/spanien/barcelona/forum/8151.aspx/spanien/barcelona/forum/8151.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bästelona
2012-12-05 23:18
För er som missa situationen...
Barcelona Alvés - Por Que?
2012-12-05 23:18
Om det 'r en small pa knat sa handlar det antagligen om max 10 dagars vila, missar han betis och kommer tillbaka till nasta match. Hoppas jag att det blir iaf!
Barcelona Acrobat
2012-12-05 23:17
Real- fansen skämmer bara ut sig och visar att de är småpojkar med komplex över att man är totalt bortplockade från ligan och inte ens lyckades komma etta i gruppen i CL. Pinsamt är ordet.
Barcelona EL Corazon - Anims Puyi!
2012-12-05 23:16
Hur Puertan lyser upp av skadeglädje visar bara hur mycket de fruktar "dvärgen" som de själva kallar honom.
Barcelona tribente_magico
2012-12-05 23:16
Skulle va kul med en träff mellan alla i Puertan och Les Rambles ikväll, tveksam på om det skulle bli en lugn och avslappnad stämning.
Real Madrid Shi
2012-12-05 23:15
Det är inget seriöst, oroa er inte vänner.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-12-05 23:15
Fais Mycket kloka ord. Visst är de rädda.
Postat via SvenskaFans-appen
Fais
2012-12-05 23:12
socccerfan1

Bror!
Lägg inte äns tanke på hur de resonerar och jublar eller vad de säger.
De flesta människor är onda av avund. Men kom ihåg, deras skada på någon viktig spelare kommer för eller senare. (Nu önskar jag inte någon nån skada) alla fotbollsspelare är människor. Får se då hur mycket de jublar då.

Att de blir glada när Messi blev skadad bevisar att de egentligen tycker att Han Messi-The Man är världens bänsta spelare och de önskar att han spelade för dem stället.(trots att ljuger varje dag om att en vis Ronaldo) De avslöjade sig själva där.. De visar hur rädda de är.
Barcelona zick9
2012-12-05 23:12
Helt ärligt önskar jag inte ens att Ronaldo blir skadad. Inte bara pga att jag inte vill att folk ska skada sig, men också pga konkurransen. Hur kul är det att vinna när man vet att motståndarna inte spelar med sin bästa trupp?

Fy skam på Puertan!
Jeffson
2012-12-05 23:11
Snälla sprid inte skit från Puertan här! Detta är ett barcaforum, dra inte in smuts här.

För övrigt hoppas jag självklart att Messis skada inte är allvarlig, väntar ivrigt på officiellt utlåtande. Nu skulle det kännas gott med en Neymar i laget, men det känns inte helt fel att kunna ställa upp med Iniesta-Villa-Pedro heller om nu Messi blir borta några matcher =)
Barcelona S91
2012-12-05 23:11
Jag kommer att städa forumet senare då jag har fullt upp med annat just nu, synd att folk bryr sig om vad "madridistas" tycker.
Barcelona LionelMessi#10
2012-12-05 23:09
Messi will undergo an MRI scan. It's not clear if that will happen at the club or at the hospital #fcblive [cat radio]
Barcelona EL Corazon - Anims Puyi!
2012-12-05 23:09
Messi will undergo an MRI scan. It's not clear if that will happen at the club or at the hospital #fcblive [cat radio]
Barcelona Carles Puyol 1899
2012-12-05 23:08
100% AntiMadridista (Barcelona) D.Villa har gjort 8 mål sammanlagt och det är på 9 matcher som han har spelat. Tito vila Messi jag ber dig.
Barcelona Smogen
Näe, nu blir det Bing bang Theory i 15 minuter så kommer jag tillbaka sen, pallar inte mer nu. Den lugna fotbollskvällen blev till en av de värsta för säsongen...hu...
Barcelona LionelMessi#10
Tw FC Barcelona: "Messi has a bruise on the outside of his left knee. He'll undergo further tests to determine exact extent of the injury."
Barcelona Mido
2012-12-05 23:06
om vi har klarat oss utan riktiga backar så kan vi klara oss utan messi, hehe nää hoppas att det är bara en liten smäll, och till er som går in i råtthålet, ut därifrån nu, annars hänger er underläpp ner som deras spelar, alla madrid spelares under läpp hänger ner förutom casillas hehehe, kom igen messiiiiii
Barcelona Piquénbauer
2012-12-05 23:06
Ok, den här mindre skadan på Messi var ju höjdpunkten på den här matchen. Håller tummarna för Messi!

När jag ändå skriver kan jag väl nämna det att den som har scoutat Song borde få några rejäla bitchslaps. Hur kan man vara så usel som han var idag? Otroligt dålig på att avgöra lägen, totalt värdelös på att skära av passningsvägar, kan inte slå en lugn passning. Det som gör mig ännu mer förvånad är att han tydligen ska kunna slå avgörande passningar!?! WTF det uppstod minst 5 st sjukt bra lägen som han höll inne! Aja han har mycket kvar att bevisa, hade varit bättre att låta JDS spela istället.
Barcelona Abbe.
2012-12-05 23:05
Nu går Barça ut med information på Twitter. De har skrivit ungefär det jag/vi lyckats få fram sedan tidigare. Blåmärke på knät och ytterligare tester väntar. Ingenting är allvarligt, och då syftar man troligtvis på inre knäskador.

Müller kanske ska vara orolig trots allt ;-).
Barcelona 100% AntiMadridista
@Carles Puyol 1899:

David Villa i bra form?
Barcelona Gabriel
Folk är så äckliga. Flera personer på min facebook som satt o skrev glada statusar om att Messi blev skadad och önskade att han skulle vara borta länge. Så pinsamt äckligt. Hade aldrig önskat någon spelare (undantag Pepe eftersom han är ett psyk fall) något dåligt.

Så desperata personer som vet att deras chanser ökar att vinna CL/ligan om Messi inte spelar. O andra som inte heller vill att han ska hinna slå rekordet. Usch!

De försvann snabbare än snabbast. Sånt smuts accepteras inte på fejjan!
Barcelona Barca Barca
2012-12-05 23:04
Minns säsongen 06/07 när Eto'o skadade sig borta mot Bremen. Då var första rapporterna att det är bara en smäll och i värsta fall är det 2 veckors frånvaro. Dagen efter kom chocken som jag faktis anade: Eto'o korsbandsskada och borta i 6 månader. Sen den dagen litar jag inte på första rapporterna. Vänta tills imon...
Barcelona Andresito
Verkar som att det lugnat ner sig lite här i forumet, det är nog twitter som får ta den stora smällen nu iochmed barcastuff
Barcelona !Sergio_ Busquets!
Ganska pinsamt om han måste bäras ut på bår för ett "blåmärke" det måste vara värre än så

Hoppas inte dock
Barcelona LionelMessi#10
Barcelona say Messi suffers a bruise on the external part of his knee. No mention of ligament or else [via @filippomricci]
Barcelona r.10
Messi sufre una contusión en la cara externa de la rodilla izquierda. Pendiente de más pruebas para saber el alcance de la lesión #fcblive
Barcelona 100% AntiMadridista
@zigazaga:

Skämtar du eller? Var står det nånstans...
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-12-05 23:03
@zigazaga:

För att vi inte lät Benfica vinna och samtidigt som de är vidare.
Barcelona Carles Puyol 1899
2012-12-05 23:03
Vill inte vara taskig men hoppas Messi inte spelar i helgen så andra kan få chansen och visa upp sig. Messi har stor roll i laget så därför vill jag inte se honom i helgen för vi måste kunna spela utan honom också. D.Villa är i bra form och Pedro har vi så det är lugnt kära Culés.
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-12-05 23:02
Stay with us Messi! Don't go into the light!!
Annons: