt tips är att du skriver ett mail till klubben och försöker få reda på vilken typ av myndighet man i Sverige ska vända sig till, eller om man t ex måste besöka ett spanskt konsulat eller liknande. I mina ögon borde det kunna fungera med t ex skattekontor eller passpolisen, men jag är långt ifrån säker.

Jag känner mig relativt besviken på denna typ av registrering, och i mina ögon känns det lite som att man gör det svårare än nödvändigt för utländska medlemmar. Känns lite som att de inte vill ha oss kvar...
Barcelona Taher (Barça-Red)
2012-12-05 08:58
Carles Puyol, Leo Messi och Heywwod Jablome - Andres

Tack för era kommentarer och tack alla andra som läste och gillade min artikel. Laget spelar riktigt bra nu och då blir det automatisk lättare att skriva också. Hoppas vi fortsätter på samma väg och att också försvaret blir säkrare allt eftersom.

Visca Barça!!
Barcelona AndreD
2012-12-05 02:50
Hoppas smutslaget får något motstånd i CL i år i slutspelet. United hade suttit fint :)
Barcelona Barca King -
2012-12-05 00:38
Per Zander dissar Madrid och Murinho helt. Skit bra artikel i länktips.
Barcelona Carles Puyol 1899
2012-12-05 00:20
Får vi Milan i åttondelen så är jag super nöjd. Milan är skit dåliga tyvärr och vi behöver möta ett lag som Milan så vi kan förbättra saker hos laget innan vi möter ett lag som parkerar bussen framför målet. Milan har börjat satsa på unga spelare och det kommer ta en evighet innan dem kan bli stora som innan.
Barcelona Siempre Barça
2012-12-04 23:57
FC Barcelona vs Arsenal
Dortmund vs Milan
Malaga vs celtic
Real Madrid va man United
Shaktar vs Porto
Bayern grupp 1vs juve
Valencia grupp 2 vs Schalke 04
Galatasaray vs psg

Inte omöjligt:) eller????
Barcelona LaMasia
2012-12-04 23:10
Halloj i vintermörkret.
Har fått ett brev från Barcelona där man som medlem skall fylla i och skriva ut något papper. Sen skall någon person skriva på detta papper och sen ska det skickas tillbaka till Fc Barcelona. Fattar inte ett dugg... Någon annan på forumet som fått ett likadant brev och förstår vad man ska göra?
Jag är alltså medlem i klubben om det inte framgick.
Bona nit.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-12-04 23:01
Hehe, värvar man sopor som Javi Garcia och har spelare som Gareth Barry på mittfältet ute i Europa lär det göras både 3 och 4 Twilights innan det händer nåt. Stolpskottet som tog det beslutet borde kastas ur klubben.
Barcelona ThereIsOnlyOneMessi
2012-12-04 22:57
En bra Twilight-uppföljare kommer att hinna produceras
innan Man City gör en spelmässigt bra match.
2012-12-04 22:56
Helvete, Viasat Xtra i morgon. Här betalar man dyra pengar för Viasat-paketet och ändå måste man leta upp en stream. Surt. :P
Barcelona Siempre Barça
2012-12-04 22:49
Varför ska de inte Lotta nu på fredag?? Så jävla onödigt av Uefa.
Barcelona LeoMessi
2012-12-04 22:43
För min del så vill jag slippa Dortmund så länge som möjligt. Dom har sånt brutalt omställningsspel.
Barcelona LeoMessi
2012-12-04 22:42
Vilket lag vill ni helst slippa att möta? Då menar jag fram tills finalen:-)
2012-12-04 22:37
Smogen Dina ögon luras av motståndet. Kaka lyser endast mot blåbärslag eller som i kväll mot ett juniorlag. Lag som Madrid inte behöver kontra mot, mot lag där de är för tunga och för spelet. Kaka behöver inte jobba hemåt i dessa matcher. Det finns en anledning till att han är bänkad mot rejält motstånd.
2012-12-04 22:36
Real Madrid är efter Dortmund så jävla underbart :). Visst kommer Real långt men dem kommer få ännu svårare väg för att vinna UCL. Vi kommer slakta varje lag och det kan ni lägga på minnet.
Barcelona LeoMessi
2012-12-04 22:32
Stackars Ajax:-) Dom har absolut ingenting att komma med mot real. Känns som att Madrid möter espanyol:-) Eftersom espanyol låter real ge dom i rumpan medan Atletico försöker vinna men klantar till det något oerhört:P
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-12-04 22:23
Alltså fyfan vad Arsenal är dåliga just nu, Schalke kryssar om man hade chansen att vinna gruppen, men NEJ då förlorar man mot Olympiakos. Sen när vi möter dem i februari (obligatoriskt) , kommer de ha ett helt annat go i laget
Barcelona Smogen
2012-12-04 22:17
Jag blir fan livrädd varje gång som Mou spelar med Kaka. Varje gång tänker jag "shit, hoppas han inte får regelbundet med speltid och kommer tillbaka till tidigare form, kör du med Özil istället.". med det sagt, ja, Özil är också bra, men inte som Kaka i form. fy fan då är han ibland nästan, lika bra som Iniesta. :)
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-12-04 22:13
Barcelona don't see Athletic forward Fernando Llorente (27), who said he'll leave on a free transfer in June, as a priority target. [sport]

Synd tycker jag. Llorente på free transfer hade varit en av de smartaste affärerna på länge från vår sida. Han skulle slippa massa onödig press med tanke på det obefintliga priset, och klubben skulle kunna göra ett ärligt försök med en stor, stark forward i truppen.Och är det någon sådan spelartyp jag verkligen tror hade kunnat göra oss bättre, så är det Llorente.
2012-12-04 21:56
Visst har det med respekt att göra men sp jävla bra är inte Real tycker jag. Ajax spelar grymt dåligt och de känns som att dem ger bort poäng till Madrid så lätt. Dagens Ajax imponerar inte på mig men dem spelade mkt bättre mot Man.City. Mot City vågade dem jätte mkt.
Barcelona mirzaculé
2012-12-04 21:56
Tycker faktiskt det är kul att Kaká nätar, då han är en av de få jag verkligen respekterar i Real Madrid. Mourinho har behandlat honom som skit, Killen är fan bättre Özil. Hoppas han lämnar och kommer tillbaka till gammal god form för då är han härlig att kolla på.
Barcelona -SAMI-
2012-12-04 21:37
Carles Puyol 1899
Har man för stor respekt så blir det så. Man ska bara ut och köra sitt spel.
Barcelona Mido
2012-12-04 21:32
hoppas att Hummels provar sina vingar hos oss
2012-12-04 21:21
Ajax skiter på sig så fort dem möter Real. Real är inte ens bra så jag fattar inte vad är problemet hos Ajax.
Annons: