/spanien/barcelona/forum/8160.aspx/spanien/barcelona/forum/8160.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andresito
2012-12-20 12:34
@A - TotsUnitsFemForca.com:

Nej det är inte fastlagt än
Barcelona A - TotsUnitsFemForca.com
2012-12-20 12:31
Tue 02/19/2013 20:45

Stämmer detta datum?
Källa: fcbarcelona.com

Tänkte boka flyg innan det höjs..
Barcelona Bernie
2012-12-20 12:31
Vi får se till att göra en bra första match i Milano. De kommer nog vilja satsa på att vinna hemma för o sen parkera bussen i Barcelona. I Ch Leauge är allt möjligt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2012-12-20 12:28
Det kommer bli två bra matcher, helt klart, men faktum är att Milan är kraftigt försvagade från förra säsongen. De har det ganska jobbigt i ligan och övertygade inte i gruppspelet.

Deras största chans är att köra riktigt defensivt och det brukar ställa till med problem för Barcelona men det är bara att överbygga det.

Hur som helst blir det bra matcher.

Real kommer få det tufft mot United men i grunden så är Real ett bättre lag och har stor chans att gå vidare. Engelska lag är faktiskt inte mycket att hurra för, se bara på Chelsea och ligavinnaren City.
Barcelona Andresito
2012-12-20 12:26
När var det datumen skulle bestämmas? Var det inte 12.15?
Barcelona A - TotsUnitsFemForca.com
2012-12-20 12:24
Jag var nere på Milan - Arsenal som slutade 4-0 till Milan!

Arsenal som likt "oss" är ett bollspelande lag hade ofantliga problem med gräsmattan då den såg ut som en fruktansvärd åker.

Jag hoppas innerligt att dom gjort något åt gräsmattan men jag tvivlar starkt på det utan vi får nog finna oss i att spela på en riktig skitplan.
Barcelona Frodo
2012-12-20 12:23
Helt okej lottning. Synd bara att man nu ska ta sig igenom ett Milan som kommer att parkera bussar, flygplan och lastbilar framför deras mål.
Barcelona Acrobat
2012-12-20 12:20
Det är klart att det inte är riggat!!! Lottningen genomförs live och det går helt enkelt inte att fuska! Ska man vinna CL så ska man dessutom slå samtliga lag oavsett när man möter dem! Om det nu hade varit riggat så är man ju bra dum om man publicerar en sådan bild dagen innan... Det är ju detsamma som att be om problem! Varför skulle man ens vilja rigga lottningen? Jag kan inte se att något lag har gynnats mer än något annat?
Barcelona zakiz
2012-12-20 12:19
Blir två sköna matcher mot Milan. Har alltid haft stor respekt för den klubben och har det än idag. Skön lottning, den är riggad men som sagt ska man vinna hela skiten ska man slå ut dom bästa. Visca Barca !!!!!!
Barcelona Smogen
2012-12-20 12:17
Milan ska verkligen inte underskattas, dom brukar vara grymma i CL och över två möten kan allt hända. Däremot har ju Milan tappat en del sedan vi mötte dom senast, men om dom nu har en frisk Pato till förfogande så kommer i alla fall jag sitta som på nålar under matchen.
ragnarök
2012-12-20 12:17
Jag är nöjd med Milan. Barcelona är ett mycket bättre lag över två matcher. Men det kommer självklart att bli två svettiga matcher som sist gång. Nu är de dock ett snäpp svagare. Jobbig lottning för Mourinho och Madrid, haha.
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-12-20 12:15
Innan vi hoppar på en vagn om att UEFA är korrupta kanske man borde själv reflektera över situationen. Givetvis, en likadan lottning stinker.

Men vad är målet? Ha de bästa lagen vidare så långt som möjligt? Isåfall borde väl inte Madrid ha fått lottats mot United? Vill de få ut Real Madrid (som José Mourinho tror) varför skulle de låta en gammal Madridspelare få vara med under lottningen? Han dömer ut sin egna klubb totalt.

Men jag vet inte. Barcelona hade kunnat få möta fem olika lag. I mina ögon skulle Porto, och Galatasaray vara lättare att få möta än AC Milan.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-12-20 12:14
Jag tror fan att det är uppgjort alltså. För Igår såg jag samma bild på lottningen som ägde rum idag. Då hade folket röstat och det blev exakt samma sak idag. Och jag spara bilden till och Med bara för art kunna jämföra sen.
Barcelona Andresito
2012-12-20 12:13
@Messidinho_10:

Ja fast Milan spelade sitt eget spel mot Málaga vilket de troligtvis inte kommer göra mot oss. Bli inte förvånad om du ser bussen på San Siro.

Vi hade kört över Celtic om de spelat som de spelade mot de andra lagen i gruppen.

Med en stark defensiv/bra lagspel och tur i avsluten kan Milan ta en seger mot Barca, precis som Celtic och Chelsea gjorde.
Barcelona Hetfield
2012-12-20 12:12
Milan har ingenting att förlora, det är därför de blir så farliga. Jag skulle inte ens vilja tänka på vad SES skulle kunna göra mot Mascherano (om han är mittback).

Underskatta aldrig ett lag. Man förlorade mot Celtic, och var nära på att förlora i gruppspelet mot andra lag, så ta en match i taget istället.
Barcelona Canaletes
2012-12-20 12:12
@KPB:

Spelar fan ingen roll om vilket lag som vunnit mest när det är NUVARANDE LAG som gäller!!!
Va alla ska leka ödmjuka à La Pep...
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-12-20 12:11
PSG var tydligen uteslutna mot Milan också. Skumt? Tycker vi ska ha stor respekt för Milan... Ankan satte oss i underläge på helt egen hand efter två minuter förra mötet. Hoppas på två klassiska matcher mellan de två lag jag sympatiserar med mest! Real - United... senaste gången Real slog ut ett storlag ur CL var 2004 mot Bayern. Skulle tippa att United har en god chans.
Barcelona Barca King -
NEVER EVER UNDERESTIMATE THE BUSS.
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
@Rambla~ el chico dorado:

Kunde inte ha sagt det bättre själv.
Barcelona Acrobat
Underbar lottning!!! Kan inte vänta till februari! :P
Barcelona R10 Gaúcho
Själv bryr jag mig inte om hela skiten är riggad. Ska man vinna Champions League ska man kunna vinna mot alla lag! Inte hoppas på att man har tur med lottningen hela vägen.
Barcelona Barcadinho.
2012-12-20 12:10
Jag sa till mig själv innan - allt utom Arsenal är en bra lottning. Då är jag nöjd.
Får dessutom Real United så är jag super nöjd.

Galatasaray skulle kunna bli bättre men Shakthar och Porto kunde vara lika knepiga matcher som Milan mer eller mindre.

Ha det bra.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-12-20 12:10
@rANDOMhERO:

Kul för dig.
Barcelona DM1982
2012-12-20 12:08
@rANDOMhERO:

Du skulle ha fortsatt, det var kloka ord Rambla kom med.
Barcelona Messidinho_10
2012-12-20 12:08
Slår vi inte ut Milan så har vi ingeting o göra i CL. Tänk er Malaga tog dem!!
Barcelona Alvés - Por Que?
2012-12-20 12:07
Positiva denna säsongen är ju att vi har fått ett bättre recept gentemot parkerade bussar på plan, mer djupledsbollar i luften från Xavi och en viktig detalj är ju att Cesc kommer att återfinnas på planen och Iniesta får flytta ut på kanten där han har varit magisk denna säsong.

Men bollen är rund allt kan hända i fotbollen
Barcelona Andresito
2012-12-20 12:06
@Heywood Jablome - Andrés:

I Puertan tydligen:

Namn: R.Madrid!!
Sänt: 2012-12-20 00:41
UEFA testade ett system och så här blev det
Länktips: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/603360_458195957577976_727135159_n.jpg
Barcelona rANDOMhERO
2012-12-20 12:06
Rambla~ el chico dorado

Slutade läsa efter "jiddra"
Barcelona DM1982
2012-12-20 12:05
Snälla, den där bilden är från idag. Ni får lära er att tänka efter lite.
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-12-20 12:04
zigazaga.

Var någonstans publicerades det? Har bara sett folk publicera det nu och då var jag ändå uppe till 5-6 på morgonen igår.

Vi får nog ta det med en nypa salt.
Annons: